ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Dank jullie wel voor het meedenken en zoeken. Super lief van jullie.
    Ik zal de foto van de blasto zo in mijn fotoboek zetten.
    Misschien dat Mikka zich nog iets kan herinneren van die waardes.
    Botala: ik duim voor je dat je morgen een topper teruggeplaatst krijgt. En dan nog twee overhoudt voor in de vrieskist :)
    Shadixxx: jeetje dat is inderdaad even een gehannes. Zal wel even weer wennen zijn. Maar.... als het beter is. Mijn duimen draaien ook voor jou.

2. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @ploon, ik durf niet te zeggen hoeveel cellen een blasto heeft. Volgens mij is dit niet meer te tellen omdat ze al zover gedeeld zijn en is dat het principe van een blasto maar dat weet ik niet zeker. Ik weet in elk geval niet hoeveel cellen wij hadden.
    Wij hadden inderdaad 4AA.
    Die 4 staat voor de grootte van de blasto. Op een schaal van 1-5 wordt deze gemeten zei Dr S. Waarbij 1 dus klein is en 5 het grootste. Kwaliteit was AA en dat was het beste zei hij, maar Ploon:
    Je hebt er 1tje aan boord en dat is natuurlijk helemaal top!!! een mooie kwaliteit is natuurlijk mooi meegenomen maar ze plaatsen niet voor niks een C terug! In Nijmegen deden ze dat ook, indelen in kwaliteit A/B/C maar ook voorbeelden te noemen van meiden die niet zwanger raakte van een A maar wel van een C.
    Dus probeer positief te blijven!!!! Snap dat het een beetje tegen is gevallen maar weet zeker dat het wel kan, anders zouden ze het niet terug plaatsen.

*Dikke digitale knuffel*

3. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    ps, ik heb ook later gebeld en aangegeven dat ik geen foto van de blasto had, deze kreeg ik netjes een paar dagen later via de post. Wel apart om te zien.

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Kun je die in je fotoalbum zetten?
    De mijne ziet er heel anders uit dan wat ik allemaal zie. Maar wel heel mooi, gestructureerd. Haha. Zal wel niets zeggen maar toch hihi.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: die van mij (van mijn poging in DD) staan ook nog in mijn album. Kun je die ook even bekijken. Ik heb er twee teruggeplaatst gekregen (maar ben er niet zwanger van geraakt).

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Sneeuwmees ik heb jouw foto's ook bekeken, maar de mijne ziet er gewoon heel anders uit dan alle andere blasto's die ik ook maar ergens tegenkom. Raar hè. Ik kan er gewoon geen wijs uit worden.
    Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Botala, succes met de terugplaatsing!

Ploon, ik heb geen idee;)

hoe kijk je trouwens in fotoalbums?

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon, spannend meis! Ik heb ook een foto van mijn embryo's in mijn fotoalbum staan. 1 ervan zit in vriezer de andere is nu een kleine wondertje in mijn buik..
    2 staat idd voor het stadium, 1 is het begin en bij 5 komt bijna uit de schil om te gaan innestellen geloof ik..
    Wanneer mag je testen?

Liefs

9. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Dan klik je op de naam van diegene bij het bericht. En dan klik je openbaar profiel bekijken aan. Dan kom je in het profiel en ook bij de foto's. Maar die kun je niet altijd zien als je geen vrienden bent. Dus dan moet je even een vriendschapsverzoek versturen (onder vrienden in dit profiel: contact/vriend worden met... of bij lijsten: aan vriendenlijst toevoegen). Als diegene dit geaccepteerd heeft kun je de foto's zien.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: ik ben toen ook aan het googlen geslagen en het is inderdaad een oerwoud aan allerlei vormen van rondjes e.d. Ik denk dat omdat ze trager waren met doordelen dat dat verklaart dat de cellen bij jou nog wat zichtbaarder zijn dan bij andere plaatjes die je wel eens op internet ziet. Dus inderdaad stadium 2. Maar daar moet je niet teveel bij stilstaan. Bij een tp op dag 3 is een embryo ook niet ver doorgedeeld en raken vrouwen er ook zwanger van. Heb vertrouwen in je blasto in je lichaam. Je maakt gewoon een goede kans om zwanger te raken.
    @Botala: succes vandaag! Straks weer eentje op de wachtbank erbij!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Ploon, laat je niet gek maken, ze hebben hem terug geplaatst, dus deze maakt kans. Hoeveel kans maakt niet uit, het lukt of niet dus 50/50 in dit geval;). Lekker broeden nu!

