ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jemig, wat een waardeloze communicatie Boboke! Zat je er erg mee? Lijkt me erg pijnlijk..

Sam, dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat deze cryo het ontdooiingsproces overleeft en dat dit hem eindelijk mag worden..

Voor Botala even een dikke DANKJEWEL voor de smokkelwaar! Superlief!

Ik hou het even kort vandaag, hele dag op verjaardag geweest en érg moe nu.

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Boboke,echt wat een kutziekenhuis! Bah bah bah! Eigenlijk zijn alle ziekenhuizen zo,vind dat ze veel fouten maken. Ik ben ooit gebeld wanneer ik voor mijn afspraak kwam want dan konden we 'over mijn zwangerschap praten'. Mevrouw zei ik heel kwaad,ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad. Ze schaamde zich gelukkig kapot. Maar toch echt een vette domper zo onproffesioneel.

Sam,meis toch heel veel sterkte. Geen woorden voor :(

Mees,geen flauw idee wat ze aan zoiets moeten doen. Ik hoop ook utro maar ik krijg het 21 januari te horen.

Lets,wow wat een hoog getal voor je amh! Maar je bent nog vrij jong niet?

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #4123 Ploon, 5 dec 2013
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
    Helaas. Niet zwanger.
    Nu een maandje rust en dan weer verder.
    Jammer!

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon:(:(:(... Wat erg om te horen..dikke knuffel, leef met je mee en denk aan je!

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ klaproos, ja ik ben 28, amh waarde was 5,9. Had daar ook niks geks verwacht, is bekend dat met pcos die waarde juist hoog is...
    Nu weer aan het wachten op een telefoontje, zo vlak voor het werk...

@sam, ook vreselijk nieuws, sorry gisteren even overheen gelezen en niet op gereageerd...

6. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Ploon Wat vreselijk balen meis sterkte vandaag en de komende tijd.
    Ik kwam ff snel spieken of er al nieuws was van Ploon. nu even mijn dochter naar school brengen met haar surprise en dan kom ik hier weer even terug om de rest te lezen....

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: dikke knuffel, meid! Wat balen. Ik had je graag het mooiste sinterklaascadeau ooit gegund! Neem even de tijd en als je je even down voelt zijn wij er.
    @Sam11: vreselijk als je zoveel eitjes hebt en geen bevruchtingen. Helaas is het hier in het topic vaker voorgekomen en krijg ik er altijd een heel triest gevoel bij. Het is bij mij ook altijd mijn ergste nachtmerrie geweest, als je zoveel stappen 'succesvol' hebt doorlopen en dat deze stap dan zo eindigt. Geen suggesties helaas. Je zou inderdaad zeggen dat het de moeite van proberen waard zou zijn om iets anders dan synarel te proberen. Hoop dat dr. S. nog wat weet of een verklaring heeft. Sterkte!
    @Klaproos: datzelfde heb ik ook meegemaakt. Dat ze me heel vrolijk belden of ik de afspraak van de 12 wkn echo misschien vergeten was. Toen maar even uitgelegd waarom dat was, en dat we dat wel netjes hadden doorgebeld. 1000 maal excuses natuurlijk, maar ik had wel weer even een extra klap in mijn gezicht te pakken.
    @Lets: hele mooie amh! Dat is weer een opsteker! Nu nog even het andere telefoontje afwachten. Hopelijk zijn ze je deze keer niet vergeten.

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lets nou in dat geval ben ik "afgeschreven"!! Ik heb ook pcos en pas net 25 en heb ondsnks mijn pcos een waardr van 2,6 ...
    Fijn dat bij jou alles goed was :)

@klaproos dankjewel voor de info meid! Ik ga hem zometeen even mailen kijken of hij wel reageerd.

@ dees hoe gaatie met jou meid)

@ploon dikke knuffel meid :( het blijft idd een rottraject :(

@ sneeuwmees idd dr laatste loodjes! Gister is alles afgestuct wat vandaag en morgen even goed moet drogen! En dan vsn het weekend ben ik mega druk en dus is mijn man wlleen thuis dud ik hoop als ik zondag terug kom uit amsterdam dat mijn vloer er ligt :D
    Jij vandaag een chill dagje en goed uitzieken? Of staat er een sinterklaar programma op de agenda?

@ stiertje beterschap voor je kleine meid! Doe rustig aan!

@loontje hoe gaatie met jou meid? Jou zwangerschap lijkt echt voorbij te vliegen, wat gaat het mega snel zeg! Hoe gaat het met je suikers?

@ boboke zucht wat een blunderd weer in dat ziekenhuis... Kan ook nooit ergens meteen goed gaan he... Maar het is dus zeker dat de zwangerschap is geindigd ? Vind het zo erg voor je ... Bahh en voorsl dat jij net nu weer nog een keer dit moet mee maken *dikke knuf lieverd*

@all zwaai en veel plezier voor ieder die sinterklaas viert vanaaf!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: lijkt me spannend als je naar huis gaat, hoe ver het nu weer gevorderd is. Wonen jullie nu al wel in het huis tijdens de verbouwing of nog bij je schoonouders?
    Zometeen inderdaad snel naar de stad voor de laatste cadeautjes en nog wat lekkers voor vanavond. Mijn man moet werken vandaag, maar hopelijk is hij op tijd thuis voor de cadeautjes. Zal best, want de spits zal wel vroeg zijn vanavond.
    M'n zoontje zit inmiddels in sinterklaas-sferen op school. Vanmorgen kwam sinterklaas daar aan in een zijspan motor, dus alle kinderen helemaal hyper. Ben benieuwd hoe hij het vindt. Wel leuk te zien hoe snel hij zich ontwikkeld, want hij zong nu ook uit volle borst mee, terwijl hij 2 maanden geleden nog voorzichtig fluisterend playbackend op de achtergrond weggedoken zou staan.

10. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon: Wat rot meis! Dikke knuffel meis!!

X

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadixx, je bent toch echt niet afgeschreven hoor als je 25 bent;)
    Superjong:) en supersterk!

Veel plezier met sint vanavond sneeuwmees.

Voor veel dames extra moeilijk wel weer vanavond.

Ik ben net voordat ik naar het werk ging toch nog gebeld, veel te laat op het werk maar goed.
    3jan uitgangsecho en prikinstructie. Vlak daarna moet ik dan ongesteld worden en dan kan het echte werk beginnen....superspannend. Hoe symbolisch ook, 31 dec moet ik mijn laatste pil pakken!

Ik zit alleen een beetje te klooien met verzekeringen nu. Heb nu cz en moet daar nog míjn medicijnen op halen (nu dat nog kan) maar wil aanvullend naar pno. Nog niet aangevraagd, kunnen ze je dan daar weigeren? want ik moet ze vrijwel meteen op de hoogte brengen als ik 3 jan start. Beetje lastige datums zo dus. Weet iemand hoe dat zit met het weigeren van aanvullend en hoe ze dat weten enzo?

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lets: voor de goedkoopste aanvullende verzekering van PNO geldt geen selectie. Voor de hogere aanvullende verzekeringen kunnen ze 'gezondheidsvragen' stellen. Wat die precies inhouden weet ik niet, ik heb zelf budget genomen, dus zonder vragen.
    Maar ik zou er wel zsm achteraan gaan als ik jou was.

13. Ze heet nog steeds Bbibi :p

Ik kreeg overigens bij het duurste pakket ook geen vragen hoor van PNO, werd direct goedgekeurd en had binnen 5 dagen de polissen en zorgpassen binnen!

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Ploon: :( dikke knuffel meid.

@ego: hier gaat alles lekker. De weken vliegen voorbij. Ik kan ook door alle drukte niet alles bijhouden hier. Suikers gaan goed. Ik ben te streng voor mezelf volgens de artsen :). Maandag 20 weken echo !

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow sorry, muts dat ik ben, ik haal jullie wel vaker door elkaar, geen idee waarom, lijkt och niet echt op elkaar shadixx en bibi;)

Ja ik denk dat ik vanavond maar aan ga vragen en morgen cz bel voor medicijnen vergoeding... Dus nu nog heel snel verdiepen in welke aanvullende, maar goed, zelfs het basispakket en budget of young is al beter dan wat ik nu heb qua vergoeding buitenland...bedankt voor jullie snelle reacties!

Loontje fijn dat alles goed gaat!

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Lets: begin je nu met poging 1? Dan is het misschien niet nodig om meteen de duurste aanvullende te nemen (die waar je ook nog een 4e poging vergoed kan krijgen), omdat het niet waarschijnlijk is dat je meer dan 3 complete behandelingen in 1 jaar kunt doen. En de overige aanvullende verzekeringen vergoeden volgens mij allemaal max. 2x NL tarief, dus dan kun je net zo goed de goedkoopste nemen. Dat was tenminste mijn eigen redenering vorig jaar.

17. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Ploon, wat ontzettend kl*te voor jullie, sterkte om dit weer een plaatsje te geven en op te kunnen laden voor een eventuele volgende poging.

Voor de rest van de dames allemaal een fijne avond (voor degene die pakjesavond vieren) en alle andere dames een hele dikke digitale knuffel!!!

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oke, dat was mijn redenering nu ook ja.. uhm stel dat je dan drie behandelingen hebt gehad dit jaar en dat die niet gelukt zijn, mag je dan volgend jaar opnieuw beginnen of kun je dan volgend jaar alsnog de duurste pakken?

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon ach nee meis :(. Sterkte en een dikke knuffel

Sam11 voor zover ik weet is daar niet op geprikt. Ik zal t in ieder geval meenemen naar mijn gesprek met dr S. volgende week. Dank je

Lets goed dat je dan toch zelf maar gebeld hebt. Fijn dat je direct kunt beginnen in januari.

Shaddixxx eigenlijk was ik niet eens verbaasd dat ze niet op de hoogte was. Ze weten ook nooit dat ik endo heb en maar 1 functionerende eierstok ;). Vandaar dat ik dus naar DD ga :)

Bbibi dikke knuffel terug :)

Veel plezier vanavond voor iedereen die sinterklaas viert.

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Sam Wij doen ICSI ipv IFV De eerste keer had ik 450 IE menopur en cerotide en 5 rijp en maar 1 bevruchting. De 2 keren hierna (ICSI 5
    &6) 450 IE menopur en synarel. ICSI 5 5 rijpe eitjes waarvan 4 bevrucht. ICSI 6 2 rijpe eitjes en geen bevruchtingen, maar ben wel prednison gaan slikken voor/tegen mijn immuunsysteem. Ik zal het volgende week wel horen van dokter S.
    Nee Ploon Dikke knuffel
    Bbibi gaat wel goed, ben bijna van mijn menstruatie af denk ik. Tijd gaat hard. Lekker ff kerststukjes maken morgen en zaterdag. Zie je zondag.
    Loontje Spannend die 20 weken echo

Deel Deze Pagina