ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees : lekker snel naar zzwemmen gaan!

Ik heb bij m'n dochter zw.yoga gedaan.
    Denk dat ik daar weer voor zou kiezen. Ben nogal een "Pietje paniek".
    En met yoga kan ik beetje "relaxed" blijven.

2. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Hey ladies, weer veel geschreven vandaag zeg, had 3 pagina's bij de lezen!! :D

Waar bestellen / halen jullie eigenlijk jullie medicijnen? Kunnen die in dusseldorf worden besteld of gewoon bij de eigen apotheek? Ik zal die van mij eens even bellen of ze ook recepten uit Duitsland gewoon aannemen. Ga er wel van uit maar kan het maar vast gecontroleerd hebben. Hoop dat ik a.s. vrijdag ook al de recepten mee krijg, dan ben ik vast voorbereid en kan ik ze maandag afgeven bij de apotheek.

Misschien echt hele rare vraag maar ik heb afgelopen weekend mijn ovulatie gehad, natuurlijk toch maar geklust want iedere maand is toch weer een nieuwe kans :). Nu krijg ik dus a.s vrijdag ook de uitgangsecho (als het goed is). Stel dat er een bevruchting zou zijn geweest, zouden ze dan uberhaubt iets kunnen zien vrijdag? Volgens mij duurt tocht van bevruchting tot de baarmoeder +/- 8 dagen of zoiets toch? Dan zouden ze waarschijnlijk helemaal niks kunnen zien maar vroeg het me af. Stel dat er wel een bevruchting is en het is zich aan het innestelen in mijn baarmoeder zouden ze dat dan zien???
    Misschien heel dom maar vroeg het me af.....

Verder voor iedereen weer een dikke knuffel!!!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mikka: de recepten kan je inleveren bij je eigen apotheek. Bij mij sputterden ze wat, omdat ze volgens zeggen geen recepten uit het buitenland mochten aannemen en verwerken, maar na tussenkomst van de apotheker zelf, werd het gewoon verwerkt. Bij de meesten van ons heeft het geen enkel probleem opgeleverd, dus het is niet nodig ze in Duitsland te halen. En geen domme vraag, hoor! Maar volgens mij is er zo kort na de evt. bevruchting/innesteling, behalve wat dikker bms,volgens mij nog niets te zien.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dreamer: je maakt het wel spannend, meid!

5. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ja inderdaad. Hahahaha

6. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    Hallo meiden. Even ego:

Gisterenmorgen om 7:15 gemeld voor inleiding. Na controles om 8:30 de vliezen gebroken. Met een half uur waren er al weeën. Infuus vervolgens aangesloten en het serieuze werk begon. Om een uur of twaalf vier centimeter ontsluiting. Vanaf half twaalf tussen de weeën door ook enorme pijn. Mijn baarmoeder ontspande niet meer en ik kon dus ook niet meer op adem komen. Om half drie trok ik dat niet meer en heb een epiduraal gekregen. Halleluja!!
    Ik bleef echter op vier centimeter hangen. Het koppie kon niet voor meer ontsluiting zorgen omdat zijn handje er al uithing. Blijkbaar wilde hij als een soort Superman ter wereld komen, maar dat kon dus echt niet. Om 19:00 heb ik dus een keizersnede gekregen. Om 19:11 is onze zoon Hu.go geboren. Hij is 56 cm, weegt 3700 gram en hij is heeeeel mooi :D
    Zal fotootje in mijn album zetten.

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Jaaa aaaa dreamer van harte proficiat!!!!
    Nu heerlijk genieten !!!!!!!

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dreamer: Yeeeeh gefeliciteerd meis! Wat een prachtig kereltje!!! Geniet van deze bijzondere tijd en laat je maar goed verwennen!!!

Ik ga vanmiddag weer voor een echo bij manlief langs ;)!

X

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dreamer van harte! Hij was ook echt af aan het gewicht en de lengte te zien.

Mona, is je man gynaecoloog of doet hij iets anders in het ziekenhuis? Vriendinnetje van mij is dierenarts, die maakte ook zelf echo's :D

10. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee mijn man is geen gynaecoloog, maar doet wel iets met echo's maken ;)!
    Kunnen zelf niet beoordelen hoor of alles er goed uit ziet, maar 't is gewoon al leuk om ons kindje te zien bewegen..

X

11. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka; die banner staat goed meid! :D

Dreamer; gefeliciteerd met de geboorte van H.ugo!!!!! :D :D :D :D
    56 cm! Wat een lang eind! Hihi. Ik ga meteen in je album kijken!
    Geniet ervan meis!

12. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Gefeliciteerd lieve Dreamer! Wat een prachtige (en grote!) zoon en wat een mooie naam! En wat is het toch een avontuur, zo'n bevalling! Grappig (al voelde het op dat moment vast anders!) dat hij met z'n handje eerst naar buiten wilde. Ik hoop dat je voorspoedig herstelt van de keizersnede en dat je lekker kunt gaan genieten van je kraamtijd. Heel veel geluk gewenst samen :)

Liefs,

Miss

ps ik doe mijn best om snel weer te komen kletsen, maar kom tijd en energie tekort op het moment! Veel liefs voor iedereen!

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Dreamer: Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon H.ugo. Mooie naam ook !
    Doe rustig aan en geniet van elkaar.

@Tevka: Mooie banner, die staat je goed !

14. Gefeliciteerd met jullie zoon Dreamer! Het geluk straalt van je berichtje af! :)

15. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Dreamer GEFELICITEERD met jullie pracht zoon. Alles goed nu? met mama, vader en kind?

Tevka Banner staat je goed geniet ervan.

Miss neem al je tijd. Het is wel fijn om wat van je te horen.

Anjav Ze zijn al weer 8 maanden wat gaat het snel.

Mona kan hij ook de fotootjes printen? Fijn dat je zo af en toe kan kijken. Wat gaat het bij jou ook al weer hard.

Mikka Bij mij deed de apotheek wel moeilijk. Ik heb ze daar gewoon zelf betaald en ingestuurd naar de verzekering en alles vergoed gekregen. (min de eigen bijdrage natuurlijk) Zelfs in de eigen betaalde pogingen krijg ik mijn medicijnen vergoed.
    Volgens mij kunnen ze dat nog niet zien of je een bevruchting hebt. Enige wat je kan doen is voor dat je begint met spuiten een zw-test doen.

Sneeuwmees lekker gaan zwemmen als dat helpt.

Tassie dat vind ik ook hoor. Het is voor ons dan nog wel niet gelukt in DD maar ze doen daar tenminste wat anders en zoeken verder.
    Zou je je afspraken in je handtekening willen zetten? Is het makkelijker reageren. Als je dat niet wilt is het ook goed hoor. :)

Klaasje vervelend dat je geen menstruatie krijgt. Nou heb ik het ook altijd wel na een gestimuleerde cyclus dat ik de cyclus daarna op 40 dagen zit. Succes met wachten. Ha soms heb ik het ook wel als je er juist op zit te wachten dat het zomaar een week langer kan duren. Gewoon nog een extra echo laten maken. Vaak kan dokter S wel zeggen of je menstruatie er dan aan komt. Is er bij jullie een kleine kans dat het via de natuurlijke weg zou kunnen lukken? ?

Lets Wanneer het jij je afspraak. Ben het een beetje kwijt. Misschien info in een handtekening?

Lamaris ik zou nog maar even bellen of je er niet ergens tussen kunt. Zij zeggen de afspraak toch af. Niet echt netjes. . .

Bbibi, Shadixxx en alle anderen die een knuffel kunnen gebruiken. Bij deze DIKKE KNUFFEL

16. Monatoetje84

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees: Ja als het goed is kunnen we foto's printen, vorige keer dat ik daar was stond het alleen wat donker ingesteld zodat je het op de foto niet goed kon zien, maar hij zou vandaag f aan zijn " baas " navragen hoe hij dat lichter kan zetten :)!
    Gaat idd hard nu, ook mijn buik groeit goed.. Zal straks f een foto in mijn album plaatsen...

X

17. Tevka

Tevka Niet meer actief

Monatoetje wat handig zo'n man zeg. Hihihi

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @dreamer proficiat meis! lekker van je mannetje genieten! en wat een mooie naam!

@tevka en dees bedankt voor de knuffel lieve meiden!

Tevka je banner staat idd mooi! :)

sneeuwmees nog even tot je 20weken echo?

mona leuk hoor dat je man echos kan maken.

tassie op welke vitamines zit je allemaal te wachten?

klaproos hoe is het met jou lieverd? nog gebeld naar dr P?

shaddixxx hoe issie met jou meissie? ik wil je binnenkort even wat vragen maar stuur je dan wel even pb'tje als je dat goed vind! genoten van je vakantie?

@hier nog niet veel beter meiden, ben echt down en depri, lees wel ondertussen mee en probeer hier en daar wel even te reageren wnaneer dat lukt! xx

19. Nu maak je me nieuwsgierig Bibi! ;) Natuurlijk mag je PBen!

20. Tevka

Tevka Niet meer actief

Baal als een stekker.
    Net nog een zw-test gedaan. Ik vind het niet echt een knaller..
    Maak me veel te druk.
    Heb m'n banner ook maar verwijderd.
    Pffff moet nog tot volgende week vrijdag wachten eerder ik bij de gyn kan komen.

Deel Deze Pagina