ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een fijne score Ploon. Ik hoop mee op een mooi aantal bevruchtingen!

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #3722 Ploon, 20 nov 2013
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
    Botala, we waren om half 9 aan de beurt voor de punctie. En zaten om half 11 weer in de auto. Gaat best vlot.
    Ja we wisten dat ik pregnyl moet gaan spuiten. Vind het prima. Vanavond de eerste.
    Heel veel succes morgen! Heb je nog een hotel gevonden?
    Ik lig nog steeds op de bank (heb nagenoeg nergens last van maar gewoon even heerlijk dutten). Te reageren met mijn telefoon. Is niet makkelijk. Straks even achter de computer dan aan iedereen reageren.

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Ploon; mooi aantal eitjes!! Nu hopen op een mooi aantal bevruchtingen!!

@Ddees; hoe is het met jou gegaan??

@Botala; veel succes morgen!!!

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ik was te snel met versturen!! Ik wilde ook nog even naar de rest zwaaien!! Dus bij deze: zwaai, zwaai:D.

@ego; ik heb sinds gisteren last van mijn darmen (ik heb al PDS, maar nu echt meer last met (sorry) wat dunne ontlasting:(. Zou dat door de Menopur kunnen komen??

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ego We zijn gisteren om 19.15 vertrokken en waren om 21.45 bij het hotel. Dit lag ongeveer op een half uur rijden van de kliniek. Vanmorgen om 8.15 vertrokken en we waren er om 10.05 Mega file door dat de snelweg 57 een stuk was afgesloten en we over de 44 omgeleid werden. En het was druk vanwege een grote medische beurs. (dit wiste we).
    Botala ga op tijd het is een chaos in en om DD. Meestal mag je met een uurtje op de uitslaap kamer al weer gaan. Neem wat te eten mee ze hebben daar alleen een paar kleine koekjes. Het duurde bij ons langer doordat degene waarmee ze bezig waren wat probleemmatisch was en de anesthesist nog moest afrekenen en mijn infuus naald eruit halen. Daar moesten we dus op wachten.

De punctie ging voorspoedig. Maar 5 eitjes gevonden, hopelijk zijn ze rijp.
    Morgen worden we natuurlijk gebeld en dan zouden we vrijdag ochtend (om 8.00)voor een lipid infuus moeten. Dus bij bevruchtingen reizen wij morgen avond weer terug naar DD

Lets dat gaat vast wel lukken hoor
    Mikka we blijven gewoon door duimen voor jou en hopen op een mooi hartje
    Ploon mooie score. Hebben ze jou nog een tijd gegeven wanneer ze bellen? Volgens mij was het altijd rond 10.00 Ja mijn man zei het. Wel leuk, jammer dat ik jullie niet gezien had.
    Bbibi Wel fijn nieuwe meubeltjes nou moet inderdaad nog die lang verwachte wens uitkomen . . . .

De rest zwaai

6. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even snel sta op punt om te vertrekken naar hotel.
    Thx allemaal en Ddees bedankt voor de tip te laat komen is echt mijn ergste angst... We zitten bij Venlo dus ongeveer 45 min van DD. Probeer straks in hotel nog even te reageren op iedereen.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: fijn dat alles weer achter de rug is. Laten we hopen dat deze de lucky 5 gaan worden. Ze zijn, als het goed is, mooi rijp! Wat een ellende als je al wat gespannen bent, ergens op tijd moet zijn en dan file hebt. Hoe lang duurt die beurs? Heb je er vrijdag ook nog last van. Tegen mij zeiden ze dat probeerden te bellen tussen 10-12, maar ze belden mij toen gelukkig al om 10.05 uur op. Ik duim voor mooi nieuws morgen!
    @Ploon: lekker op de bank blijven hangen. De pijn kan wel meevallen, maar je bent toch onder narcose geweest en dus erg duf en slaperig. Geef er dus maar even lekker aan toe. Je zit weer snel genoeg in de waan van de dag.
    @Bbibi: heerlijk om allemaal nieuwe meubels te kopen. Het droompaleisje gaat al echte vaste vormen aannemen. Moet je nog lang wachten tot ze afgeleverd worden?
    Mijn zoontje is inderdaad nog erg blij, maar merk dat hij het tijdsbesef maar niet snapt. We hebben nu een lineaal (van 50 cm) geprint op de keukendeur gehangen, met allemaal mini-poppetjes erbij geprint. Hij mag nu iedere week een poppetje op de juiste grootte van het kindje plakken. Met de bedoeling als hij bij de 50 cm is, dat zijn broertje/zusje ook echt (ongeveer) gaat komen.
    @Botala: goede reis! Hopelijk kun je zonder al te veel files en oponthoud doorrijden.

