ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka: Gefeliciteerd!!! Wat een duidelijke test!!!! Super!

Xxx

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Jaaa, Tevka, van harte gefeliciteerd!! Ik had ook 2 dagen voor de officiële testdatum m'n eerste positieve test. Geweldig!

En ik hoop van harte dat dit de andere strijdende meiden ook weer wat moed geeft. Hou vol, ik denk aan jullie!

En hierbij voldoe ik dan meteen aan mijn meldplicht van vandaag. Gister de keuken verder gepoetst (de potjes kruiden staan nu op alfabet gesorteerd, haha, ik lach me slap om mezelf). En zojuist de vluchttas aangevuld met de ontbrekende dingen. En er een briefje op geplakt met dingen die er pas op het allerlaatst in kunnen.

Nu nog to do: lakentje/dekentje in de kinderwagenbak, bandjes onderstel oppompen, oefenen hoe de maxicosi in de auto moet. Misschien doe ik dat vanmiddag na m'n middagslaapje wel even. Is te overzien, toch? En dan komt m'n schoonmoeder deze week nog even om de badkamer een beurt te geven, want in de bocht kan ik echt niet meer.

@Dreamer: zulke berichten komen nu eenmaal voor, afschuwelijk voor degenen die het treft. Ik probeer dat wel rationeel te benaderen en me er op dit moment een beetje voor af te sluiten: het zijn uitzonderingen.

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ tevka geweldi nieuws! En dat nu in 1x ... Super hoor!

@hier gaat het heel slecht! Met hondje, bmslijn was niet gegroeit, veel stress van het huis, heel druk op werk dus begin langzaam aan overspannen te raken! Dus hou ne even op de achtergrond! Denk wel aa jullie! *zwaai* x

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: rustig aan, meid! Pas goed op jezelf! Mocht je van je af willen kletsen, dan zijn we er voor je! Dikke knuffel!
    @Stiertje: goed geregeld met de schoonmaak van de badkamer en zo te horen inderdaad nog net de laatste puntjes op de i. Je verlof wordt nuttig besteed. Ben benieuwd wat er nog meer voor een fratsen uitgehaald worden tijdens je nesteldrang-aanvallen.;)

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Jaaa tevka, wat fantastisch!!! Eindelijk twee streepjes!
    Gefeliciteerd meid!

Bibi, hopelijk gaat het gauw weer beter met je. Wat rot dat de progynova niet genoeg bij je werkt!

Stiertje, succes met de laatste loodjes!

6. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi: Rustig aan meid!! En idd mocht je willen kletsen, we zijn er voor je!

Vanmorgen op werk nog een x de bloeddruk gemeten.. was nu 149/91.. dus toch wel te hoog.. morgenvroeg f verloskundige bellen kijken wat ze er van zegt... naak ne er toch wel ongerust over....

X

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Bbibi: Rustig aan meid, denk aan jezelf. Overspannen worden dat willen we natuurlijk niet.

@Monatoetje: Dat is idd wel aan de hoge kant, ben benieuwd wat de vk zegt.

@Stiertje: Tjee wat plan jij veel op een dag, is dat echt de nesteldrang ? Ik heb daar zelf nooit last van gehad namelijk. Is het allemaal gelukt ? Heb je zo een isofix ding voor de maxicosi ? Dat is echt ideaal !

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, tevka, super!!!! Gefeliciteerd!!!

9. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Jaaaaa tevka mooie test! Fijn hoor positiviteit is welkom.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Loontje, dat valt wel mee hoor, ik heb eigenlijk het gevoel dat ik niet zo veel doe. Vooral veel slapen ...
    Geen isofix, moet met de autogordel. En daar moet je even handigheid in krijgen. Heb trouwens besloten dat dat morgen ook nog wel kan :)

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Tevka: Jaahhhh, wat super voor jullie!! Gefeliciteerd!!

@Bbibi: 'n knuffel, meid! Doe rustig aan. Het is allemaal niet niks. Weet dat je altijd je hart kan/mag luchten hier. Liefs......

