Ow shadixx wat fijn om te horen zeg!! Nu lekker rusten en hopelijk een mooie opbrengst!! Duim voor je!!
Kan ik me helemaal voorstellen Stiertje. Voor mij was deze ervaring echt het tegenovergestelde van de vorige keer. Ik hoop op net zo'n mooi resultaat als jullie uiteindelijk bereikt hebben! Hoe voel jij je? Zijn de laatste loodjes erg zwaar?
@Shaddixxx: wat een mooie opbrengst en wat fijn om te lezen dat het je zo meegevallen is. Ik ga heel gard duimen voor een super goed telefoontje morgen ! Doe maar lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen. @Sneeuwmees: leuk dat ze zo enthousiast hebben gereageerd. Zonde dat je baas zoveel verteld, inderdaad in vervolg opletten wat je zegt. Alhoewel dat niet hoort natuurlijk, een leidinggevende hoort gewoon zijn/haar mond te houden.
@shaddixxx: alles wordt zwaarder. Weinig mobiel meer en soms ook weinig energie. Nog even bezig met de allerlaatste voorbereidingen: elke dag een aantal envelopjes schrijven voor de geboortekaartjes, laatste dingetjes voor in de ziekenhuistas regelen. En dan is het ook wel zo'n beetje klaar. Dus ze kan maar komen . Gek hoor, dat er straks een kindje in dat wiegje ligt. Kan me er nog steeds niks bij voorstellen ... Gister nog even de kleine van m'n broer op de arm gehad; wel bijzonder om er dan ook nog eentje in m'n buik te hebben (ze begon ook te bewegen toen).
Shadixx, heel mooi resultaat zeg!!Had jij ook het stempel "low responder" of heb ik dat verkeerd gelezen? Lets, goede keuze om te gaan voor DD. Wij komen vanuit nijmegen naar DD, hopen hier op meer geluk. Ik ben misschien heel lastig maar snap nog steeds het principe niet dat als er meer dan 3 bevrucht zijn deze pas na 5/6 dagen worden teruggeplaatst. Wat is hiervan nu het voordeel/nadeel? Niet dat ik dat waarschijnlijk ook ga mee maken, maar snap het verhaal van die blasto's niet helemaal. Als er 9 mooie emmys zijn na een aantal dagen, waarom dan niet allemaal invriezen?? Sorry voor mijn domme vragen maar daar ben ik nog niet in thuis.... Vandaag trouwens telefoontje gekregen uit DD, bij manlief is het bloed ook goed en zijn er geen afwijkingen gevonden!! YES. Nu ben ik vandaag ook ongesteld geworden dus ga morgenvroeg even bellen met DD hoe nu verder. De assistente die mijn man aan de telefoon had gaf al aan dat we deze ronde ook al zouden mogen beginnen en dan zou ik op dag 3 moeten beginnen het medicijnen, maar ze heeft niet gezegd wat voor medicijnen en mijn man wist ook niet wat ze bedoelde. Morgenvroeg dus even navragen maar denk dat we volgende ronde gaan beginnen. Afgelopen weekend hele bups vitamine ingeslagen dus die kunnen we dan mooi aankomende periode slikken om onze kansen zo volledig mogelijk te benutten.
@Mikka; Dan gaan ze eerst de embryoscope in, zodat ze kunnen zien welke van de embryo's het het beste doet! Daarom is de TP dan pas op dag 5 Ik ben inderdaad een low responder. Tenminste.. Als de verkeerde dokters mij de verkeerde medicatie in verkeerde doseringen voorschrijven ben ik dat In het GG heb ik 4 weken lang Puregon gespoten, zonder resultaat, en meer van dit soort dingen. Nu met een hoge dosis Menopur is het gelukkig allemaal goed gekomen!
@shaddixxx wat een geweldig nieuws meid! Mooie opbrengsy! Hopelijk worden er ook 9 bevrucht! @lets goed dat je gebeld hebt! Ben benieuwd! @sneeuwmees jammer van je baas! Je vertrouwd haar volkedig en dan toch er achter komen dat iedereen het weet... Lijkt me ook erg vervelend! Maar gelukkig hoeft er nu niemand meer over te roddelen en kon je lekker pronken met je buik en taart hiji @ tassie owh nee dat wist ik helemaal niet meid! Is dat helemaal goed gegaan met plegen? Je zou het dus wel nog eens overwegen? Maar sta je op dit moment daar op non actief ofzo dan? Of hoe werkt dat precies? @ all zwaai en slaap lekker!
@Tassie: wat ik me nog afvroeg. Mag je wel 'bezig' zijn zelf een kindje te 'krijgen' als je een pleegkindje hebt? @Bbibi: ja, weer eens een wijze les. Ik had het kunnen weten, want ze praat heel makkelijk over andere collega's tegen mij (en ook tegen andere collega's). Dus dan geldt dat ook andersom dat ik net zo makkelijk over de tong ga, blijkbaar. Maar jammer dat je 'privacy' en persoonlijke zaken niet echt gerespecteerd wordt op deze manier. @Shadixx: hopelijk valt de pijn nu een beetje mee. Ga heel hard duimen voor een positief telefoontje straks!
