ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: mijn baas en ik hebben gelukkig een grote overlap gehad ivm onze vakanties. Dus veel kans om er naar te vragen is er nog niet geweest (maar zal nog wel komen, denk ik). Voor collega's die concreet ernaar vroegen heb ik gezegd dat we na onze vakantie verder zouden kijken (om een beetje lucht te geven). Dus helemaal eerlijk ben ik niet geweest, maar hoop dat ze me dat vanaf volgende week kunnen vergeven.:);)
    @Mona: veel succes met de echo vanmiddag! Altijd leuk dat soort connecties. ;)

2. Haha, gelukkig, dan is het helemaal goed gegaan! Vond het wel meevallen, alleen met het optrekken ging het niet in één keer goed. Ik was al blij dat ik maar 1 ampul hoefde te breken, ik dacht dat de poeder ook, net als bij pregnyl, in ampullen zat. Dat scheelde weer :D Vond de naald trouwens niet vervelender dan bij Puregon of Gonal, voelde alleen wat meer van het injecteren.

Jij heel veel plezier straks Mona! Inderdaad erg fijn als je een paar keer extra kunt ;)

@Ploon; Lief dat je het vraagt. Zoals hierboven dus, haha!

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat de echo gaat lukken want manlief gaat hem doen ;)! En die echod normaal andere organen!! Maar ach tis al leuk als ik ons wondertje weer f zie zwaaien...
    Jullie horen het straks :-D

X

4. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik heb altijd het idee dat I rma overwerkt is ofzo.

Werkt C er nog wel?

Mona wat fijn die extra echos!
    Ik wil oooooook! Hahaha

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ploon here the same... ik was ook super vriendelijk (want ik WAS wel goed gehumeurd... dat was dus wel in 1 klap over met dat zeikmens!) vandaag was het wel heel erg...

@sneeuwmees leugentje om bestwil is niets mis mee! straks moeten ze er vast mee lachen! goed dat je je baas hebt kunnen ontlopen!

@tevka ook al zo toevallig! ik had het er net op fb ook over dat ik C al een tijd niet gesproken of gezien had! Dus misschien heeft ze momenteel vakantie?

@mona leuk hoor dat je man dat gaat doen! hihihi die werkt dus op het ziekenhuis? Maar dan op een andere echo afdeling! ach hij weet gerust waar hij moet zoeken ! leuk hoor

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vond I ook altijd erg onaardig aan de telefoon!
    Ik durfde ook bijna niet te bellen altijd. :(
    Dus het ligt blijkbaar niet aan ons, hahaha.

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik vind het ook zo irritant dat ze me altijd in elke zin "mevrouw" noemt. Hihihi

8. Ik laat m'n vriend altijd bellen, als het even kan :) En dan zit ik ernaast met de telefoon op speaker ;)

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Nou maar hopen dat ze niet stiekem meeleest ;)

10. Hahaha! Ik heb net een terugbel-verzoek via de website ingediend (dat bespaart weer telefoonkosten :) iemand van jullie daar toevallig ervaring mee?) dus áls ze het leest, ben ik de eerste die het over zich heen krijgt :D

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Sterkte :p !
    Nee sorry ik ben daar niet bekend mee. Dat is wel handig zeg, alleen heb ik zelf een hekel aan wachten. Ben benieuwd hoe snel je gebeld wordt.

12. Haha, het heeft (nog) geen haast, dus ik dacht, ik probeer het eens ;) Omdat m'n dosering is opgehoogd en de echo een dag later is dan eigenlijk moest (omdat het op zondag niet kan) heb ik maar 1 dag speling met m'n medicijnen, daarna kom ik tekort. Gezien de apotheek het niet op voorraad heeft en moet bestellen, leek het mij handig om vast een recept door te sturen, zodat ze het daar kunnen bestellen. Dat wilde ik even navragen in DD. Maar goed, als ze mij vandaag niet bellen kan het morgen, overmorgen of vrijdag ook nog!

