ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje! Wauw wat een super nieuws! Klopte hoever je bent met wat jezelf had uitgerekend? En over 2w maken ze vast nog wel een echo!! Ben super blij voor je!!

X

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Thanks meiden :D
    De echo zei 6+6, dus dat komt aardig in de buurt. Pas met 12 weken wordt het exacte termijn bepaald.

3. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bbibi; ja, met de kindjes gaat het weer beter! :D
    Ze zijn zo heerlijk vrolijk! Lachen super veel de afgelopen 2 dagen. Zo fijn!

Sneeuwmees; CTG was altijd heel erg lachen ja. Net zo'n horde paarden die voorbij kwam.
    Hahaha.
    Maar bij ons moesten ze in het begin ook altijd super zoeken om ze alle 2 te vinden hoor.
    Maar later konden ze ze echt meteen vinden. Ze zeiden dan altijd: goh, wat heb jij brave kindjes, nu al!
    Hahahahaha. Ze zouden af en toe nu eens moeten komen kijken. ;)

Tevka; dat ziet er dus goed uit, het aantal follikels!

Ploon; zie nou aan Loontje, zeg nooit nooit!!!

Loontje; ook via hier: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
    Maar toch niet stiekem 2 dus? Hahahaha
    Gefeliciteerd meid!

4. Tevka

Tevka Niet meer actief

Loontje wat een super nieuws!!!!
    Proficiat!!!!

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Loontje GEFELICITEEERD ! ! ! ! !

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Thanks !
    Haha nee Anjav het zijn er geen 2. Hij zei wel "oh ik zie er 1 ....... 2 ...... 3, dus ik ECHT ? Hij haha nee hoor het is er 1.

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahahaha, serieus??? Dat vind ik nou weer humor!!
    Maarehm, bij mij kwamen ze er ook pas later achter dat het er 2 waren hè. :D
    Nee meid, zonder gekheid, ik vind het super dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!!!

8. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Loontje, wat super!! Ben erg blij voor je. Haha, dat hij zei: 1, 2, 3... Oh dat was vast even schrikken :) Maar heel fijn dat alles goed was. Op naar Koninginnedag!

Hier een test gedaan en wat ik al dacht: omo-wit. En nu? Morgen even nadenken waar ik naartoe ga bellen. Het zh waar ik gecuretteerd ben (en waar ik vanmiddag naartoe belde)? De fertiliteitskliniek waar ik tot voor kort liep? Of DD?
    Maar ik ben gewoon bang dat mijn lichaam nog niet klaar is om ongesteld te worden na de curettage al heb ik de pil geslikt. De vorige keren duurde het ook ruim 2 maanden. Geduld is een schone zaak :(
    Maar ik denk echt niet dat ik nog een maand aan de pil ga. Daar zien ik nou de meerwaarde niet van in. Ik wil toch zwanger worden?!
    Allemaal een fijne avond!

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon, na mijn bevalling moest ik op controle komen bij de gyn, en toen was mijn baarmoeder ook nog niet leeg. Vol stolsels etc. En toen heb ik 1 maand (21 pilletjes dan) de pil moeten gebruiken, en dan stoppen, en toen werd ik 2 of 3 dagen later echt MEGA ongesteld!! Super super super veel bloedverlies en stolsels enzo. En daarna terug geweest, en toen was mijn baarmoeder weer schoon.
    Ik denk dat ze het om die reden voorgesteld hebben misschien??? Om je baarmoeder leeg te maken?

10. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Nee, gewoon omdat ik dan weer snel ongesteld zou worden. Omdat het bij mijn vorige twee curettages twee maanden duurde voordat het weer op gang kwam.

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hm, vreemd...
    Maar heb je de pilstrip wel af moeten maken dan?
    Bij mij werkte het als een tierelier om mijn cyclus weer terug te krijgen.
    Ik bleef na mijn bevalling namelijk bloed/bruinverlies houden. Tot wel ruim 6 weken lang. En toen zagen ze dat mijn bm nog zo vol zat, en na 1 fikse menstruatie door de pil zat de hele zwik weer in z'n ritme. Dat was dus ruim 3/4 maanden na m'n bevalling.

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Loontje! Super nieuws meid! Gefeliciteerd!:D

13. Tevka

Tevka Niet meer actief

Zo de 1e cetrotide zit erin.
    Waarom jeukt die altijd.....hihihi

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: even een blonde vraag, maar waarvoor moet je die cetrotide ook al weer gebruiken? Ik zie die naam van het middel vaker voorbij komen, maar ken het zelf niet. Is dat om de eisprong tegen te houden? Ja, dat jeuken had ik ook wel eens na het spuiten. Toen ik de decapeptyl nog moest spuiten had ik ook altijd kleine blauwe plekjes. Na dat ik dat een keer bijna 5 weken had moeten spuiten leek mijn buik meer op een gespikkelde panter.

