DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Bbibi- IVF/PICSI 1 - 1e kindje Ddees70 - ICSI 5 - 1e kindje Dreamer82 - ICSI 2 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Maartje84 Miss76 - IVF/ICSI 1 - 1e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 3 Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka-ICSI 1 - 2e kindje Klaproos -afpraak 3 dec- 1e kindje Agenda: Juli: 19: Monatoetje84 -1ste echo bij Dr H 20: Bbibi- 1e FM 23: NinaD - eerste FM 29: aklina - 28 weken echo Augustus: 2: Stiertje - controle vk 9: Shaddixxx - TESE in Mulheim ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 18-10: Aklina (tweeling) 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 13-03: Monatoetje84 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje Nina - Kippetjuh Ik ben zo vrij geweest mezelf ertussen te zetten Sneeuwmees hele mooie test en Monatoetje gefeliciteerd met je echo! Ik ben trouwens (al) 36 voor de nieuwsgierigen onder ons dus hoop dat ik eens geluk heb met zwanger worden.
Anjav: ja, lijkt überhip te zijn op het moment! Ik schrijf op het poffertjes forum maar lees ook met jullie mee. Aklina, Elize, jij, ik, op ons forum schrijft ook nog een dame met een tweeling.... Het was mij ook opgevallen dat het een duidelijke nieuwe DD-trent is! Of zijn de jouwe niet geproduceerd in DD?
Meiden, bedankt voor de felicitaties en lieve woorden. Al heb ik nog steeds het idee dat het over iemand anders gaat. Heb ook nog steeds het idee dat ik van alles voel lopen, dus ieder toiletbezoekje is een ware kwelling. Aan de andere kant zeg ik ook wel eens stiekem tegen mezelf: je bent gewoon zwanger. En dan kost het me weer moeite om een grijns te onderdrukken. Ik hoop zo dat het ons gegund mag zijn. @Shadixx: groot gelijk dat je het lijstje wat opgeschoond hebt. Heb er vaak aan gedacht, maar wilde dat ook niet zo maar doen. Maar ben het met je eens dat het overzichtelijker is (en het percentage zwangeren/bevallen is groter), dus dat bied weer hoop. Nog ontwikkelingen op je vriend's werk? @Babsie: dank je, meid! Zoals gezegd, het voelt onwerkelijk. Zie nu op jouw banner hoe ver ik ook had kunnen zijn. Jij stevent al aardig op de 12 wkn grens af. Ga je nog steeds voor de echo's naar DD?
Meiden, nog een vraagje. Welke vitamines kun je blijven slikken als je zwanger bent? Ik slik mijn zw.vitamines en de omega3 nog. En granaatappelsap mag je dat eigenlijk blijven drinken? Hoop dat jullie me kunnen helpen.
@Sneeuwmees: wauw prachtige test. Nu kan je er niet meer omheen. Gefeliciteerd Ik heb de granaatappelsap tot een week of 8 à 9 gedronken (dacht ik). Zeker tot en met de 7 weken. Ik heb alleen zwangerschapsvitamines en visolie geslikt.
@Loontje: dank je! Op de een of andere manier ben ik die granaatappelsap best lekker gaan vinden, dus vandaar dat ik het me afvroeg of het kwaad kon. Ik heb alleen nog die pot Omega3 (met visolie) met hoge concentratie. Had toevallig woensdag net een nieuwe (dure) pot gekocht, dus die maak ik maar even op. Verder slik ik van die uitgebreide zw.vitamines, dus kom niets te kort wat vitamines betreft. Maar wist even niet of die hoge doseringen kwaad kon.
@Klaproos: ik was 37 toen ik zwanger werd van mijn zoontje en ben een maand na mijn 38ste verjaardag van hem bevallen. Ik herken het wel zo'n tikkende biologische klok, maar je bent echt nog jong genoeg om zwanger te worden. Hoop dat DD jullie geluk gaat brengen.
@Sneeuwmees; Nee, niet echt. Hij heeft de e-mails doorgestuurd naar z'n contactpersoon bij het wervingsbedrijf. Die heeft 'm nog een keer gezegd dat hij zich niet schuldig hoeft te voelen en zich geen zorgen hoeft te maken. Sfeer op het werk is supersupersuperkut (maar dat was het al ). Vanmiddag vroeg degene die haar vakantiedagen in moest leveren, en die dus die kl/otemail verstuurd heeft, of hij volgende week een keer met haar van dienst kon ruilen omdat ze een medische afspraak heeft.. Pfff! Hij heeft een e-mail teruggestuurd, geschreven dat dat natuuuuurlijk geen enkel probleem was en dat hij het helemaal begrijpt Een lekkere steek onder water natuurlijk, maar ik vind het toch knap. Wat mij betreft had ze er in kunnen stikken! Hoe voel jij je nu? Kan me voorstellen dat je nog vol ongeloof zit! *Edit* Waaaah je hebt een banner! Nu wordt het nog echter!
@Shadixx: ja, een banner. Ik dacht ik neem gelijk mijn kans waar. Zekerheden heb je nu eenmaal niet, en dan heb ik toch maar een keer een banner gehad! Balen van die sfeer op het werk, dat mensen zo met elkaar om kunnen gaan. Fijn dat het wervingsbedrijf achter hem staat.
Gelijk heb je! Kan me voorstellen dat het bijzonder moeilijk is om ervan te genieten. Hoe gaat het nu verder, weet je dat al? Een echo in DD?
