ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Thanks Sneeuwmees, ik heb er net een mailtje uitgeslingerd of een menstruatie opwekker zou kunnen krijgen.

En voor alle zekerheid zal ik een testje doen, al is dat echt onmogelijk met het bms wat ik op de uitgangsecho zag...

2. Tevka

Tevka Niet meer actief

Klaasje wat vervelend dat je menstruatie nu wegblijft...

Bibi : lekkere dikke knuffel voor jou meid

3. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik heb een banner gemaakt...:) *slik*

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: hij staat je goed!;)

5. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees: dank je! Ik hoop dat hij nog lang blijft staan...
    Wou eerst mn echo afwachten over 2 weken, maar ja... Ongeduldig, eigenwijs....:D

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: ik heb het toen ook gelijk gedaan (ondanks dat ik het heel spannend en confronterend vond). Maar ik wilde het gewoon in ieder geval een keer meegemaakt hebben weer een banner onder mijn naam te hebben (en hij is er bij mij ook nog steeds).;)

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees: ja "positive thinking" toch;)

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik zou het niet anders doen hoor Tevka!

Net gebeld met DD, ze gaan weer even in beraad wat met me te doen.

9. Tevka

Tevka Niet meer actief

Klaasje : wordt je daar vandaag dan nog over terug gebeld?

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ja, dat is me wel toegezegd. Bellen gaat tegenwoordig sneller dan mailen lijkt het wel.

Was er goed chaggerijnig van vandaag, het idee dat ze er weer naar kijken stemt me al iets beters. Ik wil gewoon met de cryo's aan de gang. Vorige cyclus heb ik laten schieten ivm onze verhuizing, dat vond ik al stressvol genoeg ;)

11. Alweer bedankt voor alle reacties meiden.

Ik ben zo benieuwd hoe het met Dreamer gaat.. Spannend!

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd!! Vooral naar dé naam :D

Tevka,je banner staat je mooi :)

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Tevka: Die banner staat echt heel goed!!

@Dreamer: ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat op dit moment!! Spannend.

@All: Ik ben aan het wachten op mijn vitamines die ik via internet had besteld. Duurt lang..... Hoezo ongeduldig? De 2 laatste vitamines heb ik bij het Kruid.vat gekocht. Dus ik heb er in ieder geval 2!! Verder is er alweer bijna 1 week voorbij sinds het telefoontje uit DD en schiet de volgende afspraak alweer op (althans dat maak ik er maar van om het wachten wat draaglijker te maken). Tot zover mijn update...

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik kwam ook al even spieken of er al nieuws van Dreamer is. Hoop maar dat ze niet een al te zware bevalling zal hebben.

@Klaasje: ben benieuwd wat de uitslag van het 'beraad' is. Er wordt in ieder geval over gesproken ipv dat je zo maar bij voorbaat al 'nee' krijgt. Dat is al heel wat.;)
    @Shadixx: graag gedaan, meid! Wanneer had je nu je gesprek met dr. S.?
    @Tassie: wachten duurt altijd lang, hè? Maar binnenkort heb je je medicijnkastje gevuld en hebben jij en je man een dagelijkse maaltijd erbij.;)

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees: :D Je hebt helemaal gelijk.
    Hoe gaat het eigenlijk met jou???

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: op zich best goed, al zeg ik het zelf. Merk wel dat ik de conditie van een 80-jarige heb en dat is wel eens lastig. Ook heb ik last van een spier in mijn bil (wat dus van mijn heup afkomt). Ik hoop dus maar dat met wat zwemmen, fysio en oefeningen ik zo lang mogelijk op de been blijf. Dat baart me wel zorgen, omdat ik nog een weekje of 23 er tegenaan moet en alles alleen maar zwaarder wordt. Maar ik geniet met volle teugen van het zwanger zijn en neem de minder leuke kwaaltjes maar al te graag voor lief.;)

17. Tevka

Tevka Niet meer actief

Dreamer ik hoop dat je je kindje ondertussen in je armen heb.

Sneeuwmees : misschien kan fysio je klachten verlichten?

Tassie wat goed dat je zo positief blijft.
    Wachten is altijd vervelend.

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik ben teruggebeld! Wederom wachten tot donderdag. Dr. S. is op congres. In de tussentijd beetje alternatief buik masseren, kruikje etc.

Vervelend van je klachten Sneeuwmees. Goed bijhouden met fysio kan helpen zegt men.

Ook heel hard aan het duimen voor Dreamer!

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees: Oeh, dat is wel vervelend die pijnklachten. Ik kan mij voorstellen dat je het niet zo positief in ziet aangezien je nog een tijdje te gaan hebt. Heb je ook hydrotherapie (fysiotherapie in een zwembad)?

@Tevka: Het kost soms wel wat moeite, hoor, om positief te blijven. Maar ik ben gewoon best optimistisch nu we in DD onder behandeling zijn. Eindelijk gebeurt er wat.

@Klaasje: Wat fijn dat je teruggebeld bent en dat je donderdag terecht kunt.

@Dreamer: nog even een aanmoediging!!! Hup meid!!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: mijn bekkenfysio adviseerde me meer te gaan fietsen en zwemmen. Toevallig was ik van plan deze keer zw.zwemmen te gaan doen. Dus wat eerder dan ik van plan was, wil ik daar vast aan beginnen. Als het zomerdag is, ga je 's avonds nog wel eens makkelijker een stukje fietsen, maar met korter wordende dagen doe je dat niet zo makkelijk. Dus ik ben benieuwd. Vind het wel gek om naar zw.zwemmen te gaan. Ben zelf nog maar net aan het idee gewend zwanger te zijn. Maar hoe eerder mijn spieren op sterkte zijn, hoe minder last ik uiteindelijk heb.

Deel Deze Pagina