ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hi meiden wat is er een hoop geschreven!
    Srry maar heb even geen puf om op iedereen teresgeren....zit erg slecht in mn vel.
    Ik denk aan jullie allemaal hoor en duim en hoop voor iedereen op positieve berichtjed.

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sneeuwmees, ik om 16.00... Wanneer heb jij gebeld? Ik al in december... Ben heel benieuwd wat Dr. S van onze situatie vind en wat hij voor ons kan betekenen....

@Tevka, wat vervelend meis dat je niet lekker in je vel zit... tis ook allemaal niet niks... ik heb het op het moment ook echt moeilijk... de telerstellingen hakken er toch in.! Sterkte meid...

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Monatoetje: ik heb ook in december gebeld. Volgens mij rond half december (uit mijn hoofd). We konden ook een week eerder, maar dat was voor ons een heel lastige tijd. Ja, ik ben ook benieuwd of hij nog hoop ziet voor ons.
    @Tevka: herkenbaar dat rotgevoel! Hoop dat je snel beter in je vel zit.

4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Tevka, Ik krijg 5 dagen na de punctie mijn tp. Ik ga proberen het bloed in nl te laten prikken. Lukt dit niet dan doen we het op de dag van de punctie. Knuffel voor je slecht in je vel!

NinaD, slim van je om je AMH van te voren te laten prikken. Je kan nu in ieder geval snel verder met de voorbereidingen van de behandeling. Maar aan de doping dus, Foei ;)

Majo, idd op naar mijn ongi!

Stiertje, YesYesYes!!!!!!!!!!!!mooie streepjes!!!!!!!!!Nu genieten.

Wishfulthinking, morgen je eerste fm, spannend….Succes!

MissGin, hoe is het met je rug? Mooi hoor 9 follikels.

Vlinder05, lees en schrijf lekker mee. In Dusseldorf kijken ze erg goed naar de persoon zelf. Dat is wat ik erg fijn heb ervaren. Wij gaan icsi-imsi doen, en de bevruchte eitjes gaan de embryoscope in.

Sneeuwmees, stel hier gewoon je vragen. Veel meiden zijn (helaas) al wat langer bekend in de kliniek in Dusseldorf. Meestal heeft er iemand wel een antwoord voor je.

Dreamer, wat naar dat je zo ziek bent ! Hopelijk gaat je tp wel door en heb je geen koorts meer.

Iedereen die ik vergeten heb, sorry! Maar t gaat hier ook zo snel……Wel erg leuk zo’n actief topic.

Ik word hopelijk 11-2 ongi. Maar is niet helemaal zeker natuurlijk. Als ik er op wacht komt ie vast een dag later. Volgens dokter S duurde het nog wel even voor mijn ei zou springen. Maar ik heb aan de hand van mijn regelmatige cyclus en mijn vruchtbare slijm echt het idee dat ie maandag geweest is.

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Stiertje; wat een mooie test!!!

Monatoetje, heb jij al getest??? Ik ben benieuwd!

Nieuwe meiden, welkom hier! Het wordt hier steeds drukker meiden. Doet me goed beseffen dat ik niet de enige ben die er blijkbaar alles (zelfs landgrenzen) voor over heeft op nog een kansje...

Ik ben gelukkig al opgeknapt. Hoest alleen nog behoorlijk, maar sinds maandag koortsvrij gebleven. Dus dat staat mijn TP vrijdag niet in de weg.
    Ik moet vaak denken aan de 4 kanjers die in de scoop zitten... ben zo benieuwd of we weer mooie blasto's overhouden... Nog twee nachtjes slapen.
    En dat ga ik nu ook lekker doen want het is al laat... *gaap*!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    De Clearblue digitale test zegt: 'zwanger 1-2 weken'. En de KV-test van vanochtend is ook weer ietsje donkerder dan gisteren. Nou, dan zal het wel zo zijn :D (post vanavond de foto nog wel even).
    Zonet DD gebeld. Zij zeggen: sowieso utro door blijven gebruiken tot 1e echo, maar het mag evt. ook tot 12 weken. Denk dat ik dat laatste wel doen.
    Toen zkh Heerenveen gebeld: 15 feb eerste echo. Waaaaah! Spannend!

