ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    WTF! Sneeuwmees zwanger?? Wat een geweldig nieuws!!!

Elize een tweeling. Super! Al had ik het wel verwacht, toch fijn die bevestiging :)

En stiertje ook goed nieuws. Fijn hoor!

Zo dat is eruit. Dan ga ik nu nog even van de laatste daagjes van mijn vakantieweekje genieten. Het lijkt erop dat hoe minder ik werk hoe beter het met mijn bekken gaat. Ik kan nu voor het eerst zeggen dat ik ook geniet. Ik voel het wel, maar verre (!) van wanhopig en niet meer wetend waar ik het moet zoeken van de pijn. Vrees een beetje voor volgende week wanneer ik weer aan het werk moet maar dat zien we dan wel weer...

Ps ik hou er niet van om mezelf op de foto te zetten, zeker niet nu ik al 13(!!) kilo ben aangekomen. Maar omdat het zonde is om geen foto's van dit wondertje te maken heb ik nu toch maar twee buik foto's gemaakt. Deze staan in mijn album voor wie het wil zien...

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dreamer: wat een mooie buik heb je. Je bent prachtig zwanger, dus je mag ons vaker komen stalken met zulke mooie buikfoto's! En ik zwanger...? Ja, sorry dat wil nog niet erg landen.

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

sneeuwmees,ik hoop dat het goed zit voor je en dat de streepjes blijven oplopen! Ben erg benieuwd wat ze zeggen als je langs komt.

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wat fijn sneeuwmees, dat je zo goed om ons denkt, want tja we kunnen je niet dwingen te testen... (anders zouden we dat doen, whahahaha:D:p:);))

Yup hij wordt donkerder en ja je bent zwanger! Maar dat denk ik de hele tijd al, streepje komt niet zomaar, tenminste ik heb nog nooit iets gezien wat op een streepje leek... (behalve 1 keer van pregnyl :cool:) tuurlijk het kan altijd misgaan, maar je bent echt duidelijk zwanger, dus het MOET gewoon goed gaan! Voel je je ook zwanger?

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Dreamer,
    Wij blijken nog geen vriendjes te zijn, verzoekje gestuurd....ben benieuwd naar jouw mooie buik! :)
    Geniet van jouw vrije dag!

Miss,
    Wat goed!!!! Kan niet beter...goed nieuws en heerlijk weer...geniet ervan!

Sneeuwmees,
    Heel lief van je dat je aan ons denkt en voor ons test.... :D:D
    Over 8 maanden landt het vanzelf wanneer jullie tweede kindje geboren wordt! ;):D
    Jouw testen laten niets aan de twijfel over.....:p

6. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaa het ♡ klopt!! Ben zo opgelucht!
    En wat een lieve vrouw die dr H!!!

Echo staat in mijn album :-D

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Mona wat een geweldig nieuws ik ga zo kijken!!! Super meid!!

Sneeuwmees jeeeej voor jou ook top nieuws! En wat lief dat je sleciaal voor ons test hahaha

Dreamer ook met jou gaat het goed dus gelukkig! Kun je niet gewoon stoppen met werken meid? Ik ga zo ook eens kijken in je album!!

Miss woooow wat een super fm heb jij gehad! Hooelijk groeien de kleintjes mee door! En zo snel al punctie wauw??

Is klaasje ook al terug?! Spannend...

8. NinaD

NinaD Niet meer actief

Geweldig nieuws!!! :D
    Mooie echo....bij 6 wkn al heel duidelijk!!!
    Geniet ervan!!!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Dreamer: prachtige buik!!
    @all: ik heb ook maar even een buikfoto (gisteren genomen) in m'n album gezet.
    @Mona: wauw, geweldig, meid! Mooi is dat he? Ff traantje weggepinkt zeker?

Verder: zwaai!
    (Het is hier zo rustig op het werk, je kunt wel een kanon afschieten!)

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    JEEEJ!!! SUPER zeg!! Gefeliciteerd!! En een traantje? Volgens mij zou ik helemaal snotterend erbij liggen... (en ondertussen niks kunnen zien door alle tranen:))

Geeft goed gevoel al dit goeie nieuws hier, geeft me moed om door te gaan!!:D

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Mona: Jeeeeeeej ! Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd meid !!

12. Tevka

Tevka Niet meer actief

Mooie buik Stiertje! Super!

