ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tevka

Tevka Niet meer actief

Zo Shadixxx wat heftig.
    Je houdt er in je achterhoofd altijd rekening mee maar hoopt uiteraard altijd op een wonder.
    Toen wij helemaal in het begin van het traject stonden hebben we ook al heel voorzichtig over donorzaad gesproken.
    Fijn dat de afspraak al snel is.
    En fijn dat je hier steun kan vinden bij zonnestraal.

Ik ken een stel met geadopteerde kinderen. Blanke kinderen en blanke ouders. En ze krijgen heel vaak te horen dat ze bv zo veel op papa lijkt. Of op mama.
    Mensen zien ook dingen die ze willen zien.
    MAAR jullie "maken" dit kindje straks wel zoals jullie beiden zijn.
    Succes en sterkte en knuffel.

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    pffff heftig allemaal weer meiden, hoop dat het binnenkort weer een beetje positiever mag worden hier....

*Dikke knuffel allemaal*

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixx, een dikke knuffel voor je meid!
    En klaproos ook voor jou, nou ja eigenlijk voor jullie allemaal, het is niet niks wat iedereen moet verwerken....

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi: Tjee meid, wat een naar bericht voor jullie! Op zich hield je er al wel rekening mee, maar inderdaad als je het dan echt hoort van de dokter zelf, is het echt en onvermijdelijk. Ik wens jullie dan ook veel sterkte bij het verwerken van deze nieuwe weg.

@all: het wordt inderdaad tijd voor positief nieuws!! Ik kreeg afgelopen een email van I. uit DD met de vraag of ik dinsdag (vandaag) kon komen. Ik weet dat ik vrij gemakkelijk vrij kan krijgen van mijn werk. Maar helaas mijn man niet. En daarom heb ik moeten afslaan.........Ik was best teleurgesteld, maar ja, 13 november schiet nu toch wel op.

5. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een heftige verhalen zeg!!!
    Bibbi en klaproos, wat raar dat die arts zomaar ineens vertrekt zonder zijn patienten op de hoogte te stellen, niet erg professioneel vind ik. Zou een berichtje toch wel op zijn plaats vinden.
    Shadixxx, wat een heftig telefoontje hebben jullie gehad!!! pppffff..... Sterkte meis en toch ook weer een gesprek in het vooruitzicht over een donor. Lijkt me ook een heel moeilijk traject maar net als de rest al schrijft, het wordt toch een kindje van jullie samen! Heel veel succes / sterkte bij het vervolg hiervan.

Wij zijn afgelopen vrijdag weer geweest en nu duidelijk wat de planning is. Dag 1 van menstruatie decapeptyl depot??? Nog nooit van gehoord, iemand hier ervaring mee? Kan er op internet ook niet zo heel veel over vinden. 1 negatief verhaal over iemand waarbij het helemaal mis ging dus dat lees ik liever niet:(. Dan op dag 3 beginnen met 2 x 225 ie menopur en dan op dag 6 verlagen naar 2 x 150 ie menopur. Heb nog nooit zoveel hormonen moeten spuiten, ben er wel een beetje bang voor wat dat lichamelijk en geestelijk met me gaat doen, maar we wachten het af.
    Ben a.s. vrijdag jarig en dan verwacht ik ook mijn menstruatie dus kunnen vrij snel beginnen! Morgen medicijnen ophalen, zal wel een flinke tas zijn, las iets van 50 ampullen menopur :$.

Vind het deze ronde wel heel spannend merk ik. Toch een nieuwe kliniek, andere manier van werken / hormonen spuiten etc...etc.... Hoop dat het resultaat positief is!!!

Voor de rest allemaal weer een dikke digitale knuffel!!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mikka: mag ik vragen waarom jij een depot van Decapeptyl krijgt? NinaD hier heeft het ook gehad, maar zij kreeg het vanwege een dominante follikel die zij steeds had (en begreep dat het toen voor dr. S. ook niet erg standaard was om voor te schrijven). Zij had wel veel last van bijwerkingen staat me bij. Misschien even vooraan dit topic beginnen met teruglezen, want het was van de zomer dat zij dat gekregen heeft. De meeste mensen krijgen in DD neusspray als platlegger, dus vandaar dat ik benieuwd ben waarom jij Decapeptyl krijgt (en dan ook nog eens een depot).
    Fijn dat je snel van start kan gaan. Hopen op een goede poging met weinig bijwerkingen en een positief resultaat.
    @Tassie: jammer dat het niet meer ging lukken met het werk van je man op zo'n korte termijn, maar wel aardig dat ze eraan gedacht hebben jullie te tippen. Stonden jullie op een 'bellijst'? Ik had er ooit ook eens naar gevraagd, maar toen zeiden ze dat die niet bestond. Maar ja, 13 november is ook best snel, over 4 wkn, want dat kan ik goed onthouden want dan heb ik mijn 20 wkn echo.

