ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Net even alle berichten gelezen (had 2 dagen geen tijd om hier even te buurten).
    @ Mikka super joh een blasto zal voor je duimen...

even ego... pff hoe irritant maanden lang wil ik niet ongi worden in de hoop dat... Nu wil ik ongi worden om te kunnen starten met de medicatie laat het op zich wachten...

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    We gaan gewoon gelijk beginnen Botala :)
    Hier de eerste voortekenen van een menstruatie, denk ik. Dus morgen zal het wel zo zijn (hoop ik ;)). Dus Botala.... :)

3. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Botala Je lichaam kan je raar voor de gek houden. Ik heb wel eens een week langer moeten wachten tot dat het eindelijk komt.
    Succes

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Even een snel vraagje van mij:
    Vanmiddag ongesteld geworden, maar nog niet echt heel erg. Wel wat rood, maar niet veel. Even onsmakelijk, maar wat in inlegkruisje wel rood en bij afvegen roze/rood. Moet nog echt doorzetten denk ik. Maar kan ik dit als dag 1 zien? En vanavond al de neusspray gebruiken?
    Hopelijk kan iemand me even helpen hiermee. Dan neem ik z.s.m. de neusspray namelijk en bel ik morgen voor de fm op dag 8.
    Ddees: morgen echo? Benieuwd.... Hopelijk is er al wat actie :)

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: ik zou het nog eventjes 2-3 uurtjes aanzien en evt. een eerste snuif nemen voor je naar bed gaat. Die eerste dag is altijd lastig te bepalen, dus volgens mij luistert dat niet zo precies, omdat ieder lichaam anders is en niet iedereen op hetzelfde tijdstip op de dag ongesteld wordt. Ik vond het ook altijd zo'n gedoe met bepalen of dit nu 'voldoende' ongesteld was om te kunnen starten.

6. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Klaasje, hoe gaat met jou? Hoe voel je je?
    Ik wordt nu al gek van mezelf. Heb kramp in mijn rug die ik altijd heb als mijn ongi zich aandoet, maar kan dit al zo snel na de tp? Wordt echt afzien. Gisteren nog vrij gehad, vandaag gewerkt maar dat is ook niet echt afleiding, ben alleen maar bezig met mijn lichaam.... Ik voel iets, ik voel niks, toch weer wel.... ppppfffff......

Ga zo ff de stad in met vriendinnen, hoop dat ik mijn zinnen een beetje kan verzetten. Rijdt alleen met een vriendin mee die 38 weken zwanger is dus helemaal gedachteloos zal het niet zijn :)

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik had precies als jij de tp en dag erna vrij gehouden. Ik voel weinig bijzonders. Heel eigenwijs ben ik vandaag op m'n paard gestapt voor een rustig rondje door het park. Heb wel een soort ballon gevoel in m'n buik en iets gevoelige borsten. Dat laatste kan ik ook prima voor m menstruatie hebben.

Verder overdag druk met werk en 's avonds zit ik te chaggerijnen tegen m'n vriend. Nu al klaar met afwachten.

Meiden, fijn dat jullie ook mogen beginnen!

Bbibi, weer begonnen! Top, deze keer mag wel geluk gaan brengen hoor.

Sneeuwmees: nog een weekje voor vast een prachtige check up van je kindje

8. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Ploon vanmiddag rond 16.30 kwam ik er achter dat mijn menstruatie begonnen is. Dus snel ff met DD gebeld zat namelijk met dezelfde vraag over de neusspray. Irma gaf aan gelijk een dosis te nemen en vanavond laat nog een dosis en deze dag als dag 1 te zien dus zaterdag starten met spuiten. En Donderdag 1e fm meting....

9. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @ Klaasje en Mikka vreselijk dat afwachten sterkte meiden....
    @Ploon we gaan echt gelijk op mss komen we elkaar wel tegen in DD :)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mikka: herkenbaar van alles voelen, jezelf toespreken er vooral niet te veel op te letten. Maar er zo ondertussen toch een dagtaak mee bezig te zijn. Ik vrees dat het zo nog even zal doorgaan tot de testdag!
    @Botala: grappig dat jullie gelijk op gaan. Wie weet straks ook op dezelfde dag testen...
    @Klaasje: vervelend van die tegenstrijdige 'klachtjes'. Wanneer mag je gaan testen?

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Klaasje,wat een ellende toch die wachtweken. Zonder IVF is het al erg,laat staan met. Hoop op goed nieuws, ook voor jou Mikka.

