ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Shadixx, wat een rotnieuws zeg! Het overkomt jullie ook wel werkelijk echt allemaal, pff..wat een pech hebben jullie toch!! En onterecht dat zo weinig respons krijgt ook nog,

Tassie, hopelijk gaat de bevruchting toch tot iets moois leiden! Succes met de tp maandag!

Hier alles oke, vanmiddag zwarte piet geweest, erg leuk!

En morgen beginnen met de pil...iig enige actie ook al is het een vreemde....boboke en klaproos misschien beginnen we dan samen tegelijk in januari!

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Jaaa samen in januari beginnen,gezellig! :D Ik hoop niet dat ik aan de pil hoef,krijg er migraine van.

Bibi,ben zeker nerveus! Vooral voor mijn AMH waarde. Als die niet goed is word alles veel moeilijker. Ik weet de naam ook niet meer van de dame met de tweeling maar je bedoeld die met de 2 mooie mennekes? We hebben 2 tweelingen hier ;)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: denk dat je AnjaV bedoelt? Mijn zoontje heeft een beetje last van de 'tijd van het jaar' en heeft de laatste dagen last van verlatingsangst als we hem naar school wegbrengen. Niet leuk om hem zo achter te moeten laten (dus we hopen maar dat het een fase is).
    @Klaproos: het is december en nog 2 dagen tot je intake. Heb je je lijstje klaar?

Hier geen nieuws. Alles gaat zijn gangetje. Ben wel erg moe en kortademig, dus vermoed dat er een verkoudheid of iets achter zit (hoop ik niet, natuurlijk).
    Gisterenavond laat nog snel een schoencadeautje voor mijn zoontje ingepakt. Vanmorgen bij het uitpakken maakte hij na een paar minuten zo'n opmerking hoe het kon dat sinterklaas hetzelfde inpakpapier als ons had.:cool::) Ja, daar sta je dan even met je mond vol tanden en een leermomentje voor de volgende keer. Gelukkig geeft mijn zoontje meestal zelf de woorden in de mond en vroeg hij of sinterklaas ook papier bij de Action had gekocht. Heb inderdaad maar gezegd dat dat waarschijnlijk zo was.;)

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: kortademigheid kan ook bij de zwangerschap horen he? Maar goed, in deze tijd van het jaar hangen de verkoudheden natuurlijk ook in de lucht. Rustig aan meid!

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Even een korte reactie van mij. Kan niet zo snel op iedereen reageren (heb zo een buurtborrel).
    Nee Shadixxx.... nee, nee, nee... waar je zo bang voor is. Wat onwijs balen (en alle andere woorden die ik hiervoor kan verzinnen). Ik vind het zo onwijs rot voor je. Potverdrie. Sterkte!
    Tassie: één kan voldoende zijn, maar kan e zo voorstellen dat je teleurgesteld bent dat het er niet meer waren. Ik weet nog hoe ik me toen voelde. Maar ik hoop dat dit dé ware is. Heel veel succes morgen!
    Hier nog steeds zere (.)(.) maar ben wel bang dat het van de Utro en van de Pregnyl komt. Maar v.w.b. de Utro: dit heb ik al meerdere keren gebruikt maar nooit bijwerkingen. Voor wie het ook al meerdere maanden heeft gebruikt: had je dan elke keer bijwerkingen of ook de ene maand wel of niet? Ben gewoon benieuwd. Weet dat ik niet te veel hoop mag putten uit deze kwaaltjes, maar toch kan ik het niet helemaal weg stoppen.
    Vanavond kom k weer bij jullie terug...

6. Tevka

Tevka Niet meer actief

Bbibi : Lief dat je het vraagt. Het gaat goed. Het lijkt erop dat de misselijkheid wat minder wordt.
    Mn dochtertje is ziek. Dat is nu even wat minder leuk. Verhoging en overgeven.

Ploon gaat aan de buurtborrel.

Stiertje hoe gaat het met je meisje?

Sneeuwmees wauw hee je bent gewoon al 23 weken!
    Groeit je buik lekker?
    Die van mij groeit abnormaal.
    Kortademig kan inderdaad ook bij je zwangerschap horen, maar een verkoudheid of griepje is uiteraard ook mogelijk.

Naar de rest even een zwaai en knuffel!

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Zijn er al nieuwe buikfoto's in jullie albums? ? ?

8. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Sneeuwmees haha ja kinderen zien alles....

9. Haha! Mijn broertje bedacht zich een paar jaar geleden dat Sinterklaas vast ook boodschappen deed bij Dirk vd Broek, want daar hadden ze precies dezelfde chocoladesigaretjes (die waren er toen nog!) als die hij in z'n schoen kreeg :D

@Ploon; Veel plezier bij de buurtborrel! Ik hoop nog steeds met je mee! Ik kan je niet zoveel vertellen over de utroklachten, want ik heb het altijd maar één dag gebruikt, wat niet zoveel kwaaltjes veroorzaakte natuurlijk. Zijn hier vast meiden die je verhaal herkennen! :)

@Tevka; Beterschap voor je dochtertje :( Hopelijk is ze snel weer beter! Hadden jullie Sinterklaas-plannen dit weekend?