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Jaaaa Stiertje, nu kan je er niet meer omheen hoor...je bent echt zwanger haha:D
    Tijd voor een mooie banner?

Ik reageer later meer. Heb net m'n zoontje naar de PSZ gebracht, dus nu even tijd om de bovenverdieping te poetsen! ;)

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Stiertje: whaaaa wat super!!! Gefeliciteerd meis...
    @Aklina: Nee niet meer getest.. Ben al sinds gisteren flink ongesteld....

X

9. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    whoehoeeeeeeeeeeeeee stiertje... goed hoor!!..genieten nu!!

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje: wat goed! :D Nogmaals gefeliciteerd!!
    Ik heb de utro ook tot 12 weken door gebruikt, op advies van mijn eigen gyn.
    Hij zei: baadt het niet, dan schaadt het niet.
    Ik heb het na 9 weken wel zelf telkens wat afgebouwd.
    Dus in de 12e week nog maar 1 capsule per dag.

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Stiertje nogmaals GEFELICITEERD !
    Geniet ervan meid.

12. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    even een vraagje..

heeft iemand al bericht van PNO gehad dat je toestemming hebt gekregen voor behandeling buitenland??

ik heb mijn papieren 19 januari al opgestuurd maar nog geen bericht terug gehad..:(

was ff benieuwd..

13. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Aklina, gelukkig geen koorts meer! Morgen tp, spannend....

Stiertje, wat heerlijk om zwanger te zien staan op je cb test. Daar kan je niet om heen. Ik zou ook langer door gaan met de utro. T kan geen kwaad toch?

Wischfulthinking, raar dat je nog niets gehoor hebt. Ik heb half januari ook gebeld met de vraag hoe of wat. Zij vertelde mij dat ik via de post of via de mail (met de documenten inscannen) de aanvraag in kon dienen. En ze vertelde me dat het streven is om binnen 5 werkdagen te reageren. Ze hadden geen achterstallig werk liggen dus de kans was groot dat het zou lukken.
    Ik heb mijn aanvraag dan ook per post en per mail gedaan. Ik denk kan het niet mis gaan.
    Ik zou even bellen als ik jou was.

14. Kippetjuh

Kippetjuh Actief lid

30 mrt 2012
    433
    0
    16
    NOP
    Gaaf stiertje! Dat vond ik zo"n zenuwachtig moment dat wachten tot er zwanger stond!!

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Oh sorry monatoetje... heb ik helemaal overheen gelezen...
    Ik zag je testdatum op het lijstje nog staan... wel enorm balen dat het niet gelukt is.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @wishful: ik heb geen toestemming gevraagd en dus ook niet gekregen. Ik stuur gewoon de factuur van DD naar PNO en dan zien we wel. Op hun site staat dat je voor behandeling in het buitenland waarbij je NIET hoeft te worden opgenomen, geen toestemming hoeft te vragen. Dan ga ik dat ook niet doen.

17. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    stiertje,
    nogmaals van harte ! ik denk dat het nu wel begint door te dringen ? :)

18. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    aklina,
    wanneer hoor je iets over je tp ?

19. Desire vd beek

Desire vd beek Actief lid

13 jun 2012
    194
    0
    0
    Kampen
    Dames vraagje ik heb net de rekening gehad 2300 euro is dat met embrioscoop en zo er bij in ? Of krijg ik nog een rekening na

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    De rekeningen die ik van DD ken staat dat er allemaal netjes bij. Dus als je het niet ziet staan denk ik dat het er niet bij zit.

Deel Deze Pagina