@all: ik ben zenuwachtig voor morgen!!! Ik heb wel met de post een door dr. S. ingevulde medische verklaring voor de verzekering toegestuurd gekregen. Daar heeft hij al wat "dingetjes" op ingevuld waardoor het echt serieus wordt.. Morgenochtend worden we gebeld over de uitslag van mijn bloedonderzoek (o.a. update AMH en hormonen). Ik ben benieuwd. Vorig jaar was mijn AMH 1.0. Het zal of hetzelfde zijn, of (waar ik vanuit ga) nog lager.... Ik denk dat het ook de bedoeling is dat wij meteen een afspraak maken voor het bespreken van het te volgen traject. Spannend!! Ik zal het dan ook op mijn werk moeten gaan vertellen. Iets waar ik ook tegen opzie.

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Oh ja, ik vraag mij het volgende af: toevallig zijn mijn vitaminepillen (zwangerschapsvitaminen van Kruidvat) op en wil ik morgen vragen (of eigenlijk mijn man) of ik bepaalde vitaminen zou moeten/kunnen innemen.
    Hebben jullie specifieke vitamines aanbevolen gekregen via DD??
    Gewoon als extra voorbereiding op de IVF. Oh ja, en ook wellicht voor de man???

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    TEVKA! JEEEEEEJ!! Ik dacht het al toen ik zo meelas.... Super dat het ook echt zo is!! :)

14. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    TEVKA, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Super mooi en inderdaad al heel duidelijk. En het zou ook zomaar eens een tweeling kunnen zijn toch?? Hoop dat het komende tijd goed blijft gaan en op naar donderdag en dan naar de eerste echo. Wat spannend!!!

15. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka: WAAAAAAAAAAA, wat goed!!!! :D:D:D
    Gefeliciteerd hoor meid!!!

Ennehm, ik had 6 dagen voor m'n officiele test datum al getest. :) Dus er zijn altijd nog ergere vroege test-freaks... Hihi

Bbibi; dikke knuffel voor jou! Wat enorm kl*te dat het zo slecht gaat! :( :(
    Doe gewoon lekker wat goed voelt, en als je wil kletsen, dan weet je ons te vinden!

Monatoetje; da's niet zo mooi, dat je bloeddruk zo hoog is.
    Bovendruk is wel oké hoor, maar onderdruk idd wel iets aan de hoge kant.
    Ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen. Extra stress hierdoor helpt er natuurlijk nu ook niet aan hè.
    Succes!!

16. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @tevka: van harte gefeliciteerd!! Heel fijn voor jullie!

@bbibi rustig aan en veel sterkte.

@monatoetje inderdaad wel hoog.. Goed dat je morgen weer even belt.

@tassie: in DD geven ze vaak een lijstje mee. Vit D 2000 eh, omega 3 500 of 1000 mg (epa en dha), selenium, vit e..vit b complex.. zo even uit mijn hoofd. Man nog extra zink en vit c... vraag dr S anders even! Ik heb van alles los besteld.

Rest: zwaai en sterkte voor wie t nodig heeft!
    Hier alles wel goed, wel bloedarmoede en wat bekkenklachten, groei nu ook echt. Morgen 20 wk echo.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elize: spannend morgen de 20 wkn echo al weer! En dan zit je zo maar al weer op de helft. Wat gaat het snel!
    @Mona: inderdaad even navragen (en vaker je bloeddruk laten controleren). Ben je misschien erg druk of wat gestresst? Of heb je er geen verklaring voor? Rustig aan en hopelijk is de bloeddruk snel weer lager.

18. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elize; leuk en spannend altijd hè, die 20 weken echo!
    Heel veel succes en vooral plezier morgen!!!
    Laat je ons weten hoe het gegaan is?

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#2679 Klaproos, 1 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2013
    Tevka gefeliciteerd!

Ik ben even minder aanwezig. Er zijn hier al veel dames met kinderen maar ik sta nog met lege handen en kan het ff niet aan :( ik weet wel dat iedereen hier ook een lange weg heeft afgelegd maar ik ben zo bang dat het nooit meer goed komt hier.

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Dikke knuffel Klaproos! Ik kom hier juist minder met vrolijke zw schaps berichtjes o.a. omdat ik t pijnlijk vind voor degene die nog steeds niet zwanger zijn, ook al was ik tot voor kort altijd degene waarbij het steeds niet lukte...
    Blijft lastig die MMM!

Deel Deze Pagina