ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Wat fijn dat jouw man zijn gevoelens hierover heeft besproken.Mannen hebben er ook zeker last van. Wij vrouwen staan er niet altijd stil bij, maar voor mannen is het ook best moeilijk. Zij zien hun geliefde van alles en nog wat ondergaan en kunnen er niets aan doen. Gelukkig is het bij jullie gelukt. En mocht het ooit een keer weer nodig zijn (misschien 3-de;);)) dan zul je samen wel weer de energie vinden! Eigenlijk is er niemand die in de mmm zou willen zijn, maar iedereen stelt zich er op in en hoopt snel resultaat te krijgen. Ik en mijn man praten er ook vaker erover en vooral dat we allebei er moe van zijn.....:D

Miss,
    Je bent zeker niet alleen....hier ook war-hoofd, vergeetachtig en alles van de hormonen check..check...double check...:D .....pfff
    Ons wens is zo groot dat we alles wat we kunnen doen perfect willen doen!
    Het is echt opluchting dat die bijwerkingen verbeterd zijn. Nu moet ik misschien vanaf dinsdag cetrotide erbij spuite....wordt weer leuk. Den Haag is zeker een aanrader!
    Langer spuiten is een beetje balen, nu maar hopen dat die andere follikels lekker mee groeien....5follikels is super! Geniet van jouw dag, voordat je weet zit je in de wachtweken! :p

Klaproos,
    Wat leuk....jouw man is een echte Haasche....:D Zeker een stad om weer een keer terug te gaan!

Dreamer,
    Hoewel ik zelf nog niet zwanger ben, kan ik heel goed voorstellen dat je jullie zoontje nu eens keer wilt vasthouden! Gelukkig gaat de tijd snel! :)

Bbibi,
    Ik ben ook erg benieuwd! Gezien mijn amh verwacht ik zeker geen 13 follikles :D.....ik hoop wel op 4-5 follikels....vingers crossed!

Ik zit lekker in de tuin....heerlijk eindelijk zomer!
    Hele fijne dg dmes! Xxx

2. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik ben inderdaad vaak s nachts wakker. Nu gelukkig niet meer van de pijn, maar als ik na 3en moet plassen kom ik niet meer in slaap.
    Komt denk ik door de warmte. Heb ongelofelijk warme voeten wat heeeeel irritant is!

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Alkina,
    Wat vervelend! Gelukkig dat het niet door de pijn komt, maar blijft belabberd om zo vroeg wakker te liggen. Ik hoop dat het je lukt om overdag wat slaap in te halen. Ik heb altijd koude voeten....zijn jouw voeten warm door de zwangerschap of heb je altijd warme voeten?
    Hoop dat het vanavond afkoelt, zodat jij ook beter kunt slapen.

Ik merk dat ik begin toch wat gespannen te worden nu dat de eerste fm dichterbij komt. Ik maak me weer druk om elke druppel menpur die ik niet binnen krijg....brrrr ....daar zal het hoop ik niet van afhangen.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aklina: die warme voeten herinner ik me ook nog goed. Ik was het weer een beetje vergeten, tot jij erover begon. Ik lag ook merendeel van de nacht met de voeten onder de dekens vandaan. Mijn man klaagde ook altijd over mijn enorme warme handen toen ik zwanger was. Kun je het verder wel volhouden met de warmte?
    @Nina: zo'n fm is altijd spannend, maar niet over in zitten dat je misschien zo af en toe iets minder hebt binnengekregen. In het echt valt dat toch altijd mee en in het ergste geval moet je misschien 1 of 2 dagen langer doorspuiten tot de punctie. Gaat helemaal goed komen met jou deze poging!!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @miss fijn dat je festival helemaal te gek was! leuk!!

@sneeuwmees geen testjes meer gedaan vandaag? :D
    En wat grappig hoor je toch niet vaak warme voeten met zwangerschap ofwel? ik hooooop dat ik die krijg! ik heb altijd ijsklompjes! en kan daardoor niet in slaap komen1 ach zo is het altijd wat hihihi...

