ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: apart gevoel, hè. Ik heb zelf ook dat ik af en toe iets lijk te voelen, maar denk dat het nog wat te vroeg zal zijn ervoor. Mijn zoontje voelde ik ook met 17 wkn voor het eerst. Geeft altijd even zo'n bijzonder momentje zo'n plopje of schopje onder de tafel.
    @Stiertje: je hebt je gemeld, heel goed! Ik had het op het laatst ook. Aan de ene kant die enorme nieuwsgierigheid en niet kunnen wachten op... Aan de andere kant lekker veilig in je buik en lekker knus met alle bewegingen genieten op de bank. Snap dat dat soort verhalen er behoorlijk inhakken en het voor jullie nog net even wat spannender maken. Maar je moet denken dat het (gelukkig maar) uitzonderingen zijn en er er gelukkig meestal gewoon (en veel) gezonde kindjes geboren worden. Neemt niet weg dat het voor die ouders een vreselijk drama is.
    @Anja: ik was al zo blij dat het vele plassen aan mij voorbij leek te gaan. Ik heb er overdag heel weinig last van, maar haal de schade 's nachts blijkbaar dubbel en dwars in.;) Bij mijn zoontje had ik ook nog eens erge pijn aan het schaambot, waardoor het uit bed klauteren ook nog eens een kunst op zich was. En als dat dan meerdere keren per nacht moet.... Hoop dat me dat bespaard blijft deze keer.
    @Lets: heb het vergeten klusje vanmorgen alsnog gelijk gedaan en volgens mij is de schade beperkt. Ik merkte wel dat vanaf het moment dat wij het ivf-traject in zouden gaan, ik ook een kop als een vergiet had. Het was toch 'groter' dan gedacht en deed me toch meer dan ik verwacht had. Die hormonen e.d. die je straks gaat gebruiken, maken het er ook niet makkelijker op, om helder te blijven (althans dat had ik).

2. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees; ik kon op een gegeven moment ook bijna niet meer uit bed komen met die enorme buik.
    Als ik ook maar dacht dat ik moest plassen, moest ik al aanstalte maken om mijn bed uit te komen.
    Maar goed, ik kon door de pijn in mijn ribben toch maar maximaal een half uurtje op 1 zij liggen.
    Daarna moest ik weer op de andere zij, en dan weer op de andere zij enz enz.
    Dus ik ging elk half uur ook plassen. Hahahaha.
    Maar overdag hoefde ik ook niet zoveel. Dus misschien dat het bij jou ook hetzelfde gaat. ;)

3. Tevka

Tevka Niet meer actief

He meiden ik ga morgenochtend al testen.
    Ik word helemaal gek.
    Bij m'n dochter ook 2 dgn eerder getest.
    Ergens wel echt bang voor negatieve test.... ;(

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi

Net terug v de vk! Alles was goed!! Baarmoeder zit nu net onder de navel en hartje klopte mooi! Hij/zij was aardig aan het bewegen kon he horen met de doppler..
    Alleen bloeddruk was nu iets aan de hoge kant.. 140/80 vorige x was ie 105/61..

X

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Anja: herkenbaar. Ik zie het al helemaal voor me en krijg al weer flashbacks van mezelf toen. ;) Probleem was ook dat als ik moest plassen, ik ook echt MOEST plassen. Ja, zie dan maar eens als een of andere walrus eerst op je zij te rollen en met beleid je bed uit te komen. ;) We hadden op het laatst het bed op klossen staan, maar kon toen het bed helemaal niet meer uitkomen. Dus dat heeft 1 nacht geduurd toen waren de klossen al weer er onderuit. Ik vrees al weer met angst en beven voor wat me te wachten staat.
    @Tevka: spannend, meid! Ik ga heel hard voor je duimen morgen! Je hebt geen pregnyl of iets gebruikt toch?
    @Mona: geweldig! Had jij de vorige keer niet juist een te lage bloeddruk?

6. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja vorige x was ie 105/61

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik heb pregnyl gespoten op zondag 15 september.

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @tevka, oeh ik kan me voorstellen dat je hele helemaal gek wordt! Succes voor morgen! Hopen op het allerbeste!

@sneeuwmees, typ ik vanmorgen nog vrolijk dat je je klus af moet maken, ben ik zelf op het werk iets belangrijks vergeten, gewoon straal overheen gekeken. Wellicht idd. Dat we er door het hele traject niet helemaal bij zijn en het daar aan ligt ja..

@monatoetje, fijn dat alles goed is!

@ stiertje, succes met alles, hopelijk heb je je kindje gauw in je armen liggen!

9. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik heb ook een kop als een zeef....
    Komt ook echt door het traject.

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Tevka, spannend ! Ik ga heel hard voor je duimen !

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Monatoetje: fijn dat alles weer goed was. Moet je extra terug komen voor he bloeddruk ? Of valt het binnen de norm ?

12. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Valt nog wel binnen de norm.. maar ze zei wel dat ze hem bij mij gewoon altijd nu handmatig moeten meten...
    Maar ik ga hem gewoon op mijn werk geregeld f laten opmeten.. en als ie te hoog wordt trek ik gewoon aan de bel...

X

13. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Sorry Stiertje, hoop niet dat ik je bang gemaakt heb met mijn FB bericht. Succes met je laatste daagjes. Nog even en dan een mooi meisje in je armen!

Tevka heb je getest?

14. Tevka

Tevka Niet meer actief

Goedemorgen meiden.
    Heb inderdaad getest. 2 dgn eerder en hij is positief!!!!!
    Geloof m'n eigen ogen en oren niet.
    Donderdag nog een keer testen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,4 KB
      Weergaven:
      17
  15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: wat geweldig!! Gefeliciteerd! En voor 2 dagen voor de testdatum al behoorlijk duidelijk! Dat soort nieuws kunnen we wel weer gebruiken. Ben heel blij voor je!

16. Wauw! Gefeliciteerd Tevka!

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gefeliciteerd Tevka!

18. Tevka

Tevka Niet meer actief

Donderdag nog een keer testen.
    En dan Dusseldorf bellen.
    Kan het echt niet geloven....

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Tevka: Waaaauwwww GEFELICITEEERD !! Wat een geweldig bericht op de vroege ochtend :D

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Tevka GEFELICITEERD ! ! ! !

Deel Deze Pagina