ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @shaddixxx en sneeuwmees, dankjewel lieverds! ik mag vrijdag testen dus dat laat ik wel weten! heb er sowieso geen goed gevoel over (again..) dusse ga er maar vanuit dat het niets wordt.... ik probeer jullie op de dagen dat ik werk te volgen meiden! Kan jullie niet helemaal missen... dus probeer het beetje bij te houden.. maar dan weten jullie het als ik even wat minder online ben en reageer! x

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Bbibi, een dikke knuffel van mijn kant. Ik duim heel hard voor je vrijdag!!

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ddees, misschien dat ik je nog zie morgen. Hoe zie je eruit?
    Wij gaan zo weg richting DD.
    Lets, hoe ging het vandaag?

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi; Ik begrijp je volkomen. Ik ben onderhand echt benieuwd naar jullie huis! Er gaat zo veel tijd in zitten wanneer je klusprojecten hebt. Maar het gaat om het eindresultaat. Ik wil je hierbij heel veel succes met alles wensen en heel veel geluk!! Ik zit zelf niet op FB, dus ik hoop dat anderen ook af en toe wat over jou willen melden (mits jij dat oke vindt).

@Shaddixx; Gelukkig vatte je het niet verkeerd op! Ik vind het wel heel spannend voor jullie! Ik hoop dat jullie inderdaad donderdag meer komen te weten over de donor.

@Sneeuwmees; ik stel vaak een toiletbezoek uit ivm een kat die op schoot ligt te slapen. Echt te erg! 's Avonds is het afwachten wie thee gaat zetten aangezien wij vaak allebei een kat op schoot hebben liggen.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: mijn kat blijft altijd steevast liggen als ik naar de wc moet. Wat ik ook duw, hij blijft liggen. Ik probeer dan heel voorzichtig maar achter hem langs om e kruipen zodat hij dan kan blijven liggen. En altijd als ik bijna om hem heen gekropen ben (wat tegenwoordig niet meevalt nu ik zwanger ben en echt heel nodig moet plassen), dan springt hij altijd alsnog van de bank of bed. Grrrr....
    @Ploon: goede reis voor zometeen! En heel veel succes morgen!

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    :D Sneeuwmees! Ik zie het zo voor me. Wij hebben zo een klein krengetje die zich heel slap laat hangen als zij niet opgepakt wilt worden. Dan is ze ineens loodzwaar. Zij gaat ook vaak met mij mee naar boven of als ik naar het toilet ga. Hoe vaak ik wel niet bijna struikel over een kat.
    Nu ligt ze op mijn plaid, omdat ik haar net met plaid en al van mijn schoot heb gehaald aangezien ik wat drinken ging pakken.

Oh ja, Ploon, een goede reis straks en veel succes morgen!!

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ploon Ik weer niet of je het nog leest. Ik ben blond, half lange haren. Mijn man is een stuk ouder en heeft een kaal hoofd. Als je een witte fiat 500 ziet staan dan ben ik er nog. Misschien dat we elkaar in de uitslaap kamer nog net ff treffen, maar jij moet om half 9 en ik om half 11 dus ik denk het niet. Jammer.

Bbibi neem je tijd en succes met testen vrijdag.

Gezellig hoor die katte beesten, wij hebben er ook 2.

Voor alle nieuwe onder ons we hebben een gesloten club (niet zichtbaar voor vrienden) op fb dus als je ook wilt ff een pb naar Monatoetje of naar mij (volgens mij kunnen alle leden iemand toevoegen) met je fb naam.

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @tassie lief van je meis! ik kom zelf nog wel update hoor! net zoals vandaag is het weer vrij rustig op mijn werk (geen pijl op te trekken) dus op zulke dagen zal ik mee kletsen! dus dan update ik jezelf wel hihihi...
    Maar morgen ben ik toevallig vrij en dan zal het donderdag extra druk voor mij zijn en ben ik weer weinig online!
    Jij gaat nu echt beginnen het spannend meid! veel succes! hopelijk heb je maar een ronde nodig! x

@ploon dankjewel jij heel veel succes gewenst vandaag in DD!