@nina wat is jou AMH waarde meid? En wie weet kan je toch opeens een uitschieter hebben met een mooi aantal eitjes! ik duim voor je! nog 2 nachtjes slapen!

@Dreamer goed idee van dat magische klokje! ik teken er meteen voor hihi

@aklina vervelend zeg dat je zo vaak wakker ligt! ze zeggen dat dat de biologische klok is die er je vast op voorbereid dat je er straks wat vaker uit moet snachts hihihi

@all is het mogelijk dat als je bij de eerste fm 13 eitjes hebt dat je bij de volgende opeens minder eitjes hebt? vooral nu ik natuurlijk een stuk minder moest gaan spuiten? Ik zou dan eerlijk gezegd toch wel verdrietig en teleurgesteld zijn denk ik hoor (wil hiermee niemand voor zijn hoofd stoten) maar ben nu gewend aan dat idee dus hoop toch wel dat ze het alle 13 hebben gehaald hihi... vind het toch weer spannend morgen!
    En nu we het toch over klokjes hebben (magische klokjes, biologische klokjes...) zeg ik : mijn klokje zegt dat ik naar bed moet want morgen gaat om 5.30 de wekker voor DD !!
    fijne aaf meiden!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: minder zal niet snel gebeuren, hoor! Je kan er zelfs nog een enkele meer hebben en het kan zijn dat een enkeling wat minder hard meegroeien. Niet over in zitten. Lekker slapen inderdaad, want het is morgen errrug vroeg dag voor je! En ik hoop dat ook jij snel warme voeten mag hebben!!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    hihihi dat is lief sneeuwmees! jullie horen het morgen! slaap lekker! en bedankt voor de geruststelling!

8. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Ik moest net voor de punctie echt ineens een aantal dagen veel minder spuiten ivm overstimulatie 75 ipv 225. Het zijn er toen ook biet minder geworden zelfs nog een aantal meer. Dus niet teveel zorgen maken Bibi, en sterkte met de punctie!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    kwam nog even spieken! fijne geruststelling fireangel! lief dat je even wilt reageren!! Bedankt jullie horen het morgen..

voor de andere meisjes die ook moeten morgen succes!

10. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Zo, iedereen de hitte overleefd vandaag? Ik was er helemaal sloom van. Heb eind van de middag zelfs 1,5 uur geslapen!

@ allen: bedankt voor jullie input over mijn vraag van vrijdag over de kleine follikels. Nu we zo lang door mogen spuiten, ben ik ook heel hoopvol dat ze alle 5 groot genoeg zullen zijn!

@ Fireangel: we zijn hier inderdaad erg fanatiek! Ik ben wel actief maar ik kan het ook niet altijd bijhouden, zo snel gaat het. Wow, wat spannend dat jullie einde van het jaar weer willen gaan proberen. Hebben jullie nog cryo's of begin je dan opnieuw? Geniet nog maar even lekker van de borstvoeding en dan straks weer vol goede moed beginnen. Hopelijk lukt het nog een keer!

@ Dreamer: geniet van je laatste week vakantie! Wat ben ik blij voor je dat de ergste pijn voorbij was tijdens je vakantie. Ik hoop dat het niet terugkomt als je weer gaat werken. Je bent prachtig zwanger, die 13 kilo misstaan je helemaal niet hoor!

Het is zeker spannend hier he? Wat zijn we met veel dames tegelijk bezig en wat zijn er ook veel succesverhalen bijgekomen. Hopelijk komen er snel meer bij! En ja, voor jou ook erg spannend om straks je kleine mannetje te ontmoeten :)

@ Stiertje: jij ook al zo mooi zwanger! Heel leuk om te zien, thanks for sharing :)

@ Klaasje: wat ontzettend fijn dat er zoveel follikels klaarliggen en ook allemaal nog even groot. Echt een super eerste meting! Ik vind het wel een heel grappig idee dat we woensdag misschien wel met z'n drietjes (Bbibi, jij en ik) op de uitslaapkamer liggen, haha! Wel gezellig hoor :D

Wat betreft elkaar herkennen in DD: als je het leuk vindt, kun je je aansluiten bij ons besloten Facebook clubje van DD dames. Ik zou nu wel weten wie er voor me staat als ik 1 van de meiden zie! Mona, ging het beheer via jou?