Wij zijn gister even weer in DD op bezoek geweest en ik mag gelijk deze ronde voor een tp:D. Ben blij, had er eerder al wel rekening mee gehouden dat ik pas volgend jaar aan de beurt zou zijn, dus dit is TOP! Ze gaan 4 emmy's in de scoop doen en zo mogelijk krijg ik 2 blasto's terug! JOEHOE! Dat zal heel gaaf zijn, hoop dat het mag gaan lukken, spannende jaarsafsluiting wordt dat weer;).

Verder zijn we nog even DD in geweest, je leest overal over dé kerstmarkt in DD, daar moet je geweest zijn en ach we waren er toch, gezellig dagje uit gemaakt :D!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: wat een goed nieuws! Dat is nog eens een meevaller als je op volgend jaar had gerekend en het mag nog dit jaar. Nou, meid, hopelijk alsnog zwanger het jaar uit.;)

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Goed nieuws Jippieee Hopelijk een mooie afsluiting van het jaar
    Waar zijn jullie geweest voor de kerstmarkt? Wij willen als we het gesprek gehad hebben ook gaan, maar ik weet niet waar dat zit.

14. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#3834 Klaproos, 26 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2013
    Ploon,ik hoop heel erg dat het goed zal gaan met broeden!

Jipiejee,wauw meid wat een mazzel nog dit jaar! Hoop echt dat je zwanger het jaar uit zult gaan! Ik weet ook niet waar de kerstmarkt zit dus als iemand een straatnaam heeft... ;)

Hoe gaat het met je Mees? En je bekken? Wel goed dat je toch gaat zwemmen. Wanneer is je utgerekende datum eigenlijk?

Botala,heb je een terugplaatsing gehad?

Shaddixx,fijn dat je een follikel had! Hopelijk word dat em! Zal voor je duimen. Je schrijft mooi in je blog trouwens.

Dees,zie dat je binnenkort gesprek hebt. Is er eigenlijk een oorzaak gevonden waarom het niet lukt? Je AMH is zo mooi!

Hier: ik heb echt een super eisprong gehad,lichaam deed voor de verandering eens wat het moest doen ;) Alleen helaas geen bevruchting. Bij de zwangerschap was dat echt al een dag of 4 erna. En heb toen een innesteling gevoeld dus voor deze ronde kan ik ernaar fluiten. Tsja ik ga ook niet voor niets naar DD.

15. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Jippie: wat super zeg! En wanneer verwacht je de tp ongeveer? Dat is pas een mooi kadootje in deze tijd. Heel fijn voor je.
    Hier besloten het inderdaad los te laten. Was er te veel mee bezig. Kan er nu toch niets meer aan veranderen. Het is een matige, ok, maar ook die kan worden tot een klein baby'tje. Ik ga vanaf nu maar vertrouwen kweken. Dat is het minste wat ik kan doen voor dit 'kleintje'.
    Klaproos: je weet natuurlijk maar nooit. Maar je hebt in ieder geval de intake gepland staan. En dat is al bijna..... :)
    Ja, leuk combineren met de kerstmarkt. Vorige week was alles al opgebouwd, maar nog gesloten. Dat was wel jammer.

