@Loontje: geniet van het heerlijke wonder, meid! Heb je nog een echo-foto van vandaag? Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Ik ga mijn spullen maar eens pakken voor het zw.zwemmen. Eigenlijk geen zin in, maar alles voor het goede doel. En als ik er eenmaal ben, dan valt het altijd weer mee. Maar ja, de bank zit wel erg lekker....
Loontje gecondoleerd , wat heftig! Die man zal niet zo oud zijn geworden vrees ik? Tevka succes morgen! Sneeuwmees beterschap! Shaddixxx jeetje wat heftig meis ik begrijp dat je het al aan zag komen maar dan nog is het een heftige klap als het dan definitief wordt hoe is je vriend eronder? Dikke knuffel meid!! Tassie nog minder dan een maandje!! Spannend!!! Mikka jij al bijna beginnen dus? Spannend hoor! Kijk je er naaruit? Miss doe rustif aan meid! Alles op zijn tijd enne ons niet als verplichtigzien he, dat hadden we afgesproken hihi @all hier nog in een dip dus hou me nog even een beetje afzijdig! Verder spreken we mekaar op fb dus dat scheelt! Alvast dijn wknd! Xx
Ik zal even een foto in m'n album zetten. Hij is inderdaad niet oud geworden. Zo uit m'n hoofd is hij 38 of 39 jaar geworden. Na de scheiding eigenlijk geen contact meer gehad, maar blijft heftig om te horen en natuurlijk heel erg voor de kinderen. @Sneeuwmees: veel plezier op zw.zwemmen ! @Bbibi: dikke knuffel meid !
Hoi, Zijn hier toevallig ook meiden die ervaring hebben met een hysteroscopie in Düsseldorf? Wie kan me er iets over vertellen? (Mag je na de ingreep meteen weer naar huis? Krijg je pijnstilling/narcose? Heb je veel napijn? Kun je de volgende dag gewoon weer aan het werk? etc... Zou graag wat ervaringen horen! Alvast bedankt! Groetjes Ann
Ben best heel nerveus. Maar dat is logisch. Ik voel me wel echt zwanger eigenlijk maar ik ben zo bang dat het toch niet goed is. Maar ook dat is logisch geloof ik. Ben nu werken. Heb avonddienst dus wat afleiding. Loontje fijn dat de echo goed was, Maar gecondoleerd met het andere verlies. Bibi : knuffel voor jou!!
@Tevka: succes vandaag! Op naar een mooie echo! Gaat helemaal goedkomen, hoor! @Ann83: helaas geen ervaring hiermee, dus kan je niet helpen. Ik weet niet of het hetzelfde is als in NL, dat ze water in je baarmoeder spuiten en de binnenkant met een echo bekijken? Daarvoor moest ik vooraf alleen maar pijnstilling innemen (paracetamol) en het onderzoek viel enorm mee en duurde maar een paar minuten. Napijn heb ik toen ook niet gehad. Maar ik weet dus niet of dit een hysteroscopie was.
Ik kwam ook weer even spieken voor nieuws van Tevka. Hoop dat je helemaal gerustgesteld bent en nu naar je (schoon)ouders het goede nieuws aan het vertellen bent. Weet dat er in ieder geval door ons aan je gedacht wordt.
Hi meiden. Het liep heel erg uit.. Maar we hebben goed nieuws! Ik ben echt zwanger! En we zagen niet 1 maar 2 kloppende hartjes!!!
@Tevka: wat een geweldig nieuws! Nu niet meer twijfelen aan het zwanger zijn, hè. Je hebt inmiddels zwart op wit dubbel bewijs gezien. Hoe reageerde de (schoon)ouders? En.... de banner mag nu wel weer terug, hè!
Oh Tevka, wow, meid, wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!! En nog een tweeling ook! Ik was zo benieuwd en ben zo blij voor jullie!!