Ploon ik zou denk ik vanavond ook die snuif al pakken. Heb er verder niet veel verstand van maar bij mijn IUI's zeiden ze dat als het rood is het als dag 1 van de cyclus word gezien. Of dat met IVF anders is weet ik ff niet.

oh ja dr Pfeiffer heeft 2 adressen op zijn website welke moet ik nu nemen? :(Immunology in Fertility, CFS and Burn-Out, Egg cell donation

12. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb vanavond wel 1x neusspray genomen (dus niet 2x :( - wist ik niet :(). Ik twijfel zo of het dag 1 is. Het is niet elke keer bloedverlies bij het naar toilet gaan. Maar niet bruin of zo, wel rood wat er is.
    Zal ik het gewoon als dag 1 zien?
    En is het dan erg dat ik 1x neusspray 'gemist' heb dan vandaag?

Want dan ook nog een vraagje. Dr.S. zei dat op dag 10 dan veelal de 2e fm is (in Dusseldorf). Dit is dan een zaterdag dus dit zou kunnen. Is morgen dag 1 dan is dag 10 een zondag. Dat kan dan dus niet.

Zou het zo nauw komen om te zien of vandaag of morgen dag 1 is? En ik zaterdag of zondag begin met spuiten?

13. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Ploon Bel anders morgen met DD dan weet je het zeker....

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meiden even snel jullie advies: ik begin morgen met utro en voor het eerst superfact maar ik heb geen uitleg gehad over de superfact ! Hoe werkt het? Normale neusspray? En hoeveel spraytjes moet ik nemen ?

@dolfijntje zoals je al hoorde die vlieger gaat niet op! Ze kunnen dus wel overnieuw ingevroren worden, dus lijkt mij toch een geldkwestie gezien het feit ik sowieso nog 9 cryos heb! Hij vond het schijnbaar niet nodig! De reden dat ik menopur krijg is omdat ik geen cyclus heb van mijzelf ( pcos) en progynova reageerde ik slecht op, vandaar :)
    Hoe is het met jou verder?

@ klaproos jij gaat dus nog wel naar dr P niet naar die nieuwe nederlandse?

@ mikka en klaasje jullie houden het wel spannend meiden!! :) ik duim voor jullie!

@kiekske bedankt voor de link!

@sneeuwmees aftellen bijna je 20wkn echo!!

@loontje goed dat je in de gaten wordt gehouden!

@aklina gaat alles goed met de mAnnen? En met jouzelf?

@all sorry wie ik vergeet! Ga gauw slapen morgen ritje DD!!

15. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Bibbi, het gaat heel goed. Gelukkig. Zijn heel tevreden mannetjes en daarom ben ik dat ook. Wel wat spruw en luieruitslag gehad. Maar dat gaat al weer een stuk beter.

Nu weer gauw verder slapen! Bibi succes straks in DD!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: die eerste dag luistert niet zo nauw. Als je pas om 8 uur 's avonds ongesteld was geworden had je ook 1 x die spray kunnen gebruiken. Als je voor 23.00 uur echt ongesteld geworden bent, dan telt het als cd1. En mocht het toch vandaag zijn en de echo zou op een zondag uitkomen, dan moet je een dag eerder of een dag later komen (dus ook die dag 10 echo luistert niet zo nauw). Als het je geruststelt, bel je straks even naar DD wat je als dag 1 aan moet houden.
    @Bbibi: succes weer in DD! Jullie nieuwe auto komt zo wel aan z'n kilometers. Ik moest per neusgat een snuif nemen.
    @Aklina: fijn dat het allemaal zo goed gaat, op enkele kwaaltjes na. Hoe voel jij je na de keizersnee? Weer een beetje goed op de been?

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ aklina goed te horen dat het zo goed gaat met je mannetjes! :)
    Vervelend dat ze spruw hadden :( maar gaat nu beter dus? Lekker aan het genieten dus :) fijn...

@ sneeuwmees dankje voor de snelle tip! Dan ga ik dat doen hihi

@al zwaai

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Succes vandaag Bbibi !

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Bibi succes!! Nee Nederlandse artsen en lyme gaan niet zo goed samen ;) Ik word meestal niet geloofd en laatst in het zkh begon er eentje over mn ondergoed. Tsja waarom kom ik dan?

Aklina,fijn dat het zo goed gaat met je mannetjes. Spruw is niet leuk nee. :(

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Nou Botala, ik ga met je mee :) Heb gebeld met DD en gister was dag 1. Dus ook volgende week donderdag de eerste fm.
    En als we dan zaterdags naar DD moeten, dan maken we er een leuke dag van en gaan we naar de kerstmarkt daar :) Tja, als we dan toch zijn.... ;)
    Aklina, wat vervelend dat ze spruw hebben. Maar fijn dat het goed gaat.
    Bbibi, good luck vandaag. Al onderweg? Hoe laat moet je?
    Sneeuwmees, bijna je 20-weken echo! :)

Deel Deze Pagina