ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    jeeeej club 3 ;)

Nina dat het jou maar veel geluk mag brengen om deel 3 te openen meid ;)

Elize ik kwam gelijk kijken bij jou! wat een geweldig fantastisch nieuws! dubbel proficiat meissie! tranen in mijn ogen..

loontje fijn dat ze zo lief en meelevend zijn op jou werk! bij mij ook maar het kost me wel mijn vrije dagen en uren :(

sneeuwmees jeej jij dus ook vandaag weer begonnen aaan een nieuwe ronde! hopelijk je laatste!

Miss wat een geweldig nieuws meid! op naar een plakbeeb voor jou!

Hier NOG meer slecht nieuws! kreeg net overzicht wat ik vergoed ging krijgen 1100euro totaal :O :O :O zo weinig?? ik zo dat moet 1800 zijn hoor! lang verhaal flink zitten bekvechten aan de telefoon met verzekering! nou blijkt omdat ik de helft in nederland doe dat ik daardoor 700euro minder vergoed krijg! ja DAAAAAAAAAAAAAAG ! laat maar zitten ik ga wel voor alles naar Duitsland! zo gezegd zo gedaan! duitsland gebeld was geen probleem! dus zaterdag mijn eerste ritje duitsland voor echo 1 !! zucht.. beetje jammer allemaal dat het zo moet!
    1x intake 1x uitgangsecho 2x gewone echo, 2x voor infuus 1x punctie, 1x terugplaatsgin! dus oftewel 8 ritjes duitsland voor 1 poging... je meot er maar genoeg voor over hebben zie je maar weer pffff baal echt enorm :( maarja is niet anders!
    Ik krijg ook een duitse arts die geen nederlands kan en gebrekkig engels dacht ze zaterdag... dat wordt met handen en voeten gelof ik! spannend dus hoe dat uitpakt..

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hey, een nieuw deel! Op naar goede aflopen voor alle schrijfsters hier.

Elize, gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk! Hier een familie vol tweelingen, echt, ik zou er ook zo voor tekenen. Het is echt heel leuk!

Mona, jij mag as vrijdag, ik ben dan ook in DD voor de 1e fm

Volgensmij gaan alle meiden die nu starten bij Dr. H.. Miss zei al dat ze echt heel leuk is dus heb er alle vertrouwen in!

Wat een tegenvaller Bibbi. Aan de andere kant, had je echt de fm's graag in NL gedaan? Persoonlijk ben ik zo teleurgesteld in mijn oude ziekenhuis waar uitslagen alleen maar 'goed' en 'we zien niets vreemds' heten ipv klare getallen dat ik de ritjes echt voor lief neem.

Aklina, wat fijn ook dat je tweeling zo mooi op schema ligt!

@alle andere spuiters. Het is mijn allereerste behandeling ooit dus. Spuit nu 300ie gonal f, vandaag 3e dag en ik heb nergens last van! Vorige week slikte ik de pil en toen was ik me evil en moe. Dit bevalt tot op heden erg goed!

3. Jaaaa Elize, wat goed! En Miss, bij jou ook hartstikke goed! Hopelijk gaat het ook een prachtig eindresultaat opleveren!

Wij hebben een datum! 9 Augustus gaat de TESE plaatsvinden..

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @shaddixxx wooow wat een goed nieuws en wat snel!!

@klaasje ik ook tegelijk met jou begonnen met spuiten voel ook echt totaal niets.. maar of dat nu een goed teken is?
    maar ja ik had heel graag hier de echo's gehad. Was beter te plannen met mijn werk (zit in dezelfde woonplaats) en ik was ontzettend tevreden over mijn huidig ziekenhuis. Het enige is alleen dat zij mij niet kunnen helpen met immuunproblemen. Verder is alles daar erg goed gegaan. Zij kunnen natuurlijk ook geen wonderen verichten. Het personeel is ontzettend vriendelijk de artsen denken echt mee. Dus had totaal geen problemen met mijn zkh! als ik zeker weet dat DD voor een goed doel is hoor je mij niet meer klagen hoor! advies van Dr P was zodra ik zwanger was tot aan 36-40 weken iedere week een infuus! dat doe ik dan ook van harte ;) wanneer heb jij je eerste fm?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Miss76: wat een goed nieuws, meid! Zo zie je maar dat de aanhouder wint en ivf echt maatwerk is. Wat bij de ene vrouw werkt, werkt bij de ander weer minder en andersom. En jemig, de punctie is dan ook al weer snel. Nou, meid, zet hem op!!!:)
    @Bbibi: jemig, dat scheelt wel enorm veel geld. En ik net vol enthousiasme vanmorgen een afspraak in NL laten plannen... Hoop dat PNO niet zo moeilijk doet, anders vrees ik dat we toch ook maar weer in de auto stappen.:(
    @Mona: ja, laten we hopen dat 4 ook voor mij het lucky number gaat worden...hihi.. En dr. H. is een schatje, dus leuk dat je de echo bij haar hebt (en ze heeft een hele supersonische kamer)!
    @Shadixx: fijn dat de datum nu staat! En 9 augustus is toch ook al best snel! Spannend, allemaal!! Maar alles voor het goede doel!
    @Klaasje: fijn dat de bijwerkingen mee vallen. Bij mij viel het stimuleren ook wel mee. Ik had meer last van de Decapeptyl (de platlegger die ik in NL kreeg). Je zal binnenkort (als het goed is) wel meer druk in je buik gaan voelen. Dat is tegen de punctie aan niet prettig, maar wel een goed teken dat er van alles aan het groeien is. ;)
    @Stiertje: voor jou ook een spannende week, maar heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed is met jullie kleine meid! En lekker voor je dat het aftellen op je werk is begonnen.