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Heinrich-Heine-Allee inkloppen op je TOMTOM!:D
    Het lieve duitse meisje die assisteert bij de echo gaf ons dit advies! Je zit dan zeer dicht bij het centrum en bij de konings-allee en de parkeergarage van de Kunsthallen/kunstsammlung (of zoiets...) .Was voor Nederlandse begrippen helemaal niet duur. Wij zijn niet heel lang geweest, een paar uurtjes, maar hoefde maar 4,50 euro te betalen. Het was wel op maandag en dus nog niet zo druk. Maar als je de altstadt aanhoudt en dan op de borden let zie je heel duidelijk welke parkeergarage's nog plek hebben en hoeveel. Ik vond het bijzonder goed geregeld daar! Wat we wel jammer vonden was de vele werkzaamheden in de stad.

Veel plezier!:D

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaproos: ik ben 3 keer zwanger geweest, maar heb nooit iets van de innesteling gemerkt, terwijl ik er een paar keer wel van overtuigd was dat ik iets rond de innesteling dacht te voelen en bleek dan toch niet zwanger. Dus... je weet het niet, hè?;)
    Met mijn bekken gaat het redelijk (even afkloppen;)). Dus we hopen maar dat het voorlopig nog even zo blijft gaan. Mijn uitgerekende datum is 24 maart (al zal dat wel iets eerder zijn ivm waarschijnlijk geplande ks).
    @Ploon: inderdaad vanaf nu vertrouwen op je kleine emmy in je buik. Er zijn mensen die met top-kwaliteit embryo's toch niet zwanger raken en met een 'mindere' kwaliteit (klinkt zo onaardig) wel. Het is volgens mij ook gewoon een kwestie van een flink portie geluk. Dus sokken aan en aan de granaatappel (en af en toe de kleine maar flink toespreken om lekker de komende 9 mnd bij je te blijven;)). En wij gaan natuurlijk megahard voor je duimen, dus dat scheelt ook.

18. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

graag zou ik me ook hier willen aansluiten. Ik heb al een hele tijd met jullie meegelezen en door jullie verhalen, hebben wij besloten ook naar DD te gaan. Ik zal proberen in t kort mijn verhaal te vertellen.
    In oktober 2011 ben ik gestopt met de pil en al snel daarna had ik ontzettend veel pijn bij mijn menstruaties. In maart 2012 is er een cyste vastgesteld van bijna 10 cm. Deze is in april verwijderd dmv een laparoscopie en hierbij is ook vastgesteld dat ik endometriose heb en mijn linker eileider verkleefd is. Ook hebben ze een deel van mijn linker eierstok verwijderd. Na een verplichte periode aan de pil, zijn we in sept 2012 met iui begonnen. Na 4x zonder resultaat zijn we in april 2013 begonnen aan onze eerste ivf in Nl. Hoe groot was ons geluk dat het direct raak was na de eerste tp. Helaas eindigde dit in een ma met 12+3. Na een zware tijd met lang bloedingen en het niet leeg raken van mijn baarmoeder konden we eindelijk in oktober verder met onze cyo-tp. nr 1 bleef niet plakken. In november nr 2, bleef plakken maar helaas van korte duur. Ik heb vandaag te horen gekregen dat het weer een miskraam gaat worden. Dit was onze laatste cryo.
    Ik heb in de tussentijd al een intake gehad in DD, waar ze ook nog eens vastgesteld hebben dat mijn amh maar 0,39 is. Binnenkort mag ik me dus alsnog aanmelden voor een start in januari in DD.

Dat in t kort is iets langer geworden ;).

Liefs Boboke

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boboke: welkom hier en zo te horen al een heel (pijnlijk) traject achter de rug. Ik hoop dat DD jullie wel het geluk gaan brengen. Hopelijk dus een mooi begin van het nieuwe jaar!

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Boboke welkom! Jeetje wat jij hebt meegemaakt is ook niet niks. Heftig hoor. Hopelijk kunnen ze in DD het ietwat anders doet waardoor het nu wel goed mag gaan. HEel veel succes!

Deel Deze Pagina