ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tevka

Tevka Niet meer actief

We gaan het morgen aan schoonouders vertellen.
    En zondag aan mijn ouders.

Bedankt voor alle lieve reacties.

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tevka, wat fantastisch nieuws! Mijn hoofd is een zeef, sorry: hadden jullie nu 2 emmy's terug laten plaatsen of is dit een spontane deling?

@ego: hier alles goed. Meiske doet het prima. Gister gewogen en ze zit al ruim 100 gram boven haar geboortegewicht, terwijl ze de eerste dagen flink afgevallen was. Ik heb zoveel aanbod van voeding dat ze soms moet spugen omdat ze teveel binnenkrijgt. Nu dus ff iets korter aanleggen. Mijn eigen herstel zal nog wel even duren maar gaat wel iedere dag beter. In huis kan ik lekker rondscharrelen en met F. tutten, maar een paar honderd meter met de kinderwagen buiten valt nog vies tegen.
    Dinsdag moeten we met meiske naar het zkh voor een echo van de niertjes en direct aansluitend een gesprek met de kindernefroloog.

3. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Tevka!!!! Wat een geweldig nieuws!!!!
    Weer een tweeling DD mama to be!
    Van harte gefeliciteerd!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: jij gaat dit weekend een paar mensen heel blij maken! Hoe vindt je het zelf een tweeling? Was het schrikken? Je hebt straks niet 2 maar ineens 3 kindjes. Een flinke uitbreiding van het gezin, dus!
    @Stiertje: bij mij heeft het herstel ook een aantal weken in beslag genomen en een stukje lopen was inderdaad een hele klus! Ik ben eens boodschappen gaan doen. De heenweg ging goed, was alleen even vergeten dat ik ook nog terug moest.;) Je wilt ook niet weten hoe ik uiteindelijk thuisgekomen ben. :) Maar moet zeggen dat het echt wel met de week met sprongen vooruit ging. En wat heerlijk dat je zoveel voeding hebt. Een luxe probleem dat je haar zelfs een beetje moet 'afremmen' met korter laten drinken. Voorlopig maar even lekker in huis tutten met de kleine meid! Alles op z'n tijd!;)

5. Tevka

Tevka Niet meer actief

Wij hadden er 2 terug laten plaatsen.
    Dus ja je weet dat het kan. Maar ik ging er eigenlijk niet van uit.
    We zagen het direct op het scherm.
    En alle emoties kwamen er in 1x uit. Heb een flink portie liggen janken. Hahahaha. Puur van geluk uiteraard.
    We waren beiden wel ff in shock maar zijn erg blij.

6. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Loontje, fijn van je goede echo.
    En wat erg voor je neefje en nichtje. :(

Tevka: wat super!! Weer een tweeling mama. :D
    Gefeliciteerd meid. Geniet ervan!!

Voor de rest, dikke knuffel!!

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Anne ik weet niet wanneer je moet maar na donderdag kan ik je er alles over vertellen, dan moet ik namelijk. Het is wel onder narcose en het is de bedoeling dat je daarna meteen weer naar huis kan, net als de punctie in DD

Loontje Gecondoleerd. En gefeliciteerd met je goede 12 weken echo

Tevka Gefeliciteerd en dan nog allebei ook ! ! ! ! Strooi je HCG maar lekker rond.

Stiertje fijn dat ze het zo goed doet geniet maar lekker, en het herstel van jou komt vanzelf, maar niet snel genoeg als je zelf zou willen. Spannend echo van de niertjes Succes.

De rest allemaal een dikke knuffel <3

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wauw Tevka,2 hartjes wat een droom en wat een wonder! Super zeg. Gefeliciteerd!

Pff beetje depri vandaag. Ik vraag me af of ik in een vorig leven een kindermoordenaar was omdat ik er nu geen krijg?

Trouwens wisten jullie dat Juulzon is bevallen? Zat net haar topic te lezen,super! Nu nog een naam ;)

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, zit al dagen te spieken naar de naam :))

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Tevka wat een fantastisch niews meid!!!

Loontje *knuf*

Al: zwaai

11. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    WoW Tevka, wat geweldig!!! Een tweeling.
    Echt super leuk. Denk inderdaad dat je wel ff schrikt als je 2 kloppende hartjes ziet, je bent natuurlijk al blij als het er 1 is, maar 2 is ook geweldig!! TOP, en nu genieten.

Loontje, gefeliciteerd met de mooie echo, en gecondoleerd met het verlies van de vader van je nichtje en neefje. Is heftig zeg als ze nog zo jong zijn. pppfff.......

Hier inmiddels begonnen met spuiten. Afgelopen donderdag bij de huisarts decapeptyl depot laten zetten en vanmorgen de eerste spuit menopur 225ie. Vanavond het volgende shot. Vier vandaag ook mijn verjaardag dus moet ff tussen de bedrijven door. Wel even wennen al dat mengen van die potjes, maar dat gaat snel genoeg denk ik. Nu maar duimen draaien dat er ook iets gaat gebeuren.
    Als ik dat berichtje van Tevka lees denk ik alleen maar: Dan wil ik ook..... Dr S gaf aan dat we waarschijnlijk picsi gaan doen, en dat hij er ook niet negatief tegenover staat als we er 2 terug zouden willen laten plaatsen. (ALS WE ZOVER KOMEN). Vinden we zelf wel een lastige keuze. Een tweeling is eigenlijk wel super leuk en 2 kindjes zou echt een droom zijn, maar denk dat verloop van de zwangerschap ook wel zwaar zal zijn, en dat je toch iets meer "angst" hebt ivm bijvoorbeeld vroeggeboorte etc... Dus daar zijn we nog niet helemaal over uit, maar goed. Eerst maar eens zien hoe het allemaal gaat ontwikkelen.