6. Inderdaad, nog 3,5 week.. Hoop dat het voor die tijd rond is met de verzekering. Maar goed, op de aanvraag voor ICSI in het buitenland reageerden ze binnen 4 dagen, dus ik denk dat dit ook wel goed moet komen.

Is dr. H. die vrouw met die enorme bos krullen?

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat is snel Shaddixxx! Bij mij waren ze niet zo snel... Nu was Dr S bij mij wel erg snel, 27 juni intake, 14 juni eerste spuit erin. Dat kreeg de verzekering niet bijgefietst. Eigenwijs als ik ben, ben ik gewoon begonnen. Nu is alles gisteren rond gekomen, pfiew!

Bibi, as vrijdag heb ik mn eerste fm! Dacht ik al wel sneeuwmees, dat de druk vanzelf meer op gaat lopen. Indicatie voor de punctie is woensdag de 24e. Jij zaterdag naar DD dus. Mochten we een keer tegelijk zijn, leuk! Heb Miss zo ook ontmoet. Jouw ziekenhuis ervaring klinkt idd beter als de mijne. Al waren ze bij mij wel vriendelijk hoor, maar zo langzaam en omvolledig.

8. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Bibi, wat naar dat de verzekering zo doet! Welke verzekering heb je?
    Ik had van zowel zilveren kruis, als PNO toestemming om het lab en echo werk in woonplaats te laten doen zonder mindering van IVF/ICSI potje!

Elize; joehoeeeee nog een DD tweeling mama!! Ben zo blij voor je!!! Nu zijn we al met z'n drieën!

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    JAAAA ELIZE!! TOP nieuws!! Gefeliciteerd meid!!:D:D:D

10. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bbibi,
    Wat voor vreselijke verzekering is dit? Heel vervelend voor jullie......je moet er inderdaad veel voor over hebben. Ik duim voor jullie dat het meteen een succesvolle behandeling zal zijn!
    Ennn dank je wel.....hoop dat deel 3 ons allemaal bebes brengt! :p

Miss,
    Wouw.....3 follikels!!! In ons situatie is 3 geweldig :D
    Op naar mooie bevruchtingen! Duimen...duimen....

Shadixxx,
    Zoooo begin is er......voordat je het weet is het 9 aug! :)

Klaasje,
    Wat fijn dat je geen last hebt van de bijwerkingen. Ik heb helaas meestal wel last......hoewel met de decapeptyl depot nu wel mee valt.

Alkina,
    Erg blij voor jullie dat het prima gaat met de kids! Dit soort mooie echo's zijn tussendoor wel nodig, zodat de klachten hopelijk even minder erg voelen ;):)

Sneeuwmees,
    Gelukt met de 3 x neusspray?

Loontje,
    Thanx voor de uitleg.....makkelijker dan ik dacht ;):p

Mona,
    Ja inderdaad 3 dgn.....ik had de echodag zelf niet mee geteld, lijkt dan alsof je korter hieft te wachten ;):)

11. NinaD

NinaD Niet meer actief

Goed om te horen dat je nu in ieder geval rustig voelt! Kan me voorstellen dat je toch afvraagt wat ze dit keer zullen zien. Het is zeker belangrijk en zeer goede signaal dat jullie moppie goed groeit en lekker beweegt, fijne dagelijkse geruststelling!!! :p Het warme weer is voor jullie zwangeren zwaar, zo te horen weet jij het onder controle te houden gelukkig.
    Wat gaat het hard......alsof het vorige week was dat je tegen jouw eigen verwachtingen in positief testte! :)
    Heerlijk aftellen.....nog maar 3,5 wkn te gaan!!!

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Miss,goed zo met je follikels! En fijne vakantie!

Shadixx,heel veel succes met de TESE.

Elize,gefeliciteerd met je tweeling!!

Bbibi,wat een rotverzekering zeg!

Bah,ik zit hier eigenlijk 5 maanden duimen te draaien totdat we naar DD kunnen. Maak me maar wakker tegen die tijd :(

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Elize ! ! !

