ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Shadixx, meissie wat heb je er moeilijk. Ik leef met je mee.

Dreamer, heel veel succes met de bevalling! Dan kun je eindelijk je droom mannetje in ontmoeten.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Dreamer: spannend morgen!! Mijn duimen draaien!!

@all: ik zit heel erg over Bbibi in. Ik stuur haar maar een PB........

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Dreamer: spannend ! Ik duim dat het snel gaat morgen. Alvast heel veel succes.
    Heb je al ontsluiting ? Of moeten ze daar eerst nog voor zorgen ? Ik kreeg op vrijdag de ballon en zaterdag zijn de vliezen gebroken en is het echte inleiden begonnen.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dreamer: wat spannend morgen! Eindelijk na zo lang wachten bijna je mannetje in je armen. Veel succes en we denken aan je!!

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Shaddixxx: hele dikke knuffel voor jou !

En Bibi voor jou ook een hele dikke knuffel.

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @shadixx, fijn dat je een paar dagen er tussenuit bent geweest, ik kan me voorstellen dat je nu met een harde klap weer terug bent naar de realiteit en dan ook meteen zo'n folder.. Grrr... Ik leef met je mee en heb veel aan je gedacht, een dikke knuffel!!

@lamaris, ik heb in nov. een afspraak bij dr. H, ik hoop dat ze het bij mij niet gaan verzetten! Ik vind het echt niet kunnen trouwens, er kan iets tussenkomen, maar om het dan meteen zoveel maanden later te zetten?? Als ze dat bij mij doen zou ik ook twijfelen..

@dreamer, heel veel succes morgen en hopelijk kun je snel gaan genieten!

Ondertussen al deze berichtjes lezende maak ik me ook zorgen om Bibi...

Nou dames, dikke knuffel allemaal!

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Shaddixx,er zal wel k/ut hebben gestaan ;) En dat is het dus ook gewoon! Dat blaadje is natuurlijk ook echt confronterend. Hoe is je lief er eigenlijk over? Voelt hij zich schuldig naar je toe of jij naar hem? Ik hoop het echt niet maar ik heb zelf dat gevoel wel namelijk naar mijn man toe (bij ons ben ik degene waarom het niet lukt) Het gaat me geen bal aan hoor maar blijf vooral met elkaar praten en knuffelen. Ik denk dat je gewoon rust moet nemen en kijken hoe het verder moet en veel blijven praten met vriendinnen. Of hier :D Het zal mij een worst wezen als het een lang ego verhaal word,we zitten hier allemaal niet voor niets en ik lees het met plezier als ik iets voor je kan doen. Dikke knuffel.

Het lijkt me trouwens inderdaad ontzettend moeilijk om voor een donor te gaan. Je bent zo verliefd op je vriend,heb voor hem gekozen,vind hem knap en prachtige eigenschappen hebben en dan moet je een donor uitkiezen. Iets waar je ook totaal NIET op rekend! Misschien kun je dreamer83 een pm sturen,zij heeft ook 2 kindjes van een donor.

@Lets,ik had laatst een dame die met mij van afspraak wilde ruilen omdat zij niet kon en helaas kom je dan inderdaad weer opnieuw op de wachtlijst!

Dreamer,ik ga heel erg voor je duimen morgen!

Bibi en Shaddixx dikke kus meiden.

Hier niet veel bijzonderheden. Ongi komt er alweer aan. Gelukkig nog maar 2 mnd wachten

8. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixxx; meid, het komt zo allemaal wel rauw op je dak vallen steeds hè.
    Wat een tegenslagen. :(
    En ik weet wat je bedoeld met dat donor...
    Ik wilde dat zelf echt niet. Ik wilde gewoon een kind van mijn man, én met mijn man.
    Een kindje van ons samen.
    En anders niet. En als het ons niet was gelukt, hadden wij echt gruwelijk verdriet gehad, maar dan hield het voor ons op. We hebben het er zoooo vaak over gehad. Maar ik wilde geen kindje van een andere man. Maar ieder heeft zo zijn eigen grenzen, en ik snap ze in principe allemaal wel. Die wens zit zooooo diep...
    Hele dikke knuffel voor jou meid. En als je wel wil praten, je weet ons altijd te vinden.
    En als je het niet op ZP kwijt wil, kan je me altijd PB'en, hier of op Facebook.
    Het is soms gewoon heel fijn om ff je verhaal kwijt te zijn.

Dreamer: SPANNEND!!!!!!!!! Heel veel succes met de bevalling!
    Misschien heb je nu je kleine mannetje wel in je armen!!

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixx: Dikke knuffel meis!!

Dreamer: SPANNEND!! Heel veel succes morgen!!

Xx

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, als je zelf niet kunt dan snap ik het nog wel, maar als dd je zelf afbelt omdat ze zelf niet kunnen, dan vind ik het niet kunnen...en zo las ik het verhaal van lamaris...

