ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hey Mees ik voel me elke dag duizelig,beroerd,moe etc etc. Dus dacht gewoon dat het aan de lyme lag vandaar ;)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaproos: ik denk dat een deel door de lyme veroorzaakt kan worden, maar wie weet als die waarde weer op peil is, hoeveel beter je je zult gaan voelen. Ik was toen echt zo slap als een vaatdoek, dus als jij je zo iedere dag voelt, kan ik me er iets bij voorstellen dat je er moedeloos van wordt.
    @Klaasje: nog getest....?

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #3443 Ploon, 12 nov 2013
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
    Klaproos, nu wel fijn te weten wat er aan 'scheelt' en waar ze iets aan kunnen doen. Kan het alleen maar beter worden. Ook je energie zal dan weer meer worden.
    Lets, tis bijna zover. Dan weet je eindelijk wat het allemaal gaat worden. Ik keek er ook zo naar uit, net als jij.
    Hier vanochtend met DD gebeld of er misschien iets tegen de misselijkheid. Gisteravond wilde ik collecteren, maar kon het niet. Was zo misselijk. Lag op de bank en later in bed. Gelukkig ging het naarmate de nacht wel weer over en nu voel ik me ook wel redelijk. Gister kwam het direct na het eten. Of me dat te zwaar is gevallen.
    Heb ook steeds onwijze hoofdpijn van de neusspray denk ik. Heb ook gevraagd of ik hier gewoon paracetamol voor mag nemen (heb ik ook al gehad, dus ik hoop het wel). Keb die hoofdpijn echt sinds het moment ik begonnen ben met de Synarel.
    Een maandje pech met de bijwerkingen. Maar ja, tis niet anders. Heb het er wel voor over, al is het niet fijn. Tis niet zo lang gelukkig dat we dit moeten gebruiken.
    Sneeuwmees: heb jij alleen de 1e twee dagen van jouw eerste gebruik van Menopur er last van gehad? Of elke keer weer als je het ging gebruiken aan het begin van je cyclus? Al wil ik het misschien helemaal niet weten, omdat ik zo hoop dat er geen 2e keer komt om het te gebruiken.
    Ik word teruggebeld door M.iep (is dat de nieuwe NL verpleegkundige in DD?). Aardige vrouw trouwens.

Kerstmarkt is trouwens pas vanaf 21 november :(
    Düsseldorfer Weihnachtsmarkt: DÜSSELDORF Marketing und Tourismus GmbH

Net een glas granaatappelsap gehad, maar ik vond het helemaal niet vies. Dus die houden we erin elke ochtend.

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Wil even iedereen die t kan gebruiken een dikke knuffel geven! Ben hier nog weinig, maar volg jullie nog wel hoor! Hoop gauw weer eens positief nieuws te lezen.

Hier alweer een heel stuk op weg en tot nu toe gaat alles goed, natuurlijk wel wat 'ongemakken' maar dat hoort erbij!

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ploon heb deze ronde ook last van hoofdpijn. Kan me niet herinneren dat ik dit eerder gehad heb. Van de menopur heb ik gelukkig geen last.
    Elize fijn dat het goed gaat.
    Klaproos hopelijk ga je je gauw beter voelen.
    Lets nog even wachten er zijn zoveel combinaties mogelijk
    Bbibi hier nog geen punctie hoor. Zit nu op dag 11 en had de vorige keer op dag 18 de punctie en dokter S wilde deze keer nog iets langer door. Fijn dat het klussen bijna klaar is. Jij zit toch in de ww ? sorry dat ik het ff kwijt ben.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: ik had van de neusspray zelf geen last, maar die twee dagen enorme misselijkheid begonnen nadat ik begonnen was met spuiten. Duurde maar 2 dagen en was toen ook weer over. Vermoedde dus dat het even door de combi van de neusspray met Menopur kwam. Ik heb maar een poging de neusspray en Menopur gehad. De eerste poging had ik Decapeptyl en daar had ik veel meer bijwerkingen van (moe, hoofdpijn, zweterig e.d.). Dus ik moet zeggen dat ik allang 'blij' was met maar 2 dagen deze bijwerkingen. Sterkte en hoop dat het snel afzakt.
    @Ddees: zie dat jij vandaag weer de 2e fm hebt. Hopelijk komen de follikels snel tevoorschijn. Nog een weekje dus en dan gaat voor jou het circus ook weer beginnen.
    @Elize: je gaat als een speer alweer. Hoop dat de ongemakjes meevallen, zodat je vooral erg kan genieten.

Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest voor een lekkende vulling. Angsthaas die ik ben, wil ik altijd verdoofd worden en gelukkig mocht dat tijdens de zwangerschap ook. De 'groene' verdoving (die mag als je zwanger bent), lag al klaar en gelukkig ging het redelijk pijnloos. Op extra behandelingen bij de mondhygiëniste ben ik dus even van deze man verlost tijdens de rest van mijn zwangerschap. Straks weer controle bij de vk. Heb het kindje wel enorm voelen bewegen toen ik in de tandarts-stoel lag, maar zal blij zijn als ik straks ook nog even het hartje weer heb gehoord. Morgen dan de 20 wkn echo. De spanning begint zich nu toch wel weer aardig op te bouwen.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @klaasje en mikka vraag me ook af hoe het met jullie is meiden *knuf*

@dees hihihi was het maar zon ''feest'' hahaha nee hoor ik ben gewoon boekhouder ;)
    Ik werk 3 dagen per week dus misschien dat je daardoor in de war was? :)

Maar nou dag 11 schiet al wel weer op toch? wanneer vermoeden ze de punctie bij je te doen? en deze keer dus met de infuzen erbij!

elize leuk weer een keer wat van je te lezen, hoe gaat het met de meiden?

klaproos zou mooi zijn als je je weer wat beter gaat voelen meid doorm wat extra ijzer, misschien als tip... ik slik de soft multi van orthica, dit is een zeer goed opneembare vorm multi omdat het vloeibaar is... mensen met ME en Lyme nemen vaak moeilijk voedingsstoffen op! En hier zit heel hoge dosering ijzer in in een goed opneembare vorm, mijne was ook te laag en schoot hier super snel mee omhoog naar een paar maandjes slikken... hij is niet heel goedkoop, maar liever iets slikken wat duurder is wat heel goed werkt dan van alles slikken wat je toch niet opneemt :)

@sneeuwmees fijn dat het weer achter de rug is! morgen weer je 20weken echo mag je je kleine man of meid weer bekijken! leuk!

@rest zwaai en knuf!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: hihi...volgens mij bedoelde Ddees dat je in de wachtweken zat (ipv zonder werk in de ww):D.

9. Tevka

Tevka Niet meer actief

#3449 Tevka, 12 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2013
    Hi meiden.
    Ik zit een beetje in de meelees-modus.
    Vandaag controle bij de gyn gehad en ze zitten er nog alle 2.
    Heb ook de hartjes gehoord. Wat bijzonder!

Dikke knuffel voor iedereen. En mn duimen draaien voor iedereen die weer in een nieuwe poging zit!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sneeuwmees owhhhhhhhhhhhh wat erg! schaaaaaam! ;) hahahaha! nou dat is wel echt heel erg blond ...
    ik dacht idd in de ww, ik denk dat zal ze misschien denken omdat ik aan het verbouwen ben ofzo... owh wat erg hahaha!

@tevka wat een geweldig nieuws zeg! geniet ervan!

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja Bbibi BLOND :) :)
    Inderdaad komende keer met de infuzen. Heb net gebeld met DD hoe het nou verder dan in z'n werk gaat. Nou de infuzen inderdaad 3 dagen voor en na de tp. Dus dat wordt flink heen en weer rijden. En de prednison had ik al mee moeten beginnen, nou dat staat natuurlijk weer nergens en ik heb het nog zo gevraagd na de hystroscopie aan dokter S. Nou morgen meteen maar aan de prednison.

Fijn Tevka dat het nog steeds goed gaat.

Sneeuwmees fijn dat de tandarts bezoeken voorlopig weer voorbij zijn.

Ego: Ik moet donderdag weer voor een fm. Nou is dat wel weer een dag eerder dan in het vorige schema, maar ik denk dat hij me dan zaterdag ook nog wil laten gaan voor een fm en ik verwacht dan maandag nog een keer. En dan woensdag de punctie? ? ? In het schema van de vorige keer zou ik dinsdag de punctie hebben. . . .

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik vond dit té grappig om er niet op te reageren,hihi.... erg leuk:p

Tevka, super nieuws! Leuk :D!

Hier voor degenen die stimuleren, maak je geen zorgen als je niks voelt dat er ook niks zit...