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Die beurs is er t/m het weekend. Botala veel succes morgen.
    Als we vrijdag moeten gaan we weer een hotelletje doen
    XxX

9. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Mikka: ik kan me voorstellen dat het besef er nog niet helemaal is. Maar... het is ECHT zo :) Geniet er maar van ;) Over een kleine 2 weken de echo. Joepie.
    Lets: wat super dat het goed ging met de intake. Wel fijn dat jullie toch in half januari een poging kunnen ondernemen. Waarom willen jullie misschien niet kiezen voor de embryoscoop?
    Wel knap hoor voor diegene die dit 'alleen' doen. Waarschijnlijk doe je het 'gewoon' als het moet. Dat geloof ik. Maar toch vind ik het knap van jullie.
    Sneeuwmees: fijn dat je je iets beter voelt en het iets beter gaat. Doe het wel rustig aan hè! Is zo belangrijk!
    Haha Botala, die 'angst' had ik ook dat er niets meer zou zitten. Maar de neusspray houdt het dus echt tegen.
    Fijn dat je een hotel in Venlo hebt geboekt. In ieder geval dichterbij.
    Haha Bbibi, een hele nieuwe inrichting terwijl je het niet van plan was. Dat is toch een geweldige verrassing :)
    Gaan jullie voor pleegzorg? Sowieso? Of enkel als er geen kindje van jullie samen komt (als ik dat mag vragen, want kan me voorstellen dat dat gevoelig is).
    Stiertje: oh ja echt? Hadden jullie zoveel sneeuw toen? Dan is het een lange rit. Maar bij deze poging ben je zwanger geworden van jullie dochter als ik het goed begrijp?
    Klaproos: bijna de intake..... wat fijn toch.
    Tassie: ik had geen diarree van de Menopur maar wel misselijk. Het kan echt wel iets met je doen, hoor.
    Ddees: jeetje wat hebben jullie er toch lang over gedaan vanmorgen. Wat een spanning zal dat zijn geweest voor jullie. Goed dat jullie op tijd vertrokken zijn en op tijd in de kliniek waren.
    Je man vroeg in welk hotel wij geslapen hebben afgelopen nacht. Dit was Westfälischer Hof. Maar ik heb even gekeken voor je, maar die is vol. Wij hadden nog het 'geluk' dat we een nacht voor de beurs waren (al was de prijs er niet naar). Ik heb namelijk ook even verder gekeken voor je, maar wat een prijzen zeg. Kun je niet vragen of dat infuus later kan (of kan dat niet?)? Dan kun je eventueel vanuit huis komen.
    Mooi, 5 eitjes. Zit vast een goede bij!
    Ons is gezegd dat we tussen 10 en 12 gebeld worden morgen. Zal vast voor jullie ook gelden. Wij hebben aangegeven dat we graag na 11 uur gebeld willen worden omdat ons dochtertje af moet zwemmen ;) voor haar Guppy 2-diploma. Wel balen dat we dan iets langer moeten wachten, maar zie het ook niet zitten om in een vol zwembad gebeld te worden.
    Sneeuwmees: wat een leuk idee van die liniaal. Nu maar hopen dat je niet 2 weken overtijd loopt en de baby 53 cm is ;)
    Hier wat buikpijn maar met een kersepittenkussen erop is het goed te doen. En fijn vertoeven voor de televisie. De kies doet me meer pijn. Ga morgen echt de tandarts bellen. Moet even iets gebeuren.
    Trouwens... het wordt IVF en geen ICSI, vertelden ze ons nog op de valreep voordat we naar huis gingen. Dus dat scheelt weer.

