Wat een lieve reacties allemaal!!! Ik ben meestal pas rond 18.15 thuis en dan nog even eten. Maar zal jullie niet langer in spanning houden, de test was POSITIEF!!!!!!!!!!!! echt zo onwerkelijk maar er was eigenlijk meteen een streepje zichtbaar. Heb er 3 gedaan en alle drie al best wel duidelijk, dus IK BEN ZWANGER!!! Heb wel echt ff een potje zitten janken, eindelijk na ruim 3 jaar hebben we een positieve test in handen. Nu de volgende spannende periode. Heb naar DD gebeld om de uitslag door te bellen en over precies 2 weken een echo. Volgens mij is het dan 6 weken, iemand een idee of er uberhaubt een hartslag te zien kan zijn? @Loontje, toch wel extra klein bedankje naar jou toe!! Als jij niet zo attent was geweest om jou afspraak aan mij te "geven" waren wij vandaag niet zo in de 7e hemel geweest! Dus echt nogmaals super bedankt!!!
Oh Joepie Mikka. Gefeliciteerd. Wat een super nieuws. Daar zaten we allemaal op te wachten hihi. Dr S zei ons dat er met 6 weken hartactie te zien moet zijn. Dus.... Geniet van alles wat komen gaat. Het is geweldig! Ben zo blij voor je. Hoe heb je het nou gedaan vanochtend? En hoe laat was je al wakker?
Mikka van harte proficiat!!!!!!!!!!!! Nu lekker rustig aan blijven doen en goed broeden. Het blijft nog heel lang spannend hoor. Thans dat is mijn ervaring. Jeeeeeej ben blij voor je. En JA met 6 weken kan je een hartje zien kloppen.
JAAAAAHHHH!! Wow, Mikka! Ik ben zo blij voor jullie! Gefeliciteerd, meid!! Hoe heb je het verteld thuis?? Of hebben jullie samen getest???
@Mikka YEAHHH GEFELICITEERD super blij voor jullie.... @Ddees: gezellig samen bijkomen in de uitslaapkamer @bbibi: gefeliciteerd met je verjaardag @Loontje85: lekker dat alles erg zo god uit ziet.. @Ploon: succes morgen ben heel benieuwd @Tanne: welkom en heel veel succes @Tassie: bij mij zitten de naalden in het doosje erbij
Mikka: GEFELICITEERD! Wat een super nieuws meis!!! Bij mijn 1ste echo in DD met 6 weken was hartactie te zien! Dus het kan, maar volgensmij hoeft dat nog niet altijd zo te zijn!! X
Wow mikka, yes!!! Superfijn voor je!!! Lijkt me heel onwerkelijk ja! Geniet er maar goed van!!! Gefeliciteerd!
Ook ik lees al een tijdje mee en vond het tijd worden om eens mee te gaan schrijven. Jullie berichten hebben mij altijd hoop en veel info gegeven. En nu weer een zwangere geeft heel veel hoop @mikka gefeliciteerd. Al een behoorlijk traject achter de rug maar nog niet klaar met ons gevecht. Na vorige week de poging afgebroken te hebben gaan we meteen aankomende cyclus weer door in Düsseldorf, zou het fijn vinden om mee te lezen en schrijven. Groetjes vanuit Amsterdam Ps ik weet niet hoe ik m'n handtekening onder m'n bericht krijg
@Mikka: YES ! Wat een geweldig goed nieuws. Ben echt zo blij voor jullie. En ik heb met alle liefde geruild hoor @Haai10: Welkom hier !' Ik kom uit uit noord-holland
MIKKA!! JAAAA!! Blij nieuws, fieuw! Wat zou jij een top dag hebben gehad! (en ons maar in spanning laten zitten hè....)