@dees dankjewel meid heel lief! hoe gaatie met jou? hoever ben je nu met spuiten?

@sneeuwmees wat leuk dat jij ook zon eigenwijze kat hebt! heerlijk van die poezenbeesten! het liefst had ik een kinderboerderij vol met beestjes thuis hihi

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik nodig hier nieuwe mensen uit voor fb, maar in dat groepje zijn mensen die dat liever niet willen. Ik ging er vanuit dat we het toen hebben opgezet voor iedereen hier. Willen jullie de uitnodiging voorbij laten gaan. Sorry

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bibi, heel veel succes met alles en ik zal voor je duimen. Hoop dat alles goed zal gaan!
    @ddees, geeft niet, ik blijf liever anoniem;) ik snap dat jullie het daar liever overzichtelijk houden!

Het was goed in dd. Jullie hebben niks te veel gezegd over dr h. Superlieve vrouw!!! We gingen gewoon vrolijk weer weg daar!
    En ze vonden allemaal dat we goed duits spraken haha;) ze was gewoon super positief enzo, kei fijn.

Nu bloed laten prikken voor amh, verwachting is dat dit hoog zal zijn en ze dus op moeten letten met stimuleren. Als ik weer ongesteld word nu moet ik eerst beginnen met de pil, en als ik het niet word toch op 1 dec beginnen met de pil. Dan mag ik 29 dec ofzo stoppen en dan beginne met prikken. Mijn vriend is de eerste week van jan weg, maar ik kan dan vast beginnen, niet heel fijn, maar als ik moet wachten tot hij terug komt duurt t langer. Nu kan de punct dan waarsch half januari plaatsvinden. Dus nog even geduld, maar nu weet ik tenminste waarop. Verder had ze het nog over 5 dagen wachten na de punctie en blastos terugzetten, maar mijn vriend en ik verschillen van mening of dat nou de eerste keer of de tweede keer gedaan werd...gaat toch snel zon gesprek met veel info.... Tot zover wat ik dus even onthouden heb, morgen de pil maar ophalen...

Even een tip voor wie naar dd moet deze week, vanaf morgen is er een beurs waardoor het superdruk wordt in de stad, stond al naast de weg op de verkeersborden zelfs en de mevrouw van het bloedprikken zei het ook al, dus echt op tijd gaan daar!!
    Ook succes morgen met de puncties dames!!!

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ter aanvulling, het wordt icsi trouwens ivm kwaliteit sperma...

12. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    wauw anderhalve dag ff druk met werken en ik kan jullie al niet meer bijhouden... Wel heerlijk om te lezen ook de koetjes en kalfjes (of eigenlijk katjes hihi)
    @ Ploon en Ddees heel veel succes morgen...
    @ Lets fijn dat je nu ergens naar toe kan werken en dat het allemaal zo goed is gegaan in DD
    @Bbibi succes met de verbouwing en ik zal voor je duimen vrijdag.

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hmmmm, volgens mij heb ik me niet netjes afgemeld en ben ik de hele dag 'online' geweest. In het echt was ik gewoon aan het werk en stond de computer thuis nog aan in sluimerstand:D.

Weer lekker druk hier qau kletsen, heerlijk, gezellig maar inderdaad niet bij te houden:p!
    @Biebs ik hou nog even hoop voor jou hoor, ondanks dat je het zelf even kwijt bent, blijf nog even voor je duimen. Ik blijf erbij dat alles behalve als je écht heel ongesteld wordt een goed teken kan zijn. We horen vrijdag van je hè!!

@Lets fijn gevoel hè als er eindelijk wat gaat gebeuren! Inderdaad Dr. H is een schat van een mens!

@Ploon en Ddees! Heel veel succes meiden!!!!

verder weet ik het niet meer:)!

