Yep, rond de 250 euro kost dat. Ik ben overigens niet gebeld. Ze stelde wat vragen vlak voor de narcose, maar dat was alles.
Dus.. Ik mag van S. geen volgende meting op vrijdagmiddag, dat móét op donderdagochtend. Er was gelukkig nog één plekje vrij in het ziekenhuis, om 11:10. Zal hij dat zo doen om te kijken of de Menopur toch nog iets doet of dat hij eventueel toch op moet hogen? Ik bedoel, er zullen over 3 dagen echt niet ineens tig follikels zitten die op springen staan, toch?
@Shadixx: misschien omdat hij er zelf meestal niet is vrijdagmiddag en dan niets meer kan bijsturen indien nodig. Ik moest zelf in mijn NL zkh, ondanks lage respons, ook meestal op maandag en dan op donderdag terug (dan weer op maandag enz.). Overigens kunnen er in z'n korte tijd best ineens een paar kleintjes toch te voorschijn komen, hoor.
Wow, wat kunnen jullie kletsen op een dag!!! Maar wel erg leerzaam allemaal! Shadixx, jammer zeg! En tevka, succes!
Dank je meiden voor jullie informatie! Wat fijn, zeg. Is het trouwens echt een narcose of is het een roesje (Dormicum met evt. Fentanyl?). Het zal wel narcose zijn aangezien de anesthesist erbij is.... Het is trouwens echt gezellig druk hier! Er wordt veel gekletst. Ik ken alleen al die gynaecologie jargon niet echt, zoals bij IVF en ICSI met de daarbij horende medicijnen (spuiten) enz. Ik ben echt helemaal groen.
@Tassie: nee, het is echte narcose. Bij een eerdere poging kreeg ik dormicum + fentanyl en was ik nog 'bij' (en wat deed die punctie een pijn!). In DD ben je echt even weg en merk je niets van de punctie. Vond ik heel fijn. Qua terminologie: mijn ervaring is dat je er snel in thuisraakt. En je mag hier alles vragen he. Domme vragen bestaan niet @kosten anesthesie: ik moest afgelopen januari 230,76 afrekenen. Alles is later weer vergoed door de zorgverzekeraar. Die vrouw heeft mij de avond van tevoren nog wel gebeld (ze is heel aardig), maar ik hoor idd ook wel eens dat ze niet belt.
Even snel een knuf brengen voor shaddixxx klaproos ploon en dees!! Loontje fijne vakantie! Tassie hoi hoi meissie! Je hebt ons topic gevonden zie ik, gezellig! Veel succes woensdag!! @rest zwaai zwaai
@Lets: na een paar maanden hier ben je inderdaad helemaal thuis in alle termen. Inderdaad erg leerzaam! Zo kun je goed beslagen naar de intake. @Tassie: je bent echt even heel kort weg. Ik vond het wel spannend, maar aan de andere kant was het zo voorbij en heb je in ieder geval geen pijn gehad van de punctie. @Bbibi: zwaai terug! Tussen de middag ging ik even met een collega een stukje wandelen. We hadden het over mijn ouderschapsverlof, maar ze versprak zich en had het over mijn zwangerschapsverlof. Ze vond het zo erg, dat ze zich zo versproken had, vooral omdat ze weet dat zwanger worden bij ons niet vanzelfsprekend was. Vond het aandoenlijk dat ze daar zo over in zat en heb een moment even getwijfeld het haar te vertellen. Maar wacht toch echt de echo van morgen even af en hoop haar dan alsnog te kunnen bellen dat in dit geval deze verspreking meer waarheid bevatte dan ze zelf door had.
Jullie zijn echt snel!! Hoi Bbibi!! Jij ook hier!? Hoe gaat het met je, meid?! Ik ga zo een pizza eten! Jullie allemaal smakelijk eten!!
Even ego hoor: Ben vanmiddag weer voor controle geweest. 1 kindje goed gegroeid, andere iets minder goed gegroeid. Mijn bloeddruk is te hoog, hou veel vocht vast en heb eiwit in de urine. Daarom wilde de arts me toch opnemen in het ziekenhuis om bloeddruk en urine in de gaten te kunnen houden.
Hier is vast een reden voor. Zelfde dat je om 22u moest prikken. En er is wel degelijk een verschil ja na 3 dagen. Probeer er wat meer relaxed in te staan meis. Knuffel. (Is goed bedoeld he)
Aklina. Beterschap en succes Nooit fijn naar het ziekenhuis. Maar alles voor gezonde moeder en kindjes. Welkom Tassie. Sneeuwmees heeft je vragen al beantwoord zag ik. Lets ik zou toch DD kiezen. Met alles wat ik nu weet had ik niet weer een nederlands ziekenhuis gekozen. Shadixxx balen, maar het is nog vroeg er kan nog van alles gebeuren Tevka beterschap en succes met de punctie Bbibi dank voor je knuf Loontje fijne vakantie Alle zwangeren Hoe gaat het nu? Mijn schildklier waardes waren goed nou nog wachten op de rest van de uitslagen van dokter P. Hoe gaat het dan verder? Alles regelen met dokter S of eerst nog op gesprek bij dokter P. Allemaal dikke knuffel.
