ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #2281 Shaddixxx, 16 sep 2013
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
    Mja, de vorige punctie was ook 'pas' na 15 dagen stimuleren, dus op CD18. Dat is pas over 9 dagen, dus er kan natuurlijk nog van alles gebeuren. Toch was het best even een teleurstelling. Ik dacht echt van alles te voelen ;)

Ik heb DD nog niet gesproken, heb weer een terugbelverzoek ingediend op de website. Denk dat I. het 's morgens drukker heeft met mensen bellen over het aantal bevruchtingen en dergelijke, dus ze zal pas wat later bellen denk ik. In het ziekenhuis hebben ze voor vrijdag een nieuwe FM ingepland. Geen idee of DD het daar mee eens is, maar dan stond de afspraak maar vast. Als zij het anders willen, zeg ik 'm gewoon weer af. Ik weet niet of de dosering opgehoogd wordt..

M'n BMS was overigens wel al 9mm..

Knuffel voor Ploon!

Hoe is het met jou Mona? Hebben ze bij jou toen opgehoogd?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: Nijmegen is op zich ook een prima zkh (waar natuurlijk ook vele vrouwen gewoon zwanger worden met hun behandeling). Voordeel van DD is dat ze gebruik maken van de embryoscope, overgebleven embryo's worden ingevroren (in NL vaak alleen afhankelijk van kwaliteit), ze meerdere varianten hebben voor ICSI (PICSI en IMSI) en meer ervaring hebben met vrouwen met een laag amh. Dus aangezien jullie nog aan het begin van alles staan, moet je vooral doen waar jullie een goed gevoel bij hebben.
    @Shadixx: balen dat er nog niets te zien was, maar bij mij moesten er ook altijd heel wat hormonen en dagen overheen voordat er iets gebeurde. Blijkbaar heeft jouw lichaam ook iets meer en langer nodig. Ben benieuwd wat DD zegt. Of ze evt. nu al beslissen om op te hogen of het nog even aanzien. Maar het kan echt nog, hoor! Dikke knuffel. Snap dat je iets anders had willen horen, natuurlijk.

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx: Kan me je teleurstelling voorstelling meis, ik was na mijn 1ste fm ook erg teleurgesteld en had er geen vertrouwen in maaaar alles is goed gekomen!! Hoop het voor jou ook! Ik had mijn punctie op cyclusdag 17..
    Verder gaat het hier goed!! Kwaaltjes zijn gelukkig allemaal weg...

X

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moest na 3 dagen mijn puregon v 150 naar 75E zettrn en bij de 1ste Fm werd dat weer opgehoogd naar 150... Voor de rest niets opgehoogd....

X

5. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie; je kunt in DD niet pinnen. Het enige wat contant betaald hoefde te worden is de narcose. Da's iets van 250 euro (in het weekend tenminste) en dat moet je dus contant afrekenen.
    Succes!!!

Loontje; fijne vakantie meid!!

Shadixxx; hoe kan dat nou weer? Hoeveel EH moet je ook al weer spuiten?
    Maar als je toch al een "late responder" bent, dan is er nog alle hoop meid!

6. Bedankt meiden. Inderdaad, alles kan nog. Daar moet ik me maar aan vasthouden.

Heb het even opgezocht, vorige keer (Gonal-F, 187,5) had ik na een week spuiten 5 eitjes van 12/13mm. Nu met Menopur 300 dus nog helemaal niets en daar had ik dus niet op gerekend.. Maar goed, misschien gaat het met Menopur gewoon wat langzamer, maar is de kwaliteit wel veel beter. Daar hopen we dan maar op! :)

@Anja; 300 dus, haha!

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx; menopur was mij mij ook 1 van de succesfactoren volgens mij.
    Vooral voor mijn bm slijmvlies. Die was ineens 11,9 ipv de 7 of 8 die ik normaal had.
    Ik had er ook Gonal-F bij, en van beide 150, dus ik had ook 300 in totaal.
    Ik had ook wel maar 4 eicellen, en 2 bevruchtingen, dus geen topscore.
    Maar je ziet wat er van kan komen. :)

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: hoeveel dagen ben je nu aan het spuiten? Volgens mij ook nog geen week, toch? Inderdaad, geef het even tijd. We duimen met je mee voor een beter resultaat a.s. vrijdag.;)

9. Jullie hebben helemaal gelijk! Ik zit nu op dag 7 van het stimuleren. We gaan gewoon maar weer (verder) afwachten! :)

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    We duimen gewoon stug weer verder Shadixxx!! :D

Ik heb overigens weer een nieuwe foto van M.ila en L.uka in m'n album staan. Voor wie wil... (staat ook op fb)

11. Tevka

Tevka Niet meer actief

Goedemiddag!
    Half meegelezen. Heb morgen punctie en ben onwijs verkouden.

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tevka, spannend! You go girl!!!

13. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend!!!
    Vervelend wel dat je verkouden bent. Ik ben ook snipverkouden.
    Het is ook echt maf weer! Hartstikke koud nu. Brrrrr....

Heeeeeeeeel veel succes morgen!!!

14. Tevka

Tevka Niet meer actief

Thanks meiden!

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe laat moet je Tevka??

16. Tevka

Tevka Niet meer actief

11.00 u punctie,
    maar 10.30u aanwezig zijn.

Ik verwacht vandaag eigenlijk nog wel een telefoontje van die dame die je onder narcose brengt.
    Die wil dan toch altijd weten hoe groot/zwaar je bent.
    En dan verteld ze je altijd dat je contant geld mee moet nemen.
    Ik weet namelijk niet meer hoe duur die narcose is.

We springen morgen rond 08.30u in de auto.
    Het is toch bijna 2 uur rijden.
    Dochter gaat ook mee. Kan niet anders...
    Maar die vermaakt zich wel met papa. Er is daar ook een speelhoekje.
    Zodra ik wakker ben ga ik altijd direct rechtop zitten. Hopelijk kan ik dan snel naar huis. hihihi

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: die narcose kost rond de 250 euro. Bij ons heeft die vrouw ook nog 's avonds gebeld, maar hoorde ook dat het soms wel eens vergeten kan worden. Overigens heeft ze de details over gewicht e.d. pas bij vlak voor de punctie aan mij gevraagd. Maar als je dus rond dat bedrag (met misschien een beetje meer) meeneemt is het altijd goed.
    Het speelhoekje in de wachtkamer is vrij beperkt, hoor. Ik zou zeker wat extra eigen speelgoed voor haar meenemen, want ons zoontje was ook snel uitgekeken daar. Veel succes morgen en sterkte met je verkoudheid!

18. Tevka

Tevka Niet meer actief

Neej geen 250 toch??? zo veel?

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: uit mijn hoofd was het inderdaad rond dat bedrag. 245 of iets dergelijks. Je krijgt wel gewoon een factuur mee, dus je kan het gewoon bij je verzekering indienen. Maar je moet het wel eerst (contant) voorschieten.

20. Tevka

Tevka Niet meer actief

Wow!
    Oke. Bedankt.

Deel Deze Pagina