Shadixxx, ik heb je een prive berichtje gestuurd maar zou was het dus inderdaad niet bedoelt. Ddees heeft het precies verwoord zoals ik het bedoelt heb.
@Stiertje: dan wordt het toch wel serieus als je nesteldrang begint te krijgen...hihi... Ik had toen het bedje ook alvast mooi opgemaakt. Maar toen mijn zoontje geboren was, ging de kraamhulp het bedje weer helemaal anders opmaken. Moest in de helft opgemaakt en ik had het helemaal over de hele lengte opgemaakt. Al die regeltjes. Begreep dat je ook weer speciale dekbedovertrekjes hebt, waar je dan wel weer een dekentje in mocht doen. En als ik het met andere moeders erover heb, hoe vaak het advies al van op de zij slapen, dan weer op de buik, dan weer op de rug enz. veranderd is. Zo blijf je wel bezig.
Hier onverwachts op vakantie geweest... Zou iemand me een update kunnen geven over wat er allemaal gebeurd is?
@anja fijne vakantie meid! @shaddixx nou zeg wat gaaf! Ben onwijs benieuwd! Krijgen wij je eestt uitgaven hier in ons topic? Hihi leuk hoor! Zal vast goed erkop! Zeker met je mooie fotos erbij en hoe je schrijft wordt vast een herkenbaar succes boek!! @sneeuwmees hoe is het met jou meid? @stiertje aftellen voor jou! Jij dus ook progynova gehad maar ook geen succes? @jippie dan heb ik ook maar 6mm ofzo! Dus groeit nooit dik heel vervelend! Ze zouden vandaag overleggen en bellen maar nies gehoord ik bel ze zelf maandag wel! Hoeist met jou meid? *knuf* @all fijne avond!
@Anja: toch gelukt om met je veiling-bon op vakantie te gaan? Ik hoop dat jullie het lekker hebben gehad. @Bbibi: heb je wel eens tarwekiemolie-capsules geprobeerd? Heb wel eens gehoord dat je ook dikker bms van krijgt. Met mij gaat alles goed. Op vermoeidheid na weinig kwaaltjes. Wel krijg ik meer last van een soort van ischias-achtige pijn onderin mijn rug die doortrekt tot in mijn bil. Zeker als ik teveel gedaan heb, zoals vandaag de vloer dweilen, lang staan met strijken, dan heb ik er veel last van en kan ik bijna geen poot maken. Dus vrees dat er binnenkort wel een fysio aan te pas zal komen. Ik had tijdens mijn zoontjes zwangerschap een hele fijne bekkenfysio. Dus misschien dat ik haar eens bel binnenkort. Bij mijn zoontjes zwangerschap kreeg ik vanaf week 16 bekkenklachten, dus benieuwd wat me nog te wachten staat.
Anja wat heerlijk op vakantie. Waar zijn jullie geweest? Sneeuwmees : aaaai pijn is niet fijn. Snel bellen voor een afspraak. Shadixxx klinkt wel gaaf je eign boek!!! Verder weet ik het niet meer.... *zwaai*
Het is zo verwarrend allemaal... Ongi krampen en dan weer ineens met vlagen misselijk. Je durft ook niks te hopen maar tegelijkertijd wil je zo graag. Donderdag officiele testdag. Misschien stiekem iets eeder testen.
@Tevka: vond ik ook altijd zo verwarrend, vooral omdat door die utrogestan je ook van die klachten kan hebben. Misselijkheid klinkt in ieder geval positief. Ik duim met je mee de komende dagen!
Ik heb ff heel snel wat bijgelezen... Shaddixxx: meis, wat een vreselijk nieuws! En wat een knappe sterke vrouw ben je! Ik hoop dat jullie heerlijk kunnen genieten van jullie 4 daagjes weg! Knuf!
@Anja: ik had je gisteren wel even 'bij willen praten', maar wist niet of Shadixx niet liever zelf haar verhaal wilde doen. Maar je bent weer bij. Je hebt helaas dus geen zwangeren gemist, veel van ons clubje zitten volgens mij in afwachting van verdere onderzoeken, uitslagen of intakes.
@Stiertje: je hebt vanaf nu wel elke dag meldplicht @Shaddixxx: geniet van jullie vakantie ! Ik lees en leef met iedereen mee, maar op dit moment te weinig energie om uitgebreid te antwoorden.
@Shadixx: veel plezier op jullie mini-vakantie. Hopelijk doet de afstand jullie even goed. @Loontje: je hebt een heel geldig excuus om even wat minder puf te hebben om te reageren. @Stiertje: inderdaad, regelmatig melden, hoor! Hier al vroeg wakker. Kon de slaap niet te pakken krijgen en ben er maar uit gegaan. Moet er de laatste tijd ook vaak 3-4 keer uit 's nachts om te plassen, wat de nachtrust ook niet ten goede komt. Vannacht ook nog een schrikmoment omdat ik vrijdag iets op mijn werk had moeten versturen en me helemaal ontschoten is. De zw.dementie is dus blijkbaar ook in aantocht.
Shadixx, geniet van je vakantie, als er iemand het verdient heeft...! Sneeuwmees, dat heb ik ook wel eens dat ik denk oeh, dat had ook nog gemoeten hihi dus of dat nou zwangerschapsdementie is? Vandaag maar gauw doen dan he? Liefs
Shadixxx: Geniet van jullie vakantie! Jullie hebben het verdient! Stiertje: Succes met de laatste loodjes! Hier weekendje weg geweest.. was heerlijk! Verder alles goed hier.. vanmiddag controle bij de vk. Voel ons wondertje af en toe al.. heel raar gevoel ... Xx
Haha, meldplicht Ja, de spanning begint op te lopen. Elke ochtend word ik wakker en denk ik: o, ze zit er nog Aan de ene kant geniet ik van deze bijzondere tijd dat ze nog in m'n buik zit en helemaal 'van mij' is. Aan de andere kant zie ik bij m'n broer ook hoe bijzonder het is om je kindje eindelijk te kunnen bewonderen. En niet te vergeten te showen. En heel soms is er zo'n flitsgedachte, vooral na het lezen van zo'n FB-berichtje: het zal toch allemaal wel goed zijn? We zullen haar toch niet nu nog verliezen? Ze moet ons maar niet veel langer meer laten wachten ... Vandaag is alles nog rustig in ieder geval!
Sneeuwmees; zwangerschapsdementie is verschrikkelijk! Hahaha. Hier ook enorm last van gehad. En dat 's nachts eruit om te plassen wordt alleen maar erger. Ik moest op het laatst zo ongeveer wel 10 eruit om te plassen. Minstens! Monatoetje; apart gevoel is dat hè, als je je kindje gaat voelen... Geniet daarvan!!! Ik mis dat nu nog steeds, dat gevoel... Stiertje; ik hoop echt dat jullie meisje zich heeeeeeeeeeeel snel aandient. Ik persoonlijk vond het zo wennen, dat ze uit mijn buik waren. Ik miste dat gevoel zo enorm, dat ze altijd bij me waren, en dat ik nooit alleen was. Ik voelde me heel leeg. Maar dat waren misschien ook wel de hormonen, hahaha.