Inderdaad had ik dezelfde klachten na mijn punctie. Ik bleek toen inderdaad ook zwanger te zijn maar helaas is dat een vroege miskraam geworden. Veel succes en ik hoop dat je je snel beter voelt. Ben ook benieuwd naar jullie echo's meiden. Ik mag morgen weer even kijken. Ik ga dan met mijn moeder en beste vriendin omdat manlief moet werken. Heb er enorm zin in.
Ik ben weer thuis! Geen overstimulatie gelukkig. Wel een dikke ontsteking (waarde is normaal 5 en bij mij is ie 107). Heb nu twee ab kuren gehad. Volgende week weer prikken en terug komen. Ook mijn hcg bepaald, deze is 51. Er groeit dus iets in mij! Hopelijk gaat het goed want heb wel wat licht bloed verlies. Morgen eens een zwangerschapstest proberen. Ben zo blij! Zo ver zijn we nog nooit gekomen!!!!!!!!
Djuuzie, Wat vervelend! Gelukkig dat je er snel bij bent meid! Goed jouw rust nemen ...... zodat het hcg lekker door kan stijgen Beterschap!
Nieuweling hier, heb al op wat andere onderwerpen gereageerd dat ik ook naar DD wil gaan voor behandeling. Lees ik hier heel veel recent zwangeren! Daar word je blij en hoopvol van. Win-win. Proficiat dames! Ik heb dus pas een intake eind juni maar vanmorgen belde de ass van de arts al dat ik ivm een lage AMH al mag komen bloedprikken. Dat ga ik as vrijdag dus alvast maar doen, voel ik me in ieder geval een beetje nuttig in al het wachten
Ik kon het niet laten om alvast een testje te doen. Voor het eerst in mijn leven heb ik een streepje gepiest
Ooh, Djuuzie! Wat spannend! Wat een mooi nieuws! Wanneer heb je de pregnyl gespoten? Die zou het toch niet meer kunnen zijn? Neeeee, dan zou het hcg niet zo hoog zijn *dacht even hardop*... Hoeveel Emmy's zijn er teruggeplaatst? Hopelijk is het beetje bloed gewoon de innestelling! Een voorzichtige gefeliciteerd... X
Jeeh Djuuzie! Het kon bijna niet missen! Gefeliciteerd! En hopelijk voel jij je snel beter. Dit nieuws zal ongetwijfeld daaraan bijdragen 😄
@Djuuzie: ik had er al een goed gevoel over, maar zo'n test zegt alles! Van harte gefeliciteerd, meid! Weer een zwangere DD-ganger! @Klaasje: wat grappig, ik ga vrijdag ook alvast bloedprikken. Misschien komen we elkaar nog tegen. @Juulzon: had je blog gelezen en het was even schrikken, maar gelukkig allemaal weer helemaal goed gekomen. Ben ook benieuwd hoe alle echo's zijn verlopen. Dus wacht met smart op alle goede berichten.
Dank jullie wel!!!!! Ik ben ook voorzichtig blij. Juul, 25-2 heb ik pregnyl gespoten dus dat is het zeker niet meer. Heb er 1 terug geplaatst gekregen. Het was de laatste keer dat ik naar de wc ging heel iets bruin, een paar friemeltjes maar. Kitty, dat helpt zeker. Heb besloten om voorlopig rustig aan te doen. Sneeuwmees, ik voel me ook anders dan de andere keren. Ben er van overtuigd dat ik de innesteling gevoeld heb.
@Djuuzie!Whaaa,wat super!!!Mijn eerste hcg bepaling was ook 51,dat was 1 of 2(of zelf 3 als ik nu zie hoe lang ik eigenlijk zwanger ben gezien de lengte van t embryootje) dagen voor NOD.Hoeveel dagen voor NOD zit jij nu? @marija:ah nee he,had zulke goed hoop!!!Moet ook zeggen dat je vroeg getest hebt.Maar weet ook dat je als vrouw je iegen lichaam het beste kent.had het je zo gegund,je bent al zo lang bezig.Heel,heel veel sterkte! Mijn echo was helemaal goed.Erg opgelucht!was net als de vorige keer twee dagen eerder dan dat ik in eerste instantie dacht.Dus vrijdag pas 9 weken ipv vandaag.Daar gaan we dan maar van uit.Hij was nu 21 mm en ik zag hem bewegen,zo gaaf! We mogen nu een afspraak bij de verloskundige maken,maar denk dat ik daar nog heel even mee wacht.Ben zo toe aan rust.het is zo'n hectische periode geweest(heb m'n baan nog,by the way!!!)Een combitest willen we toch niet en een afspraak voor een termijnecho kun je ook zelf wel maken.Dus denk dat ik over een week of 3 een afspraak bij de verloskundige maak ofzo.... Hoe waren alle andere echo's???
