ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Tassie Spannend, maar we hopen op een goede terugplaatsing.

Sneeuwmees - Tevka Trots zijn op jullie buiken hoor. Was gewoon erg nieuwsgierig. Maakt toch niet uit of ze er niet uitzien zoals in een tijdschrift. Enne je hoofd staat er toch niet op dus . . . . Als ik het zelf niet heb wil ik wel van andere genieten . . .

Mikka Spannend hoor ben benieuw of er al een hartje zichtbaar is

Allemaal sterkte met de darmen

2. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik zal eens kijken of het lukt zo'n buikfoto.

3. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik weet niet hoe het moet...
    Moet je foto's eerst ergens uploaden ofzo?

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Leuk Tevka
    Ga naar gebruikersinstellingen - - Fotoalbums - - fotoalbum toevoegen - -onderwerp/omschrijving- - prive - - afbeelding uploaden

Succes

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, heb mijn oude pantervel een beetje strakgetrokken en wat buikfoto's in mijn album gezet.;)

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik snap wat je bedoeld sneeuwmees, maar toch leuk om te zien. En zeker straks als je meer gegroeid bent om dan het verschil te zien. Het is toch een mooi wonder.

7. Ik vind het gewoon een mooie, zwangere buik hoor Sneeuwmees!

8. Tevka

Tevka Niet meer actief

Ik ga het morgen proberen om foto te plaatsen.

9. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Shadixxx ok kijg je dan Duits donorzaad??? Ik snap dat als je door wilt voor IVF je inderdaad liever in DD blijft.
    @Sneeuwmees lastig dat kortademig zijn hoop voor je dat het snel over gaat... Enne mooie foto's hoor je mag trots zijn op je buikje...
    @Tassie heel veel succes morgen!!!

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, hoop ook dat je kortademigheid snel overgaat! Heb net even in je album gekeken, wat een ontzettend knap zoontje heb je al zeg! Wow spontaan verliefd;)

Tassie, succes morgen met de tp!

Zo, nu naar bed en de pil weer slikken...blijft raar maar voor t goede doel. Woensdag krijg ik een telefoontje van dd over de amhwaarde en wanneer een vervolgafspraak...ben benieuwd!

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Met zo'n buik is niks mis hoor, sneeuwmees! :D

12. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sow!! Wat is er weer veel geschreven zeg!!

Sneeuwmees: Mooie buik hoor! Gewoon trots op zijn!! En wat een schattige foto waar je zoontje je buik kust!!

Botala: Mooie blasto's hoor! Vind ze wel op de mijne lijken! Hopelijk met net zoveel succes :-D

Shadixxx: Wat een enorme tegenvaller weer!! Hoop echt dat ze de volgende keer naar jou gaan luisteren! Ons gevoel zit toch meestal wel goed!! Dikke knuffel

Bibbi: Denk idd dat je AnjaV bedoeld! Hier weinig te melden.. gaat eigelijk buiten mijn rug heel goed! Geniet heerlijk van het getrappel in mijn buik! Vandaag alweer 26weken! Gaat nu snel! Kamertje is voor groot gedeelte klaar! Kan niet wachten tot onze uk er kan slapen :-D

Sorry voor de rest die ik vergeten ben... kan het allemaal niet meer bijhouden! Maar ik denk echt aan jullie!!

Xx

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, bedankt voor de lieve reacties. Ben erg blij met mijn buik (ook al bestaat hij uit twee delen met panterprint ;)). Mijn man wordt helemaal gestoord van mij dat ik er steeds mee voor de spiegel sta. :) Het is geen buik voor de voorkant van een tijdschrift, maar ik vind het prima!

