ICSI in Dusseldorf deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Babii, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Miss, ik weet het ook niet meer maar dank je wel! Gelukkig heb je de rust weer wat gevonden. En waar het dan door kwam maakt niet uit toch?!

Stiertje, gelukkig valt het allemaal mee na je val!

Sneeuwmees, dat is schrikken een knobbeltje! Ik had een keer een rare borst, ook of er een verdikking dat bij mijn tepelhof. Dat bleek toen ook met mijn menstruatie te maken te hebben. Toen ik ongi werd was ie weer gewoon.

Ik heb ook geen bloed hoeven laten prikken. In nl gebeurt dat idd bij iedere fm maar in dd niet. Maar het zou wel fijn zijn omdat ook aan de hand van de bloedwaarden bekeken kan worden of er nog meer hormonen gespoten kunnen worden. Mijn inziens is dit wel goed om te zorgen voor rijpe eicellen.

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Stiertje: Dat was ff schrikken voor zowel jezelf als voor je vriend. Wel heel lief dat hij zo bezorgd is. Gelukkig niets ernstigs gebeurd.

@Sneeuwmees: Zo een knobbeltje is zeker ff schrikken, gelukkig zag het er helemaal goed uit.

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Djuuzie: Ik had wel gezien dat je je avatar had gewijzigd, maar op m'n telefoon was het me nog niet opgevallen wat het was. Wat een mooie avatar zeg !!

4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Dank je loontje! Ik vind m ook bijzonder. Tijdens onze eerste icsi hebben we deze nijn gekocht.

Mvm is net geweest. Ik mag vanaf volgende week donderdag mee doen. Dan ben ik zes weken. Wat een leuk cadeau die deken die je krijgt!

Bijgevoegde bestanden:

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Mooie test !

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Djuuzie: mooie bevestiging weer, meid! Fijn dat je vanaf volgende week mee mag doen met MvM!
    @Loontje: fijn dat je niet iedere keer bloed hoeft laat te prikken. Bij mij was het bij iedere fm en zag de bui al hangen.

Dat knobbeltje was inderdaad schrikken. Moet ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk zelden aan mijn borst voel. Later legde ik pas de link met mijn menstruatie en zeker toen het nadat de ongi voorbij ging ook minder werd, werd ik weer wat geruster.
    Mijn huisarts zei ook dat de hormonen van de ivf er ook aan bij konden dragen. Dat belooft nog wat, want in DD worden nog eens hogere doseringen voorgeschreven.

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Mooie test Djuuzie!
    Die nijn hebben wij ook volgens mij. Kun je die oowinden zodat er geluid uit komt?
    Die nijn moet tegenwoordigvaan en mee in bed bij mn dochter.
    "Mama nijn aan doen"!

Miss wat heb je goed en mooi op een hoop mensen gereageerd.

Ik baal behoorlijk van mezelf op het moment.
    Zit een beetje in een vizuele(?) circel.
    We willen heeel graag zwanger raken en bevallen van een kindje.
    Echter.... Ik baal onwijs van mn huidige werk. Ik werk er 6 jaar maar er is zo weinig te doen. Ik verveel me vaak. Ik werk 24 uur. Maar denk dat ik totaal ca. 6 uur echt "werk".
    Maar ja zoek nu maar eens ander werk. In deze slechte tijd.
    En ben nu natuurlijk bezig zwanger te raken. En stel je heb ander werk en ik ben straks zwanger, dan houden ze je vast niet.
    Tevens ben ik sinds december 5 kg aangekomen. Oa.door alle hormonen maar ook zeker door verkeerd eten.
    Ik wik heel graag lijnen,maar als ik straks zwanger ben.... Dan heeft het ff weinig zin....
    Pffffff word gek van mezelf.

Sneeuwmees wat schrikken! Blij te horen dat er niks is.

Stiertje heeft spierpijn en een bezorgd vriendje.

Anja hie gaat het met je tweeling?

Wauw we hebben gewoon 7 zwangere op dit moment!!!

8. ikmuziek

ikmuziek Lid

8 feb 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben vanochtend onze eerste meting weer gehad. Vorige keer had ik 14 eitjes. Nu gebruik ik minder hormonen. Dokter S zag er 7 zitten, donderdag weer terug en dan zaterdag of maandag de punctie.
    Ik baal een beetje dat er nu niet meer zoveel eitjes zijn. Voor mijn gevoel heb ik nu minder kans. Vorige keer waren er 14 reipe eitjes en 4 bevruchtingen waarvan er 1 haalde tot dag 5 en terugplaatsing.
    Komt denk ik ook omdat ons tese zaad is ingevroren, toch mindere kwaliteit...
    Wat blijft het toch spannend steeds...

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikmuziek, spannend weer voor je! Hopelijk groeien je eitjes mooi door de komende dagen. Ga je weer uit van op dag 5 tp? Als je volgende keer weer drie bevruchtingen hebt, is het misschien het overwegen waard om op dag 2 de tp te doen en dan van twee stuks?