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sneeuwmees hmm dan zou ik het gauw navragen als ik jou was zodat je nog kunt switchen! 1100€ zou ik vergoed krijgen voor een icsi dames dat kan toch bijna niet???
    Hopelijk doen ze bij jou niet moeilijk! Ik ga ik december ZEKER naar PNO

@klaasje owh goed dat te horen! Dan zal mijn ounctie cermoedelijk ook woensdag de 24e zijn want ben tegelijk met jou begonnen met spuiten hihi !!

@ aklina ik heb dus ook zilveren kruis en toch doen ze bij mij wel lastig! :( snap er niets van !! Zei al ik hoor van zoveel meiden vele hogeren bedragen en nu krijg ik van jullie 1100€ daar ga ik dus echt niet mee akkoord :( dat wordt zo"n 2000€ bijleggen ler keer. Helaas groeit mijn geldboom niet zo snel... Ghrrrr

@ klaproos het is balen meid! Weet precies hoe je je voelt! Ik ook zo lang gewacht! Verschrikkelijk! :(

@ dees hoeist op vakantie?'lekker aan het genieten?

@nina jaaaaa ik hoop ook op veel DD babys! En ik hoop voor klaasje jou mij sneeuwmees en miss heeeeeel snel! Wij lopen ongeveer tegelijk nu toch met deze meiden?'spannend.

@elize lekker van het goede nieuws aan het genieten met je man?

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier weer even ego. De menstruatie zet maar niet door. Maandag op dinsdagnacht helder rood bloedverlies. In de ochtend nog iets roods/bruins en de rest van de dag eigenlijk zo goed als niets meer. Gisterenavond weer kort ineens helder rood wat eruit druppelt en bij het afvegen, maar daarna stopt het weer. Heb net van ellende maar een zw.test gedaan om dat in ieder geval uit te sluiten. Nu zat ik 12-13 min. later te kijken en zie heel in de verte een heel vaag streepje, maar volgens mij staat die ook te veel naar links. Nu weet ik nog niets (ook omdat ik veel rare verhalen hoor over KV) en ben ik nog meer in verwarring om die neusspray zometeen te gaan gebruiken. Zou het kwaad kunnen die neusspray te gebruiken als toch blijkt dat ik zwanger ben. Ik weet bijna zeker dat het een indroogstreepje is, maar toch..... Heb ik weer!! Voordeel bij mij is altijd wel dat een zw.test mij ongesteld laat worden, dus mocht het niet zo zijn, dan zal ik waarschijnlijk wel zodadelijk de rode duivels op bezoek krijgen.

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Bbibi: Jeetje wat vervelend van je verzekering. Nu dus een extra ritjes naar DD. Wel lastig trouwens dat het op je werk gewoon je eigen vrije dagen kost. Kan je niet kijken of je er bijzonder verlof voor kan krijgen ? Je krijgt voor ziekenhuis bezoek toch altijd vrij ?

@Sneeuwmees: Heb je een foto van de test ? Het zou toch wel geweldig zijn hé !

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: hij staat in mijn album. In het echt is hij echt niet te missen. Maar hoor zo vaak rare verhalen over de KV-testen met vals positief en indroogstreepjes, dat ik ook niet geloof dat dit zo is. Maar vind het voornamelijk vervelend omdat ik nu nog meer in verwarring ben en eigenlijk al met die suprefact begonnen ben en niet weet wat te doen.

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik vind hem toch wel duidelijk hoor, hoef niet te turen om hem te zien. Kan je niet ff naar DD bellen om te vragen wat je met de suprefact moet doen ? Ik kan je daar niet over adviseren, heb ik echt geen verstand van. En misschien een spoed-bloedtest voor hcg aanvragen in je ziekenhuis ? Je moet natuurlijk wel weten wat je nu moet doen. Ik weet dat als je in DD prikt ze dezelfde dag nog de uitslag hebben.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: ja, bellen ga ik zeker. Ook omdat (als het toch vals positief is) de menstruatie niet goed op gang gekomen is en het lijkt me toch dat hoe dan ook eerst je baarmoeder goed leeg moet zijn van de vorige poging voordat je moet beginnen met stimuleren. Pffff.... heb ik weer. Ga zo maar even wat testen inslaan en zo af en toe nog maar een keer proberen en bij twijfel inderdaad maar HCG laten prikken. Ik had donderdag 2 wkn geleden mijn eisprong, dus zit nu op 12 dpo. Dus weet niet of een bloedtest dan al kan. Maar goed, even met beide benen op de grond blijven. Want verwacht er maar niets van.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dus je zou nu pas 3w6d zijn ? Dan vind ik je test er eigenlijk wel goed uitzien. Maar inderdaad met beide benen op de grond blijven staan .... al is dat wel moeilijk. Ik ben wel benieuwd wat DD gaat zeggen.

Deel Deze Pagina