ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ochja, die arme man, met z'n clomid.. Och och :)

Meiden, was het beginnen met cetrotide bij jullie afhankelijk van de groei van de follikels, of begin je daar gewoon áltijd 5 dagen na het stimuleren mee (zo lijkt het volgens het schema wel, maar wat als er nog niets groeit?)? Als ik morgen begin kom ik namelijk precies op zondag uit voor de FM. Dat kan niet, dus wordt het maandag (9:10, supervroeg dus). Dan weet ik dus pas hoe de groei ervoor staat, maar als ik moet beginnen met cetrotide, 5 dagen na het starten met stimuleren, is dat dus op zondag. Wat zouden jullie doen? Ik heb 3 opties;

-Een dagje later pas beginnen met spuiten, woensdag dus.
    -Gewoon morgen beginnen en zondag de Cetrotide zetten, zonder te weten hoe het ervoor staat met de follikels.
    -Morgen beginnen, de echo afwachten en als dat goed gaat beginnen met de Cetrotide?

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Shadixx. Ik zou morgen beginnen en dan zondag de cetrotide spuiten. Dit is namelijk voor dat er geen eisprong komt.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: geen idee, maar ik zou me persoonlijk wel aan de voorgeschreven planning houden (ook al valt het dan op zondag).

4. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik kom er net puur toeval achter dat ik 1 pen Gonal te weinig had gekregen!!!!!
    Morgen snel naar de apotheek. Domme dozen daar.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @loontje bijna je echo toch? Spannend!
    @ploon hmm dus het is dus toch mogelijk! Vandaag nog gebeld naar dr S?
    @dees veel succes morgen meid!
    @ sneeuwmees ohhhhh stiekem dus al in je zw-kleding zonder dat ze het weten! Had je het nou je zoontje al verteld?
    Grappig verhaal van die man! Ik denk niet dat mijn man er wat voor
    Voelt! Maar hij heeft wel altijd veel aan mijn ZP- verhalen over mensen waarbij het eerst niet lukte, over andere mannen met slecht zaad, over vrouwen met immuunproblemen met positieve afloop zoals bij elize ( fijne vakantie aan het houden elize?) etc etc...
    Merk dat hij behoefte heeft aan dat soort verhalen. Dan is hij opeens enorm geintresseerd dus dat doe hem wel goed! Hij zou wel graag denk ik een kennis/vriend hebben met hetzelfde probleem en of de mmm en of slecht zaad ofzo om over
    Te praten! Maarja waar vind je die? Hihi

Weltruste meiden! X

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Tevka: Balen zeg, moet je weer terug. Ik heb een keer gehad dat ik maar voor 1 dag had meegekregen, ook zo lekker slim.

@Bbibi: Ja donderdag de echo en ik ben nog steeds vrij relaxt.

7. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Gister naar dr.S. gemaild, maar niets gehoord. Vanochtend mail nogmaals gestuurd met vraag vandaag te reageren. Als ik vanochtend niets gehoord heb, bel ik voor 12 uur even (want ik weet dat hij alleen 's ochtends werkt).
    Ben nog steeds niet ongesteld. Wel al 2 dagen van die slierten bloed bij het afvegen (sorry!). Herkent iemand dit voordat je ongesteld wordt? Ik ken het niet. Misschien komt het door de curettage hoor.
    @Shadixx: sorry ik kan je geen antwoord geven op je vragen over de medicatie omdat ik het niet ken.
    @Loontje: bijna de echo... Super!
    @Tevka: wat irritant. Zou denken dat ze in een apotheek wel secuur te werk gaan.
    @Ddees: hoe ging het?
    @Anja: hoe is het met de tweeling?
    @Sneeuwmees: hoe zit je broek? ;)

8. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shaddixxx; dank je meid. Idd erg sneu.
    En 16-9 echt beginnen dus!! Spannend!!! En ik zou me ook gewoon aan de afgesproken planning houden.
    Heb ik toen met de Cetrotide ook gedaan.

Tevka: misschien wel een broertje én een zusje! :D

Loontje; ze zijn verkouden, en ze geven vaak over. Heel zielig. :(
    Maar M.ila blijft wel gewoon haar lekkere vrolijke zelf. L.uka is wel uit zijn hum!
    Jij donderdag dus de echo! Ik ga voor je duimen! Maar het komt helemaal goed!!
    Ik moet wel echt gruwelijk lachen als je er dalijk ook 2 hebt! :D
    Ik vond je test echt KNAL namelijk!

Sneeuwmees; wanneer ga je het op je werk vertellen?

Ploon; zodra ik met de mmm moest beginnen, ging mijn ongi ook zo maf doen!
    Normaal geen problemen mee, maar zodra ik weer een poging ging starten, kwam er ook eerst bruin, dan een klein beetje rood, dan weer niks, en dan zette het soms pas door.
    Stom hè!
    En met de tweeling gaat het wel. Zie boven. Ze zijn wat ziekjes.

