Klaproos Omega 3 komt inderdaad van de tuinen. Ik heb nog geen hystoroscopie gehad. Ik hoor het wel vaker nu dat dat het eerst wat ze doen. Ik heb wel een onderzoek gehad waarbij ze kijken of de eileiders open zijn. Fijn dat je je huwelijk hebt om je aandacht te verzetten. Tevka hoe gaat het met jou? Die groeps knuffel sluit ik me bij aan
Ook van mij vanuit Brabant voor iedereen een knuffel!! Ik ben benieuwd wat ons behandelplan gaat worden. Moet denk ik wel aangeven dat volgens mij mijn lutale fase ook niet al te lang is. Meestal rond dag 10/12 eisprong en totale cyclus meestal 25/26 dagen dus lutale fase haalt ook maar net 13 dagen meestal. Dan heb ik vaak voordat mijn menstruatie komt nog 1/2 dagen bruin verlies. Das is wel iets wat dr S ook heeft gevraagd dus misschien dat daar wel rekening mee wordt gehouden. Ik moet in elk geval zeggen dat ik van alle info hier op dit forum echt een stuk wijzer wordt dus iedereen bedankt voor de tips en info!!!
Meiden, even een paar dagen 'offline' geweest. Had niet zo de behoefte om op de omgeving te reageren enzo. Het gaat inmiddels wel weer wat beter. Het is zo oneerlijk, zo kl/ote, maar het is nog niet het einde.. Ik heb geen idee hoe we verder moeten, maar dat we verdergaan is absoluut zeker. Claudia belde me met het nieuws (zo lief, echt, ze heeft wel 10 keer sorry gezegd omdat ze dit nieuws door moest geven) en zij zei dat het inderdaad aan het zaad heeft gelegen. Van de 9 eicellen waren er 8 goed, maar het is met allemaal dus niet gelukt. Er zijn nog wel rietjes over. En daar ligt bij mij de grootste vraag.. Hebben ze dan niet kunnen zien dat het zaad niet goed was? Waarom hebben ze de rest niet ontdooid om te zien of daar iets beters tussen zat? Is er een kans dat het met het zaad uit de overgebleven rietjes wél lukt, of heeft het helemaal geen kans van slagen meer? Op 15 oktober hebben we pas een telefonische afspraak met dokter S., tot die tijd is hij op vakantie.. De meesten hebben het op facebook al gelezen denk ik, maar wij gaan volgende week 4 dagen weg met z'n drietjes. Even bijkomen.. Ik twijfelde eerst nog vanwege het geld, maar ik denk dat we dit echt even keihard nodig hebben. Jullie allemaal bedankt voor het meeleven en de zorgen! Ik zou graag op iedereen persoonlijk willen reageren, maar ik heb net de laatste paar pagina's gelezen en ben nu bijna alles alweer kwijt Van mij dus ook even een hele dikke knuffel voor iedereen (en voor Nina en Miss eentje extra!) en ik kom heel snel weer uitgebreid schrijven!
Shadixxx, wij hebben 11-10 een afspraak bij dr S dus lijkt me niet dat hij dan nog op vakantie is?! In eerste instantie hadden we op 15/10 een afspraak maar die kon ik dus verzetten naar vrijdag 11-10, We gaan dan ons behandelplan bespreken. Ik snap heel goed dat je veel vragen hebt, ik zou ook zeggen dat ze toch kunnen zien dat het zaad niet goed (genoeg) is? Zonde om het dan te gebruiken en de overige rietjes te bewaren. Mag ik vragen wat het "probleem" bij je man is? Kunnen ze wellicht volgende poging acute tese ofzo doen of heeft dat totaal geen nut? Nogmaals sterkte om dit weer een plekje te geven. Dankzij jou verhaal ben ik ook weer wat positiever omdat ik dus ontzettend benieuwd ben hoe ik op de menopur ga reageren. Jij had gewoon 8 bruikbare eicellen!! Echt een hele mooie score toch?!
Ja, mijn verhaal is ook echt heel positief en motiverend natuurlijk.. Het zal vast niet zo bedoeld zijn, maar die valt écht even verkeerd.
Ik ben hier ook al even niet geweest, traject lag even stil/ verhuizen/ vakantie. Shaddixxx meisje, ik heb je blog gelezen, kan niet anders zeggen dat ik met je meeleef. Je schrijft vanuit je hart en dat komt aan hoor. Dapper dat je al weer denkt aan de toekomst ( die is je zo gegund), realistisch dat je schrijft over de vreselijke pijn ( die mag rustig een plekje vinden) en fijn dat jullie een break van huis inlassen. Even rust en voor zover het kan leuke dingen doen. Heel veel sterkte met het verwerken van alle overweldigende info van afgelopen tijd! X Nina, good to see you! Wat goed dat je jezelf nog even rust gunt, en doe je het morgen toch anders is dat ook goed. Jij weet wat je aankunt en waar je goed aan doet! Aklina, contrast, maar dat is nu eenmaal zo. Van harte met je zoontjes! DDees, ik hoop zo dat jouw missing link boven gekomen is! Andere meiden, kom later weer op jullie terug, het is zo veel! Zwangeren keep on broeden. Strijdsters, wens jullie een goede poging in het vooruitzicht en misschjen tot snel in DD. Mijn uitgangsecho is gisteren geweest nu wachten op de menstruatie en dan gaat er een blasto-cryo terug.