En klaproos, wacht ze! Vreselijk dat wachten!

11. Tevka

Tevka Niet meer actief

Dreamer heeel veel succes morgen!!!!!!

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Dreamer succes morgen

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meiden bedankt voor de knuffels! Geen zin hier mijn verhaal te doen aagezien ik nogal wat meelezers heb waar ik weinig behoefteaan heb iedereen te update! Kort maar krachtig: het was gewoon zwaar klote! Ik ben echt mega verdrietig en er echt even helemaal klaar mee !
    Bedankt voor jullie steun! Xxx

@ dreamer heel veel succes morgen meissie! We denken aan je! X

14. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

waaat? Ik heb het verhaal van Lamaris niet gelezen maar begrijp dat DD niet kon en ze toen de wachtlijst weer op moest? Belachelijk! Dank je trouwens,ja wachten is kut,wacht alweer vanaf april *gaap*

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Bibi, ik weet niet wat er met je is, maar ik heb er alle begrip voor dat je niet alles op internet wil zetten, dus heel veel sterkte meid! Een dikke knuffel!

Klaproos, wachten vanaf april, pff, hoe hou je het vol... Mja we zullen wel moeten he..indrukwekkend verhaal van je zeg, heb het laatst al een keer gelezen...

Sja en verder, het is weer maandag, dus nu maar eens aan het werk. Kus

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hi meiden, wat is het rustig hier. Net goed voor mij, ik ben even niet zo actief de laatste tijd. Er gebeurd hier nl ook niks... Eerste cyclus na IVF kwam al na 21 dagen en nu voor de tweede zit ik op dag 36 en nog niks. Voor iemand die altijd al zeer regelmatig ongesteld is is dat stressen. Heb DD al gebeld maar ik moet wachten. Zucht!

Lamaris, ken je als Poffertje al, bel even terug meis. Dit hoort niet hoor! Er zitten wat nieuwe dames op het secretariaat merk ik dus vraag even naar I.r.ma of Cl.au.dia.

Klaproos, wachten is frusti, houd nog even vol!

Wanneer ik weer richting DD ga meld ik me wel, wellicht dat ik nog iemand tref van ons daar!

Bbibi, sterkte meid!

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dakjewel lieve meisjes!

Klaasje snap dat het frustrerend is! Heb jij geen pcos ofwel? Lijkt me niet als je normaal zon perfecte cyclus hebt? Vreed hoor zo nu opees *knuf*

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dreamer: nogmaals veel succes vandaag!
    @Bbibi: neem de tijd en vertel wat je kwijt wilt. We zijn er voor je! Dikke knuffel!
    @Klaasje: irritant dat je cyclus anders is dan anders. Ik had ook altijd een heel regelmatige cyclus en dat gaf me altijd enorm veel houvast en vertrouwen in mijn eigen lijf omdat dat altijd goed 'werkte'. Als dat anders liep dan anders, weet ik nog wel dat ik daar ook heel veel moeite mee had. Als ik dan daar voor naar de gyn of ha belde, kreeg ik ook standaard dat het heel normaal was dat bij vrouwen de cyclus soms anders dan anders verliep en moest ik ook altijd gewoon afwachten (alsof wijje in de mmm nog niet genoeg moet wachten...grrr..). Hopelijk kun je ook snel weer verder.
    @Lamaris: ik zou ook zeker nog een keer bellen. Ik merkte ook dat het erg afhankelijk was van wie je aan de telefoon had (en hoe druk en chaotisch het op die dag in de kliniek was) hoe 'meedenkend' ze waren. Anders even een mailtje sturen. Die lezen en beantwoorden Irma of Claudia over het algemeen zelf. En inderdaad het lijkt me sterk dat een van die twee je 4 maanden laat wachten.

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nee, heb geen pcos. Heb de afgelopen 2 jaar alle cycli in een app staan en gemiddeld is 27 dagen met variatie verschillen van 25 tot 29.

Je verwoord precies wat in bedoel Mees. Ik ga vandaag gewoon weer bellen. Ik ben natuurlijk niet voor niets patiënt. Op de uitgangsecho was alles rustig en ik ga toch voor terug plaatsing in gestuurde cyclus. Moet niet spannend zijn voor een haperende cyclus toch?

Overigens heb ik al een week het gevoel elk moment ongesteld te kunnen worden grrrr.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: dr. S. was er nooit van onder de indruk. Ik ben er wel eens geweest toen mijn cyclus anders verliep en ik merkte dat ik me zat te verontschuldigen daarvoor, omdat de planning en afspraken nu anders verliepen. Maar hij lachte dat gewoon weg, dat je van een vrouwenlichaam nu eenmaal niet veel aan kon vertellen. Ga er dus vanuit dat er best iets te regelen moet zijn.

Deel Deze Pagina