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Als het inderdaad niet zo een haast heeft, kan je het wel makkelijk ff proberen. Het scheelt in ieder geval geld :D.
    Zou inderdaad wel handig zijn als je alvast een extra recept kan krijgen.

14. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou wij zijn na 6 uur rijden weer terug. Bloedprikken ging goed. Nu moet ik alleen nog in NL de schildklier laten prikken. Nu maar afwachten wanneer ik wat hoor.
    We hadden gisteren netjes gebeld dat we kwamen vandaag. Komen we daar staat het niet in de pc. Was wel snel opgelost. Zijn we net thuis worden we gebeld of we wel waren geweest want ze kon niks vinden in de pc. Nou ja als ze het bloed maar niet kwijt maken.
    Hoelang moesten jullie wachten voor de uitslag van het immuun onderzoek?

Zwaai

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    hahahaha meiden ik lag me kapot! mij heeft ze niet eens het lef gehad terug te bellen omdat ze niet haar gelijk heeft gekregen bij Dr S en ik wel ;) ze hasd beloofd te bellen en nu zag ik net in mijn mail dat ze mij wat gestuurd had! zonder tekst en uitleg...

zegt mijn collega: stuur haar gelijk even een trap na met PS. en dan de link naar zwangerschappagina van dit topic hahahahahaha

en nee meiden ik laat me gauw verleiden maar ik heb me in bedwang kunnen houden hahaha!

@dees fijn dat alles goed gegaan is meid! ik kreeg gelijk de volgende dag al het grootste gedeelte terug! het ''overige'' gedeelte heb ik wel voor betaald maar nooit meer de uitslagen van gehsd! ook niet nadat ik gemaild had! Ben onwijs benieuwd naar je uitslagen! je kunt ze altijd delen! elize weet er veel van zoals je weet, aklina ook en ik kan je waareds altijd even vergelijken met die van mij :)

16. Oooh stom stom, ik werd net al teruggebeld, maar natuurlijk nét toen ik niet even bij m'n telefoon in de buurt was. Daarna een mail van I. (een hele vriendelijke overigens, dus misschien ligt het gewoon aan haar stem?), dat ze geprobeerd had me telefonisch te bereiken en wat ze voor me kon betekenen.. Ik heb maar gevraagd of ze nog een keer wil bellen en nu zit ik bovenop m'n telefoon (nouja, figuurlijk dan, anders heb ik geen bereik ;))

17. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha, het scheelt dat als ze dit leest, ze niet weet wie we zijn hè. ;)

Of ja, van mij zal ze het wel weten bedenk ik me nu, want ik heb een geboortekaartje naar hun gestuurd. ;)

18. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx; ik vond haar face to face ook niet onaardig hoor, maar aan de telefoon is ze echt NIET aardig. Dus ik denk dat het gewoon wel daar aan ligt. En via mails kwam ze ook wel wat aardiger over ja.

19. Nou, alweer gebeld! Gaat vlot zeg, pluspunt! Nu was ze overigens ook best aardig, ze faxt even een recept voor 10 extra ampullen naar de apotheek. Supersnel geregeld.

Ze reageerde alleen een beetje geïrriteerd op mijn echo van maandag. Dat was te laat. Dat is cyclusdag 9 en op dag 8 moet ik beginnen met Cetrotide. De echo moest dus maar op zaterdag, als het ziekenhuis op zondag niet open is. Heel ongemakkelijk, want toen moest ik dus zeggen dat het ziekenhuis op zaterdag óók niet open is :) Ik gevraagd of ik niet gewoon zondag kan beginnen met Cetrotide, ook al is de echo dan nog niet geweest.. Dat moet ze overleggen met dokter S. Morgen word ik weer gebeld. En ik maar denken dat ik het zo helemaal goed deed :)

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey val ook ff weer binnen... Waarom niet op zaterdag naar Dusseldorf? Of is dat heel ver voor jullie?

Deel Deze Pagina