@Shadixx: denk dat ik nu weer naar mijn eigen NL zkh zal moeten, omdat dit een spontane zwangerschap is. Ik moet maandag toch bellen naar mijn zkh, want ik had toevallig net vorige week een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho volgende week dinsdag. Dan zal ik het wel horen. Vanwege mijn leeftijd had dr. S. me zo en zo al aangeraden als ik zwanger mocht raken, onder volledige behandeling van een gyn te blijven (en niet naar een vk). Maar dat is allemaal nog toekomstmuziek. Eerst nog 8 wkn afzien.
Sneeuwmees, Wat een pracht test! Nogmaals van harte gefeliciteerd! Mooie banner! Het is inderdaad raar dat kv-testen licht bleven, maakt ook niet meer uit.....digi test is helder! Ik snap heel goed dat je zorgen maakt gezien het verleden, maar dit wondertje is zelf op eigen kracht ontstaan, terwijl niemand het verwachtte......"meant to be!" Shadixxx, Ik vind het vreselijk voor jouw man. Wat goed dat hij er zo rustig mee om kan gaan. Gelukkig weet hij zelf waar hij het allemaal voor doet! Ik heb alweer mijn ochtend shot puregon gehad en ga nu maar even op de bank liggen. In het weekend zo vroeg op moeten is wel even bleee.....
Wooow nina hoe vroeg zet jij je ochtendshot wel niet? Hihi... Kan jij die ook niet savonds doen? Of moet hij persee smorgens? Nouja dan zometeen maar lekker in het zonnetje zitten! Hier ging de wekker ook 6.30 *gaaaap*
Bbibi, Jij ook heerlijk uitgeslapen.... Er moet 12 uur tussen Puregon en menopur zitten. Ik vertrek 's ochtends rond 07:00 naar mijn werk, zodoende tussen 06:30-07:00 eerste shot. Het is nu wel even lekker op de bank..... Succes met jouw eerste FM!
Poehhhh vertrek jij altijd zo vroeg naar je werk? Dat doet zeer maar wel vervelend dat je daardoor ook zo vroeg moet spuiten in het weekend. Kruip je niet zo nog even terug naar bed? Hopelijk is het allemaal voor een goed doel meid! Enne dankjewel!! @all goedemorgen
NinaD: Das idd f balen zeg zo vroeg opstaan!! Ik moest dat ook altijd.. spoot altijd rond 6u.. als ik vroege dienst heb vertrek ik om 6.20 naar mijn werk... F Doorbijten en dan kun je weer uitslapen!! @ sneeuwmees: Kun je het al een beetje geloven? Ben benieuwd wanneer je de 1ste echo hebt :-D Lopen we een beetje gelijk op.. Elize 2w voor mij en jij 2w na mij!! Hoop zo dat de rest ook gauw allemaal volgt!!! Dikke knuffel
Heerlijk hoor, weer eindelijk een roze golf hier! Heeft veel te lang geduurd. Dat er maar vele mogen volgen!!!
@Nina: ik had het ook dat op mijn vrije dagen ik echt de wekker moest zetten om te spuiten. Soms ging ik dan nog terug naar bed of op de bank liggen, maar het is inderdaad wel heel vervelend. Wanneer heb je je eerste fm? Bedankt voor je lieve woorden. Ik probeer ook maar de moed erin te houden dat als het zo onverwachts is, dit toch wel positief moet zijn (je moet je zelf wat voor houden, toch?). @Bbibi: jij je eerste fm vandaag? Moest je daarom zo vroeg op? @Mona: hoop dat de trend zich voortzet inderdaad. Wel grappig inderdaad zo na elkaar. Jij nog in hogere sferen van je mooie echo? @Aklina: hoop dat deze roze golf net zo succesvol zal zijn als die van jullie begin dit jaar. Toen begon ik hier net mee te lezen en dacht nog wat gebeurd hier allemaal? Wat doet die dr. S. toch dat hier de een na de ander zwanger raakt?
@Mona: ik moet maandag mijn zkh bellen, omdat ik een uitgangsecho voor dinsdag had gepland. Dus een beetje vreemd om deze echo af te moeten zeggen omdat ik zwanger blijk te zijn. Dan zal ik misschien wel horen of en wanneer ik dan een echo moet laten maken.
Bbibi, Lastige is als ik eenmaal wakker ben, val ik niet meer in slaap. Daarom blijf ik op de bank, zodat ik wat kan kijken of luisteren zonder mijn man wakker te maken. Eerste fm is aanstaande dinsdag 23 juli. Ja...ik ga er vanuit dat het voor een goede doel is!!! Kom snel terug met goed nieuws! Mona, Jij ook zo heerlijk vroeg op! Vroeger werkte ik ook met diensten en baalde ik dat ik zo vroeg op moest staan en gek genoeg kies ik er nu zelf voor....who knew Hoe gaat het met jou? Voel je al wat? Sneeuwmees, Eerste FM is dinsdag 23 juli....vingers crossed! Je moet er nu zeker in geloven en vertrouwen op jullie ini-mini! Je kan een echo afspreken voor over 1 wkn dus bij 6 wkn.....spannend!!! Heb je al een juich-moment gehad? Alkina, Roze golf hier is hoopgevend! Is de kamer voor de baby's af? Wat voor kleuren hebben jullie gekozen?