En wat betreft CZ: ik heb ook voor het eerst in jaren een basisverzekering ipv een aanvullende verzekering, omdat mijn vriend vond dat we moesten bezuinigen en we zagen dat er weinig extra's vergoed werd op gebied van vruchtbaarheid als je een aanvullend pakket nam. Maar ik krijg wel gewoon 100% van het NL'se tarief vergoed met die basisverzekering hoor! Ik geloof net iets boven de 2000,-. Ik zou er dus nog eens achteraan bellen, want het klopt niet dat jij minder vergoed zou krijgen dan ik!

@ Aklina: wat heerlijk dat je kunt gaan aftellen, 10 weken vliegen om! En ja, wat bemoedigend he, die roze golf. Eindelijk inderdaad! Ik hoop dat 'ie nog even blijft duren :)

Sterkte met de warme nachten, wat is het snikheet zeg! Zal voor de zwangeren helemaal zwaar zijn :$

@ Nina: haha, wat erg, jij ook al zo'n warhoofd! Gelukkig is het steeds maar tijdelijk he? Ik zeg ook steeds tegen mijn vriend, let alsjeblieft op alles wat ik doe want er gebeuren nog ongelukken zo! En ja, de wachtweken komen steeds dichterbij. Althans, als ik dit keer een tp heb. Ik hoop het zo!

En ik hoop ook dat jij (minstens) 5 follikels zult hebben!!! Ik had trouwens deze keer ook meer last van de hormonen dan met alleen Menopur dus ik denk dat de Puregon bij mij ook de boosdoener was. Maar zoals ik al zei, is de Cetrotide voor mij het meest vervelende spul. Bah! Hoop dat jij er minder last van zult hebben. Dit weekend viel het trouwens weer mee, misschien genoeg afleiding gehad of er meer aan gewend geraakt?

Wat ga jij er trouwens vroeg uit doordeweek, maar nu dus ook in het weekend :$. Balen! Maar hopelijk voor een heel goed doel!!! Spannend, je eerste fm dinsdag!

@ Sneeuwmees: hoe gaat het met jullie? Wacht je het lekker af tot je eerste echo of wil je bloed gaan prikken?

@ Monatoetje: ben je nog aan het nagenieten van jullie mooie echo? Lijkt me zo bijzonder, zo'n kloppend hartje! Bij de eerste echo zie je het alleen kloppen toch? Je gaat het later pas horen, begreep ik. Sterkte met je kwaaltjes, lijkt me geen pretje!

@ Elize: hoe gaat het met jou? Met de Suprefact gestopt lees ik. Lijkt me geen probleem hoor! Maar het zijn wel grote stappen, kan me voorstellen dat het gek voelt om te stopppen. Leuk dat je al nieuwe bh's hebt en dat je een klein buikje hebt 's avonds! Maar wat wil je, met 2 babies in je buik :D. Geniet er maar lekker van. Ik zou trouwens ook nog een echo laten maken hoor, is toch super om naar je kleintjes te kunnen kijken en zeker te weten dat het goed met ze gaat? Ik zeg doen!

@ Shaddixxx: dank je wel lieverd! Ik voelde me zoals ik eruit zag, heb ontzettend genoten en even nergens aan gedacht. Heerlijk!!! Fijn dat je de lijst hebt opgeschoond, veel overzichtelijker zo.