@Bibi; Jij bedoelt Anjav, haha!

@Klaproos; Heel veel succes dinsdag! Zo spannend!

@Tassie; Hoe voel jij je? Heb je veel last van je buik, of niet?

@Ego; Wij hebben gisteren met z'n drietjes gegourmet.. Gewoon, omdat we niets te vieren hadden ;) Was ontzettend gezellig en heeft me echt goed gedaan. Baal er natuurlijk nog steeds ontzettend van dat het zo is gelopen, maar ben inmiddels weer meer bezig met vooruit denken. Vind eigenlijk wel dat ik nu wat meer te zeggen heb over een volgende poging, dus ik hoop dat ze nu wat meer naar me luisteren. Ik weet dat het helemáál niet gebruikelijk is om iets te gebruiken wat de eisprong tegenhoudt tijdens IUI, maar in dit geval voel ik daar toch wat meer voor.

10. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Shadixxx gelijk heb je even lekker je zinnen verzetten en gezellige dingen doen met je gezin... Goed van je dat je weer vooruit denkt. Ik zou inderdaad eisen dat ze je nu beter monitoren desnoods iedere dag zodat je iig niet meer te laat bent... Mag ik vragen waarom je voor de IUI in DD blijft?

11. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh voor de gene die het willen zien ik heb de foto van mijn blasto's in een album gezet...

12. Vanwege het donorzaad.. Nu zouden we dat ook wel mee kunnen nemen naar Nederland hoor, maar daar zou een hoop voor geregeld moeten worden en na 3 pogingen gaan we door met IVF. IVF wil ik nergens anders dan in DD. De FM's doen we gewoon in NL, dus we hoeven maximaal 3 keer naar DD, voor we overgaan op IVF. Dat is wel te overzien.

Wij zijn nu vriendjes, dus ik ga snel in je fotoalbum kijken!

13. Tevka

Tevka Niet meer actief

Shadixxx heerlijk gourmetten.

Uhhh ik plaats geen buikfotos hoor.
    Hahahaha.

Wij vieren volgende week Sinterklaas.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: vermoed dat de kortademigheid inderdaad van de zwangerschap komt. Hoop dan maar dat de rest er ook bijhoort, want op griep zit ik niet te wachten.
    @Ploon: ik reageerde met de borsten altijd ontzettend heftig op de utro (enorme steken e.d.). Als ik de utro in mijn eigen cyclus nam, werd mijn bms zo dik (blijkbaar) dat mijn cyclus compleet van slag was. Dus het is echt rotzooi, die je helaas hele gemene valse hoop kan geven. Maar... ik herken mezelf ook in alles wat je schrijft, dat je toch wel steeds er van alles bij denkt. Nog een paar daagjes en dan heb je duidelijkheid (en hoop ik van harte dat al die kwaaltjes voor de komende maanden zullen blijven).
    @Tevka: mijn buik groeit enorm de laatste 2-3 wkn. Helaas niet alleen mijn buik, maar ook mijn benen, billen e.d. En ik houd ook nu al weer vocht vast, dat ik 's avonds hele dikke enkels heb.
    @Shadixx: gezellig dat je met elkaar gegourmet hebt en dat je al weer voorzichtig vooruit kijkt. Ik kon ook altijd enorm verdrietig zijn, maar dan ook weer een soort van 'vechtlust' hebben en 'zin' om vooruit te gaan. Ik hoop dat je snel weer met zijn drietjes mag gourmetten, maar dan omdat je een positieve test hebt in het nieuwe jaar!
    @Botala: dat zijn inderdaad heel mooi en ver doorgedeelde embryo's. Je ziet de cellen al bijna helemaal niet meer omdat ze goed versmolten zijn. Ben heel benieuwd naar je test binnenkort!
    @Ddees: maak sinds de 20 wkn echo wel af en toe een buikfoto, maar, net als bij mijn zoontje heb ik geen mooie buik. Ik blijf continue een soort van taille houden. Als ik wat verder ben en de buik is (hopelijk) wat mooier van vorm, dan zal ik eens een foto plaatsen. Op dit moment is mijn buik enorm, maar lijkt dus nergens naar, omdat hij nog in twee helften verdeeld zit.

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Tevka; Beterschap voor je dochter! Wat fijn dat je je weer wat beter voelt!

