ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Klaproos ik weet niet of die infusen vergoed worden. Zal je van te voren moeten aanvragen. Ik ben nu aan het proberen om het bloedonderzoek voor het immuun onderzoek en de hystrocopie vergoed te krijgen. Wij zijn natuurlijk al lang met zelf betaalde pogingen bezig, maar elke cent is meegenomen.

Tassie fijn dat het meegevallen is. Ik ga duimen voor mooie bevruchtingen.

Boboke, sorry maar waarom moet je nog op gesprek komen bij dokter S ? Ben het ff kwijt. Jammer dat je niet 10 dec moet dan gaan wij

Sneeuwmees emotionele week achter de rug las ik. Dikke knuffel

Iedereen verder ZWAAI en KNUFFELS

2. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Sneeuwmees ook als het er 2 zijn komt het helemaal goed. Ik zie het dan echt als een dubbel cadeau...
    @Ploon lekker geshopt? Even je zinnen verzetten gezellig met vriendinnen
    @Boboke fijn dat je een afspraak hebt met dr S
    @Tassie jammer dat die 5 links te klein zijn gebleven maar je hebt er toch mooi 3 we duimen dat ze alle 3 bevrucht zijn...
    @Shadixxx Jeeh wat balen zeg dat dr S niet wil dat je morgen naar DD komt... Duim voor je dat het gewoon blijft zitten tot maandag...
    zo'n massagestoel is echt heerlijk wij hadden er 1 op het werk vroeger. Helaas toen ik er was zat er een dikke duitser (man) in.

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie gelukkig is de punctie je meegevallen. Wel jammer dat je linker eitjes toch niet mee zijn gegroeid, maar wat je zegt de 3 musketiers moeten het gewoon gaan worden! Nu lekker uitrusten en ik duim mee voor goed nieuws morgen.

Shaddixxx hopelijk groeit je eitje niet te snel en heb je maandag alsnog een goede iui.

Ddees ik had gevraagd of er naar aanleiding van nu 2 miskramen in een half jaar tijd icm verschillende allergieën en nog een paar andere aandoeningen er aanvullend onderzoek nodig is om een evt immunolgisch probleem uit te sluiten. Dr. S wil me dus graag zelf spreken hierover en vandaar de afspraak. Gelukkig kan het nog dit jaar, zodat we hopelijk gelijk kunnen starten in januari. Ik had trouwens ook de 10de gekund, maar qua werk paste de 11de voor mij beter. Ik heb er ook niet aan gedacht dat jij er dan zou zijn. Was wel leuk geweest om elkaar te ontmoeten, maar wie weet komt die gelegenheid nog een andere keer.

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie: Succes vandaag met het telefoontje!! Ik duim op mooie bevruchtingen!!

X

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: kwam even spieken of je al gebeld was. Duim voor je!
    @Shadixx: hoe was jouw fm?

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Lieve allen!
    Ik ben zojuist gebeld en er heeft 1 bevruchting plaatsgevonden. Dit betekent dat men adviseert tot terugplaatsing maandag ipv woensdag. Dus geen embryoscoop. Wel kunnen wij gebruik laten maken van AH.
    Nu worden wij nog teruggebeld ivm de medicatie die ik gisteren voorgeschreven heb gekregen. Ik ben wel wat teleurgesteld, maar ik ben ook blij er tenminste 1 bevrucht is. Wel jammer dat de embryoscoop niet doorgaat.
    Nou, dit is nu even de stand van zaken. Ik ben blij (ik was bang dat er niet 1 bevrucht zou zijn) en teleurgesteld (dat er nu een kleine kans is op een zwangerschap zo zonder de embryoscoop).

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh tassie gelukkig wel 1 bevrucht. Snap wel dat je ze liever alle 3 had gehad. Ik ga duimen voor je dat deze ene de ware is. . . .
    Succes

Boboke Het had leuk geweest inderdaad misschien komt het nog een keer.
    Raar dat dokter S jou daar over wil spreken en ik het allemaal maar zelf met uitvinden. . . . .

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie inderdaad een beetje dubbel gevoel lijkt me, maar gelukkig wel een bevruchting. Dan moet deze het gewoon worden!

Ddees is inderdaad wel vreemd, dat hij jou dan alles zelf laat uitzoeken. Misschien wil hij me ook zien, omdat ik er tot nu toe nog maar 1x geweest ben in september voor de intake en nu zijn geheugen even wil opfrissen...maar ik neem dan toch de kans waar om mijn zorgen te uiten.

9. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @ Tassie deze gaat het gewoon worden voor jou.... Weet je ook waarom hij niet in de embryoscoop gaat?
    @shadixxx Ik ben ook heel benieuwd hoe je fm was...

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Botala; deze gaat niet in de embryoscoop, omdat hij meer kans van slagen heeft op de "normale" manier. Dus, zo snel mogelijk terugplaatsen in de baarmoeder. Dit, omdat het er maar 1 is. Het schijnt dat ze de embryoscoop alleen doen bij 3 of meer bevruchtingen.
    Mocht dit niet lukken, deze ene kan natuurlijk altijd nog stoppen met delen, dan lijkt het mij dat de volgende IVF-poging anders wordt aangepakt.
    We worden zo nog teruggebeld door I.rma, met uitleg over de Pregnyl-injecties die ik gisteren had voorgeschreven gekregen. Dit was gebaseerd op de TP van woensdag.
    Trouwens, gelukkig hebben wij maandag vrij (mijn man had al vrij
    genomen en ik heb altijd vrij op maandag). Dus dat is wel fijn in ieder geval.
    Oh ja, de TP zou om 13.30 uur plaatsvinden (is weer onder lichte narcose) en ik zou in principe dinsdag gaan werken. Is dat verstandig? Is het beter om de volgende dag (ook gezien het feit dat ik wat later thuis zal zijn uit DD) vrij te nemen?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: kan me voorstellen dat je het graag anders had gezien, maar deze lucky one moet het hem gewoon gaan doen. Overigens is de tp niet onder narcose, hoor. Dat is een fluitje van een cent (vergeleken met de punctie) en absoluut pijnloos. Dus je mag na de tp gewoon weer alles doen wat je daarvoor ook deed.