@Mona: je gaat inderdaad als een speer (en besef dat ik dat dan ook ga, want ik zit je maar 2 wkn op de hielen). We willen volgende week ook met het kamertje gaan beginnen, dus kijk er nu al naar uit (ook al hebben we alles al in huis en veranderd er niet veel).
    @Tevka: ik heb ook Movicolon-zakjes van de huisarts gehaald, omdat het bij mij ook niet van een leien dakje ging. Nu gaat het gelukkig beter. Niet te lang blijven tobben, hoor! Want het is heel hinderlijk en gelukkig zijn er goede middeltjes voor.
    @Lets: dank je! Die verliefdheid voor mijn zoontje is bij mij na 4 jaar nog steeds niet over.
    @Tassie: spannende dag voor jou. Straks je tp en dan broeden geslagen! Ik zal aan je denken.

14. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie heel veel succes voor zo. Hopelijk wordt je niet gebeld en heb je straks een mooie emmy in je buik.

15. Haha, het komt inderdaad vast van een Duitse man, ja :p Hoe voel jij je nu?

Tassie, heel veel succes vandaag!

16. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Tassie heel veel succes vandaag....
    @Shadixxx haha ja drong ineens tot me door... geen idee waarom ik dacht dat dat gewoon uit Nederland zou komen :)
    Ik voel me prima afgelopen dagen last van mijn liezen met name links en pas in de avond maar dat is nu ook helemaal weg en een beetje kribbig maar dat is lastiger voor mijn omgeving dan voor mij ;)

17. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie.: Heel veel succes vandaag!!!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: met Duits zaad, dan krijg je in ieder geval zeker een kindje met hele goede manieren....hihi..:D
    @Tassie: je zal nu wel bijna onderweg zijn om je embryootje op te halen.
    @Botala: een beetje kribbig en steekjes? Klinkt als pril zwanger, hoor!;)

19. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Bbibi: is je dochtertje alweer beter? Zou toch jammer zijn als ze ziek is met Sinterklaas.
    Haha Sneeuwmees: slim zoontje heb je :) In de toekomst dus naast de kadootjes ook de rollen papieren verstoppen en kopen als hij er niet bij is ;)
    Shadixxx: fijn dat je toch weer positief kunt zijn. Wanneer heb je weer een gesprek in DD?
    Botala: wauw, wat zien je blasto's er mooi uit! Dat moet toch goed gaan? Kun je het nog volhouden met niet-testen?
    Tassie: wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop dat dat opgeblazen gevoel snel wegzakt.
    Spannend vandaag. Oh tot half 2 nuchter blijven. Dat is lang (helemaal voor jou). Heel veel succes!
    Mikka: morgen de echo! Joepie. Wat fijn. Good luck!
    Monatoetje: zo, 26 weken al. Dat schiet mooi op. Fijn hè dat getrappel.
    Hier gaat het wel goed. Het mag van mij nu wel donderdag zijn hoor. De dag dat ik mag testen.
    Zere (.)(.) heb ik nog steeds. Sneeuwmees, had jij elke keer als je Utro gebruikte bijwerkingen of ook de ene keer wel en de ander keer niet? En had je ze direct vanaf het begin van gebruik. Ik kreeg het pas na 8 dagen.
    Donderdag is 15 dagen na de punctie. Soms denk ik stiekem: zal ik morgen testen? Pregnyl is uit mijn lijf (nu 6 dagen geleden, 1500ie). Maar weet niet of het wel zin heeft. Iemand ervaring?

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: je zou even een rekensommetje kunnen maken met die 5000 dan halveren tot aan de dag dat je weer 1500 moest spuiten, dus weer 1500 erbij, dan weer halveren tot de volgende spuit van 1500 enz. Ik las laatst (heb ik nooit geweten) dat de pregnyl in etappes je lichaam uit gaat, dus dat een streepje soms lichter kan zijn en een dag erna weer donkerder (terwijl het toch van de pregnyl is). Bij de eerste poging had ik, op moeheid, weinig last van bijwerkingen van de utro. Wel de 2 pogingen erna en de keer dat ik het in mijn eigen cyclus een keer gebruikt had. Vanaf wanneer precies ik last van mijn borsten kreeg, weet ik niet, maar volgens mij al wel vrij snel (na een dag of 3).

Deel Deze Pagina