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @All: Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, dat doet me goed :)
    En je de gyn maakte echt die opmerking over 1 ..... 2 ....... 3 hahaha. Ik schrok echt even, maar daarna kon ik er natuurlijk wel om lachen. Blijft een leuke vent !

@Sneeuwmees: Jeeeej 12 weken !! Spannend volgende week de nekplooimeting. Ik ga vanaf maandag een midweekje weg, dus alvast succes !
    En volgens mij wordt cetrotide gebruikt om de eisprong tegen te houden.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: ik zal vandaag zelf ook nog vaak naar mijn banner staren, ben ik bang.:) Gewoon voor mijn eigen geruststelling. Ja, dinsdag nog een spannende dag voor ons. Hoop dat de bloedwaardes een beetje meevallen. Ik kijk er wel naar uit, om dan eindelijk wereldkundig te kunnen maken wat ik al 8 weken van de hoogste daken wil schreeuwen.;) Leuk dat jullie een midweekje er tussen uit gaan en zeker met de mooie echo van gisteren, kan dat midweekje nu al niet meer stuk! Geniet ervan!

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Heel begrijpelijk, zeker met jou verleden. Maar je bent echt 12 weken haha en eigenlijk nog verder. Bij een collega van mij die ook 4 dagen verder was, is de datum wel aangepast. Apart dat ze daar niet over het zelfde protocol voor hebben.
    Ja natuurlijk wil je het wereldkundig maken ... logisch toch ! Bij mij weten al heel veel mensen het, maar op fb zet ik het pas met 12 weken. Wij doen waarschijnlijk geen combinatietest.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: mijn vk-praktijk is daar heel stellig in (tenminste toen bij mijn zoontje). Ik heb nu dezelfde praktijk, maar er werken bijna allemaal nieuwe vk. Dus ik wil nog wel een poging wagen over die uitgerekende datum te praten. Bij mijn zoontje bleek ik 6 dagen verder te zijn. Maar zij weigerden de uitgerekende datum aan te passen, want dat deden ze pas met een verschil vanaf 7 dagen. Ik merk het nu ook al dat ik in het zkh was en dat ze me vroegen hoe ver ik was met de zwangerschap. Dan merk ik al dat ik wat zit te stuntelen omdat ik dan niet weet of ik de oorspronkelijke berekeningsdatum moet zeggen of de termijn volgens de echo. Heel lastig vind ik dat.
    Ook toen ik een afspraak ging maken voor de nekplooi was het ook even lastig. Want die nekplooi luistert vrij nauwkeurig omdat dat in een bepaalde periode moet. Dus bij het echobureau, hebben we met het afspreken niet alleen naar de officiële termijn gekeken, maar ook met de +4 van de echo, om er zeker van te zijn dat ik niet te laat een afspraak zou maken.
    Bij ons weten alleen mijn ouders, mijn zus (en haar gezin), een vriendin van mij en een vriend van mijn man het. Dus als we het gaan vertellen, moeten we inderdaad nog een heel lijstje afwerken. Ik wil het ook via fb bekend maken, maar dan wel eerst zeker weten dat we de mensen met wie we close zijn (en ook op fb zitten) eerst al persoonlijk ingelicht hebben.

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Het lijkt me inderdaad ook erg lastig ja. De combinatietest moet tussen de 12 en 13 weken ? Want met die +4 ga je dat dan niet redden toch ?
    Bij mij vroeg de gyn wel naar mijn laatste menstruatiedatum, maar zei tijdens de echo dat met de 12 weken echo het exacte termijn bepaald wordt.
    Ja logisch dat je die eerst persoonlijk inlicht, dat zullen wij ook doen. Al is dat niet veel meer haha

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: de nekplooi gebeurd tussen 11,5 en 13,4 wkn. Als ik dinsdag die meting heb, ben ik of 12,4 of 13,1. Dus in dat opzicht nog op tijd. En als je het mooie nieuws lekker wilt delen, geef ik je groots gelijk. Ik heb mezelf gewoon een beetje lopen saboteren doordat ik zelf te angstig was om het te delen of te durven genieten. Maar als het voor jou goed voelt, dan zou ik zulk nieuws ook zo snel mogelijk willen delen.
    Mijn baas zat afgelopen week ook al te vissen en toespelingen te maken. Heb er maar omheen gedraaid en maar een leugentje om bestwil gemaakt. Wij gaan het echt pas na deze echo wereldkundig maken en beginnen dan bij de mensen die ons het meest na staan (en bij dat lijstje staat mijn baas helaas niet in de top 10).;)

Deel Deze Pagina