Shadixxx: Wat top meis!! En fijn dat het je allemaal zo is meegevallen! Ik duim voor een mooi telefoontje vandaag en voor een dag 5 Tp!!! Sneeuwmees: Wat vervelend zeg dat je baas haar mond niet heeft gehouden over jullie traject, zou je toch wel mogen verwachten dat je met je baas prive dingen kan bespreken zonder dat andere dat te weten komen.. Maaar wel fijn dat iedereen enthousiast reageerde!! En nu lekker genieten van je wondertje! Er wordt weer een hoop geschreven dat ik het allemaal niet zo goed meer kan bijhouden! Dus sorry als ik vergeet op mensen te reageren... Maar ik denk echt aan jullie meiden! Liefs
Shadixx mooie opbrengst nu duimen voor mooie bevruchtingen. Fijn dat het meegevallen is. Wel vind ik de na-pijn in DD erger dan in nl. Hoe gaat het nu met je? Sneeuwmees jammer dat je baas dat allemaal verteld hoort toch niet. Wel leuk dat de taart geslaagd was. Iedereen Zwaai
Het gaat wel redelijk meiden, vreselijk nerveus natuurlijk.. En eh, ik ben niet zo goed met die neusspray geloof ik. Is dat ding nou zo groot, of zijn mijn neusgaten zo klein? Liep bij jullie ook alles weer gewoon terug uit je neus? Er is wel een deel binnengekomen, want ik 'proefde' het in m'n keel. Gadverdamme, wat een smerig spul! Heeft iemand van jullie ook Suprefact gespoten ná de punctie? @Sneeuwmees; Ik kan me voorstellen hoe het voelt dat je baas dingen door heeft verteld. Wij maken ook geen geheim van waar we mee bezig zijn, maar als mensen er iets over willen weten, willen we dat ze naar óns toe komen. Wij hebben met een aantal familieleden geen contact meer en ik kan me er echt vreselijk aan ergeren als ze dan bij anderen gaan vissen én als die anderen daar dan ook antwoord op geven. @DDees; Ik kan de pijn eigenlijk niet echt met vorige keer vergelijken, omdat ik toen met die ontsteking zat. Toen kon ik na een paar dagen niet eens meer lopen van de pijn. Qua gewone buikpijn is het wel wat erger, denk ik, maar eigenlijk herinner ik me van de vorige keer meer de emoties en niet de lichamelijke pijn.
@Shadixx: ik heb zelf geen moeite gehad met de neusspray. Wel voelde ik het na verloop van tijd inderdaad door mijn keel lopen. Gebruik je het nu voor het eerst? Misschien dat je er even aan moet wennen. Ik ben zelf ook geen fan van de neusspray, maar merkte wel dat hoe vaker ik het deed, hoe minder ik er op lette en er last van had. Waarom moet je dit eigenlijk gebruiken en niet bijv. zoiets als Pregnyl? En ja, zo denk ik er zelf ook over. Geen geheim, maar dat ik wel zelf de regie wil hebben wat er verteld wordt (en aan wie). Jammer dat anderen die vrijheid voor je nemen om het zelf maar te verspreiden, terwijl een kinderwens toch best een 'intiem' iets is. Succes zodadelijk met je telefoontje. Hoop zo op goed nieuws!
Ja, ik gebruik het voor het eerst. Ik had om Pregnyl gevraagd, maar omdat ik Cetrotide heb gespoten, vond dokter S. het beter als ik Suprefact zou snuiven. Ik snap ook niet helemaal waarom dat nou zo is.. Uit de werking van Suprefact kan ik ook niets opmaken wat het zwanger raken zou kunnen bevorderen, eigenlijk..
@Shadixx: ik dacht dat Elize het ook had gebruikt. Het is vaak de combinatie van medicijnen inderdaad waarom hij het ene of het andere voorschrijft. Krijg jij het vanwege vroege spotting?
Ja klopt, ik heb regelmatig een LF van 8/9/10 dagen gehad. Dat werd voorheen simpel opgelost met Pregnyl en ik dacht, ik vind spuiten niet erg, dus als het kan bijdragen, waarom niet. Maarja, dat liep dus anders, haha
Wauw Shadixxx... dat klinkt super. Ik heb een vraagje: heb de DHEA nog niet opgestuurd gekregen vanuit DD (hadden ze ook nog geen opdracht voor gegeven ). Nu heb ik het recept in de mail gekregen, maar hier in NL niet te verkrijgen. Gelukkig woon ik dichtbij de Duitse grens dus ga daar even proberen. Maar nu lees ik dit ook op ZP dat mensen dit besteld hebben. Maar weet iemand of hier dezelfde werkzame stof in zit? Puritans Pride DHEA 25mg - Dhea Online Verkopen
@Ploon: DHEA is inderdaad niet in NL verkrijgbaar, omdat het hier onder doping valt. Kun je niet nog een keer naar DD bellen wat de stand van zaken is wanneer je het kan verwerken. Je kan het ook via internet bestellen, maar dat is een andere variant dan die in DD gemaakt wordt. Die schijnt een puurdere vorm te zijn (en ook vele malen duurder). Dr. S. is zelf ook nooit happig erop dat mensen zelf via internet gaan shoppen, omdat er blijkbaar ook veel varianten van DHEA aangeboden worden. Maar weet dat dat middel van Puritan's Pride door veel vrouwen (met succes) is gebruikt.
Dank je wel Sneeuwmees. Ik heb het nu via een apotheek in Duitsland kunnen bestellen (bij mij om de hoek) en hopelijk is het binnen een aantal dagen. Maar daar is het wel vele malen duurder ( 132,-) en op internet voor nog meer tabletten 19,50 excl verzendkosten van 8,95. Maar daar duurt het ook 2-4 werkdagen dus dan kan ik net zo goed wachten op de apotheek. Maar weet iemand of je dit vergoed krijgt van je verzekering?
@Ploon: ik dacht wel dat het bij sommigen van hier wel vergoed is. Het is op recept van dr. S., toch? Dus gewoon indienen, hoor!