Wij gaan lekker van ons weekend genieten, jullie ook allemaal een fijn weekend!!!

Digitale knuffel voor alle bikkels hier!!!

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @tweelingzwangerschap: ik had ook een tp van 2, waarvan er eentje is ingenesteld en dus eentje niet. Ik had een tweeling fantastisch gevonden (ben stiekem nog steeds een beetje jaloers op de tweelingmama's (in spe)), maar vond een eenlingzwangerschap bij tijd en wijle ook zwaar genoeg, vooral op het eind.
    Denk wel dat wij zodra dat weer mag ivm de keizersnee (minimaal 9 mnd tot een jaar wachten) voor een brusje gaan. Gezien mijn leeftijd hebben we niet de luxe om daar lang over na te denken.

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Stiertje kan me dat wel voorstellen. Een tweeling is geweldig lijkt me. Ik was ook zwanger van een tweeling maar het vervolg is bekend hier. Hopelijk lukt het me nog een keer. Lekker van die MMM af ;) Ik wist trouwens niet dat je niet zwanger mag worden zo snel na ks.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mikka: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je over een kleine 3 weken een mooi verlaat verjaardagscadeautje mag krijgen. Hopelijk vallen de bijwerkingen van het depot mee. Dat mengen van die potjes is, zeker in het begin een heel gedoe. Maar het went uiteindelijk. Ook fijn dat dr. S. ook bij jullie voor 2 tp wil gaan!
    @Stiertje: wat leuk dat jullie volgend jaar weer voor een brusje willen gaan! Ik weet wel dat de meningen verschillen hoe lang er tussen moet zitten na een ks. Sommigen zeggen een half jaar, anderen inderdaad 9 maanden tot een jaar. Toen ik 3 maanden na de ks een spiraaltje liet plaatsen, had mijn gyn zoiets van als jullie toch nog een tweede willen, waarom laat je de natuur zijn gang niet gaan (gezien mijn leeftijd toen). Ik moet zeggen dat ik er 3 maanden na de geboorte van mijn zoontje helemaal niet aan moest denken, laat staan zo kort na een keizersnee.
    @Tevka: fijn dat de banner er weer staat! Ben benieuwd hoe je schoonouders gereageerd hebben.

Hier weer een pijnlijke dag van mijn bekken. Merk dat mijn schaambotpijn ook weer op begint te komen. Dus aan alle kanten een beurs gevoel.:( Op zulke momenten maak ik me wel eens zorgen, omdat ik nog niet eens op de helft ben en nog zoveel weken moet. Maar ben nog steeds intens gelukkig met de zwangerschap, dat dat weer een hoop goed maakt.

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik was even een paar dagen uit de lucht, lees nu dit!!
    JEEEEEJ super geweldig nieuws zeg!! Gefeliciteerd!:D

16. Tevka

Tevka Niet meer actief

Mikka : Yes eindelijk begonnen. Gaat het spuiten een beetje?
    En gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne avond.

Sneeuwmees: Ahhh wat balen van je bekken! Was je nog wel wezen zwemmen vd week?

Jippiejee : thanks.

Nou we hebben het aan mn schoonouders verteld.
    We zeiden niks en gaven alleen de echo.
    Dus eerst totaal verbaasd he! Huh ben je zwanger???
    Wij : ja! En kijk eens goed naar de echo. Zie je iets bijzonders?
    Huh?? 2????
    Wij : ja!
    Nou ze waren compleet verbaasd en reuze blij!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: heerlijk is dat om mensen te verrassen en zo blij te maken! Morgen de beurt aan je ouders. Weten ze allemaal dat jullie bezig waren in DD?
    Mijn bekken is inderdaad waardeloos. Ben wel wezen zwemmen inderdaad en dat is wel lekker. Had ook naar de fysio gemoeten, maar die was gesloten ivm herfstvakantie. A.s. donderdag mag ik weer. Merk wel dat ook lang zitten niet goed is. Gisteren op kantoor was ik ook steeds even 'kreupel' als ik opstond en na even lopen ging het wel weer. Ik had me er al op ingesteld dat ik weer last zou gaan krijgen, omdat ik bij mijn zoontje er ook last had en inmiddels toch al 4 jaar ouder ben, maar het had wat mij betreft nog wel een paar weekjes later mogen beginnen. Nou ja, we hobbelen maar 'vrolijk' verder.;)

18. Tevka

Tevka Niet meer actief

Bij ons weet niemand dat we in de MMM zitten.

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tevka, wat een super goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd!!!

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve dames, ook nog even een egovraagje als dat mag..
    Over een maand hebben we ons eerste gesprek in dusseldorf.
    Hoe gaat zo'n gesprek, wat kunnen we verwachten?
    En hoe snel daarna ga je aan de slag?

Voor ons is dit ook echt het allereerste intakegesprek over ivf/icsi, hebben er in nederland geen gehad, besloten door jullie goede verhalen meteen naar DD te gaan, qua reistijd maakt het voor ons toch bijna niks uit.

Een fijne zondag allemaal, liefs..

Deel Deze Pagina