Sneeuwmees : Hahahahaha je blijft je kop in het zand steken he ;)

Mona wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: yes, wat een goed nieuws. En nu al een kloppend hartje is hartstikke goed. Nu weer lekker terug op de roze wolk!:p:p
    @Bbibi: ja, ik ben zo sociaal.:cool: Doe graag dingen om anderen te plezieren..hihi..
    @Stiertje: wat een mooi puntig buikje heb je. En grappig, want ik had me bij jou (vraag me niet hoe het kan) een blond iemand voorgesteld.
    @Tevka: is best lekker zo met je kop onder het zand... Net doen of je gek bent (en dat kan ik heel goed).;)
    @Nina: valt het nog mee met de hormonen?

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik gooi er even een snelle update tussendoor van mijn 1e foillikelmeting: er liggen er minstens 10 en ze zijn allen rond de 13mm.

Tot nu toe erg tevreden, maandag meting 2 en dan volgt de punctie as woe of don. De tijd vliegt ineens!

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

Klaasje,
    Wat een goed nieuws!!! Zo kun je jouw weekend wel in....:)
    Op naar mooie bevruchtingen!

Sneeuwmees,
    Helaas valt het niet mee. Dit keer meteen vanaf dag 1. Mijn lichaam reageert heftiger op puregon merk ik. Ik hoop dat het de komende dagen beter zal gaan. Gisterenmiddag begon het al....hoofdpijn en erg moe. Vanochtend viel het te doen....nu weer hoofdpijn en energie is al op....moet nog een middag afmaken. Ik hoop dat al die klachten ergens goed voor zijn....;)
    Hoe gaat het met jou? Heb je al een digi test?

16. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Mona, wat een geweldig nieuws!!!! Ik hou steeds mijn hart vast met al die echo's hier, omdat ik weet dat het ook minder goed af kan lopen. Zo blij dat het steeds goed gaat!

Zwangere dames, ik bekijk straks thuis jullie mooie buiken foto's, tikken en lezen op telefoon is niet te doen in de zon!

Ik ben net gebeld door Irma. Dr. H wil dat ik maandag nog een echo laat maken en dan woensdag waarschijnlijk de punctie pas! Ik ben er wel blij mee, dat geeft de kleintjes tenminste de kans om mee te groeien! Vraag me alleen af of die grote echt niet vroegtijdig kunnen springen? Of voorkomt de Cetrotide dat gegarandeerd? Jeetje, ben gewoon een beetje opgewonden van het idee dat ik misschien wel 5 eitjes ga hebben straks! Ik dacht echt dat het einde oefening was voor ons. Maar nu krijgen we misschien toch nog een echte kans :)

17. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje.. Super nieuwd meis!! Heb ik jou gezien?? Had jij een gestreept shirt aan en blauwe schoenen???

Xx

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gaat de goede kant op Miss! Ik heb ineens visoenen van ons beide op dezelfde punctie kamer :D. Geeft een goed gevoel en vertrouwen he? Vasthouden!

Mona, ja dat was ik en nu weet ik wie jij bent! Het was wel wachten he vanmorgen?

Dr. H is echt een heel leuk mens!

19. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Mona; wat een prachtige echo uitslag!! Van harte gefeliciteerd meid!!

Dreamer; ik heb je ff een vriendschapsverzoekje gestuurd, kan je foto niet zien...

Stiertje; mooie buik hoor! En die kilo's zie ik echt niet. Vind je erg slank!

Miss, geen nood... die follies springen echt niet zomaar! In DD weten ze wat ze doen. Geniet nog maar even lekker op het strand!

Nina; sterkte met de hormoon bijwerkingen!

Sneeuwmees; ik vind je testen echt duidelijker worden hoor!

Klaasje; mooi aantal follies geteld. Hopelijk groeien ze allemaal door! Succes met stimuleren!

Vandaag ben ik 27 weken. Wat gaat de tijd hard! Ik kan gaan aftellen want over maximaal 10 weken komen de boefjes al!
    Joehoeeee!!!

20. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    Wouw....5 follikels :D geweldig meid! Niet alleen kansen.....hele goede kansen! Maak je inderdaad geen zorgen....ze springen echt niet!

Alkina,
    Het gaat echt heel hard! Max 10 wkn en jullie worden ouders van 2 moppies! :) Nu maar lekker uitrusten, want straks duurt het een paar jaar voordat er iets van rust mogelijk is :D
    Dank je wel! Die bijwerkingen vind ik af en toe zwaar, aangezien mijn werk best druk is, maar ik heb alles over voor mijn doel --> tweeling! :D

Deel Deze Pagina