ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hadden jullie het mecure hotel? Daar gaan wij als we een punctie hebben. Voor andere afspraken gaan we altijd heel vroeg van huis. We wonen op 280 km afstand en jullie? De follikel metingen doe ik in een ziekenhuis in nederland op 25 min rijden.

Shadixx dat is al een mooi aantal. Bij ons heeft dokter S langer gewacht met de punctie en de volgende keer wil hij nog langer wachten. Dus gewoon je gevoel uitspreken tegen hem

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Inderdaad voor alle nieuwe hier we hebben ook een besloten facebook clubje zodat we ook kunnen zien wie wie is. Monatoetje heeft dit opgezet dus zij kan je toevoegen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: wij zaten de laatste keer in een NH hotel heel dichtbij de kliniek. Ook een aanrader. Is wel prijzig, maar ze hadden toen net een aanbieding.
    @Shadixx: wanneer heb je nu de volgende follikelmeting? Denk dat de punctie toch al wel ergens begin volgende week zal zijn, toch?

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixx, wat een goed nieuws!!

En tevka, succes a.s. Zaterdag of maandag!

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Ddees79: Nee wij zaten in Hotel Moon (Friedrichstrasse) en de afstand van ons huis tot aan de kliniek is ongeveer 252 km. Wij wonen in Noord-Holland.

6. Sneeuwmees, ik heb zaterdag weer een FM. I. dacht inderdaad dat we hem na die FM wel in konden plannen voor begin volgende week. Ben benieuwd.. Vind het dóódeng. Nu ik meer stilsta bij de punctie die dichterbij komt, komt ook alles van vorig jaar weer terug. Morgen is het ook nog precies een jaar geleden, dus lekker emo hier. Maar goed.. Jullie zijn er ook allemaal doorheen gekomen, erger dan vorige keer kan het niet worden én deze artsen zijn veel kundiger.. Dat probeer ik mezelf maar zoveel mogelijk voor te houden.

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees m'n voorkeur gaat uit naar zaterdag,
    Maar als maandag beter is. Betere slagingspercentage gaan we uiteraard maandag.

Shadixxx : gaat goed met je follikels meis!!!!

Ik heb trouwens nog steeds een enorm gevoelige buik / baarmoeder.
    Morgen even navragen want heb dit niet eerder gehad.

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @shaddixxx geweldige opbrengst meid! Top!! Bij mij was op maandag ochtend follikels allemaal 18-19 en moest toen meteen nog een shot puregon in de ochtend ( normaal savonds) en die avond pregnyl en woensdag punctie! Mijn eitjes groeien normaal tot 28mm door! Maar schijnbaar was toch bijna alles rijp! Van de 19eitjes 15rijp!' :)

@sneeuwmees wanneer is de taart klaar?

@tassie spannend hoor meid en lekker zon hotel in de buurt! Was het duur of viel mee?

@rest slaap lekker meiden!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: kan me voorstellen dat je buik nog gevoelig kan zijn van de punctie. Kan het geen lichte overstimulatie zijn? Inderdaad even navragen als je twijfelt. En zaterdag zou ook mijn voorkeur hebben, maar natuurlijk alles voor het goede doel.
    @Shadixx: het scheelt dat de puncties in DD onder narcose gaan, dus jij gaat lekker slapen en als je wakker wordt is alles achter de rug. Dus geen horror-punctie zoals de vorige keer. Ben benieuwd of ze lekker doorgegroeid zijn morgen en door het shot pregnyl krijgen ze ook nog een groeispurt, dus heb er goede hoop op dat die kleintjes nog mee kunnen voor de punctie.
    @Bbibi: ik kan de taart maandag bij de hema ophalen (je kan zelf de datum selecteren wanneer je hem op wil halen). Maandagmiddag tracteer ik dan. Je vroeg nog of ik niet bang was dat collega's op fb hadden kunnen lezen dat ik zwanger was. Ik heb maar een collega op fb en die heb ik dinsdag eerst persoonlijk gebeld voordat ik het bericht plaatste. De rest zou het op die manier nog niet kunnen weten.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sneeuwmees ahh zo heb je goed aangepakt! En dat is handig dat je hem op datum kun ophalen! Super hoor! Ben zooo benieuwd naar hun reacties :)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: ik ook wel. Vond het net wel lullig, want zit alleen met een collega die altijd erg betrokken is en echt net heel lief vroeg of er al meer bekend is wanneer we gaan starten en hoe dat dan allemaal in zijn werk ging. Ik heb het toen proberen af te kappen dat er volgende week meer duidelijkheid zal zijn. Daarmee bedoelde ik dus een beetje indirect het onderwerp af te kappen en dat ze dan maandag zou snappen wat ik toen met die opmerking bedoelde. Maar toen vroeg ze. Oh, heb je dan weer een afspraak, en moet je dan weer helemaal naar DD? Oh, op zulke momenten zou ik het van de daken willen schreeuwen. Zit nu dus een beetje te denken om haar zo toch maar in vertrouwen te nemen. Nu of maandag zal ook niet veel meer uitmaken, alleen is voor haar de 'overval' verrassing dan weg a.s. maandag met de taart.... Twijfel....twijfel.. twijfel...:);)

12. Tevka

Tevka Niet meer actief

Whaaaaaaa morgrn om 12.45 uur de terugplaatsing!
    De embryos zijn van hele mooie kwaliteit zeiden ze en daarom morgen terug plaatsen ipv maandag.
    Ooeeehhh spannend!

