@Sneeuwmees; Dank voor je alarm gisteravond!! Het is gelukt. Mijn buik kan weer wat gaan helen (een paar hematoompjes en één rare rode vlek/streep). Nee, ik voeg geen foto toe. Succes met het werken vandaag! @Bbibi; en, je hebt een PB terug. Ook ik heb geen supplementenlijstje meegekregen van dr. S. Ik heb toen via jullie van alles besteld. Pfffff. 7 pillen slikken achterelkaar is best veel en er zitten een paar joekels bij!!! Ik was nooit zo'n held met pillen slikken, maar nu gaat het mij eigenlijk heel makkelijk af (vooral de capsules). En spuiten zetten, nee, dat had ik een half jaar geleden ook niet durven denken. We hebben er met z'n allen eigenlijk ontzettend veel, zeg maar, bijna alles voor over om de eigen kinderwens in vervulling te laten gaan. Trouwens, lees ik nu dat je naar Gent wilt gaan? Doen ze daar weer andere "dingen" dan in DD? Behalve de taal. Ik hoop dat jullie daar al snel terecht kunnen voor een eerste gesprek!! @Stiertje; misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe is het gegaan? Ik hoop dat jullie dochtertje niet al te nare onderzoeken heeft gehad. En natuurlijk hopen op goede uitslagen!!
@Tassie: die pregnyl is echt rotzooi om te spuiten. Ik had bij een van mijn pogingen de hele tijd zo'n schraal gevoel aan mijn buik, alsof er iets geschuurd had. Toen ik ging kijken had ik een hele rode plek op de plek waar ik de pregnyl had gespoten. Heeft een behoorlijk aantal dagen geduurd voordat die weg was. Maar ja, alles voor het goede doel. Succes met de laatste zenuwen voor morgen.
@Sneeuwmees; Nou, die rode vlek/streep is niet van de Pregnyl. Het moet van één van die andere 2 zijn gekomen. Maar ja, inderdaad alles voor een goed doel met goede resultaten! Ik voel me steeds meer mens worden! Vannacht prima geslapen en nu dus ook uitgeslapen. En nu lekker niets hoeven. Heerlijk. Daarnet lekker lang met de kat geknuffeld, waarna de rest jaloers werd en ook een knuffel kwam halen. Ik kwam handen te kort! Ik ga zo maar even achterstallige was wegwerken (opruimen en wassen). Jij bent alweer thuis van je werk? Lekker je zoontje ophalen van school? Je vertelde dat je hem alleen 's ochtends naar school laat gaan. Slaapt hij nog tussen de middag? Moet je ver om hem op te halen van school? Of ga lopend? Sorry, voor de vragen, hoor. Ik vind het leuk om er een beeld bij te hebben.
Wij hebben er bewust voor gekozen om de eerste echo in DD te doen. Volgens mij mag je gewoon kiezen hoor of je dat in Nederland wil doen of in DD. In Nederland is het vaak wel wat later hoorde ik hier en daar, en in DD kan het al vrij snel in de zwangerschap. Ik ben vandaag precies 6 weken! haha.... Vanmiddag komt er iemand van Moeders voor Moeders. Vind wel spannend want weten nog helemaal niet of het wel echt "goed" zit. Vanmorgen voor de zekerheid maar ff een test gedaan maar die was en knalpositief dus dat is ook wel weer soort van geruststelling. We zitten midden in een verbouwing van onze keuken, echt het hele huis ligt vol stof . Is gelukkig wel wat afleiding want wat duurt het lang voor het 3/12 is. Als het dan goed is denk ik dat we rond 5/12 iedereen willen vertellen, maar dat ligt natuurlijk aan dinsdag. Kreeg gister bericht van een vriendin, is zwanger van nummer 3!! Begin juli uitgeteld dus net voor mij. Zij heeft dadelijk gewoon in 4 jaar tijd 3 kinderen, echt niet normaal. Die hoeven elkaar maar aan te kijken en zijn zwanger. Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd. Sorry voor egobericht maar wilde ff snel reageren! Vandaag ook niet echt fit. Weet niet of het van de zwangerschap komt of gewoon soort van "griepje". Ook ontzettend slecht geslapen maar dat doe ik eigenlijk al vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben. Grx
Tassie jeej laatste spuit zit erin! Alvast succes voor morgen. Stiertje dat zal een zwaar dagje geweest zijn voor jullie allemaal. Lijkt me heel moeilijk om te zien wat ze allemaal met je dochtertje doen. Gelukkig is weer lekker vrolijk. Lets bij ons is er ook niet gesproken over zo'n lijstje met vitaminen. Zal er volgende keer eens naar vragen. Mikka ga je voor de echo ook naar DD? En ga je daarna dan verder in Nl naar vk? Lees net dat je voor de echo naar DD gaat . Is wel een hele leuker sinterklaasverrassing! Botala dank je . Heb je DD al kunnen bereiken? Bbibi gaan jullie nu weer gebruik maken van de embryoscoop of ah? Hoe bedoel je dat je icsi2 anders wilt aanpakken? Gent schijnt ook heel goed te zijn. Is het voor jullie ook beter te doen qua afstand? Heb je DD nog kunnen bereiken ivm het spuiten? Shaddix succes met je fm. Hopelijk is je follikel mooi gegroeid.