*zwaai* naar iedereen;):D

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: fijn dat je een prettig gesprek hebt gehad en dat jullie snel van start kunnen gaan. Niet alleen een spannend begin van het nieuwe jaar voor jullie, maar ook een hoopvol begin! Ik ga voor je duimen!
    @Ploon: al aangekomen in DD? En lekker geshopt?
    @Ddees: veel succes morgen in DD!! Op naar een mooie opbrengst. Neem aan dat jullie ook al onderweg zijn of snel in de auto zullen stappen.
    @Botala: jij ook al klaar voor jouw punctie? Donderdag had je hem, toch?
    @Jippiejee: heb je naam niet (de hele dag) onder in het scherm zien staan, dus je was anoniem aanwezig.;)

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Denken jullie dat het heel erg vervelend voor me is, als mijn vriend niet thuis is in de dagen dat ik moet spuiten? Hij moet dan naar het buitenland voor zijn werk, en hoe ik ook smeek, het kan echt niet anders, behalve iets later, maar das helemaal niks ivm punctie, en ik wil ook niet later beginnen dan nodig..liefst morgen nog, maar dat gaat niet..;) voordeel, nog ff snel overstappen van verzekering, intake ed. Van vandaag betalen we nu gewoon zelf..

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: misschien wel beter dat je man weg is, als jij veranderd in een hormoon-monster. Kun je ook geen ruzie maken...hihi...;):D Ik moet zeggen dat de spuitfase in het begin erg meevalt, dus ik zou liever hebben dat, als je man toch weg moet, het dan is.
    Doe je de fm in NL, want dat vergt natuurlijk wel wat inspanning van jouw kant (maar als je dat in NL doet is dat ook prima te doen). Ik zou daarom zelf in ieder geval niet later starten met een poging.;) En wij zijn er om je door die eerste dagen te slepen.

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh dus toch niet de hele dag onderin gestaan... :D

@Lets, ik zou er ook zeker geen problemen mee hebben hoor de eerste dagen. Ik vind het spuiten ed ook niet zo'n 'ding' eerlijk gezegd. Maar nu moet ik wel zeggen dat ik er erg nuchter in ben hoor en ik werk zelf in ziekenhuis waar ik ook spuitjes klaar moet maken dus dat was ook niet allemaal nieuw. Van de hormonen had ik ook niet bijzonder veel last. Dus als je het anders niet heel erg vindt dat hij weg is zal het nu ook niet zo'n punt zijn. Zeker idd de eerste dagen. En wat sneeuwmees al zei, wij slepen je dan wel door de ergste onzekerheden heen!

Het gaat je echt prima lukken hoor!!!;)

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames, had net al wat getypt maar is nie doorgekomen.
    Fijn dat jullie er zijn! Baal gewoon dat ik dan alles alleen moet doen, echo's ook enzo. Naja pap rijdt zo met me naar dd dus dat is het probleem ook niet, zou met navigatie nog wel alleen durven ook.
    Maar meer gewoon dat ie er nie is vind ik niet leuk... Dus ben nu al een monster zonder hormonen haha..

Hoever van tevoren krijg je trouwens prikinstructie enzo, en hoe werkt dat precies??
    Sorry dat ik zoveel vragen heb, zit er even vol van na vandaag maar goed julllie weten hoe dat gaat, dat scheelt!

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; Nou, de kop is eraf! En je hebt een goede indruk achtergelaten met je Duits. Tja, vervelend dat je man weg is wanneer jij gaat beginnen met de medicijnen en de tussentijdse echo's. Maar ja, gelukkig kan alles wel doorgaan tijdens zijn afwezigheid en loop je daardoor geen vertraging op, toch?
    Wat de prikinstructie betreft: ik kreeg deze afgelopen woensdag toen wij onze tweede afspraak hadden in DD. Tegelijkertijd had ik een uitgangsecho. De uitgangsecho en het gesprek over ons traject (IVF) vond en plaats bij dr. S. waarna wij de prikinstructie kregen bij de verpleegkundige. Deze afspraak is volgens mij altijd zo vlak voor de menstruatie (week 3 van de cyclus).
    Kon je het trouwens een beetje makkelijk vinden?

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jawohl;) we waren iets te vroeg afgeslagen omdat ik heel enthousiast riep dat is het rwi4 gebouw, vervolgens stonden we aan de achterkant. Haha. Maar je moet ook zo raar keren daar bij die stoplichten..
    Ook thanx voor beschrijving parkeerplaats, anders hadden we de verkeerde genomen, nu in een keer goed!!

Deel Deze Pagina