ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh mooi, dank je. En nam jij ook alles tegelijk (1x per dag?)?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: ik heb die vieze poeder van de accupunctuur in capsule vorm. Die poeder kreeg ik echt niet weg. Die capsules zijn nog geen pretje, maar we doen ons best. Waar ik wel een beetje van baal is dat die accupuncturiste erg op mijn gevoel heeft ingespeeld (wat ik haar nu achteraf toch wel wat kwalijk neem). Ik moest een paar weken geleden terug voor een vervolgafspraak en toen vertelde ik haar dat ik zwanger was. Ze adviseerde me toen andere kruiden (een toevoeging) omdat ik het vruchtje natuurlijk wel 'vast' moest houden. Die toevoeging zou daar beter voor zorgen. Als je natuurlijk al stijf van de zenuwen staat omdat je bang bent dat het misgaat is dat natuurlijk geen handige opmerking. Want zo voel je je bijna geestelijk 'gechanteerd' die pillen te blijven gebruiken en vooral bang niet te vergeten want je wilt dat vruchtje natuurlijk niet kwijt raken. Ze adviseerde zelfs die pillen de hele zwangerschap door te blijven gebruiken.
    @Tevka: ik had ooit ook eens iemand aan de lijn die het duidelijk over de schoenen liep en alles door elkaar haalde. Het is goed gekomen, maar snap je gevoel wel. Hopelijk kun je straks met Irma alles wel goed afstemmen.
    @Loontje: die moeheid en misselijkheid zie ik volgende week ook wel tegenop. Nu kan ik er nog even lekker aan toegeven en op tijden wat eten of even gaan liggen.

3. Nou, ik heb net Irma gesproken, maar daar snap ik ook echt helemaal niets van :)

Ik heb gisteren dus bloed geprikt omdat dr. S. dacht dat er misschien al een eisprong was geweest. Volgens mij meten ze dan je progesteron, toch?

Nu belde ik dus net, en Irma zei dat ik NIET aan de pil hoef (woehoeee!) omdat de eisprong er nog aankomt :( Als dat zo is hadden ze toch gisteren een grote follikel op de echo moeten zien én dan had dr. S. toch niet gezegd dat ik bloed moest prikken om te kijken of er al een eisprong gewéést is? Ik heb nog een keer gevraagd of ze echt niet bedoelde of m'n eisprong al geweest is, maar ze zei echt dat hij nog moest komen. Iemand van jullie die misschien opheldering kan geven? Ik snap er echt niets van..

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon:
    Ik heb ook dat lijstje van Dr S gekregen dat ik moest gaan slikken samen met mijn man. Enige wat mijn man meer moest slikken wat zink..
    Ik heb bij een natuur winkel alles apart gekocht...
    Bij mijn man heeft het wel gewerkt, zwemmers waren een stuk verbeterd!

Shadixxx.. Shit zeg dat je nu nog niet veel wijzer bent.. Ik vond I. altijd wat chaotisch aan de tel..
    Anders gewoon nog f terug bellen hoor!!

Hier veel last van duizeligheid! Had volgens de VK een erg lage bloeddruk... Terwijl ik normaal beetje aan de hoge kant heb..
    Maar laag is voor de kleine natuurlijk veel beter dan hoog! Dan zelf maar wat meer klachten..

X

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: vervelend dat je nu nog niets weet. Ik ben ook wel eens voor een echo geweest, dat ik op dat moment al eisprongpijn had dat mijn ei ieder moment kon springen. Dr. S. zei toen (tijdens de echo) dat ik mijn eisprong al gehad had. Ik zei hem dat mij dat sterk leek omdat ik die ochtend pas een positieve ovutest had en die eisprongpijn had. Even later mompelde hij tussen neus en lippen tijdens de echo dat het dan links moest zijn. Ik dacht toen ook nog hoe hij zo'n groot follikel dan bijna over het hoofd had kunnen zien. I. vind ik zelf ook niet zo prettig aan de telefoon. Ze was bij mij altijd erg druk en had de indruk dat ze altijd snel van het telefoontje af wilde. In het ergste geval toch nog maandag maar een keer bellen.
    @Mona: vervelend van die duizeligheid. Ik heb het vooral in het hele eerste begin gehad. Een lage bloeddruk is niet fijn, maar ook wel mooi meegenomen als hij normaal neigt naar te hoog te zijn.