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ploon dank je voor de moeite. We hebben ook van C. Van de kliniek een adres gekregen en anders het hotel wat we nu hadden. En nee het infuus kan niet later, het duurt 2 uur en moet voor de puncties klaar zijn. Nu eerst morgen maar afwachten. Ik blijf het eng vinden.

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey ploon en dees fijn dat alles goed is gegaan! Succes met de uitslag morgen!!

Ploon, wij hebben nog niet de vraag gekregen over de embryoscoop dus dat weten we nog niet eigenlijk

Botala succes morgen, vanuit venlo ben je er zo hoor.

Knap bibi en klaproos dat jullie alles alleen doen, ik dring het gewoon op aan mijn vriend hihi, maar hij wil ook wel mee enzo. Hij probeert iets korter weg te gaan zodat bij iig er bij de eerste spuit en missch echo bij kan zijn.

Zo net de anticonceptiepil opgehaald.. T blijft krom...en ik heb zon vermoeden dat ik morgen ook nog net ongesteld ga worden, zag al wat veegjes rood straks.. Weet nu iig dat de apotheek hier niet moeilijk doet over duitse recepten, was geen enkel probleem zei ze..dus dat is vast fijn.

Liefs

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: fijn dat je vriend evt. korter weg kan en zo betrokken is. Ook ik heb het merendeel van al mijn pogingen toch echt zelf moeten doen. Niet lullig naar mijn man bedoeld, maar de eerste twee pogingen in NL ging ik zelf naar de follikelmetingen toe en spoot zelf mijn medicijnen (ging naar de apotheek e.d.). Hij kwam pas later aan bod als de punctie en tp ingepland werd. Toen we naar DD gingen moest hij wel mee, omdat ik de fm daar liet doen en niet zelf durfde te rijden. Bij de eerste poging hebben we ooit wel eens geprobeerd dat hij bij mij de spuit zou zetten, maar moet zeggen dat ik daar juist hartstikke zenuwachtig van werd. Dus deed het liever altijd zelf.
    @Tassie: zelf geen ervaring mee, maar het zou me niet verbazen als het van de Menopur komt, zeker als het begonnen is juist nadat je daarmee begonnen bent. Staat er niets over in de bijsluiter.
    Ik had bij de eerste poging Decapeptyl gespoten (om de cyclus plat te leggen). Dat legde bij mij niet alleen mijn cyclus plat, maar ook mijn darmen. De gyn herkende dat helemaal niet als bijwerking, maar ik had het maar mooi. Dus die rotzooi kan rare dingen veroorzaken, hoor. Hopelijk is het even beginners-ongemak en is het snel weer voorbij.
    @Ddees: gaat vast allemaal goedkomen morgen! De bevruchting is toch altijd wel goed gegaan bij jullie. Snap het wel, want ondanks dat bij ons dat ook nooit het probleem was, vond ik het toch altijd spannend weer op dat telefoontje te moeten wachten. Mocht het toch niet lukken met een hotel, wil ik wel eens in het boekje kijken van hotels/gasthöfen net van de snelweg af. Ik zal aan je denken morgen!
    @Ploon: leuk dat je dochtertje morgen af moet zwemmen. En dan ook net op een spannend tijdstip voor jullie. Hoop dat ze er een beetje rekening mee houden met bellen, zou vervelend zijn als het allemaal samenvalt en je op een heel ongemakkelijk moment gebeld wordt.
    Toen ik bij mijn poging door DD gebeld werd, had ik toevallig een overleg en dacht laat ik dat maar gelijk even om 10 uur doen, dan is het maar klaar voordat ze bellen. Maar we zitten amper in overleg en de telefoon gaat. Daar ga je dan met bonkend hart, want stel dat het slecht nieuws zou zijn, dan moest je wel zo 'onbewogen' mogelijk weer terug in overleg. Gelukkig was het een goed-nieuws telefoontje. Ik had toen ook gevraagd om pregnyl na te spuiten en dat moest ze overleggen. Ze zou me die middag terugbellen. Ik nog gevraagd of ze na een bepaalde tijd konden bellen. Zouden ze doen. Maar je raadt het al. Zit weer koud in een overleg en hupakee daar ging de telefoon weer.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: succes vandaag! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht.
    @Ddees en Ploon: veel succes met het telefoontje vanochtend. Ik duim voor mooi nieuws voor jullie.

