ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh dat klinkt mooi Tevka... :) Joepie.
    Loontje, hoe was het???
    Hier op stilstand (zo voelt het). Er gebeurt niets. Geen menstruatie, niet weten wanneer verder.... Baal, baal. Terwijl dat juist het idee van de pil was. Na het stoppen ongesteld worden en dan weer een gewone cyclus. Toch jammer zo'n lichaam, dat dan wat anders doet dan we 'gepland' hadden. Maar ja, dat weten we inmiddels.. plannen zit er niet in.
    Denk dat ik morgen eens ga bellen met het zh die me de pil heeft voorgeschreven....

2. Klinkt goed Tevka! Jij moet dus ook per sé om 22:00 spuiten.. Zal dat nieuw zijn?

Ploon, irritant allemaal he.. Het wachten is zo vervelend, zeker als je niet weet waarop!

Ik ben ook heeeel benieuwd naar Loontje!

3. Tevka

Tevka Niet meer actief

Shadixxx ik weet niet beter dan dat ik dat altijd in 22u moest spuiten.
    Ik doe altijd precies wat ze zeggen.
    Hahahahaha

Zal we een reden voor zijn.
    Doe nou ook maar gewoon om 22u ;). Ze zeggen het niet voor niets.of kom je er dan erg mee in de knoei qua tijd / afspraken ofzo?

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Nou ik heb toch nu al gebeld met de secretaresse van de gyn.... Maar pfff... ben nog niets wijzer. Heb mn verhaal uitgelegd (en daarna nog 3x). En toen vroeg ze (eigenlijk wel logischerwijs - had er zelf niet aan gedacht) of ik niet zwanger ben. Ik zei dat ik dat niet ben. Vroeg ze of dat niet kon. Tja, het kan wel, maar ik ben het niet. Moest toch eerst een test doen. Eigenlijk wel begrijpelijk.
    Afgesproken dat ik terugbel als de test negatief is.
    Maar eigenlijk wist ze niet wat ze ermee moest. Begon op een gegeven moment over dat ik naar DD zou gaan. Heb haar ook gezegd dat dat er niets mee te maken heeft, maar dat ik nu 8 dagen na het stoppen van de pil nog niet ongesteld ben (en dat heb ik haar echt drie keer moeten zeggen).
    Ging ze overleggen moest ik maar weer beginnen met de pil. Gezegd dat dit tegen mijn gevoel in gaat omdat ik een kinderwens heb ("oh u heeft wel een kinderwens??" :S "Uh ja...."). Het hormoon in de pil zorgt voor de opbouw van het baarmoederslijmvlies en dat is nu te dun. Dus moest ik maar beginnen. Nogmaals mijn twijfel geuit en gezegd dat ik dit liever niet wil. Ging ze weer overleggen. En zei dat ik maar een test moest doen. En daar was de kous mee af en ik moet terugbellen als de test negatief is.
    Keb geen test in huis, maar wel ovulatietesten. Heb wel eens gehoord dat die ook positief kleuren als je zwanger bent. Die gedaan en die was omowit.
    Terwijl mijn hart wel een sprongetje maakte toen ze vroeg of ik niet zwanger was. Ik werd een beetje blij. Zou het zo zijn?? Maar het is niet zo. Dat voel ik en de ovulatietest was wit. Ik zal straks voor de zekerheid nog een zw.test kopen en die morgenvroeg doen. En dan zal ik ze wel weer bellen.
    Toch vreemd dat ze je in het zh zelfs geen antwoord kunnen geven. Had een idee toen ze over DD begon dat ze het het liefste wilde afschuiven, omdat ze zelf niet wist wat ze ermee moest.
    Ze was wel erg aardig, maar ik vind het gewoon jammer dat m'n vraag niet duidelijk beantwoord kan worden.
    Sorry voor dit ego-bericht, maar moest het even kwijt.

Ben benieuwd naar Loontje....

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: was stiekem ook wel erg nieuwsgierig of je al terug was....
    @Ploon: herkenbaar dat soort gesprekken als je naar de gyn belt. Ik heb het zelf ook dat ik wel eens belde en dat ze me steeds maar afscheepten en zeiden dat ik maar met DD moest bellen. Terwijl het gewoon algemene vragen waren toen mijn cyclus een keer tussen twee pogingen door van slag was (en dus niet een vraag wat met een poging te maken had). Toen ik dus spontaan zwanger raakte en belde voor het maken van een afspraak voor een echo, zeiden ze ook weer dat ik maar naar DD moest bellen. Na een paar keer duidelijk uitleggen dat DD hier ook buiten stond omdat het een spontane zwangerschap was, mocht ik een afspraak maken voor een echo. Het lijkt in mijn zkh wel een soort van kift of zo dat je de overstap naar DD maakt.
    Maar om terug te komen op jouw verhaal. Ik herken dat sprongetje van je hart wel en toch ook die spanning als je toch een test moet doen (ook al acht je het zelf uitgesloten). Toch nog even een beetje spannend om morgen te testen, niet?
    @Tevka: er liggen dus een mooi aantal eitjes klaar om mooi door te groeien. Dat beloofd een mooie opbrengst. Wanneer heb je de volgende follikelmeting?

6. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees zaterdag weer follikelmeting!

Mn dochter slaapt nu. Zou er wel bij willen kruipen.
    Ben zo lui.....

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ploon: Jeetje irritant zo'n gesprek.
    Morgen testen. Toch beetje spannend.

8. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ja, het lijkt idd wel alsof ze niet blij zijn dat je dan naar DD gaat. En daar komt nog bij dat het zh alleen maar de curettages uitvoert en ik voor de hormonen ed naar een fertiliteitskliniek ga. Maar ik denk dat het kwam dat ze het vroeg omdat ze het antwoord niet wist/weet.
    Nou eigenlijk vind ik het niet spannend, omdat de ovu-test omowit was en ik echt niets voel en weet dat ik niet zwanger ben. Dus morgen is voor de formaliteit.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    ik kwam ook al kijken bij loontje maar helaas dus nog niets...

tevka mooi nieuws meid!

Ploon hier hetzelfde als jij ! had wat dagen bruinverlies door de pil heen toen niets en nu sinds vandaag weer een beetje! snap er niets van... hang nu ook ''on hold'' ... heel vervelend :(
    Hopelijk krijg je gauw meer duiedlijkheid!
    Ik heb het 1x gehad! dat ik na het stoppen van de provera pas 2,5 week later ongesteld werd... heel vervelend :(

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ff snel meiden, we hebben een prachtig kloppend hartje gezien !

11. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oooooh Loontje, wat GE-WEL-DIG voor jullie! En wat een prachtig wonder zit er toch in je buik. Ben heel blij voor je :)

12. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Super loontje!! Prachtig nieuws!!! Nu uitkijken naar de 12 wk echo.
    Ga je nu over naar de verloskundige?

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Inderdaad. Over 2 weken weer terug, maar dan vast geen echo.
    Ik blijf onder controle van de gyn ivm mijn diabetes.

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dank je wel !
    Ik hoop dat er gauw meiden volgen !

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    goed nieuws loontje! super!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *breekt in*

Loontje, geweldig nieuws!
    Wat een wonder!
    Van harte gefeliciteerd!!!

*breekt uit*

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Bbibi en Sikki: dank jullie wel :) !
    Het is zeker een wonder. Het is dat ik de echo heb gezien anders had ik het nog niet geloofd.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: wat een geweldig nieuws. Ben zo blij voor je!!

19. Wat geweldig Loontje!

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gefeliciteerd, Loontje!!

Deel Deze Pagina