Ho Hoi, Wat is er geschreven zeg afgelopen dagen!!! Sorry, maar ben ff het spoor bijster wie waar precies in het traject zit. Volgens mij begint het nu voor iedereen langzaamaan op gang te komen toch?! Aantal puncties aankomende dagen, succes dames!!! Shadixxx ook weer begonnen, spannend! Succes meid. Hier nog niet echt het besef dat het toch echt zo is en we echt zwanger zijn. Ben natuurlijk ontzettend onzeker en hoop zooooo dat het allemaal goed is. 3/12 hebben we een echo in DD. We hebben het inmiddels aan familie vertelt en paar vrienden, voor de rest houden we het nog even stil tot na de echo. Iedereen is net als ons nog beetje zo van he?? Echt waar?? Maar allemaal super blij natuurlijk. Voelt alleen nog niet echt of het over ons gaat. Ben af en aan beetje misselijk maar ben ik alleen maar blij mee. (of klinkt dat gek). Geeft me iets meer de bevestiging ofzo, weet ook niet maar zal zeker niet gaan klagen. Nou, dames, ik kruip lekker ons bedje in. (met sokken nog aan). Echt voor iedereen heel veel succes aankomende dagen/weken en hoop dat we 2013 mooi kunnen afsluiten!!!
@sneeuwmees : ja helemaal klaar voor net de pregnyl gezet dus morgen avond richting Venlo daar overnachten en donderdag ochtend vroeg door naar DD @ Lets: snap best dat je het niet leuk vindt dat je moet spuiten zonder je man erbij maar voor je het weet is het een routine die onderdeel uitmaakt van je dag. Ik heb het altijd alleen gedaan vond ik prettiger... @Mikka: Snap het helemaal zolang je misselijk bent geeft dat toch een soort van bevestiging zou ik ook hebben hoor. truste allemaal
@lets jou ritje DD zit er dus op? Wat goed dat je duits zo goed af ging! En eens met de rest van de dames... Als je man dan toch moet dan maar aan het begin.. Zo spannend vond ik het niet! Maar moet eerlijk zeggen dat ik heel de mmm zef alleen bewandel Alle echos deed ik alleen alle iui"s deed ik alleen! Nu ook alles behalve de terugplaatsing en de punctie ging hij mee! Vind het prima! Bij mijn werk weten ze het maar bij nijn man niet en die is heel druk dus gaat gewoon vaak niet anders! Went allemaal hoor hihi @ jippie lief van je meissie! hoe issie met jou? En met je gevoelige buik? @ botala voor jou gaat het ook beginnen! Spannend, zie je er tegenop? @mikka leuk dat iedereen blij reageerde @all ( zo meld je dat je je ff terug trekt en zo klets je dezelfde dag nog de hele dag! Nouja! Morgen dus dag vrij ( of halve dag) ben er nig niet aanuit dus zal wel weer druk zijn! Jullie horen me weer vanelf! Hihi Slaap lekker!!
Zo. Even snel een berichtje. Klaar voor het ontbijt ( wat ik niet mag hebben). Niet zo geweldig geslapen. Had een idee dat er wel eens gerookt wordt op deze kamer. Nu zere keel. Maar kan ook van mijn verstandskies komen. Is Nog een beetje dik. Ik had het heel warm vanochtend. Hopelijk geen koorts. Maar maakt dat eigenlijk uit voor mij?? Mijn man is namelijk kip lekker Ik heb echt nooit wat. Heb ik dit nu. Baal ervan. Hopelijk heeft het geen invloed. Ddees: ik heb ook blond haar. In een knotje achter. En een zwarte trui met grijze hals. Misschien zien we elkaar nog. Maar in ieder geval heel veel succes. Ik ben nog steeds bang dat alles weg is. Zal blij zijn als het achter de rug is en ze wat weg hebben kunnen halen. Sorry voor dit ego bericht. Reageer snel weer.
Even een snelle knuffel voor Ploon! Komt goed meissie. Ik voelde me overigens exact hetzelfde als jij, kwam ook echt door de zenuwen!
@Ploon: zenuwen kunnen rare kwaaltjes veroorzaken. Zeker als je slecht geslapen hebt, ben je ook wat rillerig en niet fit. Straks mag je nog even verder uitslapen. Veel succes! @Ddees: jij ook nogmaals succes! Kan het niet vaak genoeg tegen je zeggen! @Botala: voor jou schiet het ook al weer op. Ben je zenuwachtig? Het is toch jouw eerste keer in DD, toch? @Mikka: die eerste tijd (zeker net na een positieve test) is zo onwerkelijk. Dan is het gewoon prettig dat je lichaam signaaltjes afgeeft, zoals misselijk of pijnlijke borsten of wat dan ook. Leuk dat de mensen zo blij zijn. Wisten ze ook dat kinderen krijgen voor jullie niet zo vanzelfsprekend was? @Bbibi: succes weer met klussen (in huis dan)! Hier de laatste avonden vroeg naar bed gegaan. De extra rust lijkt toch mijn spieren wat te ontspannen. Het is nog steeds allemaal gevoelig en pijnlijk, maar de scherpste kantjes zijn er vooral in de ochtend vanaf. Door het vele zitten op het werk, neemt dat wel weer toe in de loop van de dag. Maar goed. Morgen weer een dagje vrij om bij te tanken en me door de fysio weer even uit elkaar te laten trekken.
Voor het eerst dat ik lees dat je het alleen doet,ik doe het namelijk ook alleen! (zit in WAO) Alle IUI's allemaal alleen gedaan,in DD ga ik ook alles alleen doen behalve terugplaatsing en punctie. De echo's van mijn zwangerschap is hij meegeweest maar ook mijn moeder. (godzijdank niet toen het mis was!) Mijn lief is dus ook altijd heel erg druk. Ik vind het niet erg dat ik alles alleen moet doen maar hij heeft veel stress en daardoor slechte zwemmers en dat is niet leuk!