@Mikka; Alweer 6 weken! En wat spannend vanmiddag! Je kunt straks dus flessen vullen. @Boboke; Dank je!! Hoe gaat het met jou? @Shaddixxx; veel succes vandaag! Hopen op mooie resultaten.
Tassie het is op de een of andere manier allemaal heel onwerkelijk. Zeker omdat ik geen krampen of bloedverlies heb, ga je haast twijfelen of het wel echt mis is...maar het is toch echt zo. Vandaag is niet zo'n goede dag, ben lusteloos en terwijl ik dit schrijf komen de tranen weer boven
Ach Boboke, meid, ik wou dat ik iets kon doen of zeggen om je te troosten. Laat je verdriet er maar uitkomen, meis. En probeer misschien iets te doen in huis of een muziekje op te zetten waarbij je hard kan meezingen of meehuilen. Het moet er toch ook uit. Wat een %^%%& zooi! Een hele dikke knuffel voor jou! Enneh, het is heel goed dat je het uit, want het is niet niks. Zeker niet, omdat het niet doorzet terwijl je wel weet dat het fout zit. Bah, ik heb er verder geen woorden voor. Ik denk wel aan je, hoor! Nogmaals, een dikke knuffel en veel liefs!
Tassie dank je wel voor je lieve berichtje, doet me goed . Ik heb de wc al gepoetst en ga zo de rest van het huis nog maar een poetsbeurt geven met muziek erbij. Zo wordt het huis in ieder geval schoon
Graag gedaan! Bezig zijn is vaak ook een goede uitwerking, en nu dubbel, want je huis knapt er ook van op! Welke muziek luister je? Ik heb zelf Skyradio aan staan. Ik zit mij net te bedenken dat ik nog "moet" eten. Hmmm, wat gaat het worden? Ik ga zo maar even de koelkast induiken. Liefs!!
Tassie ik luister bij het poetsen meestal ook naar skyradio, daar wordt teminste niet zo veel gekletst. Gewoon alleen muziek waar je mee kunt zingen. Tsja advies geven qua eten is nu even niet aan mij besteed, eetlust is ver te zoeken...Maar voor jou eet smakelijk!
@Bbibi dank je wel voor het compliment. Ik hoop dat ik heel snel wat lekkers mag maken voor jullie @Ploon ik heb vanochtend gebeld en het waren een 5AA en een 4AA @ Mikka tuurlijk zit het goed gewoon lekker positief blijven denken. Lastig is dat he als het bij anderen zo makkelijk gaat. Voor mij ook heel dubbel van mijn 3 kids was ik ook zo zwanger, geen complicaties makkelijke bevallingen. En nu bewandel ik ook de hele mmm. Maak je je teveel zorgen (onbewust)? Misschien slaap je daarom zo slecht. @ Tassie top je laatste spuit gehad op naar de punctie morgen succes meid.... @Boboke Jeh meid wat klote allemaal zeg succes en dikke knuf Vanochtend DD gebeld en nummer 3 heeft het niet overleefd dus geen cryo voor ons we moeten het nu echt hebben van de 2 toppers die zijn terug geplaatst. Pfff dat maakt het allemaal nog spannender.