@tassie ja ja ik ben een die-hard forumlid hier op DD Topic hihi ! Meiden met hetzelfde levenspad helaas maar fijn om ervaren mensen te spreken !! Met mij gaat goed, icsi 1 zit erop! Helaas poging 1 mislukt! Na 2 licht posi testen toch ongesteld! Wel nog 11 cryos gelukkig! Hoe is met jou meid? Zenuwachtig voor woensdag? @sneeuwmees ik vind het zoooo onwijs knap dat je het voor je kunt houden! Morgen dus alweer zover ... Spannend heeeel veel wucces gewenst! @aklina jeetje wat schrikken! Hoelang moet je blijvrn? Hopelijk voel je je gauw goed en ben je gauw de oude! @tevka succes morgen! @ dees fijn dat je schildklier goed was meid! Hopelijk gaat de behandeling van dr P succes brengen meid!!
@Aklina: dat zal even slikken zijn dat je moest blijven, maar goed dat ze jou en de kleintjes goed in de gaten houden. Ik denk alleen dat het geen weken meer zal duren nu. Dikke knuffel en ik denk aan je! @Ddees: fijn dat de schildklierwaardes goed waren. Dat schijnt toch wel een belangrijke waarde te zijn in het hele zwanger-worden gebeuren. Hebben dr. P en dr. S. zelf geen onderling contact? Heb geen idee hoe de vervolgstappen nu zijn, maar volgens mij hebben we hier wel een paar ervaringsdeskundigen van onderzoeken bij dr. P. @Bbibi: ja, vind het ook wel knap van mezelf. Net belde een goede vriendin uitgerekend nu op om even bij te kletsen. En zij vol enthousiasme vragen of ik nog nieuws had (want ze verveelde zich even en had zin even met mij te bellen). Dus ik er maar omheen gedraaid dat ik nog geen nieuws had. Zij had de veelbetekende 'nog' niet door. En toen vroeg ze of we al weer in DD waren gestart. Op zulke momenten voel ik me wel even 'slecht' en twijfel ik wel. Ik heb haar maar gezegd dat we morgen een afspraak hebben (in het midden gelaten welke afspraak) en dat we dan meer zouden weten. Zal een beetje raar zijn haar morgen terug te bellen met nieuws, maar ze zal er de humor wel van in kunnen zien. Maar ja, eerst een goede uitslag (waarvoor de spanning nu toch wel begint te stijgen).
@Aklina: heel veel sterkte met deze zware laatste loodjes!! @sneeuwmees: morgen dus D-Day. En als 't goed is, aan iedereen vertellen? Eindelijk! @ego: vannacht verrot geslapen en overdag veel last van bekken en banden. Iedere stap doet pijn. Nou ja, alles voor het goede doel. En hopelijk morgen een betere dag . Wiegje is gelukkig klaar nu; ben nu bezig met proefdruk voor geboortekaartje. Hopelijk zijn de enveloppen er snel en kan ik ze gaan schrijven.
@Stiertje: ik heb de laatste weken toen ook niet lekker meer kunnen liggen, omdat alles pijn leek te gaan doen. Heb je niet zo'n voedingskussen? Dat vond ik wel fijn om tussen mijn benen te leggen en gaf mij iets verlichting. Leuk dat je al bezig bent met de geboortekaartjes en binnenkort het schrijven van de enveloppen. Zo komt het steeds dichterbij. En ja, morgen inderdaad de nekplooimeting. Enorm spannend weer!
Sneeuwmees jullie houden het lang geheim maar ik begrijp je volkomen hoor. Ik denk dat wij het vertellen zodra we een goede echo hebben en een hartje hebben gehoord.
Zo dr is weer een hoop gekletst zeg!! @ Alkina: Wat vervelend meis dat je opgenomen moet worden.. Nu zal het niet lang meer duren denk ik voor je je wondertjes in je armen hebt! Toi toi toi met de laatste loodjes! Tassie: Welkom hier! En idd gewoon vragen hoor als je iets niet snapt ofzo.. We helpen je wel Sneeuwmees: Succes morgen! Maar weet zeker dat alles gewoon goed is hoor, en dan kunnen jullie het eindelijk wereldkundig gaan maken ! Tevka: Heeel veel succes morgen! Ik ga duimen! Ik werd de avond van tevoren wel gebeld door de anaesthesist, hele aardige vrouw.. En idd het kost ong 230,- wat je contant moet betalen... Shadixxx: Wat fijn dat je toch donderdag terecht kunt! Bij mijn 2de follikelmeting was er duidelijk wel wat meer te zien, na 3 dagen! Ik hoop het voor je! Ik duim! XX