Shadixx: Succes voor morgen! Mijn duimen draaien voor je! Ddees: Nee het geslacht laten we een verrassing.. Sneeuwmees: Gefeliciteerd met je zoontje! X
Shadixxx meis waar ben je bang voor? Er is echt niks om bang voor te zijn. Geloof me. Ik spreek (helaas) uit ervaring. Dikke knuffel.
Shaddixx succes morgen, komt goed, het is zo fijn dat je onder narcose gaat! Sneeuwmees gefeliciteerd met je zoontje!
Shadixxx, heeeeeel veel succes morgen! Voor de narcose hoef je echt niet bang te zijn. Stelt geen ruk voor hoor.
@shaddixxx anja sneeuwmees bedankt voor de knuffel lieve meiden! @sneeuwmees proficiat met je zoontje!! @shaddixxx morgen is het dus zo ver? Spannend mijn duimen draaien meid! Gaat helemaal goed komen! @ tassie klinkt gezellig wat is dam to dam lopen? Goed weer? Hier is het vreselijk koud! @dees bij mij is het maanden geleden en heb nooit meer de uitslagen gehad! Wel nog een keer om gevraagd maar helaas! @ rest *zwaai* ik vermoed zelf ( in hoeverre ik het kan inschatten) over anderhalf tot 2 wkn de tp! Maar is even afwachten!
Bbibi wie heeft dan bepaald dat je de infusen krijgt na de tp? Als je niet meer met dokter P gesproken had?
Jullie zijn zo lief, bedankt meiden! En waar ik bang voor ben? 3 dingen; 1; Dat het infuus niet aangelegd kan worden en dat de vorige keer zich herhaalt 2; Dat het infuus wel aangelegd kan worden, maar dat ik alles door de narcose heen voel 3; Dat ik niet meer wakker word Ik bedacht me net nog.. Waarom stap ik wel zonder problemen in een achtbaan, waarbij ik ook zelf de controle kwijt ben en waarbij er ook maar één ding fout hoeft te gaan voor een hele slechte afloop, maar ben ik zo bang voor de narcose? De kans dat het verkeerd afloopt is waarschijnlijk net zo klein, zo niet kleiner. Eigenlijk gaat het helemaal nergens over, maar toch.. Ik kan er niets aan doen Ik ben héél blij als we 24 uur verder zijn!
Shadixx probeer wel te zeggen dat je zo bang bent. Ze zijn daar zo lief en stellen je gerust. Heel veel succes DIKKE KNUFFEL.
Shadixxx het zijn hele lieve mensen inderdaad. Geef morgen direct aan dat je heel bang bent. Ze zulken je zeker gerust kunnen stellen. Ik denk aan je morgen. Komt echt goed!!!!
Alweer bedankt meiden! Ik word straks nog gebeld als het goed is, heeft het zin om het dan alvast aan te geven? Ben elke keer weer zo blij met dit clubje! Hoe laat werden jullie ongeveer gebeld?
Shaddixxx,heel veel succes morgen! Ik zou het gewoon aangeven dat je bang bent. Hoe eerder hoe beter. Ik zal voor je duimen. Mees,gefeliciteerd met je zoontje
Succes en sterkte morgen lieve Shaddixxx!!! Ik denk aan je en duim voor je! Je zult ongetwijfeld aangenaam verrast zijn door hoe prettig alles verloopt. You can do it girl!!! X
Dankjewel lieve Miss. Ik lees op het forum regelmatig dat meiden zo zenuwachtig waren voor hun punctie maar dat het ze achteraf zó is meegevallen. Ik hoop dat ik morgen hetzelfde kan komen melden!
@miss weer back in town? Genoten van je vakantie? @shaddixxx ik denk ook echt dat het achteraf zooooo gaat meevallen! Echt... En denk aan je mannetje wat hij ook voor jullie heeft moeten doorstaan! Jullie kunnen het!! @ desire dat bepaal ik nu zelf als ik zwanger zou worden van de volgende tp laat ik meteen mijn waardes strikt wekelijks door hem controleren en doe ik wekelijks infuus tot 36 weken zoals hij adviseerde... Maar in het begin doe ik het hetzelfde als de vorige keer! Daar reageerde ik perfect op! Dus ga ervanuit dat dat nu weer is
@Shadixx: veel succes bij de punctie! Je kan het aan, meid! Op naar een mooie opbrengst! Ik denk aan je!
Tevka: wauw 2 mooie embryo's.... duim duim duim Shadixxx: heel veel succes vandaag. Wat fijn dat vandaag de punctie is. Denk aan je. Hier donderdag gebeld door dr. S. en uit het stollingsonderzoek is niets gekomen. De uitslag van het bijnieronderzoek was echter echt laag. Het zit aan de onderkant van de waarde. Ik had 3,2. Hiervoor krijg ik nu DHEA voorgeschreven. Over 6 weken (31 okt) heb ik weer een afspraak bij hem om te bespreken hoe verder. Daarbij moet er een hystroscopie gemaakt worden binnen 2 weken. Dr.S. wil niet beginnen met hormonen, maar eerst de hystroscopie afwachten. Daarbij zal ik toch een schildklieronderzoek krijgen. Daar heb ik om gevraagd, omdat het in 2011 voor het laatst is gebeurd. DHEA wordt opgestuurd vanuit DD. Iemand hier ervaring mee hoe lang dit ongeveer duurt.