@Mikka: wow, meid! Gefeliciteerd! Zie je wel wat er gebeurd als je het minst verwacht.... Hoe heb je in vredesnaam kunnen werken? Toen ik een keer 's avonds getest had en de volgende dag moest werken kon ik de grijns maar niet van mijn gezicht krijgen. Nu lekker genieten. Zoals gezegd, met 6 wkn kan je een hartje zien, maar misschien ook net niet (omdat het iets later ingenesteld is bijv.). Dus geen stress als je bij de eerste echo nog net geen kloppend hartje ziet. Nu lekker verder genieten en verder janken op de roze wolk! @Ddees: ik vind het niet meer als vanzelfsprekend er voor jullie te zijn. Jullie verhalen hebben me stuk voor stuk geraakt en voel me erg betrokken bij jullie (en verlaat jullie niet voordat iedereen zwanger is ). Maar ben zelf ook blij dat ik nog deel mag uitmaken van dit clubje. Tot hoeveel mm wil dr. S. je follikels nu ongeveer door laten groeien? Het schiet nu gelukkig op voor je. Fijn dat ze op jouw werk zo begripvol reageren. Dat is al weer een zorg minder, zeker als er straks ook nog wat ritjes voor de infuzen aan komen. Mijn man is vrachtwagenchauffeur en zijn baas is, ondanks dat het een man is, ook zo fantastisch geweest. Op de een of andere manier vielen de behandelingen voor mijn werk gunstig, maar moest mijn man op het meest onmogelijke moment soms een dienst ruilen en zijn baas heeft dat altijd zonder morren gedaan, terwijl we hem daar best wel eens in een lastig parket hebben gebracht. Toen ik de laatste keer na de poging in DD ongesteld werd (terwijl ik ervan overtuigd was zwanger te zijn), was ik zo overstuur en mijn man was aan het werk. Zijn baas heeft toen 's avonds laat nog een van de andere collega's opgebeld dat hij gelijk de wagen van mijn man moest overnemen zodat hij naar mij toe kon gaan. Onbetaalbaar zijn zulke bazen. @Haai: welkom, hier! Ben benieuwd naar het traject dat je al hebt afgelegd. Wat was de reden dat je poging afgebroken is?
@sneeuwmees de poging is afgebroken omdat er maar 1 follikel was. Hebben we bij poging 2 ook gehad en toen was er geen tp. We betalenzelf dus dit leek ons en dr S het beste voor dit moment. Nu dus wachten op de volgende cyclus en dan hopen dat er weer wat meer zit (volgens dr S kan dat per maand verschillen).
@Haai: is er iets in medicatie veranderd, omdat je in poging 3 wel een tp met cryo blasto's had? Jammer dat de poging is afgebroken. Wordt er nu nog wat veranderd in je behandelplan? Ik was zelf ook een low responder met weinig follikels. In NL wilden ze daarom de behandeling met mij stoppen. In DD had ik met Menopur en Suprefact wel meer follikels. Dus ben blij dat ik toen toch die stap heb gezet naar DD.
Bedankt allemaal!! Ik had vanmorgen om half 7 mijn wekker gezet maar was natuurlijk al voor de wekker wakker. Durfde gewoon echt niet naar het toilet en was zo zenuwachtig. We zijn samen naar de badkamer gegaan en maar gewoon gedaan. De test verkleurde al vrij snel, daarna nog 1 en nog 1 . Toen zijn we nog even lekker terug naar bed gegaan en ff beetje laten bezinken. Daarna dus wel gaan werken maar lekker rustig aan gedaan. Ben benieuwd of mijn collega's iets hebben gemerkt, mijn vriend zei vanmorgen dat hij afgelopen week vond dat ik er anders uit zag. Haha..... Dat hoor je wel vaker maar dat het ook zo is, wel grappig. Gaan het morgen aan mijn schoonmoeder + schoonzusje vertellen (mijn schoonvader is 5 jaar geleden overleden), aan mijn ouders en aan mijn zus. Misschien nog aan een paar vriendinnen die op de hoogte zijn maar probeer het nog even stil te houden tot we toch wat meer bevestiging hebben. Zit er wel sterk aan te denken om de echo misschien wat dagen later te zetten, lijkt me namelijk zenuwslopend om daar te zijn en (nog) geen hartje te zien, dan zit je nog in die onzekerheid. Maar daar ga ik nog ff over nadenken. Eerst dit maar ff laten bezinken en morgenvroeg denk ik nog een keer een testje!! Sorry voor mijn echo berichtje, maar ben echt zo blij!!!
@mikka: gefeliciteerd! Geweldig voelt dat het na meer dan 3 jaar he (zo lang duurde het bij ons ook)! Zo onwerkelijk en super. Bij ons klopte er met precies 6 wk 1 hartje en 1 nog niet.. met 7 wk en 4 dg 2e echo en toen klopten ze allebei. Ook al klopt er nog geen hartje, er is wel 'iets' te zien en weet je of t op de goede plek zit. Ik zou m gewoon door laten gaan . Of moet je er ver voor rijden?