Thanx Marija, dit had ik nooit durven dromen. Toen ik hoorde dat er maar 1 bevrucht was zakte de grond onder mijn voeten vandaan. Maar ik blijv nog wel even voorzichtig. dat bloed verlies zit me niet lekker. Yj, ik zit nu 14 dagen na de punctie. Dus eigenlijk mijn nod.Wat fijn dat je echo goed was. snap dat je t wel ff gehad hebt met al die rompslomp. Geniet er van!
@Djuuzie:Ik had ook rondom m'n nod meerdere keren echt veel bloedverlies en de weken erna(tot een dikke week geleden nog)ook steeds.'t hoeft niks te zeggen!Ik was ook heel bang(en eigenlijk nog steeds)maar het kan echt erbij horen!
Jaaa djuuzie goed nieuws. Fijn zeg! Yj super dat je je baan nog hebt en natuurlijk gefeliciteerd met de mooie echo. Marija jij een hele dikke knuffel. Wat ligt hier geluk en verdriet weer dicht naast elkaar bah! Kitty wat duurt het lang hè voor het volgende week is... Succes met wachten. Verder zoveel geschreven dat ik het even samenvat: nieuwelingen welkom en de mensen die bezig zijn of bijna beginnen succes! Op naar veel positieve testen Mijn echo was super vandaag. Een mooi minimensje van 21mm. Het bewoog ook al, echt zo schattig! Ben helemaal verliefd
Ha, mooie berichten hier vandaag! @Djuuzie: voorzichtig gefeliciteerd. Balen van de ontsteking, maar het belangrijkste is idd dat er iets in jou groeit! @yj en dreamer: fijn dat jullie echo goed was. 't Blijft bijzonder om zo'n minimensje te zien. @ego: onze echo was gelukkig ook goed. Ons wurmpje was als ik het goed onthouden heb 3.4 cm en klopte precies met 10.1 week. Je kon al echt het hoofdje zien en een begin van armpjes. En het hartje deed 't goed. Moest wel weer even een traantje laten hoor. Helaas zijn de printjes van de echo heel onduidelijk, dus hoop dat er morgen bij de vk mooiere foto's komen. Ik begin er nu echt wel geloof in te krijgen dat het goedkomt. De kans dat het nu nog misgaat schijnt nog maar 0.4 procent te zijn.
@ alle nieuwe dames: helaas welkom hier! @ Djuuzie: Gefeliciteerd!! En nou lekker door broeden!!! @ Yj: Wauw meis super!!!! En heeeel fijn dat je je baan nog hebt. @ Dreamer: Jij ook gefeliciteerd met je mooie echo!! @ Stiertje: Ook al een mooie echo!! Kan me voorstellen dat het heel bijzonder is om te zien en een traantje laten is heeel normaal!! @ Ego: Nou vandaag dus weer naar DD geweest. Het was mega druk in de wachtkamer.We hadden de afspraak om 16u en we werden om 16.40 naar binnen geroepen. Echo gemaakt....en wat blijkt.....mijn hele cyclus is van slag. Heb al een week wat tussentijdse bloedingen.......zat vandaag op cyclusdag 21.....maar mijn eitje was nog niet eens gesprongen.....ook was mijn bms nog vrij dik. Helaas toch weer de cyste aan mijn linkerkant (waar die altijd zit) Dus moet ik volgende week terug komen voor een nieuwe echo + behandelplan. Heb gevraagd of ik bij haar mocht blijven of dat ik terug moest naar Dr. S. Het blijkt nu dat ze het zooooo druk hebben dat ik terug moet naar Dr. S. Nou vind ik dat geen probleem maar had het leuk gevonden als ik bij haar mocht blijven. Dus eigenlijk weten we nog niks en nu dus volgende week weer terug! Veel liefs!