Ik ben zelf al voor de derde dag moe, lamlendig en misselijk 's middags. Het eten staat in de oven, maar ik moet even niet aan eten denken. Ik vraag mijn man zo wel even of hij het eten klaar kan maken. Ik heb zo vaak om bevestiging lopen roepen de afgelopen weken dat ik nu blijkbaar alles in een keer krijg.;)

6. @Mona; Wat rot zeg, die duizeligheid. Vind het wel heel lief dat je het meteen hebt over 'dan zelf maar wat meer klachten'. Het moedergevoel is er nu al ;)

@Sneeuwmees; Ah, wat balen zeg! Is het shoppen wel gelukt of heb je dat maar even uitgesteld? Groot gelijk dat je je man het eten laat doen, mag ook best!

Inderdaad vervelend dat ik nu nog niets weet.. Wachten is vervelend, maar wachten op iets waarvan je niet weet wanneer het gebeurt vind ik altijd nog erger. Ik heb zelf nog steeds het gevoel dat het elk moment kan beginnen, maar dat dacht ik vorige week ook al.. Nouja, afwachten maar en anders inderdaad volgende week nog een keer bellen.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: ben vanmorgen wel op pad geweest, maar het filiaal van de C&A waar ik was, bleek geen positiekleding te hebben. Heb nu wel 2 wat wijdvallende shirts gekocht. Niet helemaal dus met lege handen naar huis gekomen. Kun je niet met ovutesten gaan kijken of het inderdaad klopt dat er nog een ei in aantocht is?

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hoi meisjes!

Even een kort bericht van mij! Vandaag druk met klussen! Ben gebroken.... En zometeen nog bday dus hou het kort!

Aklina is het nog vol te houden meid?
    Loontje klinkt goed je kwaaltje! Komende week echo toch? Spannend!
    Dees aan het wachten op menstruatie?
    Ploon bij mijn vorige zkh adviseerde ze mijn man zwangerschapsmulti van gravitamon. Dus zwangerschapsmulties zijn prima voor mannen! Zit gelijk alles in! Alleen zal je miss sommige dingen moeten aanvullen zoals vit D en omega voor dr juiste dosering!
    Sneeuwmees ik ga morgn even kijken ben zo benieuwd naar je kleintje!
    Shaddixxx kijk goed geregeld meid dat je nu toch 300 krijgt :) en zo kun je je toch aan zijn advies houden! Top!!
    Trouwens gek dat hij jou wel geantwoord heeft! Ik heb hem 2 weken of 3 weken geleden gemaild en heb tot de dag van vandaag nog steeds geen reactie. :( beetje jammer... Fijn ook dat je niet aan de pil hoeft meid!
    Elize en nina aan het genieten van jullie vakantie?
    Mona balen van je bloeddruk :(
    Stiertje wl fotos van je shoot binnen?
    Zofie lieverd we hebben al zo lang niks van je gehoord hoe is het met je?
    Miss een beetje nagedacht over jullie ervaring gent vd week? Nig goed met je man gepraat en er helemaal aanuit dat het iui wordt meid?
    Klaasje fijne vakantie meid!
    @ all *zwaai*

9. Tevka

Tevka Niet meer actief

Nou ik had Irma zelf maar gebeld vanmiddag want ik moest ook nog naar m'n werk.
    Maar we mogen morgen beginnen met spuiten.
    Gonal en Menopur. Ene sochtends andere 12 uur later savonds.
    Denk dat ik gonal sochtends ga spuiten. Deed ik toen ook.

Sneeuwmees heeft echte zwangerschapskwalen.

Mona wat vervelend dat je zo duizelig bent.

10. Ann83

Ann83 Lid

21 mrt 2013
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Net als Ploon ben ook ik blij met alle reacties betreft de vitamines! Heb jij de vitamines inmiddels al aangeschaft Ploon? Ik zal er morgen ook eens achter aan gaan.

Klaproos, de reden dat wij icsi doen ligt bij mijn man. Vandaar ook de tese. We zijn er wel pas achter gekomen dat mijn TSH waarde wat te hoog is en tevens hebben ze anti tpo in mijn bloed gevonden. Dit alles heeft met de schildklier te maken. Heb hier van de week medicatie van de huisarts voor gekregen, aangezien dit i.c.m een zwangerschapswens eigenlijk niet te hoog mag zijn.