12. Tassie, dikke knuffel meis. Ik kan me je blijdschap goed voorstellen, maar je teleurstelling zeker ook. Ik hoop heel hard mee dat dit hem gaat worden en dat blijkt dat één embryootje ook genoeg is!

Ego; FM gehad, eisprong is al geweest. Weer een maand weg, verpest, niks. Dokter S. wilde er geen reactie op geven of nadenken over medicatie voor een volgende ronde. I. gaat het donderdag nog een keer aan 'm vragen. Het zou erg druk geweest zijn vandaag, ze dacht dat hij daarom zo reageerde. Maar goed.. Daar kan ik natuurlijk helemaal niets mee..

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shaddixx jeetje meis kan me voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt. Ik ben benieuwd wat dr. S hierop te zeggen heeft.

14. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Shaddixx,gadver wat een ellende weer meis. Stom van Scholte,ik snap het niet!! Het zal wel een stomme vraag zijn maar waarom doen ze niet IVF ipv IUI? Dan zijn de kansen groter en bij punctie ben je onder zeil. Ik heb altijd een hekel gehad aan die IUI's die toch geen zin hadden.

Dees,ik hoop ook dat je die immuunonderzoeken&hysteroscopie vergoed krijgt. Ik denk dat ik zelf ook dat imuungedoe moet doen en betalen.

Tassie,jammer dat het er geen 3 geworden zijn maar wie weet word deze ene een lief menneke of meiske! Ik duim!

15. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Tassie ok heb ik weer wat geleerd... Weet je al meer over de pregnyl injecties??? De terugplaatsing is echt een makkie hoor met 10 min sta je weer buiten zonder pijn dus ook geen narcose... verder kan je ook gewoon alles weer doen dus je kan gewoon gaan werken. maar als je je er prettiger bij voelt blijf je toch lekker een dagje extra thuis...
    @Shadixxx gloeiende gloeiende gloeiende wat zal jij balen zeg... En dan ook nog geen reactie van dr S... grrrr Sterkte meid en een hele dikke knuffel

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: wat een k*tnieuws. Kan me voorstellen dat dr. S. druk is, maar vindt toch dat hij hoe dan ook even tijd vrij had moeten maken, desnoods terug laten bellen als hij alle patiënten voor vandaag weggewerkt had. Hij zou toch moeten weten/inschatten hoe dit nieuws er bij jou inhakt (en hij is er mede verantwoordelijk voor). Maar ja, wie zijn wij?? Een dikke knuffel, meid.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @shaddixxx; Wat afschuwelijk meid! Jee, dat is wel helemaal erg rot nieuws. Natuurlijk moet dr. S. echt met jullie praten over hoe nu verder!

@ego; ik heb de TP onder lichte narcose om persoonlijke redenen. Ik verwacht daarom als de TP doorgaat dat we pas 's avonds thuiskomen.
    Nou ja, ik zie wel. Morgen willen we in ieder geval even met z'n tweetjes wat leuks gaan doen ter ontspanning. Ik heb er zin in:)

18. Tevka

Tevka Niet meer actief

He meis wou je even laten weten dat ik een prachtige dochter heb rondlopen welke is ontstaan door AH.
    En dus NIET door embryoscope.
    Ik duim voor jou dat jij straks zwanger raakt van deze prachtige bevruchting.
    Dikke knuffel.

19. Tevka

Tevka Niet meer actief

Shadixxx wat k.l.o.t.e.
    Ik vind het geen excuus dat het druk was.
    Dikke knuffel voor jou.

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Tassie, lieverd, schaaaam ik ben jou helemaal vergeten succes te wensen!!! Sorry meissie! Ben niet meer online geweest! Hopelijk is alles mee gevallen meis? Ik hoop zoooooo dat jullie bevruchting lijdt tot jullie kindje! Veel wik niks zeggen, kijk naar mij.... Je hoeft maar 1 topper te hebben en dan moet het dat kindje gewoon worden voor jullie! Voor nu doe rustig aan meis! X

@tevka hoessie met jou?

@sneeuwmees ik heb denk ik iets gemist? Waarom is jou grote jongen zo in tranen :( ?

@ stiertje en dees knuffel voor jullie dames!

@shaddixxx geen woorden voor jou ellende ondanks dat we mekaar al op db hebben gesproken! Echt ik leef met je mee meis *knuffel*

@botala lief meid, hoop idd ook dat je binnenkort voor mij cupcakes kan bakken enne hopelijk ook voor jou eigen tweeling hihi

@ klaproos hoe gaatie met jou meis? Je bent bijnaaaa aan de beurt :)
    Vind je het spannend?

Hoe gaatie met dreamer mona elize aklina enne ik zit even te bedenken wat het forumnaam is van de mama van onze knappe 2ling genaamd met de letter R... ( weet alleen de echte naam hihihi) ??

Deel Deze Pagina