ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: nogmaals veel succes vandaag! Hoop op een mooie opbrengst!
    @Mona: dank je! Weet dat de kansen dat het goed is, vaak groter zijn dan dat het niet goed is. Maar het is voor mij nog zo onwerkelijk dat ik zo spontaan zwanger geraakt ben, dat ik steeds maar denk, waar zit dan het addertje onder het gras. Gisterenavond wel weer even met de angelsound geluisterd (mijn man stelt het nu zelf 's avonds voor ;)) en gelukkig onze stoomtreintje weer gehoord. Die geruststelling heb ik in ieder geval al wel.
    @Aklina: hoe is het? Goede nacht gehad?

Vanmiddag dus de nekplooi en dan kan het echte genieten hopelijk een keer beginnen. Moet vanochtend nog wel werken, dus hopelijk voldoende afleiding er nog niet te veel aan te denken.:) Brrr...

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames,
    Voor degene die vandaag een belangrijke afspraak hebben, ik geloof sneeuwmees en tevka, sorry als ik iemand vergeet, heel veel succes!

Morgen ga ik naar de huisarts om even te overleggen en zodat ze weet in welk traject we zitten en om even kennis te maken, heb nog nooit een afspraak bij haar gehad hihi. Dus val dan maar meteen met de deur in huis...

3. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shaddixxx; misschien wil hij de echo eerder, omdat er dan nog meer tijd is om de dosering op te hogen?
    Als je dat pas vrijdagmiddag doet, ipv donderdagochtend, dan is er toch weer meer tijd aan stimuleren verloren hè.

Aklina; oh jee, heeft het ene kindje niet meer genoeg vruchtwater?
    Ik hoop dat ze je super goed in de gaten houden. De kans op HELPP is veel groter bij een tweelingzwangerschap hè!
    Succes meid!

Stiertje; die laatste weken zijn ellendig hè! Haha, ik weet het nog zo goed.
    Heeeeeel veel sterkte!

Tevka; nogmaals heel veel succes met de punctie vandaag!

Sneeuwmees; jij heeeeeeel veel succes ook met de nekplooimeting!
    Hou ons op de hoogte??

Rest: zwaaaaai!!!

4. @Tevka; Misschien ben je inmiddels al wel klaar, maar toch nog even heel veel succes gewenst!

@Aklina; Heftig.. Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat en hoe je je er zelf bij voelt!

@Sneeuwmees; Jij natuurlijk ook ontzettend veel succes vandaag!

@Anja; Dat is wat ik ook dacht inderdaad, we zullen zien!

@Mona; Fijn om te horen, dat geeft weer een beetje moed! :D

Wilden de assistenten bij jullie ook maar medicatie voor maximaal 2 dagen vooruit voorschrijven? Ik had gisteren Claudia aan de telefoon (héél erg Duits) en die gaf dus aan dat ze maar voor 2 dagen extra uitschrijft. Ik heb voor vandaag en morgen nog Cetrotide, zij wilde het maar tot vrijdag uitschrijven. Donderdag heb ik natuurlijk de echo en ik ben uiteraard geen dokter, maar ik denk toch dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat de punctie niet meer deze week gaat plaatsvinden ;) Dan moet DD donderdagmiddag dus nog een recept naar de apotheek faxen, de apotheek moet het bestellen en ik ben zo bang dat er op zaterdag niet geleverd wordt en dat het te laat komt. Dan heb ik voor zaterdag en zondag dus geen medicatie.

Ik weet nu niet of het aan degene die ik sprak lag. I. schreef vorige week wel extra Menopur voor (omdat de dosering was opgehoogd) en haar heb ik niet gehoord over de 'maximaal 2 dagen vooruit'..

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: bij mij waren ze ook wat spaarzaam, maar als ik uitlegde dat het anders problemen met de apotheek opleverde, deden ze bij mij nooit moeilijk iets meer (of een dag extra) voor te schrijven.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sneeuwmees veel succes straks! Maar ik geloof er heilig in dat het allemaal goed zal zijn! ben benieuwd of ze al een beetje kunnen zien of ht een jongen of meisje wordt :) wie weet kunnen ze al wel een vermoeden uitspreken? spannend hoor!

@ stiertje leuk zeg proefdrukken, ik ben erg benieuwd! :)

@shaddixxx bij mij zijn ze ook altijd zo spaarzaam met medicatie idd! terwijl ze dan veel meer werk hebben met vaker van alles uitschrijven! Maarja als ze maar regelen dat je alles optijd hebt!
    spannend dus weer donderdag :)

@anja kindjes helemaal opgeknapt? gaat het weer goed met ze?

@rest zwaai !!

7. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bbibi; kindjes zijn weer helemaal beter, en lekker vrolijk.
    Dus dat is ERG fijn!!! :D

Hoe gaat het met jou? Nog steeds druk in je huis bezig?

