@Loontje: nee, zekerheden heb je nooit. Dus maar genieten van alle momenten en kleine mijlpalen. Fijn te horen dat de vakantie lekker was. In de praktijk blijkt het toch altijd mee te vallen als de weersvooruitzichten slecht zijn. Zag een schattige foto op fb van je zoontje die helemaal uitgeteld was na het zwemmen. Zo te zien had hij zich prima vermaakt. Ik heb het straks dan toch alvast aan mijn baas verteld. Vond het wel heel spannend, maar ze reageerde erg aardig en blij. Ze wist immers dat we 'bezig' waren en hoe graag ik het wilde. Dus tijdens het gesprek voelde ik langzaam een last van mijn schouders vallen. Nu alleen nog mijn collega's a.s. maandag en dan heb ik (volgens mij) iedereen gehad.
@Elize: wat leuk 2 meisjes !! En fijn dat alles weer goed was. Ik heb vorige week de eerste echo gehad en we zagen een mooi hartje kloppen. Volgende week donderdag moet ik weer op controle.
@Elize: wat geweldig twee meiden!! In ieder geval duidelijk welke namen je nu moet gaan verzinnen! Leuk, hoor! Je hebt al een mooi buikje, dus neem aan dat je nu ook reacties van anderen krijgt dat ze zien dat je zwanger bent. Geniet ervan, meid!
Oh sorry Loontje heb ik dat nu gemist? Of had ik wel gereageerd op FB *schaam*.Ik las wel mee op vakantie maar miste soms wel wat. In ieder geval super en wat heb je al snel weer een controle! Ben je nu bij vk of gyn? Fijn dat je manager zo leuk reageerde Sneeuwmees! Altijd spannend hè om zoiets te vertellen! Hoe is het net jouw buikje? Het is afhankelijk van wat ik aantrek of het duidelijk zichtbaar is. Op vakantie al leuke reacties gehad . Namen vind ik wel moeilijk hoor en manlief al helemaal!
@Elize: ik draag al een positiebroek die ik nog van mijn zoontje had hangen. Maar die had ik veel verder in de zwangerschap gekocht en bij mijn zoontje had ik de eerste kilo's met name op heupen en benen zitten. De broek is nog veel te groot, maar is dus wel lekker ruim rondom mijn buik. Een gewone spijkerbroek kan ik echt niet meer dichtkrijgen. Dus dan maar deze broek hijsen. Heb vorige week wel nog positiebroeken erbij gekocht. Als je al een keer zwanger bent geweest gaat de buik nog harder, dus als je goed zou kijken, zouden mensen al kunnen zien dat ik zwanger ben. Ik verhul het nu dus nog maar met wijde kleding en zorg dat ik niet te veel 'in beeld' loop bij mijn collega's, maar vanaf volgende week hoeft dat gelukkig niet meer. Namen verzinnen is altijd een ramp (vind ik). Mijn man en ik hebben een heel andere smaak wat namen betreft (kwamen we achter toen ik voor het eerst zwanger was). Ik heb toen met de roddelblaadjes erbij allerlei namen lopen opnoemen die ik daarin aantrof en kreeg steevast een nee of bleeghhh van mijn man. Tot ik de naam van mijn zoontje noemde en eigenlijk weer op een 'nee' van mijn man zat te wachten. Tot mijn man ineens zei. Ja, dat vind ik nu een leuke naam! Toen moest ik zelf nog even erg wennen, want ik had niet gelijk een wow gevoel. Later, na een paar keer herhalen kwam dat gelukkig wel. Een meisjesnaam hadden we toen meer moeite mee, maar vlak voor de geboorte hadden we die dus toch. Omdat het een jongetje was, hadden we de meisjesnaam nog over. We hoefden alleen nog een jongetjesnaam te vinden. Die weten we inmiddels ook al, dus daar zijn we uit (tenzij we nog een leukere naam vinden de komende 6 maanden).
Elize : gaaf zeg 2 meiden! Sneeuwmees wat fijn dat er nu ook een last van je schouders is gevallen nu je het ook aan je baas heb verteld. Monatoetje ze worden op dag 4 terug geplaatst. (Dag 5 is zondag)
Elize,twee meisjes,wat gaaf!! Maar een tweeling lijkt me sowieso heel gaaf,wat het geslacht ook is Tevka,ik wens je heel veel succes met de terugplaatsing! Loontje,fijn dat je echo goed was. Die spanning van de eerste drie maanden is vreselijk. Sneeuwmees,leuk die taart! Dreamer,wat is er gebeurd meis? Ik kan het even nergens terugvinden,iemand anders een idee? Sterkte.. Edit: toch gevonden. Vreselijk je man te moeten verliezen.Dat zou gewoon niet mogen. Heel erg veel sterkte nog. Ik weet niet goed wat te zeggen want alleen de gedachte maakt me gek Hier weer mijn beste vriendin zwanger. Ik ben blij voor haar want zij doet er ook meer dan een jaar over om zwanger te worden. Toch steekt het ook wel Ik haat vooral dat wachten tot december.
@Elize: ik had het alleen op zp gezet. En het is zo al moeilijk bij te houden, dus helemaal als je op vakantie bent . Leuke vakantie gehad ? We mochten met 2 weken terug komen, omdat als we de combinatietest zouden willen, we dan op tijd bloed konden prikken. Anders was het met 3 weken. Ik blijf onder controle van de gyn.
@Tevka: veel succes bij de tp! Op naar een broertje/zusje (of allebei) voor je dochtertje! @Nina: al weer terug en bijgekomen van je vakantie? @Klaproos: kan me voorstellen dat je het je vriendin gunt, maar dat het je tegelijkertijd ook steekt. Is een normale emotie en na zo lang wachten, mag dat wachten bij jullie ook wel eens beloond worden. Lukt het allemaal met de voorbereidingen van jullie huwelijk? Gaat dat je jurk worden? Mooie jurk, hoor!!
@klaproos *knuffel* @sneeuwmees dat zal een last van je schouders Ijn nu je baas het weet! Nu de rest maandag nog! @loontje hoe was je vakantie? @elize wauwwwww super 2 meiden! Geweldigggg! Nu hebben we van alles wat: aklina 2 jongens! Jij 2 meiden en anja een jongen en een meid! Suuuper! @ nina vroeg me ook af of je al was bijgekomen! @miss lekker van je vakantie aan het genieten? @ jippie ik vroeg me af hoe het met jou was? Voel je je alweer wat beter meis? *knuf* @all ben echt nog steeds in depri modus! Weer wat zwangeren om me heen! Zal blij zijn als de nieuwe tp gaat zijn!! Infuusbenodigdheden zijn binnen dus dat is top! Voortaan niet mer naar DD! Yeahhh