Wat een ellende op het werk van je vriend zeg. Echt heel erg sneu voor hem. Veel sterkte en hopelijk vindt hij snel een nieuwe baan want deze stress kun je er helemaal niet bij hebben! :(

Floortje wordt inderdaad al groot, het gaat zo hard! Is echt genieten joh, ik word al vrolijk als ik naar haar kijk. Ze luistert al best goed (gisterochtend geleerd om een pootje te geven en dat doet ze nu om de haverklap, zo trots op haar!!!) maar snapt van sommige dingen nog niks. In september ga ik met haar op cursus, lijkt me erg leuk!

En ja, ik kan nu gelukkig dus ook lachen om die kleintjes in de wachtkamer :)

@ Bbibi: jij ook nog bedankt voor je geruststellende berichtje vanochtend!

Wat super dat er 13 follikels groeien! Wow! Fijn voor je zeg. Lief dat je broer met je meegaat, ik ben ook een paar keer met ofwel mijn moeder of mijn vader geweest. Ik kan me er trouwens niets bij voorstellen dat er 10+ follikels groeien die allemaal 2cm worden. Wat moet je buik dan vol voelen vlak voor de punctie! :$

Ik doe morgen mijn fm in Purmerend dus ik zie je niet, maar wie weet woensdag dus wel op de uitslaapkamer!

Balen dat jij ook Cetrotide-stress had, maar gelukkig is het opgelost! Wat een rotprik inderdaad he?

Dat verhaal van jouw verzekering lijkt me trouwens echt niet kloppen. Ik zou er zeker werk van maken! Wel heel erg vervelend voor je, het is allemaal al stressvol genoeg inderdaad.

@ Klaproos: beloof je mij dat je morgen (en alle maandagen daarna) Dusseldorf gaat bellen om te vragen of er al eerder een plekje vrij is gekomen? :)

Ik word trouwens in september 37. Ik hoop dat jij ruim voor je verjaardag aan de beurt gaat zijn en dat ik deze maand zwanger ben, dus zullen wij voor geluksgetal 36 gaan ipv 37? ;)

Ik zou zeker alles opvragen en meenemen naar DD. Hoe meer ze van je weten, hoe beter ze je kunnen helpen!

@ Babsie: heb je lekker geshopt in Babypark? Hebben jullie al iets gekocht?

@ ik: morgen om 8.35u weer een fm! Ben benieuwd hoe het met mijn 5 follikels gaat. Ik hoop maar dat ze er allemaal nog zitten, dat het (iets) te laat spuiten van de Cetrotide ze niet heeft laten springen (al waren ze denk ik nog te klein om te springen) en dat er misschien nog wel 1 is bijgekomen, net als de vorige keer. Of word ik nu hebberig? ;)

Ik ging vanavond trouwens bijschrijven op het Poffertjes-topic, waar ik al veel te lang niet ben geweest. En dacht hier 'even' bij te komen kletsen. Haha.. ik kan gewoon niet kort van stof zijn he?

Fijne avond!

x

11. Dreamer82

Dreamer82 Actief lid

18 jan 2013
    207
    0
    0
    CZ: ligt eraan of je restitutiepolis of naturapolis hebt. Bij een restitutiepolis mag je altijd kiezen welke zorgverlener je zelf neemt. Je hoeft dus niet perse naar een ziekenhuis waar CZ een contract mee heeft, maar je mag ook naar een ander ziekenhuis in Nederland. Mocht je naar het buitenland willen dan krijg je 100% conform het Nederlandse tarief vergoed. Als je een naturapolis hebt betekent dat je slechts 75% van het Nederlandse tarief krijgt. CZ zorgkeuzepolis is een restitutiepolis terwijl CZ zorgbewustpolis en CZ zorg-op-maatpolis zijn naturapolissen.
    Ik heb altijd een restitutiepolis gehad omdat ik geen zin heb om me aan een verzekeraar aan te passen. En toevallig ben ik ook bij CZ.

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Succes vandaag meiden

13. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Succes vandaag!

Ben erg benieuwd naar de punctie en fm uitslagen!!!

14. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bbibi en Miss,
    Dames heel veel succes vandaag!
    Ik duim dat jullie geweldige follikels mooi op schema gegroeid zijn en wie weet 1-2 erbij gekomen! :)

Sneeuwmees,
    Dank je wel meid, heel lief van je!
    Aan de ene kant heb ik vertrouwen en een goed gevoel over deze poging.....tegelijkertijd komt mijn angst naar boven.
    Ben benieuwd wanneer jouw eerste echo wordt.

Klaproos,
    Ik was helemaal vergeten te reageren...... De kans is heel groot dat je eerder in DD terecht kunt. Je kunt je op de lijst laten zetten voor wanneer mensen afbellen en zoals Miss al zegt regelmatig bellen.

Ik was toch een beetje aan het piekeren....laat in slaap gevallen. Vandaag komt een goede vriendin langs.....moet nog iets voor lunch bedenken. Hele aangename afleiding! Nu maar eerst even wakker worden....gaaap...gaaap. Ik probeer de uitslagen van fm's tussendoor te lezen :)

Hele fijne dag allemaal! Xxx

15. NinaD

NinaD Niet meer actief

Vraagje:
    Ik moet morgen cetrotide net voor mijn fm ophalen en daarna ga ik rechtstreeks naar werk. Moet cetrotide in de koelkast bewaard worden?

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Sneeuwmees: Geen testjes meer gedaan ? Wij zijn vorig jaar naar babydump geweest toen ik net 5 weken zwanger was. Ik vind babypark leuker, maar die is nooit op zondag open ;). Heb je nog wat gekocht ? Ik ben benieuwd wanneer je voor een echo mag komen.
    Vreemd dat die banner het bij jou wel goed doet, nou ja ik heb al een ander gekozen.

@Monatoetje: Hoe gaat het met je ?

@NinaD: Spannend morgen de 1e FM. Dat doe je in Purmerend toch ? Fijn dat de bijwerkingen wat minder geworden zijn. En nee gister niet uit kunnen slapen, maar ik sta door de weeks ook altijd vroeg op (lees 05:45 uur), dus ben in het weekend ook vaak vroeg wakker ;). Den Haag is inderdaad een leuke stad, toen ik ging floaten zijn we ook vaak ff Den Haag in gegaan. Gezellig dat je vriendin komt, hopelijk kan ze je een beetje afleiden. Cetrotide kan je geloof ik op kamertemperatuur bewaren.

@Bbibi: Wauw 13 follikels, dat is een mooie score ! Ik heb net iedereen voor vandaag al even succes gewenst, maar had niet verwacht dat ik nog ff uitgebreid kon antwoorden :D. Nogmaals veel succes. Je zal niet minder follikels hebben, ze groeien wellicht alleen wat minder snel.

@Elize: Al een echo rond de 10 weken gepland ?

@echo's: Tipje .... Dr. Papa uit Amsterdagm is echt een geweldig echobureau.

@Anjav: Tot hoe laat slapen L.uka en M.ila gemiddeld ?

@Klaproos: Ik zou zoveel mogelijk gegevens meenemen naar DD. Ik neem aan dat je het wel makkelijk kan aanvragen ? Nog ff lekker kunnen slapen gister ?

@Babsie: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk nog een tweeling mama !

@Granaatappelsap: Het is inderdaad voor een betere doorbloeding. Ik ben geloof ik vlak voor de tp gestart en heb het gedronken tot minstens 7:( weken ... dacht ik.

@Banner: Probleem opgelost, ik heb gewoon een ander uitgekozen.

@Aklina: Vervelend dat je 's nachts vaak wakker wordt en dan niet meer in slaap kan komen. Kan je overdag dan wel wat slapen ? Wij hoorden die muziek al behoorlijk hard en wij wonen een stukje verder weg, dus kan me voorstellen hoe het bij jullie klonk. Gelukkig duurde het maar tot 23 uur en was het daarna ook heerlijk "stil".

