ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ook ik ben aan het kijken of er al nieuws is van de meiden! Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig:D. Haha, Bbibi, weer een berichtje! Gezellig!
    Zit je op je werk??? Ahhhhh!! Ik zal niets vertellen, hoor.
    Hoe is het met jou Sneeuwmees? Gaat het nog steeds wat beter met je?

Ik kom straks weer kijken, hoor!
    Oh ja, Shaddixxx, jij hebt toch vandaag telefonisch contact met DD?? Of zit ik er ook naast? Sorry, hoor....Ik hou het soms niet meer goed bij.

2. Haha, ja, vorige week donderdag ongesteld geworden. Ik heb maandag de eerste FM, inderdaad gewoon in Zoetermeer. De IUI is inderdaad in DD!

@Sneeuwmees; Maandag dus, haha! Ik voel nog helemaal niks, durf er ook niet zo op te vertrouwen dat het nu meteen aanslaat. Hoewel we daar natuurlijk wél heel erg op hopen!

@Tassie; Ik heb inderdaad vanmorgen naar DD gemaild. Nog niets gehoord, dus ik wacht af!

Ik ben ook benieuwd hoe het met de meiden is die inmiddels waarschijnlijk wel een telefoontje gekregen hebben..

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: het gaat op het moment wel. Vanmorgen bij de fysio geweest en die heeft alles weer losgeduwd en gemasseerd. Dus voor nu even wat meer 'soepelheid' (voor zo lang het duurt).
    @Shadixx: zal zeker spannend zijn je eerste fm, zeker na je eerdere ervaringen met IUI! Maar we gaan ervanuit dat die Menopur jouw follikels wederom opgespoord heeft.

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hier om 11.15 uur een telefoontje van I.rma gehad. Maar 3 bevruchtingen. Was wel ietwat teleurgesteld. Maar van de andere kant hoeft er natuurlijk maar 1 goede bij te zitten.
    Mag zaterdag weer bellen hoe het gaat.
    Had natuurlijk gehoopt op meer met 12 eitjes. Maar ja, tis niet anders. Is natuurlijk ook de eerste keer (en hopelijk laatste) dus misschien dat ik wel iets te veel verwachtte.
    Maandagmiddag om 12.25 uur de terugplaatsing hopelijk.
    Ik lig alweer op de bank. Vanmiddag om half 4 naar de tandarts. Eindelijk. Poeh, voel me lamlendig.
    Ddees: jij al gebeld? Vast wel. Ben benieuwd. Werd jij direct na 10 uur gebeld? Hopelijk zijn er veel bevruchtingen voor jullie. Ik duim voor je.
    Botala: hoe is het gegaan vandaag? Wat is de opbrengst? Viel het mee? En ook met het verkeer heen vanochtend trouwens?
    Ik ga even m'n ogen dicht doen. Ga straks weer lezen hoe het met jullie vergaan is.
    En de rest een knuffel voor het meeleven. Echt lief!

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Ploon; ik begrijp dat je op meer bevruchtingen had gehoopt, maar wat je al zei: je hebt er maar één goede nodig. Nu gaat het duimen verder voor zaterdag! Ik hoop dat je je snel beter voelt!!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: begrijp je teleurstelling, hoor! Maar er zijn er toch maar mooi 3 bevrucht. Krijg je er 1 of 2 teruggeplaatst?
    @Ddees: ben nu ook wel benieuwd naar jouw uitslag! Duim ook voor een mooie score!

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Er waren 2 rijpe eitjes , maar geen bevruchtingen. Binnenkort maar een gesprek aanvragen met dokter S.
    Ploon jij gelukkig wel een paar al zijn het er niet zoveel als dat je gehoopt had. Ik denk dat ze om 10.30 belde.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: ach, meid, toch! Wat een teleurstelling. De bevruchtingen waren de vorige keren toch geen probleem? Weet even niet wat ik zeggen moet. Een dikke knuffel!

9. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Net thuis dus even een snel bericht (mijn ogen valken bijna dicht).Alles is goed gegaan om 6.30 uit Venlo betrokken en we waren om 8.15 in DD half uurtje file dus dat viel mee. 9 uur was de punctie opbrengst 7 stuks een stuk minder dan de laatste 2 keer. Dus op hoop van zegen dat ze willen bevruchten. Ik kom straks nog even online eerst even een tukkie.

10. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ddees vind het zo erg voor je gun het je zo heel veel sterkte x

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Hé Ddees, wat een slecht nieuws. Jeetje, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Een dikke knuffel, meid!!

Botala, hopen op mooie resultaten, meid! Slaap lekker!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ botala goed nieuws meid! voor nu lekker rusten!

@ploon zoals je zegt er hoeft er maar 1 te zijn... ik had er 19 eicellen en 14 bevrucht maar toch tot nu toe steeds niet zwanger geraakt, dus helaas wil dat echt niet altijd wat zeggen! het gaat om de kwaliteit niet kwantiteit meid...