Allereerst wil ook ik iedereen een dikke knuffel geven!! Het is gewoon zo ontzettend slopend, hard, zwaar, moeilijk, frustrerend, hoopgevend enz. enz. die hele mmm!!! Vooral staan we met z'n allen machteloos! Ik hoop voor iedereen dat die langbestaande en intens diepe wens in vervulling gaat! Ik word er helemaal emotioneel van. Bah!! Dit had niemand verteld toen wij 2,5 jaar geleden begonnen met onze kinderwens. Dit is niet waar je aan denkt, toch, bij het hele zwanger worden traject. Juist omdat het zo ongelooflijk zwaar is, is het juist zo fijn om met elkaar hierover te kunnen praten. Ik neem mijn petje voor jullie af meiden, jullie zijn al zo lang bezig met dit hele traject (de mmm). Dat moet toch beloond gaan worden!!! Ik ben een beginneling en weet nog niets van de medicijnen die gebruikt kunnen worden bij de behandelingen. Ik zie van alles voorbijkomen tot aan eenheden aan toe. Ik ben ondertussen ongeduldig aan het wachten op volgende week woensdag. Dan krijg ik (eigenlijk mijn man) telefonisch de uitslag van mijn bloedonderzoek (AMH en wat hormoonbepalingen). Ik hoop dat wij dan horen of wij definitief voor IVF gaan en wanneer wij kunnen beginnen. Jetzt gehtt's los!!!! Meiden, nogmaals, ik heb echt ontzettend veel respect voor jullie!!
DDees : het gaat op zich goed. Voel me echt zwanger soms, maar het kan heel goed allemaal tussen mn oren zitten want je wilt zo graag he. Nog 1 week en dan mogen we testen. Op donderdag 3 oktober. Shadixxx nog een dikke knuffel meid. Tassie spannend hoor. Jullie gaan gewoon ook binnenkort echt proberen. En als je vragen heb gewoon hier vragen hoor.
@Shadixx: heb je blog ook gelezen. Van het verhaal van je eigen zkh zakte ook bij mij al bijna de broek af. Wat een horken. Verstandig en goed even een paar dagen weg te gaan. Even afstand van alles en even tijd voor elkaar. Het verbaast mij ook dat ze van tevoren inderdaad niet in hebben kunnen zien dat de kwaliteit van de zaadjes minder of te weinig zou zijn. Ik hoop dat dr. S. hier een antwoord op kan geven of dat hij wellicht nog andere technieken weet voor een evt. volgende keer. Op zulke momenten zou ik het liefst even een arm om je schouders willen slaan, omdat woorden eigenlijk te kort schieten. Ik denk in ieder geval aan je. @Tevka: spannend die wachtweek. Aan de ene kant kan die niet snel genoeg gaan. Aan de andere kant ben je ook gespannen dat het testmoment dichterbij komt en bang voor een witte test. Nog een weekje en dan heb je duidelijkheid. De klachtjes klinken hoopvol. @Mikka: vreemd dat dr. S. bij de een op vakantie zou zijn en jullie wel een afspraak bij hem hebben. Ik moet zeggen dat als ik een afspraak maakte en hij was er zelf niet op die dag dan werd dat gelijk al bij de afspraak maken verteld (en welke arts je dan kreeg). Ik ga er dus maar vanuit dat als er niets gezegd is, dat je er vanuit mag gaan dat hij er gewoon zelf is die dag. Heb je dan ook de uitgangsecho? Spannend dat jullie al zo snel kunnen starten. @Klaasje: spannend dat jullie al weer bijna voor een cryo tp gaan! @Tassie: ook alle meiden hier waren ooit een beginneling. Dus logisch dat alles je duizelt. Wat Ddees zegt, bij vragen gewoon stellen. We slepen je er wel doorheen.
Wat een rust hier... Klaasje fijn te horen dat je er weer voor gaat! Hopelijk blijven je topper(s) ditmaal zitten! Sneeuwmeeg zoonlief helemaal happy dat hij een broertje of zusje krijgt ? Mona wanneer weet jij wat het wordt? Shaddixxx lekker aan het aftellen naar je paar daagjes vakantie ? Hoe gaat ie verder met je en met je manneke? Hopelijk komen jullie helemaal tot rust komende week! @hier aan het wachten in het zkh! Loopt nu alweer een half uur uit! Pfff zon hekel aan! En het parkeerkaartje wordt maar weer duurder en duuder zo! Dubbel erg dat wachten *zucht* ben benieuwd ofmijn bmsijm al wat gegroeid is...
Tassie en andere nieuwe gewoon heel veel vragen, want in DD moet je wel zelf meedenken. Des te meer je hier al aan kennis hebt opgedaan kan je helpen in je hele traject. En we zijn hier allen met dezelfde wens en ik vind dat we mekaar moeten steunen in dit zware traject. In voor en tegen spoed. Als we blij of verdrietig zijn.