@Shaddixxx; Gourmetten blijft leuk! Goed idee. Heb je dr. S. nog gesproken? Of ga je zelf maandag bellen? Ik kan mij voorstellen dat je voor de volgende keer duidelijke afspraken wilt maken en evt. ook wat gaat gebruiken om de eisprong tegen te houden. Want dit wil je geen tweede keer.

@Sneeuwmees; je bent gewoon op en top zwanger! Had je dat hetzelfde in je vorige zwangerschap? Of groei je nu gewoon sneller? Ik vind het trouwens wel een pientere opmerking van je zoontje! Dat wordt nog extra voorzichtig zijn. Vieren jullie het donderdag?

@ego; Met mijn buik gaat het nog steeds niet goed/lekker. Ik heb obstipatie met daarbij de bekende steken en krampen. Ik heb net wel een klysma gezet en dat heeft wel wat opgeleverd, maar het blijft niet prettig aanvoelen. Verder wil ik zo NIET gebeld worden morgenochtend!
    Want dat zou betekenen dat de TP door kan gaan. Wel bellen wij zelf voordat wij weggaan (indien wij nog niets gehoord hebben). Ik wil toch echt niet voor niets gaan rijden. Het is trouwens ook een gek idee dat in DD een minimensje in wording (ach ja, het is natuurlijk nog niets) van ons ligt.

16. Sneeuwmees, ik heb dat ook heel lang gehad. Als ik stond ging het wel, maar als ik zat was het helemaal erg. Volgens de verloskundige kwam dat toen omdat ik te zwaar was, maar daar heb jij niet zo heel veel last van, toch? Hoe dan ook, trots op zijn! Misschien geen buik voor in een tijdschrift, maar wel een mooie buik waar een wonder in groeit!

Tassie; I. is er donderdag weer en zou dan nog een keer met S. overleggen, dus dat wacht ik maar even af. Misschien dat ik haar voor die tijd nog een mailtje stuur om te laten weten hoe ik het het liefst zie. Ik ga eigenlijk gewoon het liefst Cetrotide erbij spuiten. Als m'n cyclus net zo snel verloopt als deze keer, zijn dat maar 4 of 5 spuitjes. Het is alleen misschien wat overdreven voor een IUI.. Maarja, als we er anders naast zitten, heb ik dat het liefst.

Ik vind het trouwens helemaal logisch dat je je embryootje ziet als mini-mensje hoor! Ik kan er zelf ook niet tegenaan kijken als iets wat 'maar' een klompje cellen is. Wat ontzettend naar van je buik.. Hoop dat het snel beter met je gaat!

17. Tevka

Tevka Niet meer actief

Tassie heb je ook al wat andere foefjes geprobeerd?
    Kiwis eten op je nuchtere maag? Veel (voldoende) water drinken.

Sneeuwmees lekker aan het groeien dus.
    Bij mijn dochter groeide ik alleen op mn buik. Naar voren toe,
    Maar nu groei ik ook in de breedte.
    Ach ja. Voor een goed doel.

Ik verveel me vandaag een beetje.
    Had er graag op uit gewild, maar helaas.

18. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Hey ladies, ik heb ook ontzettend last van mijn darmen en kan haast niet naar de wc, iemand tips?

Vandaag lekker lui dagje op de bank.
    Vanmorgen hele bovenverdieping gepoetst en nu lekker voor de tv.
    Zijn nog druk met de verbouwing van de keuken, morgen komt de tegelzetter en volgende week de nieuwe keuken!! Eindelijk..... Wordt gek van al die stof, blijf aan het poetsen.

Nog 2 nachtjes slapen en dan op naar DD voor hopelijk een mooi bericht!!

19. Tevka

Tevka Niet meer actief

Mikka er zijn wel wat dingen zoals ik al eerder had gemeld:
    Kiwi's eten op nuchtere maag, roosvicee Laxo, veel water drinken.
    Anders huisarts vragen om een middeltje.

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Tevka; bij mij helpt dat allemaal niet zo, omdat ik PDS heb met obstipatiecomponent. Ik heb dit al vanaf dat ik baby was. Om het minste of geringste stoppen mijn darmen ermee. Waarschijnlijk nu als gevolg van de hormooninjecties, het lange zitten in de auto achterelkaar en het nuchter zijn afgelopen vrijdagochtend. Ik gebruik normaal elke dag Movicolon (zakjes poeder) en af en toe een klysma bij erge verstopping zoals nu.
    Ik voel me nu iets beter, maar het is nog niet helemaal goed. Helaas moet ik morgen tot 13.30 uur nuchter blijven ivm de TP onder lichte narcose. Dat zal uiteraard weer wat consequenties hebben voor mijn darmen.
    Maarrrrr.....alles voor een goed doel!!! Ik ben nog steeds zo zenuwachtig.
    Ik hoop dat de TP kan en mag plaatsvinden!!

Deel Deze Pagina