Djuuzie, mooie test. Dus je krijgt nog een kadootje ook! Wat leuk zeg, had ik helemaal niet verwacht. Duurde zo'n intake lang? En leuke avatar heb je ;).

Tevka, Ik herken die gevoelens wel. Ik sport veel en toch aankomen. Heel frusterend en het lieftst wil je gelijk afvallen, maar dat gaat nu gewoon niet. En volg je gevoel wat betreft je werk. Niets te doen hebben is erg vervelend. Hopelijk is dit tijdelijk, maar je kunt alvast wat vacaturesites bekijken? Meer niet, dus niet jezelf dwingen om iets anders te doen. Als er iets leuks voorbij komt, dan kan je solliciteren. En als je zwanger bent, mogen ze je echt niet zomaar ontslaan. Dus wees daar maar niet bang voor. Het zou kunnen dat je een tijdelijk contract krijgt en dat deze niet wordt verlengd. Dat ligt denk ik ook aan de branche waar je terecht komt. Nou meid, het komt allemaal wel goed hoor! Afschrijven lucht ook op!

Stiertje, jeetje, doe je wel voorzichtig? Nu wel spierpijn dus, bah.

Ik mag vanmiddag weer voor een echo. Als ik dan weer hetzelfde resultaat zie, dan ga ik pas echt geloven dat ik zwanger ben van een tweeling.

En idd, al veel zwangeren. Sorry hoor dat ik bij het updaten van de lijst het kleurtje verwijderd heb. Ik was al zo trots op mezlef dat het was gelukt met mijn telefoon. En zwangere meiden, hoe voelen jullie je eigenlijk? Veel klachtjes? Bij mij gaat het echt met vlagen. De ene dag veel moe (vooral 's avonds) en misselijk, de andere dag gaat het wel wat beter. Gelukkig nog niet overgegeven of iets dergelijks.

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Djuuzie, jij had je 1e echo toch eind maart? Heb ik iets gemist? Is deze nu verplaatst? Nu ook bij 7 weken de 1e echo?

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Kitty: succes en veel kijk plezier ! Ben benieuwd naar de fotootjes :)

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @kitty: veel plezier vandaag. Hopelijk nog steeds 2 beebjes te zien!
    @kwaaltjes: nauwelijks last van gehad gelukkig.
    @djuuzie: mooie test. En goed van je, dat je gaat meeplassen. Toen ik die omslagdoek kreeg, hield ik het niet droog ...
    @ikmuziek: ja, spannend allemaal he! Ik wens jou veel succes, en dat het dan in ieder geval kwalitatief goede eitjes mogen zijn!
    @tevka: je bedoelt een vicieuze cirkel :) Soms wachten alle dingen op alles, he! Ik hoop dat je er snel weer uitkomt!

@ego: gisteravond intake gehad bij vk. Was een leuke kennismaking. Ze vroeg allerlei dingen over ziektes/allergieën in de familie. Wij hebben nogal wat hooikoorts/astma/eczeem in de familie, dus dan schijnt het extra aan te raden te zijn om borstvoeding te gaan geven. En onze (hobby-)schapen gaan bijna lammeren, en dan moet ik echt uit de buurt blijven ivm enge ziektes die miskramen/vroeggeboortes kunnen veroorzaken.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: wel herkenbaar wat je schrijft. Op mijn werk is het ook al tijden onrustig. Aan de ene kant ook wel eens het idee om op zoek te gaan naar iets anders. Aan de andere kant ook wel fijn de vrijheid te voelen nu met mijn zoontje van 3 jaar (als ik een keer eerder naar huis moet of tussendoor even naar huis ga als er iets mocht zijn) en dat ik makkelijk weg kan als ik met een behandeling bezig ben. Dus ik blijf voorlopig maar zitten waar ik zit. Ook omdat ik de energie niet echt heb om ook nog eens met zoiets spannends als solliciteren (of wennen bij een andere afdeling) heb. Op zich hoeft een zwangerschap een nieuwe baan niet in de weg te staan, maar snap dat het dubbel voelt ergens net door de proeftijd te zijn en dan aan te kondigen dat je zwanger bent. Weet dat een collega van mij ooit eens ergens is aangenomen is toen ze ruim 8 maanden zwanger was. Dus bedrijven hoeven daar niet van af te schrikken.
    Is er geen kans dat het werk bij jou beter wordt, of zijn er kansen andere taken of intern te solliciteren? Ik hoop dat er snel betere tijden voor je komen. En wat Kitty zegt, soms lucht het alleen al op om even van je af te schrijven (en voldoende luisterende oren hier).
    @Kitty: fijn dat je de kleine ukkies straks weer even mag bewonderen. Ik denk dat het besef nog wel even zal duren. Veel plezier straks.
    @Stiertje: mijn man is ook voor veel dingen allergisch. Dat was voor mij ook de reden om zeker te proberen om bv te geven. Garanties heb je nooit (ook niet of de bv gaat lukken), maar het is het proberen waard. En goed dat de vk je op de schapen wees. Ik zou daar zelf ook helemaal niet aan gedacht hebben. Maar denk dat dat risico met name bestaat bij grotere bedrijven als er meer gefokt (en meer import van schapen is). Maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

14. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka: dat van dat aankomen herken ik ook heel erg.
    Ik ben ruim 10 kilo aangekomen toen ik stopte met de pil.
    En dan ook nog die hormonen erbij. Pfff...
    Ik zou zeggen: wordt zwanger van een tweeling! ;)
    Ben in mijn zwangerschap 13 kilo aangekomen en na 1,5 week was ik 20 kilo kwijt. ;)
    En wat betreft je werk, das idd super kl*te! Het is ellendig als je het niet naar je zin hebt op je werk. Maar misschien dat je wel wat rond kan kijken alvast, wat er allemaal nog voor werk voor je is. Dan kun je in ieder geval na je zwangerschap snel van baan wisselen.
    Succes meid.
    Met de tweeling gaat het goed hoor. Dalijk naar het cb. Ben benieuwd.

Sam: zeker dapper meid! Hihi. Nu nog wat actiever meekletsen hè. ;)

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hallo dames,

Ben weer terug.....ik was echt even niet lekker door de AB-kuur. Gelukkig is kuur nu af en blaastontsteking weg. Vandaag voel ik me weer wat beter en besef meteen dat maandag al 25-ste is. Ik vind het heel spannend hoeveel eitjes ze zullen zien bij het uitgangsecho. Het is dan nog niet begin van de volgende cyclus, maar geeft natuurlijk wel een indicatie.....

Kitty,
    Wat leuk weer een echo...veel plezier!

Djuuzie,
    Wat een pracht test! En names de "wanna be preggies" Bedankt voor het plassen!

Ikmuziek,
    Ik duim voor je dat het goede eitjes zijn en dat er mooie bevruchtingen uit gaan komen!!!

Tevka,
    Vervelend op je werk, hoop dat er snel verbetering komt!
    Sterkte!

Stiertje,
    Wat leuk dat je nu echt bij VK zit......allemaal zo echt en gelukkig niet meer zo klinisch. Erg goed dat zij jullie meteen info over schapen enz heeft gegeven.

Miss76,
    Wat goed dat je weer beter voelt! Ik snap wat je bedoelt met weer zien dat je meer bent dat alleen iemand die zwanger wil worden. Hoop dat je steeds beter gaat voelen!

Anjav,
    Goed om te horen dat het goed gaat met jou en de kids! Krijgen we nog recente foto's te zien?

Loontje,
    Hoe gaat het met jouw zoontje en jou zelf?
    Komt er een foto?

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @NinaD: met mij en ons mannetje gaat het heel erg goed. Ik vond het heel erg zwaar in het begin en vond het heel moeilijk om te kunnen genieten *schaam*. Dit kwam door meerdere dingen. Maar nu gaat het super, helaas moet ik eerdaags weer werken.
    In mijn album staan foto's. Ik weet niet of iedereen erop zit te wachten dat ik in het topic een foto plaats.
    Hij is trouwens vandaag voor het eerst een hele dag op het kdv.

Wat goed dat het weer beter met je gaat ! En ja nog heel ff en dan is het al de 25ste !

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: fijn dat allemaal weer de goede kant uitgaat. Voordeel is dan, dat het zo maar ineens heel snel al de 25e blijkt te zijn.
    @Loontje: ben erg nieuwsgierig naar je mannetje en heb je een verzoek gestuurd (heb je ook een idee van 'mijn mannetje' ook al is die al 3,5 jaar). Hoe bevalt het jou? Je kindje voor het eerst naar het kdv?

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Sneeuwmees: prachtig mannetje hebben jullie (had ik ook bij een foto gezet hihi).
    Het is erg stil in huis en ik mis hem echt wel, masr vind het ook wel ff lekker. Kan nu achter elkaar ff m'n huishouden doen. Straks gaat hij alleen als ik werk, alleen nu was ik toevallig nog vrij.

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje, wat een mooi mannetje zeg!
    En ik herken het hoor, dat het toch wel moeilijk is om te genieten soms.
    :)
    Door dat vele bloedverlies was/ben ik zo verzwakt en moe, en dan heb ik er ook nog 2. Wat erg druk is.
    Maar het ritme begint ook te komen nu.

Ego, ik heb ook een foto van onze kindjes in mijn album gezet, voor wie wil.

20. Tevka

Tevka Niet meer actief

He meiden bedankt voor de lieve reacties!
    Heb vandaag een mail gehad van Dusseldorf. Morgen ff bellen want ik wil meer info.
    Ze schrijft dat ze mn eitjes weer gaan proberen te bevruchten met het tese materiaal. Vorige ronde was tese niet goed. Hopelijk nu wel.
    En dan wil Dr.S ze in de embryoscoop doen.
    Ik weet niet of ik ovu testen moet doen.
    Weet niet wanneer ze dit wikken doen, hoe lang in embryoscoop, enz.enz.

Anja heb gereageerd op je foto in je album. Wat een dotjes!

Deel Deze Pagina