Ik had nml. 31 eicellen:$:$:$ OEPS, dat wordt geen tp deze cyclus, maar Dr. S was tevreden, dus dan zijn wij dat ook, hahaha,... Morgen worden de bevruchtte eicellen ingevroren en op een later tijdstip dmv embryoscoop krijgen we de tp. Vraag me wel af of dat dit jaar nog wordt, maar goed dat zien we nog wel.
    Voor nu eerst veeeeeeel drinken en pijnstillers eten;). Want nu voel ik het wel :)!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Ddees, de echo's zijn voor mij erg onvoorspelbaar eerlijk gezegd, vorige keer had ik later echo verwacht, moest ik twee dagen achtereen, nu heb ik vrijdag de laatste echo gehad en dus dinsdag punctie. Had wel met synarel een dag 15 punctie en zonder dag 12. dus de groeisnelheid verschilde bij mij ook enorm!

14. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Zit ook een beetje in de meeleesmodus, nog steeds aan het wachten wachten wachten. Dit is echt killing hoor. Mijn gevoel vliegt op en neer. Vanmorgen voelde ik me goed en dacht ik, tja waarom ook niet maar gedurende de dag meer pijn/kramp in mijn rug en had beetje gelige afscheiding en dat is bij mij meestal geen goed teken.
    Maar je weet het niet!! Die rothormonen ook. Maar zolang er nog geen bloedverlies is nog alle kans maar heb ook weer beetje het gevoel dat mijn lichaam ongesteld wil worden en dat de utro dat tegen houdt. Vandaag precies een week na de tp. Lees veel op internet dat dag 8 bij vele na een tp een "cruciale" dag kan zijn maar dat is ook bij iedereen natuurlijk weer verschillend.
    Wat moet ik eigenlijk doen als zaterdag de test negatief is? Meteen stoppen met de utro? Ik kan dit eigenlijk nergens terug lezen in de papieren.

Bleh..... Wat is dit traject toch slopend.

@Jippiie :$:$:$ 31 eicellen?? Dat is toch niet normaal? haha.... Zorg goed voor jezelf inderdaad want je zult wel met een overstimulatie zitten? Hoop dat er veel bruikbare tussen zitten.
    @Tevka, wat fijn dat alles goed gaat. 10 weken alweer en allebei een mooi kloppend hartje! GAAF!!
    @klaasje, heb je nog een keer getest of niet meer na zondag?

Ga weer verder met proberen mijn gedachte te verzetten, vind het wel lastig hoor. Je voelt van alles maar je weet niks!!

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Ik zal mij even opnieuw voorstellen:D
    Sorry, sorry, dat ik niets meer geschreven heb. Ik heb namelijk behoorlijk slecht nieuws gekregen over een collega van mij en dat valt best zwaar.
    Ik ben echt al een paar weken helemaal van slag.
    Zoals jullie weten heb ik morgen mijn eerste afspraak in DD als voorbereiding op de IVF (met uitgangsecho en info en recepten). Ik ben wel heel erg benieuwd wat ik allemaal voorgeschreven krijg aan medicijnen en vooral of het prikken gaat lukken (mijn man houdt zich al aanbevolen) en of ik ook last van bijwerkingen ga krijgen. Nou ja, alles voor een goed doel:)
    Wij moeten er al om 10.00 uur zijn, dus zo rond 6.30/6.45 vertrekken vanuit huis.
    Het is alleen even een egobericht, ik zal het echt goedmaken!
    Liefs!

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Ik heb nog een klein vraagje: nemen jullie iets mee om de boel down under wat op te frissen:). Ik ben namelijk bang dat na 3 uur in de auto de boel niet zo heel fris meer is:$.

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik moet nog wel es voor de grote boodschap bij spanning:), heb nu ook standaard vochtig toiletpapier in de tas zodat ik er fris bij lig:D

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Haha! Daar ben ik ook zo bang voor. Ik heb PDS en de afgelopen dagen, door spanning, heb ik juist weer wat obstipatie met veel krampen en steken. Ik ben nu te laat om meer medicijnen te gebruiken hiervoor, want dan mag het raam wel wijd openstaan!! Ik hoop dat het de uitgangsecho ook niet al te lang duurt en dat hij een beetje opschiet:D

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Echo is zo klaar, ik was ook bang voor wat wind, maar heb er eerlijk gezegd nog nooit echt serieus last van gehad. Maak me wel vaker druk om niks ;)

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Ja, dat druk maken om niks (vaak dan) kan ik ook erg goed. Vaak onbewust......:(

Deel Deze Pagina