Hier een beetje grieperig. Al 2 dagen barstende koppijn, nekpijn en oorpijn. Heb net even naar de huisartsenpost gebeld om te vragen hoeveel paracetamol ik eigenlijk mag. Ik heb er nu steeds maar 1 per dag gehad, maar heb nu weer koppijn. Blijk er toch 3 x per dag 2 per keer te mogen. Dus best veel. Niet dat ik dat van plan was, maar is toch een geruststellende gedachte.

7. Tevka

Tevka Niet meer actief

Mikka wat fijn dat er een plan is.
    Decapeptyl ken ik helemaal niet....
    En wat betreft hormonen spuiten...ik heb er eigenlijk nooit zo veel last van. Enige wat ik laatste keer wel had nadat ik meer spoot dan anders is dat 1 kant van mn eierstokken pijnlijk was.

Tassie jammer dat je man geen vrij kon krijgen maar voor dat je het weet is het 13 november!

Ik hoop as.vrijdag wat positief nieuws rond te strooien.

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees: Jij hebt een hele leuke reden om 13 november te onthouden! Spannend joh en wat gaat het hard! Wij staan niet op een bellijst. Daarom was ik ook zeer blij verrast dat wij al snel zouden kunnen komen. Maar ja......ik was al gewend aan de datum 13 november.
    Trouwens balen dat je je niet lekker voelt. Hoofdpijn is echt niet fijn! Mag je wel stomen? Ik weet niet of je neus verstopt is, maar dan is stomen vaak wel fijn en misschien neusdruppels gebruiken? In ieder geval lekker laten verwennen, als dat kan.....

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: we verwachten zeker weer wat positief nieuws a.s. vrijdag! Nog steeds misselijk?
    @Tassie: het gaat inderdaad hard en de zenuwen beginnen nu wel weer meer te komen nu we richting die 20 wkn gaan. Heb volgende week wel een echo kunnen regelen, omdat het anders wel erg lang duurt tot de volgende echo. Ik heb de 20 wkn echo pas bij 21 wkn.
    Ik had gisteren en vandaag vrij genomen van mijn werk omdat mijn zoontje herfstvakantie had en we dan iets leuks konden doen. Maar helaas is er door het slechte weer en mijn hoofd- en oorpijn niets van gekomen. Morgen moet ik weer werken. Hoop maar dat dat een beetje vol te houden is. Ben vandaag wel lekker verwend door mijn man met een warm kruikje en een lekkere lunch met een kopje thee.

10. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees ja ben nog steeds met vlagen misselijk en best moe.
    Ik word gek van de zenuwen als ik denk aan as. vrijdag....
    Niemand weet het nog bij ons dat ik zwanger ben. Dus als de echo vrijdag goed is gaan we onze ouders maar eens heel gelukkig maken.

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    DD-Meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Klaasje - IVF 1
    Lets- wachtend op intake,eerste kindje
    klaproos - wachtend eerste intake 3 dec eerste kindje
    Loontje85: ICSI 1 - 2e kindje (spontaan zwanger)
    Maartje84
    Mikka - ICSI 2
    Miss76 - ICSI 2 - 1e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 3
    Ploon - behandelplan nog onbekend - 2e kindje
    Shaddixxx - ICSI 3 - 2e kindje
    Sneeuwmees - na 3 x IVF (spontaan zwanger) - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tassie74 - IVF - 1e kindje
    Tevka -ICSI 2 - 2e kindje
    UVS - ICSI 4
    Zofie - ICSI

Agenda:

Oktober:
    15: Shaddixxx - Telefonisch consult
    17: Loontje85 - controle gyn + 12 weken echo
    18: Tevka - 1e controle gyn
    21: Monatoetje - 20weken echo
    24: Ddees70 - hystroscopie
    28: Monatoetje- controle VK
    30: Shaddixxx - Afspraak ReproGen

November:
    13: Tassie- Uitgangsecho
    13: Mees: 20 wkn echo

ZWANGER en uitgerekend op:
    08-10: Stiertje
    14-10: Dreamer
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie
    28-02: Elize84 (tweeling)
    10-03: Monatoetje84
    24-03: Mees
    30-04: Loontje85

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh
    17-09-2013 2 jongetjes Jes.per & Flo.ris - Aklina
    03-10-2013 Meisje F.aya S.ifra - Stiertje
    07-10-2013 Jongen Hu.go - Dreamer82

Zo het lijstje weer een beetje omhoog

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Shaddixxx meis,ontzettende knuffel voor je :( Vind het echt kut voor jullie.

13. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Klaproos, nog even een apart berichtje voor jou. Ik was je helemaal vergeten in mijn laatste bericht, omdat ik de agenda ernaast hield en daar sta jij nog niet op. Wat zit het toch tegen bij je en wat heb ik toch met je te doen! Heel veel sterkte meis, ik leef met je mee! Dikke knuffel!

Op de rest reageer ik in het weekend weer. Net pas klaar met eten dus nu lekker onderuit met man, poes en hond :)

x

14. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

miss vervelend om te zeggen maar dat is dan insgelijks :) heb ook echt met jou te doen. Ik hoop zo dat IUI het nog word! Maar ik vind het lief dat je nog speciaal voor mij reageert:D je bent ook altijd positief, kan ik nog wat van opsteken ;)

Iets lomps trouwens. Ik kan best leven met die miskramen al doet het me verdriet maar die stomme ziekte weiger ik te aanvaarden. Ik zet al mn geld in op dr P :p

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    DD-Meisjes:
    Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus
    A1981
    Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje
    Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje
    Dreamer82 - ICSI 2
    Elize84 - ICSI 3 - 1e kindje
    Klaasje - IVF 1
    Lets- wachtend op intake,eerste kindje
    klaproos - wachtend eerste intake 3 dec eerste kindje
    Loontje85: ICSI 1 - 2e kindje (spontaan zwanger)
    Maartje84
    Mikka - ICSI 2
    Miss76 - ICSI 2 - 1e kindje
    Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje
    NinaD - ICSI 3
    Ploon - behandelplan nog onbekend - 2e kindje
    Shaddixxx - ICSI 3 - 2e kindje
    Sneeuwmees - na 3 x IVF (spontaan zwanger) - 2e kindje
    Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje
    Tassie74 - IVF - 1e kindje
    Tevka -ICSI 2 - 2e kindje
    Zofie - ICSI

Agenda:

Oktober:
    15: Shaddixxx - Telefonisch consult
    17: Loontje85 - controle gyn + 12 weken echo
    18: Tevka - 1e controle gyn
    21: Monatoetje - 20weken echo
    24: Ddees70 - hystroscopie
    28: Monatoetje- controle VK
    30: Shaddixxx - Afspraak ReproGen

November:
    13: Tassie- Uitgangsecho
    13: Mees: 20 wkn echo

ZWANGER en uitgerekend op:
    15-10: Desire vd beek
    16-10: Yj81
    06-11: Kitty17
    20-11: Djuuzie
    28-02: Elize84 (tweeling)
    10-03: Monatoetje84
    24-03: Mees
    30-04: Loontje85

Geboren:
    20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp)
    21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging)
    22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp)
    07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging)
    13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh
    17-09-2013 2 jongetjes Jes.per & Flo.ris - Aklina (met 35w4d, 3e icsi-cryo tp)
    03-10-2013 Meisje F.aya S.ifra - Stiertje
    07-10-2013 jongen H.ugo - dreamer82

16. Tevka

Tevka Niet meer actief

Loontje hoe was de controle vandaag??

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: hoe is het met de zenuwen? Nog een dagje... Hoe voel je je?

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Echo was helemaal goed ! Uitgerekendedatum blijft gelijk.

@Tevka: succes morgen, zal aan je denken.

Zojuist is de vader van m'n neefje en nichtje (ex van m'n zus) overleden :(

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: fijn dat de echo goed was! Wel een enorme omschakeling om blij te zijn met de goede echo en dan dit nieuws van het overlijden erover heen te krijgen. Dikke knuffel!

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Breekt even in!

Loontje gecondoleerd, wat heftig zeg!

Maar super gefeliciteerd met je goede 12 weken echo, wat een wonder is het toch altijd weer!!

Deel Deze Pagina