ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, ik zit nu aan de activia, all brans volkoren, gebroken lijnzaad, kiwi's en ananas en roosvicee laxo.. En kan iedere dag wel naar het toilet, al blijven het eeeh... Keuteligheden ;)..

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ja,ik ga ook eens op zoek naar vezelproducten.Nam bij m'n vorige zwangerschap altijd een drankje.Soort sinaasappelsap maar dan met heel veel vezels.Staat in de supermarkt bij de dieetvoeding.

Het bruin('t is wel echt bruin,heel donker) is weinig,maar toch word ik er bang van....Heb woensdag weer een echo,dus nog maar even afwachten....

Ik begin trouwens al echt een buikje te krijgen!!!Niet normaal hoe snel dat gaat.Misschien ook sneller bij de tweede?broeken zitten echt heel strak,pffff.Darmen worden omhoog geduwd waarschijnlijk ofzo ;)

@Sneeuwmees:Balen joh dat je ongesteld geworden bent.Je denkt toch elke maand weer:Zou het misschien toch?kan ik me voorstellen....Slim om alvast bloed te laten prikken.Woon je niet op al te grote afstand?

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Y, geweldig dat je zwanger bent!!! SUPER!!! Van harte gefeliciteerd!!! Echt blij voor je!! :D

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @yj, bij mij begint er ook al iets te groeien (hoewel het de eerste is). Heel onwerkelijk.
    Nog 3 nachtjes slapen tot de echo ...

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Yj81, dat drankje heb ik idd id supermarkt zien staan, heet Stimulanz geloof ik. Hielp dat goed? Op mijn eigen topicje hebben veel meiden twee weken terug ook veel tips gegeven...
    Wat fijn dat je deze week weer een echo hebt. Ik pas volgende week weer... Maar begin nu ook, sinds gisteren, goed misselijk te worden... Waarover je me niet hoort klagen hoor ;). Zie het als een teken dat er echt wat gebeurt in mijn lijf...
    Ze zeggen dat je bij je tweede kindje idd eerder wat gaat zien :). Vergeet geen buikfotos te maken :).

Knuffel voor Sneeuwmees! Hopelijk kun je 'gauw' van start..

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Yj: wij wonen op 1,5 uur rijden van DD. Maar we rijden op gas, dus dat scheelt weer. ;)
    Toen ik zo'n last van obstipatie had van de Decap heeft mijn ha mijn metamucil voorgeschreven, dat helpt ook om het allemaal prettig (en zonder keuteligheid ;)) op gang te houden. Ze zei er toen gelijk ook bij dat ze dit had voorgeschreven en dat ik dat ook mocht blijven gebruiken als ik zwanger mocht zijn.
    @Juulzon: bedankt voor de knuffel! Lees regelmatig even je updates. Blijf het zo bijzonder vinden jou met een zwangere banner te zien. Snap dat je de misselijkheid graag op de koop toe neemt.:p

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yj en Desire, irritant dat bruin verlies. Ik zou ook helemaal gek worden. Ik ben trouwens ook nog heel onzeker. Ik heb de vk gesproken en ik zou komende zaterdag al kunnen komen voor de 1e echo, vier dagen eerder. We wachten toch liever, hopelijk zien we dan meer dan als we eerder een echo doen.

Stiertje, jij gelukkig ook snel weer een echo. Als je trouwens de 9 weken echo hebt gehad en alles is goed, dan heb ik begrepen dat de kans dat het dan nog mis gaat erg klein is. Misschien een geruststelling?

Marija, jeetje, dit is zeker een wonder! Ik hoop voor je dat het een plakkertje is! Duimen draaien!

8. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Het bruin verlies is al behoorlijk minder het voelt wel weer als een stapje terug. yj81 jij ook al hoe is het nu.

mijn buikomvang is van 96cm naar 105cm gegaan. gaat dus lekker snel ik heb nu een enorme vetril van zij tot zij . en een beste bos hout voor de deur:D

9. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Jeetje meiden ik dacht dat het aan mij lag. Dat ik de laatste tijd te weinig bewogen heb vanwege de vermoeidheid en misselijkheid. En ook dacht ik dat het door de hormonen kwam en het feit dat ik gestopt was met roken vlak voor de behandeling. (Was na alle ellende van de zomer weer begonnen na twee jaar gestopt te zijn geweest). Maar jullie hebben het dus ook. Ik krijg mijn broek niet meer fatsoenlijk dicht. Ik ken dit niet van mijn andere twee zwangerschappen. Maar die lagen van begin af aan al achter in groei tot het hartje uiteindelijk helemaal stopte. Beschouw dit uitdijen dus maar als een goed teken. Maar had nooit verwacht dat het zo snel al zou zijn!
    Meiden met bruin verlies sterkte met de onzekerheid! Hier gelukkig helemaal niks geen gekke dingen meer gehad.

10. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    @Juulzon;klopt,Stimulanz heet het!Hielp mij toen zeker ja.Zal het morgen weer halen!
    @Zonnestraal:Dank je meid!
    @stiertje:Hier ook woensdag weer een echo!Hoe laat moet jij?Ik om 14.50.
    @desire:hier zo nu en dan wat bruin.Heel weinig,heb goede hoop dat het een gesprongen vaatje oid is.t stroomt er niet uit ofzo.
    @Dreamer;Ja,het gaat echt hard.Verbaas ik me ook echt over hoor!Heb echt een buikje.Was net bijna 12 kilo afgevallen met weightwatchers,maar lijkt nu of ik er alweer 5 bij heb,haha(is overigens niet zo)

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @yj: ik geloof om 15.30 uur (vriendlief heeft eerst werkafspraak en komt dan naar huis, dan naar zkh).

12. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Dames een vraagje ik ben echt een bad mens maar ik ben al tijden niet meer in bad geweest.. Gewoon omdat ik niet weet of je wel in bad mag :( Maar mag ik dat

13. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Yj en stiertje wat een gek idee ik heb namelijk woensdag rond 15:00 ook een echo. Zitten we met ons drieën tegelijk in de wachtkamer en misschien ook wel alledrie in de steunen ;)

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bad mag, maar absoluut niet te warm!!
    Niet warmer dan 37 a max 38 graden doen.

Ik deed het voor de zekerheid gewoon niet ;)
    Maar het mag wel.

15. Desire vd beek

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Ik doe het ook maar niet het voelt niet goed ..al zou ik het zooooo fijn vinden

16. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    @Dreamer:dat is inderdaad toevallig,alle 3 tegelijk :) Hopelijk krijgen we alle 3 hetzelfde goede nieuws!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Desire: heb ook even zitten googlen. Wat Maartje zegt. Badderen mag, maar niet te heet (38 graden), niet warmer. Maar omdat jij ook nog af en toe wat bruinverlies hebt, zou ik er persoonlijk nog even mee wachten, al snap ik dat je het lekker zou vinden.
    @Yj: ja, ik zag idd ook al meerdere keren 13 maart als echo-datum. Dat is grappig dat jullie alle 3 tegelijk een echo hebben. Straks ook nog alle 3 tegelijk in de verloskamer?

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik hoop dat ik nu ein-de-lijk eens een uitwendige echo mag. Ben zo klaar met dat 'medische' van de inwendige echo's!!!
    Haha, alle 3 tegelijk in de verloskamer, dat zou wat zijn!

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Desire: ik ben heel mijn zwangerschap lang lekker in bad gegaan hoor.
    En niet te heet, maar ik heb ook echt niet 37 graden gedaan.
    Bad is juist lekker ontspannen.
    Maar hoe het met bruinverlies zit, weet ik ook niet.

Overigens heb ik ook bruinverlies gehad, en best nog wel wat.
    Kwam door de utro vooral.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Desire: Vervelend dat bruinverlies, daar word je zo ontzeker van. Heb je al gebeld om te vragen of je eerder een echo kan krijgen ?

Deel Deze Pagina