Fijn weekend iedereen!!

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi dolfijntje,ik heb het er heel vaak met haar over en ze moet ook veel huilen natuurlijk. Als ze zich vrij goed voelt zeg ik wel dat het leek of ik zelf ook in een nachtmerrie ben beland. En dat ik nog steeds denk: had ik maar dit of dat gedaan. Dat denkt ze zelf ook maar nog 10 keer heftiger natuurlijk. Ik kreeg alleen commentaar toen het pas gebeurd was dat ik net deed alsof het mij overkomen was.:x kon zelf die dag ook alleen maar janken. Maar goed ik hoop dat ik het goed doe bij haar. Ze zegt wat haar het meeste raakt dat iemand die ze goed kent ook zwanger was maar na dit geen geboortekaartje heeft gestuurd. Ze voelde zich vaak buitengesloten. Terwijl ze eigenlijk ook gewoon mama is. Ik vind dat zelf afschuwelijk te horen.

Ik steek een kaarsje aan voor jouw kindje Dolfijntje..

Shaddixx raar dat je toch niet aan de pil hoeft. En wat moeten jullie ver rijden.

Mees,geweldig zwangerschapskleding uitzoeken!

Jippie hoe gaat het met je meis? Ik zie je niet vandaag dus vrees het ergste. Heel veel sterkte :(

Ann,ok duidelijk. Hoop dat ze je schildklier goed in de gaten houden. Veel succes alvast voor wat er op je pad gaat komen.

Sorry ik heb een iPad en moet effe wennen dus ik hou het verder kort. Slimme Tim trouwens van vsm mama. Die zijn wel duur en ik ben al bankroet.;-:$

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jippie nouwwwww wij zijn je helemaal vergeten schaamschsam.. Meissie ik hoop toch nog dat er een beebje zichtbaar was, maar vrees met een dalende hcg dat dat vermoedelijk niet was? *dikke knuf meissie* :(

@rest goodmorning!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: goedemorgen! Vandaag weer een klusdag voor de boeg?
    @Jippiejee: vroeg me ook af hoe het nu met je is?
    @Klaproos: fijn dat je er kunt zijn voor je schoonzus. En samen huilen kan voor allebei toch ook lekker opluchten. Kan me voorstellen dat het heel confronterend is als iemand in haar omgeving haar juist nu zo buitensluit door geen geboortekaartje te sturen. Ik ga ervan uit dat die persoon zelf enorm in de knoop heeft gezeten of ze het wel of niet kon maken en neemt dan juist de beslissing (die ze zelf het beste vindt), maar die des te pijnlijker is voor je schoonzus. Het is altijd lastig als mensen voor anderen gaan denken en gaan invullen wat voor jou het beste is.
    @Tevka: succes weer met de eerste spuit! Het gaat nu echt allemaal beginnen. Wanneer heb je je eerste afspraak?

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey meiden,

had vanmorgen heel verhaal getypt op mijn mobieltje, maar floep en weg was ie.... aaaaah, nou ja nu dan maar weer.

Ik ben gister niet meer voor echo geweest, donderdag was het al wel duidelijk, waarschijnlijk mijn verhaal een beetje vaag geweest hier? Maandag moet ik weer bloed prikken en woensdag nog eens en dan heb ik ook een afspraak met de gyn ter evaluatie.
    Donderdag was al wel duidelijk dat ik een miskraam had (gehad):(

Opzich gaat het prima hier een paar momentjes gehad, maar ik heb er toch heel erg rekening mee gehouden dat een posi test een goed begin was, maar dat we er dan nog niet waren. Dus ik kan het wel relativeren, het mocht (nog) niet zo zijn. We kijken vooruit en gaan voor de volgende poging, hopen dat we dan eens de eindstreep mogen halen. Laatste kans, dat is wel even een dingetje..pfff

dank voor al jullie medeleven, ik al waarschijnlijk wel een beetje minder aanwezig zijn hier, even afstand even hoofd leeg en ik heb ook geen vakantie meer, dus minder tijd ook nog...

liefs Jippiejee

15. Dikke knuffel, jippiejee!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: dikke knuffel en veel sterkte! Goed dat je ook al weer vooruit durft te kijken!