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje Dreamer82 - ICSI 2 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Klaasje - IVF 1 klaproos Loontje85: ICSI 1 - 2e kindje (spontaan zwanger) Maartje84 Mikka - ICSI 2 Miss76 - ICSI 2 - 1e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 3 Ploon - behandelplan nog onbekend - 2e kindje Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 2 - 2e kindje UVS - ICSI 4 Zofie - ICSI Agenda: September: 30: Monatoetje84- Verloskundige (17 weken) *: Bbibi - belafspraak plannen voor tp Cryo Oktober: 17: Loontje85 - controle gyn + 12 weken echo 21: Monatoetje - 20weken echo ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 (tweeling) 10-03: Monatoetje84 28-03: Mees 30-04: Loontje85 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh 17-09-2013 2 jongetjes Jes.per & Flo.ris - Aklina @Aklina: Ik heb je 2 zoontjes bij "Geboren" neergezet. Als je het niet goed vindt, dan verander ik het weer hoor.
@Bbibi: Succes ! Hopelijk ben je ondertussen al aan de beurt geweest. Dat wachten is inderdaad altijd erg vervelend. @ego: Het is inderdaad stil hier. Hier druk aan het werk en thuis ook erg druk. Gister weer controle gehad bij de gyn en alles zag er weer goed uit. Ons wurmpje is goed gegroeid.
Sluit me helemaal bij je woorden aan DDees! Loontje, wat fijn, een goede controle in de pocket. Bbibi, ben jij al bijna zover? Wat goed! Hoe bevallen die progynova tabletten? Al je waardes onder controle? Zet 'm op en uiteraard wens ik dat jouwe ook mag blijven zitten en doorgroeien tot een mooie baby.
DD-Meisjes: Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus A1981 Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje Dreamer82 - ICSI 2 Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje Klaasje - IVF 1 klaproos Loontje85: ICSI 1 - 2e kindje (spontaan zwanger) Maartje84 Mikka - ICSI 2 Miss76 - ICSI 2 - 1e kindje Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje NinaD - ICSI 3 Ploon - behandelplan nog onbekend - 2e kindje Shaddixxx - ICSI 2 (1e in DD) - 2e kindje Sneeuwmees - IVF 3 - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje Tevka -ICSI 2 - 2e kindje UVS - ICSI 4 Zofie - ICSI Agenda: September: 30: Monatoetje84- Verloskundige (17 weken) *: Bbibi - belafspraak plannen voor tp Cryo Oktober: 3. : tevka -testen 17: Loontje85 - controle gyn + 12 weken echo 21: Monatoetje - 20weken echo ZWANGER en uitgerekend op: 08-10: Stiertje 14-10: Dreamer 15-10: Desire vd beek 16-10: Yj81 06-11: Kitty17 20-11: Djuuzie 28-02: Elize84 (tweeling) 10-03: Monatoetje84 28-03: Mees 30-04: Loontje85 Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh 17-09-2013 2 jongetjes Jes.per & Flo.ris - Aklina @Aklina: Ik heb je 2 zoontjes bij "Geboren" neergezet. Als je het niet goed vindt, dan verander ik het weer hoor.
Prima loontje! Fijn dat de echo weer goed was. Lieve schatten, ik lees elke dag even bij, maar heb niet de tijd en puf om te reageren. Denk san jullie en voor iedereen een knuffel!!!
Shaddixx,ik lees je blog ook. Trouwens ik moest wel lachen om dat boekje over de scheetprinses. Kan ik tenminste even lachen. Ik vind het ook vreemd dat het zaad niet eerder onderzocht is. Lijkt me toch het eerste wat er moet gebeuren maar goed ik ben maar een leek in de MMM. Ik hoop dat de dagen weg jullie even goed doen. Bbibi,ik begrijp je heel goed wb ziek zijn. Vind het knap dat je het zo volhoudt. Maar goed ik ben zelf niet goed in mijn hoofd door ziekte en deze week is zo vreselijk eng want vandaag kan ik alleen maar slapen,heb nu alweer 20 uur geslapen ofzo en heb zulke enge koortsdromen alsof ik wakker ben maar dat ben ik niet. (lijkt op slaapverlamming) Ik ga even wat anders doen,voel me te brak en kan nauwelijks lezen. oh ja over DD,vriend spreekt prima Duits,al vanaf kind,ik kan goed engels en hij ook maar ik heb dezelfde dag een afspraak met dokter P en geen zin 2 afspraken af te zeggen
Dank jullie, dames!! Ik zal zodra ik zeker weet wat voor behandeling wij gaan krijgen al mijn vragen op jullie afvuren. Jullie zijn gewaarschuwd. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te vertellen, althans niet over DD aangezien wij nog wachtende zijn zoals ik eerder schreef. Ik ben zo niet geduldig........Nou ja, woensdag weten we meer. Ik heb mijn man al instructies gegeven om alles goed te noteren. Ik zou liever zelf de uitslagen willen horen, maar ja, ik moet werken......