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Kijk dat is fijn om te horen meid! Wat een verschil ook vd week op facebook zeg woooow gaat echt snel... ze groeien als kool ;)

Hier gaat goed... voor mij is het einde wel bijna in zicht! momenteel is er niet veel wat ik kan doen! straks de kasten inruimen enzo! Maar dat vind ik leuk! Dus wel fijn als we weer een keer willen gaan beginnen met een cryo terugplaatsing dat ik dan echt wat meer rust heb :) maar voor nu is de bovenverdieping (en zolder) bijnaaaa klaar! 2 weekjes is alles helemaal af denk boven! fijn he? begint nu echt op te schieten! mijn verfwerk benedern is ook bijna klaar dus heerlijk! een zwangerschap is nu dus heeeel welkom en gewenst en getimed ;) hihihi

sneeuwmees denk aan jou!

9. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ze groeien SUPER snel!! Alweer ruim 7 maanden!
    Waar blijft die tijd!!!

Hihi Bbibi, laat die zwangerschap nu maar komen!
    Je bent er helemaal klaar voor!
    Wanneer ga je weer beginnen voor je cryo's? (sorry als je het al een keer hebt gezegd, maar mijn geheugen is een drama!)

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    En sneeuwmees alles goed?
    XxX

11. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hoi meiden wij zijn net thuis.
    En wat denk je ... 11 eitjes!!!!!! Wauw!
    Morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn.

Dr.S heeft de punctie niet gedaan en doet ook de terugplaatsing niet.
    Maar een Duitse vrouw. Ik weet niet hoe ze heet.
    Klein stevig vrouwtje met blond kroezig lang haar.

12. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka; 11 eitjes!! SUPER!!!!!!
    Hoe laat krijg je telefoontje morgen?

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka, ik duim voor je morgen!!! Dat er maar veel bevrucht mogen zin! Superveel succes!

14. Tevka

Tevka Niet meer actief

In de loop van de dag. Meestal is dat tussen 10 en 12 volgens mij.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    De nekplooimeting en uitslag combinatietest waren goed. Geen verhoogd risico vanwege mijn leeftijd. Op mijn leeftijd is de kansberekening op down bijv. 1:47. In mijn geval was het 1:681. Op zich heb je nog geen garantie, maar het waren wel scores dat ook de echoscopiste zei dat het er goed uitzag en verdere onderzoeken niet nodig waren. Dus wij zijn helemaal gelukkig hier. Nu druk bezig met bellen van mensen die we het graag als eerste willen vertellen.
    Ook hebben we het vanmiddag voor het eerst tegen ons zoontje verteld. De glundering in zijn ogen was ontroerend. Alleen denkt hij dat de baby ieder moment kan komen en vraagt dus om de paar minuten maar wanneer die baby dan komt. Heb hem maar gezegd dat mama eerst een hele dikke buik moet gaan krijgen en dat dan de baby pas komt. Dus bij alles wat ik eet en drink, kijkt hij maar verwachtingsvol naar mijn buik of die al groot wordt. Dat beloven nog 6 lange maanden te worden.;):p

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: super score, meid! Nu lekker bijkomen en we gaan er vanuit dat de zaadjes goed hun werk doen vannacht. Ik duim voor een positief telefoontje morgen!

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sneeuwmees wauwwww wat geweldig! ben zo blij voor je! en zooo leukl voor je zoontje! nu lekker genieten!

@tevka wauwww wat een prachtige score! super goed :) hopelijk veel mooie bevruchtingen!

@anja sow de tijd gaat echt bizar snel! En jij geniet zo te horen ook van iedere dag! heerlijk! Nog even geen poging voor mij (zie FB update... ;) )hihi

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een geweldig nieuws sneeuwmees! Hihi en wat leuk dat je zoontje zo enthousiast is!

19. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees wat een goed nieuws!
    En wat mooi om je zoontje het te vertellen.
    Mijn dochter snapt dat denk ik niet.
    Vanmiddag was wel schattig. Ik zei tegen haar "mama heeft pijn in haar buik".
    Toen zei ze : kijken?!
    En toen gaf ze een dikke kus op mn buik.
    Schatje!

Waren er nu nog meer vandaag in DD?

20. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Wij zijn vanmorgen de trotse ouders geworden van Jes.per en Flo.ris. Ze doen het goed op de couveuse afdeling. Jes.per weegt 2570 en Flo.ris 2095. Ik heb veel pijn van de keizersnede maar is enorm gelukkig!

De vliezen waren vanochtend spontaan gebroken dus mijn lichaam was klaar voor de bevalling.

Flo.ris heeft een maagsonde en infuus gekregen om ff wat extra voeding en glucose te geven.
    Jes.per doet het helemaal super op zijn warmte bedje zonder verdere ondersteuning.

Deel Deze Pagina