@Botala; je hebt echt 2 toppertjes aan boord! Jammer dat de ander het niet heeft gered, wat het inderdaad nog spannender maakt. Maar het zijn wel echte toppers die nu in je buik zitten!!! (gek idee eigenlijk, lijkt mij dat).
@Boboke: dikke knuffel, meid. Weet helaas wat je door moet maken. Ook daarna zul je periodes hebben dat je denkt het een plekje gegeven te hebben en dan ineens toch even een behoorlijke terugval te krijgen. Laat die tranen maar lekker stromen, hoor! @Tassie: ik was van plan naar mijn werk te gaan, toen ik mijn zoontje weggebracht had. Maar hij heeft de laatste dagen steeds van die huilbuien als we weg gaan op school. Denk een beetje de tijd van het jaar, sinterklaasonrust e.d. Maar ik kan daar moeilijk tegen, zeker nu ik stijf van de hormonen sta. Vanmorgen dus weer dikke tranen en die kwamen bij mij ook al op, dus ben maar snel weggelopen en heb thuis eerst een potje zitten janken. Weet dat het maar een paar minuten verdriet bij hem is (moeders had er langer last van), maar ik zag het even niet zitten om te gaan werken. Heb dus maar thuis zitten werken en had gelukkig gisteren al werk mee naar huis genomen. De school is op 5 min. afstand, dus erg dichtbij (gelukkig). We doen hem alleen 's morgens naar school, omdat het hem toch nog erg veel energie kost. Hij is erg verlegen en gevoelig, dus het kost hem veel moeite om voor zichzelf op te komen en al die prikkels te verwerken. En ik vind het ook wel lekker om, zo lang hij nog niet leerplichtig is, hem 's middags nog lekker thuis te hebben. Ik heb ooit eens 5 wkn decapeptyl moeten spuiten en mijn onderbuik had ook meer weg van een gespikkelde beer (van allemaal kleine blauwe plekjes), want er was geen plekje meer onbenut onderhand. Toen daar nog eens de pijnlijke pregnyl overheen. Ik zag er mooi gekleurd uit. @Botala: jammer dat nummer 3 het niet gehaald heeft, maar die zal je ook niet meer nodig hebben met 2 toppers on board. @Mikka: succes voor als MvM langskomt. Met zo'n knaltest van vanmorgen kan de test MvM ook alleen maar positief zijn (en ook al is die iets lichter dan is het ook niet erg, hè).
Wauw Botala, die eventuele cryo was op een gegeven moment een eskimo geworden want met 2 van zulke toppertjes aan boord was ie voor altijd in de vriezer gebleven (of je had een nr. 6 willen hebben ).
Het gaat wel goed eigenlijk. Op dit moment vrij rustig. Ben zelfs (nog) niet aan het aftellen tot donderdag. Ik weet het niet. Dus moet gewoon geduld hebben. Ik wens je heel veel succes morgen! Komt helemaal goed. Hopen op een mooie score. Alle lekkers al in de auto?
@Sneeuwmees; wat moeilijk voor je als je zoontje zo'n verdriet heeft. Vaak duurt dat inderdaad heel kort en heeft het alleen met het afscheid moment te maken. Maar ja, ik kan mij voorstellen dat het je behoorlijk raakt als moeder zijnde. Lijkt mij trouwens ook best moeilijk voor hem als hij zo gevoelig is. Raakt hij snel overprikkeld? Wel heel fijn dat jullie hem de tijd geven om rustig te wennen aan school. Voor sommige kinderen is het gewoon even een te grote overgang.
@Ploon; Ik kan mij voorstellen dat je er nog niet mee bezig bent. Want, hoe zit het eigenlijk na de terugplaatsing, moet je zelf testen, of afwachten? Moet je een bloedtest ondergaan? Moet je eigenlijk nog iets van medicijnen/hormonen gebruiken voor de innesteling/ontwikkeling?