@dees ik vind het ook zon verschrikkelijk rotnieuws! hoe kon dit nou gebeuren :( vind het echt onwijs erg voor je! hele dikke knuffel voor jou, je bent een sterke vrouw! x

@shaddixxx owh wat erg schaam, ik heb dat niet gevolgd... sorry! maar wat goed! hopelijk is er maandag al een mooi (of 2 ) eitjes voor jullie zichtbaar... spannend!

@sneeuwmees jij weer lekker soepel dus (voor even?) hihi

@tassie ben ik weer! zucht... ik heb even de turbostand net aangehad en ben al een stuk verder! wilde vandaag vele extras doen maar gaat hem niet worden! ben echt niet in de stemming! mijn hersneen staan op weekend stand ;)

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh Ddees nee! Wat een immense teleurstelling. Dat zal rauw op je dak komen zeg. Dus vrijdag geen infuus? En snel een gesprek met dr S Hoe nu verder? Ik leef met je mee.
    Wat bedoel je met 2 rijpe eitjes? Je had er toch 5? Of hoe werkt dat?
    Ik dacht als hij met de punctie de follikels aan prikt er enkele leeg kunnen zijn.
    Is het dan niet zo als de arts zegt dat je 5 eitjes hebt je er daadwerkelijk 5 hebt? Kunnen dit ook lege follikels zijn?
    Of hoe werkt dat? Kan iemand mij dat uitleggen?

14. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Botala fijn dat het goed ging. Ik duim voor je dat die 7 ook bevrucht worden!
    Rust maar even lekker uit.

15. Wat een klap.. :( Ik weet zo goed hoe het voelt.. Heel veel sterkte!

16. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees: Wat ongelooflijk erg zeg! Heel veel sterkte meis!!

Botala: Mooie score hoor! Hopelijk raken ze allemaal mooi bevrucht!

Ploon: Kan me je teleurstelling voorstellen! Maar je hebt maar 1 goede nodig meis!!

X

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, gezellig dat je toch weer meekletst;)
    Shadixx, succes maandag alvast met de eerste FM...
    Sneeuwmees, hopelijk helpt de fysio wat langer!

Ploon, hopelijk zit erbij de drie bevruchtingen een toppertje die het helemaal gaat worden. Nu weer spannend tot maandag en de weken daarna al helemaal!

Ddees, hey meid, wat jammer zeg! een dikke knuffel van me en ben benieuwd wat dokter S. gaat zeggen... weet verder ook al niet wat ik zeggen moet maar hopelijk kunnen jullie toch snel verder met iets...

botala, succes alvast voor je telefoontje, toch weer spannend!

Hier: toch nog niet ongesteld dus ik weet ook niet wat dat was gisteren... de pil ook nog niet ingenomen, als ik voor 1 dec niet ongesteld word mag ik er dan toch mee beginnen...-pff december nog wachten en dan eindelijk aan de slag..stomme kerst:)

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Sorry dames, maar even een egoberichtje. Ik voel mij vandaag niet echt lekker. Gewoon algeheel wat ziekjes. Vooral last van mijn darmen en vanmorgen had ik het ijskoud en nu bloedheet en ik heb hoofdpijn. Ik heb voor mijn doen best een hoge temperatuur: 37.5 (normaal een graad lager in deze periode van mijn cyclus). Ik ben blij dat ik vandaag vrij heb, maar ik maak mij wel een beetje ongerust nu. Nu lees ik dat verhoging en/of koorts wel voor kan komen tijdens het gebruik van Menopur. Maar ja, er staat niets over in of ik contact moet opnemen met het ziekenhuis.
    Als het morgen nog zo is, bel ik wel vanaf mijn werk :(.

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Allereerst voor Ddees: een hele, hele dikke knuf. Wat een teleurstelling! Gesprek met dr. S. lijkt mij zeker op z'n plaats. Maar eerst maar eens bijkomen van dit slechte nieuws.
    @Ploon: 3 bevruchtingen is idd niet veel. Hadden wij ook, en met 17 eitjes was dat ook een teleurstelling. Hopelijk heb je niet meer dan deze 3 nodig!
    @Botala: toch een redelijke score. Hopelijk veel bevruchtingen!

@de rest: zwaai!

20. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ddees, wat een teleurstelling! Jeetje meid, weet niet wat te zeggen. Heel veel sterkte om dit te verwerken en hopelijk kunnen jullie snel terecht bij Dr S voor een gesprek. Dikke knuffel.

Voor de rest ook gewoon een dikke knuffel voor de spannende dagen/weken die gaan komen!! Hopen op een mooi resultaat voor allemaal. 't is iedereen zo gegund.

*Zwaai*

Deel Deze Pagina