Sneeuwmees: collega lekker laten wachten tot maandag.
    Ze zal hartstikke blij voor je zijn maandag!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: geweldig nieuws! En lekker relaxed op zaterdag! Ik ga duimen voor een positieve test over 2 weken (of 11 dagen?)?

14. Tevka

Tevka Niet meer actief

Donderdag 3 oktober mag ik testen.
    16 dgn na punctie.

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geweldig nieuws Tevka!! Op welke dag krijg je ze terug?? Dag 4?
    Ik ga duimen!!

X

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Er is weer veel geschreven, heb nog niet alles gelezen.

@Aklina: gefeliciteerd met jullie jongens ! Geweldig meid. Gaat alles goed met jullie ? Was de keizersnede gepland of plotseling ? Rust goed uit en geniet ervan !

@Sneeuwmees: ik zag alleen de tekst op fb, dus had al goede hoop dat de uitslag goed was :D ! Goed nieuws !! Kan je er nu meer van genieten ? Lastig om je mond te houden he ?! Knap van je hoor.

@Tevka: wat een goede score ! Succes morgen bij de tp !

@Dreamer: heftig meid :(. Sterkte !
    We zijn er hier voor je !

@zwaai naar de rest en iedereen een prettig weekend !!!

17. Superfijn Tevka! Veel succes morgen!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: uitslag nekplooi was inderdaad goed. Zekerheden heb je nooit, maar het zag er allemaal wel heel gunstig uit (volgens de echoscopiste). Dus nu inderdaad het nieuws eindelijk wereldkundig maken!:D Al heb ik nog steeds het idee dat het over iemand anders gaat als ik er met iemand over praat. Jij nog steeds lekker relaxed aan het zwanger zijn? En een goede vakantie gehad?
    @Tevka: heb die collega het net toch maar verteld.:) Vond het toch te lullig, omdat ze zelf ook altijd zo openhartig is en ze het notabene op vrijdag nog gevraagd had en ik haar dan maandag ga overvallen dat ik toch al zwanger ben. Ze was erg blij en zou maandag heel verrast doen als ik het de rest ging vertellen. Ze had ook wel opgemerkt dat ik het onderwerp DD wat omzeilde, maar dacht dat er misschien een reden was dat het allemaal tegenzat (of overwoog te stoppen) en ik er daarom niet graag over wilde praten. ;) Mijn baas is er nu, hoop haar nu ook maar even te spreken te krijgen. Vind het wat onhandig dat ik haar vlak voor de taart moet inlichten. Dus hoop op een paar minuutjes van haar tijd zometeen. Maar vind het toch wel erg spannend om te moeten vertellen (ook al zal het voor haar geen verrassing zijn dat dit nieuws een keer kwam).
    Merk wel dat de meesten die ik het vertel, positief verrast zijn, het eigenlijk niet meer verwacht hadden, en dus ook er niet meer echt naar durfden te vragen. En dat ze vooral erg verrast zijn dat ik al zo lang zwanger ben zonder dat ik wat heb gezegd (vinden ze meer knap dat ik mijn mond dicht heb gehouden) of zonder dat ze iets gemerkt hebben.

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Sneeuwmees: nee zekerheid heb je helaas nooit, het is en blijft een kansberekening. Maar een goede uitslag en mooie echo geven toch een gerust gevoel.
    Ik ben nog steeds heel relaxt. Sta er zelf versteld van, echt zo een verschil dan bij de zwangerschap van T.ygo.
    Vakantie was lekker, het is altijd zo voorbij. Het weer is gelukkig ook erg meegevallen. We zijn gezellig naar de dierentuin geweest, dagje gezwommen, kinderboerderij enz. We hebben ons prima vermaakt.

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Jeetje voel me wel wat lullig dat ik hier zo weinig schrijf, maar ik heb t door de vakantie e.d. even wat minder goed bij gehouden.

@sneeuwmees: knap dat je t zo lang voor je kon houden! Ben heel benieuwd naar de reacties maandag!
    @tevka: veel succes morgen, duim voor je!
    @loontje: klinkt goed dat je zo relaxed bent. Wanneer is nu de eerste echo?

Hier afgelopen woensdag weer een controle gehad en we konden ook zien wat het wordt..namelijk... 2 meisjes! ♥♥ Verder was ook alles in orde.
    Heb nog nieuwe buikfoto geplaatst.

Deel Deze Pagina