@Miss76: Jij bent gelukkig al gerustgesteld door de dames hier. Ik heb eenmaal cetrotide gespoten en weet idd dat het altijd op hetzelfde tijdstip gespoten moet worden. Het lijkt mij dat het niet zoveel uitmaakt. Heb je het gister dan gewoon weer om 22.30 uur gespoten ? Wauw meid wat kan jij altijd uitgebreid reageren, echt mooi om te lezen altijd.

@Dreamer: Hoe is het met jou ? Hou je het een beetje vol ?

@Fireangel: Spannend dat jullie einde van het jaar voor een broertje/zusje gaan. Moeten jullie helemaal opnieuw beginnen of heb je nog cryo's ? Hoe gaat het met jullie meisje ? Wat gaat de tijd hard hé.

@Djuuzie: Ik zie je onderin "hangen" :). Hoe gaat het met jou ?

@ego: Hier gaat alles wel lekker. Af en toe een dipje als ik terug denk aan 4 weken geleden (m'n vader). Lijkt wel alsof de dipjes nu steeds vaker komen. Met T.ygo gaat het lekker. Vandaag alweer 7 maandjes oud. Helm gaat ook wel goed. Vannacht heeft hij er voor het eerst mee geslapen. Zo nu ga ik maar weer aan het werk :D.

Fijne dag allemaal en voor degene die niet hoeven te werken, geniet van het zonnetje !

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @miss wat lief van je hondje! Heerlijk genieten he zon beestje ?
    Wat voor ras heb je? Enne ik heb goed nieuws! Ik kom jou woensdag tijdens de punctie vergezellen! Spannend!!! Hihi zit nu nog in duitsland heb even een dagpas internet gekocht!! En idd vervelend die cetrotide stress ben blij dat ik die niet meer hoef te zetten! Jij veel succes vandaag!!

@ loontje vervelend dat je zo geregeld in een dipje zit. Maar logisch het is ook allemaal niet niks :( en pas een maandje is ook zoooo kort geleden. Logisch dat je daar veel verdriet van hebt. Hoe is je moeder er onder? En nu alweer 7 maanden wauw!

@ sneeuwmees hoe is het met jou meid ?? Niet meer getest? Wel ke echo verzet? Al een datum bekend!

@aklina en nina dankjewel meiden!

Nina klinkt als een gezellige middag meid! Lekker genieten zo met dit weer! Heerlijk! En hooelijk morgen een mooi resuktaat voor jou meid!

@hier geen idee wat de uitslag was! 11 mm bmslijm dus daf was goed! En zeker 10follikels van 18/19 had ze het kver... Dus misschien toch wel minder geworden dus?? Was ik al bang voor... Maar kan ook dat ze mijn linkereierstok niet mee telde en er aan 1 kant al 10zaten!
    Ik was een beetje overdonderd! We waren 5 minuten voor tijd binnen mijn broer moest plassen ( ik ook) maar denk laat hem eerst ! Dat was dis een foute keuze want ik miest dus meteen al naar binnen! Heel mijn blaas stond op klappen! En dat zij ze ook je blaas zit in de weg! Ik zo klolt ben pas netttt binnen! Dus ze kon het niet heel goed zien! Maarja minimaal 10 van 19/19mm en zoooo bizar ik voel nog steeds niets! Zo raar?? Zometeen nog een keer een shot puregon vanaaf lregnyl en woensdag punctie! Spannend dus :)

@all geniet van het zonnetje! X

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh en nina nee de cetrotide moet juist buiten de koelkast! Heb ik ook gevraagd! Maar ma niet warmer dan 25 graden worden dis daar moet je wel rekening mee houden :)

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Bbibi: In ieder geval 10 stuks dat is hartstikke mooi. En waarschijnlijk doordat je blaas in de weg zat kon de rest niet goed bekeken worden. Ik geloof echt niet dat het minder kan worden. Spannend woensdag de punctie, wat gaat het opeens snel dan zeg.

20. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ben aan t werk..jaja met dit weer. Gelukkig is het hier koel.
    Maar wilde even iedereen succes wensen die dat nodig heeft!!! En kom gauw de resultaten checken hier!

Deel Deze Pagina