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jippiejee; wat een kl*te nieuws meid!!!! :(
    Heel veel sterkte!!!

Klaproos; wat vreselijk voor je schoonzus zeg! :( :( Idd een nachtmerrie! ik heb er geen woorden voor... Mijn maag draait al om bij het idee alleen.
    Jullie ook heel veel sterkte!

Rest; ik kan het ff niet meer bijhouden met bijlezen...
    Geen onwil, maar erg druk hier! Sorry!

18. Tevka

Tevka Niet meer actief

Jippie wat een rot nieuws inderdaad zeg maar ik vind je erg dapper overkomen zo.
    Hele dikke knuffel meid.

Sneeuwmees ik heb vanmorgen de 1e spuit gezet. Vandaag is cd 3.
    Ik heb op CD 8 m'n 1e follikelmeting. Dit doe ik in Nederland.

Anja lekker druk met je tweeling?

19. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka; super druk met de tweeling. Ik ben nu aan het werk. Lijkt wel of ik het veel drukker heb met de tweeling, dan als ik moet werken, haha.

Dus ik kan ik helaas even niks volgen. :(

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Jeetje Shadixxx, wat een onduidelijkheid. Toch raar en stom dat ze geen duidelijk, eenduidig antwoord kunnen geven daar. Moedeloos word je ervan. Good luck! Wel fijn dat je de fm en zo in het zh in de buurt hebt. Want 3 uur heen en 3 uur terug telkens is wel veel en ver…
    @Sneeuwmees: wat vervelend dat die acupuncturiste zo op je gevoel heeft ingespeeld. Dat is toch niet de bedoeling. Ik heb die kruiden in mijn zwangerschap echt niet tot het eind gebruikt, hoor. Wel nog eventjes, maar niet zo lang meer. En tuurlijk doen ze nog goede dingen om te zorgen dat het kindje goed blijft zitten in je buik, maar op een gegeven moment moet je lichaam het zelf doen. Slik je ze nu nog dan?
    @Loontje: fijn dat je je zo goed voelt. En Sneeuwmees, jij zo misselijk en zo. Tuurlijk een echte zwangerschapskwaal, maar wel eentje die niet heel prettig is. Pffff….
    @Tevka: succes weer deze ronde!! Fijn dat je mag beginnen.
    @Ann83: hier alle vitamines in huis en al begonnen. Een heel bakje vol. VSM Puur mama dus. Omega 3, vit. D3 en E apart. That’s it. En ik slik nog tarwekiemolie ter bevordering van het baarmoederslijmvlies (2x per dag). Zink heb ik niet gekocht voor m’n man. Er zit 10mg in de VSM tabletten. Hij moet 25-40 mg. Weet iemand of dit heel belangrijk is?
    Ann: wat is TSH-waarde?
    @Jippiejee: wat een ongelofelijk domper. Het was zo mooi geweest. Heel veel sterkte! *knuffel*
    Lijstje met wat ik elke dag moet nemen hangt aan het keukenkastje hier. Als ik dat niet doe, denk ik de hele dag dat ik iets vergeten ben. Maar ondanks dat ik dan ’s avonds weet en zie dat alles is afgevinkt, word ik nog elke nacht (bijna schreeuwend) wakker dat ik wat vergeten ben. Ben er zo onrustig door…. dat is wat minder. Maar verder… als het maar helpt. En hopelijk komen snel de chinese kruiden er ook nog bij, dus dan wordt het lijstje nog langer (en die moet je 3x per dag innemen, dus nog vaker eraan denken en niet vergeten).
    Droomde donderdagnacht (nadat we terug waren uit DD) voor het eerst over een 2e (of beter gezegd met ons erbij een 4e) iemand in huis. Ik droom wel eens over onze dochter, dat ik zeker wil weten dat ze in haar bedje ligt en zo en dat alles goed is. Maar nu wilde ik dat weten van die 4e persoon. Steeds dacht ik dat er nog iemand in huis was waar ik voor moest zorgen. Zou het een voorbode zijn voor de toekomst??? Laten we het hopen.
    Fijn weekend allemaal. Wij gaan zo lekker uit eten.

Deel Deze Pagina