Zo daar ben ik weer. Vlak voordat ik even mn oogjes sluit een berichtje aan jullie. Het ging heel goed. Viel zo mee. En gelukkig zaten de follikels er nog. 12 stuks heeft hij er weggehaald. Nu hopen dat daar iets van bevrucht wordt. Dat horen we morgenvroeg. Moet morgen beginnen met de utrogestan en vandaag al een keer Pregnyl spuiten (en zaterdag en dinsdag). En hopelijk maandag de tp. Nu weinig last. Alleen wat moe. Maar dat komt ook vast omdat ik niet lekker geslapen heb vannacht. Ddees; hoe ging het bij jou? We hebben je man nog gesproken in DD. Ik kom later terug.
Ha lieve meiden, Wat een gezelligheid hier! Sorry, ik reageer te weinig, maar lees wel met jullie mee. Wat een drukte met puncties en voorbereidingen daarop. Voor iedereen onwijs veel succes! Ik duim voor jullie. Mooie oogst Ploon! Hoop voor Ddees ook op zo'n goed resultaat!
@Bbibi en Sneeuwmees: nee niet zenuwachtig voor de punctie. Dit is inderdaad mijn eerste in DD maar zal niet veel anders gaan dan in NL denk ik. Vind het wel spannend of ze er nog zitten. Vind het nog steeds een gek idee dat een neusspray de boel moet tegen houden... Ben wel zenuwachtig of we er op tijd zijn.. komt natte sneeuw aan, groot congres in DD dus druk in de stad. Ik zal wel niet al te best slapen maar ja dat haal ik morgen wel in. @Ploon: fijn dat het zo goed is gegaan nu maar duimen voo een paar top bevruchtingen... Wist je al dat je pregnyl moest spuiten erna? Hoe ging dat in de uitslaapkamer mocht je snel weg? Ik moet morgen om 9.00 uur ben benieuwd hoe lang we daar zijn of dat we gewoon weer lekker snel naar huis mogen.
Ploon: Mooie score meis! Duim voor mooie bevruchtingen!! Ddees: Hopelijk bij jou ook alles goed gegaan!! Ik duim! Botala: Heel veel succes!! Xx
Ploon fijn dat de puntie "mee viel" en hopen op een mooie score. Ook voor jou Ddees. Mikka gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ook "genoten" van de misselijkheid. Inderdaad zolang je het kindje zelf nog niet kunt voelen een hele fijne bevestiging. Ik heb het grootste deel van mijn zwangerschap veel moeten overgeven, maar was er alleen maar blij mee.
@Ploon: mooie score! Nu eerst lekker bijkomen en bijslapen. En heel veel succes morgen hoeveel er bevrucht zijn. @Ddees: kwam ook even spieken of er nieuws van jouw kant was. Ik hoop dat het allemaal meegevallen is.
@dees succes meid @ploon wat een mooie opbrengst 12 stuks! super! morgen dus het spannende telefoontje! en dan? embryoscoop of AH? @Botala voor jou is ht morgen alweer zo ver! spannend hoor @klaproos, jij dus ook alles alleen? ik vind het oprecht niet erg aangezien het me rust geeft dat ik alles alleen kan regelen en mijn man er niet teveel mee bezig hoeft te zijn ivm zijn werk en dan nog het klussen thuis... ieder zijn ding.... maar soms maakt het dat ook wel weer moeilijk... Dat ik al het verdriet alleen lijk te dragen en hij niet mijn verdriet ziet... maarja niets aan te doen, hij belt me altijd wel meteen om te vragen hoe het gegaan is hoe groot mijn eitjes zijn enzo... (knap he dat hij dat allemaal al begrijpt? hahaha super schattig) @Sneeuwmees fijn te horen dat de extra rust je spieren goed doen! hoe is het met je zoontje? Nog steeds in blijde verwachting van zijn broertje of zusje? @hier vanmorgen vrij geweest aangezien wij nieuwe meubels gingen ophalen. Ik zou niets veranderen in ons nieuwe huis... uhhhh fout! nieuwe bankstel, nieuwe eettafel, nieuw dressoir, nieuwe tv dressoir hihihi echt te erg gewoon! dusja nieuw huis nieuwe inboedel zullen we maar zeggen... enne graag een nieuwe start (met een kindje of 2 hihihi) vandaag overigens weer een mailtje naar pleegzorg gestuurd... kreeg vorige keer geen antwoord. Hopelijk dit keer wel
Goed nieuws, Ploon! Hopelijk geldt dat ook voor jou, Ddees! Wat betreft sneeuw: wij zijn afgelopen januari op 2 van de verschrikkelijkste sneeuwdagen heen en weer naar DD gereden. Ik zal het nooit vergeten. Maar wat ben ik blij dat we gegaan zijn!
He meis yup ik heb ook een bepaalde rust dan en toen ik de IUI's deed was het zkh op 10 minuten fietsen. Nu zit ik bij een ander maar met de bus ook goed te doen (half uur) Het is ook wel zo dat je dan idd alleen het verdriet lijkt te dragen Niet dat mijn lief het niet begrijpt maar het is toch anders. Wel knap dat ie dat allemaal snapt ja! De mijne weet er allemaal niets van hihi. Ik heb ook zoiets van hij moet al naar mijn ziekte-gezeik luisteren dus de rest hoeft ie er ook niet bij (zegt zelf dat het hem niets uitmaakt) Botala succes nog,was je vergeten sorry!! Ploon fijn dat het gelukt is allemaal.