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook names mij, botala, ddees en ploon, succes vandaag!

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Botala, Ddees en ploon... duimen draaien!!!

X

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    botala succes vandaag meis!!

dees 5 is dan misschien niet ontzettend veel, maar dat hoeft ook niet! als er maar gewoon 1 toppertje tussen zit! en dan met de infuzen moet het gewoon goed komen :)

sneeuwmees wat een geweldig leuk idee van die lineaal! Ook erg leerzaam voor hem en zo heeft hij iets om naaruit te kijken en af te tellen! onwijs leuk bedacht!

ploon en dees horen jullie vandaag de bevruchtingen dames? ik duim voor jullie

klaproos voor jou een dikke knuf omdat je zon sterke vrouw bent! je ziek zijn en dan alles alleen... ik weet precies hoe het is! dus dikke knuffel meis!

tassie ik heb precies hetzelfde! door de menopur zit ik continue aan de diarree ook met puregon! ik heb ook pds dus wie weet reageren we extra heftig? En als ik dan aan de utro ga is dat een hele verademing en hoef ik gelukkig veeeeel minder vaak naar het toilet! ben benieuwd of jij dat straks ook hebt :) hihi

@lets nou idd erg krom he weer aan de pil :( knuffel

@shaddixxx hoe gaatie met jou meid? Ben je al ongesteld geworden? spannend ht gaat echt snel beginnen voor jou!

@rest zwaai zwaai

17. Dikke knuffel voor alle meiden die in spanning zitten vandaag!

Biebs, ik ben al sinds zaterdag aan het spuiten meissie ;)

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi; Haha, ik moet zo lachen om jou: eerst schrijf je dat je het erg druk met je werk en met de verbouwing hebt, en nu ineens allemaal berichtjes van jou. Erg gezellig, want ik miste je wel:) Ik denk dat het inderdaad van de Menopur komt, heb ook meer buikpijn (darmen) en wat lage rugpijn.
    Verder voel ik mij goed, mijn man gaat elke ochtend met de Menopur aan de slag zodat ik alleen alles hoef in te spuiten. Lekker makkelijk!

@Sneeuwmees; tjee, bij jou stopten je darmen er dus mee? Dat is helemaal erg. Ik gebruik zelf dagelijks Movicolon omdat bij mij mijn darmen vanzelf stoppen, dus ik weet hoe erg het is..... Trouwens wat een leuk idee om aan je zoontje te laten zien hoe lang het nog duurt voordat de baby groot genoeg om geboren te worden. Echt heel origineel!

@Botala, Ddees en Ploon; heel veel succes vandaag!!! Dat jullie maar mooie berichten mogen krijgen!!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Kwam even spieken of er al nieuws van de dames is (gelukkig ben ik niet ongeduldig). Wat een zenuwengedoe is dat altijd dat wachten op een telefoontje. Hopelijk snel goed nieuws.

@Tassie: zo te horen ben je niet de enige met diarree, dus dan is het waarschijnlijk de combi. Als je eierstokken getriggerd worden en follikels gaan groeien, dan worden ook je darmen nog eens extra gemasseerd en als die al niet veel nodig hebben...
    @Bbibi: ik dacht hetzelfde als Tassie. Je verontschuldigde je netjes voor het even niet online zijn, maar vervolgens klets je nog lekker vrolijk mee (alleen maar leuk, hoor)!
    @Shadixx: wanneer mag jij voor de eerste fm? Voel of merk je al iets?

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @tassie en sneeuwmees! jaaaaa ik schaam me enorm... en weet je wat het ergste is? ik heb het echt mega druk!! mijn werk stapeld alleen maar op... maar merk dat ik er vandaag niet echt bij ben met mijn hoofd... ik dwaal teveel af ... hihihi
    sorry ladies! :D
    vanaf morgen ben ik weer niet aan het werk dus zal ik weer 4 dagen stil zijn deal? hihihi
    ik kan jullie gewoon niet missen ;)

@shaddixxx *schrik* echt waar? was je al ongi geworden? dat heb ik dan gemist... super... wanneer heb je je eerste fm? ging je dat nou bij het ziekenhuis bij jou in de buurt doen? en dan de iui zelf in DD?

Deel Deze Pagina