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Agossie altijd zielig. Eten en drinken ze wel gewoon goed ?
    Vertroetel ze maar lekker extra :).
    Haha dat zeg je wel heel erg opgewekt hoor, laten we het erop houden dat ik misschien wat verder was dan ik dacht :(

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: wij hadden ooit een keer een campingbedje in elkaar gezet, die we met geen mogelijkheid meer in elkaar geklapt kregen. Mijn man ging toen googlen en kwam toen, hoe toepasselijk, terecht op een topic op ZP met mensen met hetzelfde bedje, met hetzelfde probleem. Mijn man ziet zeker de meerwaarde van ZP (al zou hij zichzelf niet snel aanmelden). Maar toen ik hem vertelde van die man als nieuw lid, kon hij dat best begrijpen. Hij vindt mijn verhalen die ik vertel ook altijd interessant. En mijn zoontje weet nog van niets. Als de nekplooi uitslag van volgende week goed genoeg is, dan is hij de eerste die we het gaan vertellen (al denk ik dat het voor hem nog wat te abstract is en niet snapt dat hij nog een half jaartje op dat broertje of zusje moet wachten).
    @Ploon: het is erg prettig een broek te hebben die niet in je buik drukt en pijn doet. Ook wel handig om niet met zo'n tochtgat rond te lopen omdat de knoop en rits open moeten blijven staan. Wel zit hij natuurlijk nog veel te ruim, dus dat betekent toch nog wat hijsen gedurende de dag als ik opsta van mijn stoel. Maar ben er toch wel blij mee. Ik heb nog een soort van zwarte pyamabroek (zoals ik het noem). Die zit ook erg lekker, maar die wil ik pas aantrekken als mijn collega's het weten.
    @Anja: ik heb volgende week dinsdag de nekplooimeting. Als de uitslag daarvan goed is, gaan we het 'wereldkundig' maken en dus ook mijn collega's inlichten.

11. Tevka

Tevka Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

12. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb gebeld en kreeg I.rma aan de telefoon. Pffff... nooit eerder gesproken, maar een beetje uit haar hum geloof ik. Ze hadden mijn mail niet gehad (terwijl ik daar al eerder naar toe had gemaild: m.scholtes@ivf....)
    'Ik kan uw kaart niet vinden... Oh u had een eerste gesprek donderdag???? (terwijl ik al zei dat ik de intake had gehad - is toch hetzelfde als eerste gesprek??).... dan is het ook niet zo raar dat ik uw kaart niet kan vinden.' En op een toon... Jeetje zeg.
    Maar ze belt me vanmiddag terug nadat ze me eerst wilde afschepen maar ik toch vroeg of ze het wilde overleggen.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: herkenbaar de toon en het soort telefoongesprek. Heb altijd het idee dat je bij haar altijd ongelegen belt en dat je altijd 'lastig' bent. (Maar wees gerust dat ben je niet, hoor).;)

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik weet nog goed dat ik de allereerste keer naar DD belde en ik voelde me daarna zo slecht. Heb huilend gebeld met mijn man dat ik het niet zag zitten haha. Dus het ligt niet aan jou hoor Ploon. Ik weet dan niet of ik I aan de lijn had, maar dat zou heel goed kunnen.

15. Ik vind I ook niet leuk.. C vind ik echt ontzettend lief. Bij I durf ik ook nooit te zeggen dat iets 'niet kan' (zoals met die eisprong die nog moest komen bijvoorbeeld), omdat ik altijd het idee heb dat ze dan boos wordt :)

Meiden, is het bij Menopur inderdaad de bedoeling dat je de naald door het grijze dopje heen prikt? Die kreeg ik er echt niet af namelijk en op deze manier werkte het prima ;)

16. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx.. ja gewoon de naald door de dop prikken! Succes!!

@ tel met i: ik vond haar ook niet vriendelijk aan de tel... beetje gehaast en snauwerig!

Ik ga zo weer naar ons wondertje kijken... das het voordeel v connecties in het ziekenhuis ;)

X

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    hahaha meiden ik moet zo lachen! ik plaats net een bericht op fb over dat I zon heks is! dat ze heel mijn stemming na vandaag zwaaaaaar verziekt heeft en nu lees ik jullie berichten hahahaha ;)
    Echt die is zoooooo vaak stikchaggerijnig! ik vind C ook zoooooooo lief! Maar I is een verschrikkelijk mens aan de telefoon!Dus ploon ligt echt niet aan jou! ze is verschrikkelijk vandaag ik heb het ook gemerkt!

@ sneeuwmees hihi grappig van je man! Hij is dus ook zo geintresseerd in jou verhalen. Ik snap het erg goed zij staan anders ook zo aan de zijlijn! En spannend na de nekplooimeting ga je het dus vertellen aan je zoontje! leuk hoor! benieuwd hoe hij gaat reageren :)
    vraagt je baas niet wanner jullie weer naar duitsland moeten eigenlijk? want die wist ervan toch?

@loontje spannend hoor nog 2 daagjes!

@anja beterschap voor je mupkes! Doe ze maar lekker verwennen...

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mona veel plezier meid! :)

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Monatoetje: Veel plezier, echt handig die connecties hihi !

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Tof Mona, fijn dat dit kan. Veel plezier.
    Anja: beterschap voor die kleintjes. Wat vervelend.
    Oh Bbibi, dus jij vandaag ook die ervaring... Ik vind dat zo raar dat iemand zo kan reageren terwijl een ander gewoon netjes een gesprek wil aangaan. Kijk, als iemand je nou aanvalt of onvriendelijk te woord staat, maar ik wilde gewoon weten of ze mijn mail had gehad en of ze me er al iets over kon zeggen. Jeetje...
    Shadixxxx: hoe gaat het spuiten?

Deel Deze Pagina