ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Ddees: ja gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar een jongen hadden we ook erg leuk gevonden.

@Stiertje: het is zeker een geruststelling. Bij T.ygo heb ik de hele zwangerschap met down in m'n achterhoofd gelopen en dan hoeft nu gelukkig niet.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je tegen die onderzoeken op ziet. Het kan wel al vrij snel he ?! Op zich wel weer fijn. Ik vond de echo, foto en ct-scan al sneu bij T.ygo, maar dat stelt niets voor bij de onderzoeken die jullie dochtertje moet ondergaan.
    Fijn dat het beter gaat met je !

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: op de oude Koninginnedag uitgeteld en dan ook nog straks een koningskoppel!
    @Tevka: ja, als je niets voelt, wil je graag bevestiging. Maar als je continue zo misselijk bent is het inderdaad niet fijn. Hopelijk word het snel minder. In het ergste geval tot de 12-13 wkn. Sterkte!
    @Stiertje: goed dat je al bent wezen autorijden. Bij mij was de buik lang gevoelig dat autorijden niet zo prettig was (vooral met onverwachtse rem-bewegingen). Kan me voorstellen dat je tegen die onderzoeken op ziet. Waarschijnlijk merkt ze er zelf weinig van, maar als ouder is het vreselijk je kleine hummeltje dat te moeten zien ondergaan. Leuk dat jullie foto's hebben laten maken. Hopelijk laat je ons t.z.t. het resultaat zien.

3. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    lang geleden dat ik hier schreef, maar wel altijd mee blijven lezen(en ook mee blijven leven ;) )Ik wilde toch nog even laten weten dat ik afgelopen woensdag bevallen van een prachtige zoon!
    Alles ging zoals ik het niet bedacht had en heel,heel snel(op het papier dat je naderhand meekrijgt staat:uitdrijvingsfase:10 min,dan weet je genoeg)We waren net op tijd in het ziekenhuis.Maar zo gelukkig en trots nu! Het is een schatje. Hij heet Lucas trouwens!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Yj: toevallig zag ik je in een ander topic en zag dat je 11 dagen overrijd was, maar al bevallen dus :)
    Gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een mooie naam !

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Klaasje, succes met wachten op de tp. Jou huidige behandeling heeft m'n twin gegeven! Hoop voor jou op hetzelfde resultaat!

Loontje, wat heerlijk dat de nipt goed was! Heerlijk om te horen dat jullie dochter geen trisomien heeft!

Yj gefeliciteerd met jullie zoontje! Leuke naam! Lekker genieten en bijkomen van de vliegensvlugge bevalling!

Bibbi, jij had toch een afspraak gehad met dr s? Hoe is het gegaan? Nieuw plan bedacht?

Miss, schadixx hoe is het met jullie meiden?

Hier nog altijd vooral in de meelees stand. De jongens doen het super en zijn heel zoet tussen de voedingen door. Dus echt heel erg genieten! Groetjes vanaf mijn blauwe wolk!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Yj: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Met recht een turbo-bevalling. Toen ik nog een stiekeme mee-lezer was omdat we naar DD zouden gaan, testte jij (met nog enkelen van hier) net positief. En nu al je kleintje in je armen! Geniet ervan.
    @Aklina: vind het nog knap dat je zo regelmatig wat laat horen, want toen mijn zoontje net geboren was, leek ik nergens aan toe te komen. En jij hebt dan ook nog eens twee zoontjes. Fijn te horen dat ze het zo goed doen en zo tevreden zijn.

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    YJ: van harte gefeliciteerd met je zoon! Ga lekker genieten!

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yj: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Heel veel geluk samen en geniet van deze bijzondere tijd!
    X

9. Tevka

Tevka Niet meer actief

Yj: van harte proficiat met jullie zoon!!

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Yj Gefeliciteerd ! ! ! !

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    yj, gefeliciteerd!

12. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hi meiden!
    Wat een weertje he!

Heb verder weinig te melden....
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen.

13. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb vanavond nog een paar vragen, moet nu gaan werken, maar vanmorgen weer in DD geweest en donderdag de punctie!!!
    Vertel/vraag vanavond ff uitgebreid want hoop informatie gekregen zeg... pppffff.....

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Er zijn hier al minstens 5 dakpannen van het dak gewaaid. Stormachtig, hier op het platteland!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier ook stormachtig, al boffen we nog hier in het midden van het land (als ik het nieuws mag geloven). Ik blijf vooral maar lekker binnen, voor zover mogelijk.
    Vanmorgen was kleine uk gelukkig weer wat actiever, dus dat gepruttel in de buik doet me goed.
    Verder afspraak gemaakt bij de tandarts. Een paar weken geleden werd een lekkende vulling ontdekt :(, maar omdat ik toen net rond het eerste trimester zat werd me geadviseerd nog eventjes te wachten. Verdoven kon geen kwaad, dus dat komt goed uit, want ben enorm kleinzerig voor de tandarts. Nu dan toch maar gebeld voor een afspraak, want wat moet, wat moet. Brrr....

16. Tevka

Tevka Niet meer actief

Mikka wat spannend zeg dat de punctie is gepland.
    Ik kom vanavond even kijken hier voor je vragen.

Stiertje wonen jullie op een boerderij?

Sneeuwmees fijn dat je uk weer wat actiever voel!

Ik ben vandaag al weer heel de dag zo misselijk.
    Weet niet goed wat er aan te doen.
    Hier nog tips?

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tevka: geen idee, behalve kleine beetjes eten. Als het te erg wordt, dan kun je er iets homeopathisch voor krijgen (Efesan of zoiets dergelijks). Ik ken het niet, alleen van wat ik hier wel eens gelezen heb. Ik begrijp dat jij dus de hele dag door misselijk en ziek bent. Dat lijkt me vreselijk. Helpt tussendoor even gaan liggen niet?
    Een vriendin van mij was ook de hele dag door misselijk dat ze nog geen slokje water binnenhield. Die mocht toen maar halve dagen werken en moest 's middags van de vk verplicht even gaan liggen. Dat heeft haar toen wel geholpen (maar moet maar net kunnen met een rondlopende peuter natuurlijk ;)).

18. Tevka

Tevka Niet meer actief

Sneeuwmees ik heb inderdaad heel de dag door last.
    En kan dan net niet overgeven.
    Ik heb een peuter rondlopen thuis ja.
    En die zet ik nu de laatste tijd wat vaker voor de tv of op de IPad om filmpjes te kijken zodat ik rustig aan kan doen.
    En als zij tussen de middag slaapt dan ga ik ook ff liggen.
    Ik kijk nog wel ff aan. Anders de huisarts of verloskundige eens vragen.

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tevka, vervelend zeg, dat je zo misselijk bent! Hoop dat het snel weer beter gaat!
    Wij wonen inderdaad in een boerderij (die we aan het verbouwen zijn tot woonboerderij). In totaal schat ik zo'n 8 dakpannen eraf plus nog wat andere schade. Hopelijk niet te veel lekkage.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Tevka: wat vervelend zeg. Ik ben ook wel misselijk, maar niet zo erg dat ik er echt ziek van ben. Bij mij helpt het om vaak kleine hoeveelheden te eten.

@storm: balen van de schade, hopelijk gaat het snel liggen.

@ego: vandaag een half dagje genomen. Kleine zit op het kdv, dus ik kon ff lekker rommelen in huis. Ga zo langzamerhand z'n kleding uitzoeken en verkopen. Meiden met baby jongens, houdt zp in de gaten ;)

Deel Deze Pagina