ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Och Tassie dank je wel meis. Zo lief van je *snik* Dikke knuffel terug en ik vind jou ook dapper!:)

2. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wauw het is gelukt.... We hebben een positieve test.... (2 zelfs kon het na de eerste niet geloven)...
    De streepjes zijn nog licht maar ze staan er (ga ze nu uploaden).
    Helemaal gelukkig.....

Toch ook een beetje mixed feelings nu ik het plaats omdat ik jullie dit ook allemaal zo gun...

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh wauw Botala! Wat super! Gefeliciteerd!!!!!
    Nee joh, het is jou ook zo gegund.
    Geniet van dit gevoel.
    Ben onwijs blij voor je.

4. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thx super lief....:)

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw Botala, van harte gefeliciteerd!! Snap dat je het nog amper kunt geloven (ik heb geloof ik 5 testen gedaan :)). Maar een test liegt niet, je bent zwanger!!

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Boboke: wat vervelend dat er zo'n miscommunicatie was in het zh v.w.b. de echo. Wel pijnlijk zeg. Hopelijk weet je snel dat het schoon is en je weer verder kunt.
    Omega: nooit geweten dat je moest kijken naar die twee waarden. Is mij ook nooit verteld. Ik heb die van de Hema en die hebben niet de juiste inhoud, blijkt dus nu :S
    Ah Stiertje, wat zielig voor jullie kleine meisje. En wat onwijs vervelend dat nu toch echt blijkt dat er urine naar de rechternier vloeit. Pffff... heftig allemaal hoor.
    Sam, ik hoop dat die ene zich goed gaat delen en een mooi mensje gaat worden.
    Lets, fijn dat er nu toch eindelijk duidelijk is (al moest je lang wachten op de telefoontjes) en je 3 jan. mag komen. Dan wordt gewoon 2014 jouw jaar :)
    V.w.b. verzekeringen: ik moet er ook nog induiken, dus ik kan er nog niet veel zinnigs over zeggen. Voor ons zal er geen 4e keer komen, dus dat is voor ons niet aan de orde.
    Loontje: wauw, maandag de 20-weken al. Spannend! Succes.
    Ddees: bijna gesprek? Fijn idee lijkt me dat. Bespreken hoe nu verder....
    Klaproos: wat vervelend dat je niet teruggebeld wordt zeg. Moet niet mogen. Afspraak is afspraak. Bah!
    Wanneer mag je eigenlijk testen?
    Sneeuwmees: hoe gaat het nu met je? Jij bent altijd zo goed in direct reageren op iedereen. Zo lief van je.
    Rust weer teruggekeerd in huis, nu Sinterklaas weer terug is naar Spanje? ;)

Hier gaat het wel goed. Tuurlijk teleurgesteld dat het niet gelukt is, maar we houden moed. Het kan nog. Al moet ik toegeven dat deze eerste IVF-poging in DD toch zwaarder viel dan ik had gedacht. En dan vooral de tijd en energie wat het kost. Niet het spuiten, hormonen, punctie e.d. Dat vond ik geen probleem.
    Nu deze maand rust. Ook wel fijn eigenlijk even. Komt wel goed uit met de vakantie in DD. En dan begin januari de uitgangsecho in DD en dan weer voor een volgende poging. Maar natuurlijk gaan we er zelf nog weer voor deze maand ;) Je weet maar nooit.
    Vanavond Sinterklaas thuis. Dus ik ga even verder met m'n gedicht.

Ik heb geprobeerd op iedereen te reageren. Als ik iemand vergeten ben, sorry. Maar dan hierbij een knuffel van mij :)

7. Jaaaa, Botala! Zie je nou wel! Gefeliciteerd!

8. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik ben jou vergeten, Shadixxxxxxxxxxxx...... :( :(
    Hoe gaat het nu met je? Weet je al meer hoe nu de volgende maand?

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets wij hebben dit jaar 3 pogingen gedaan in DD. 1e eind maart - 2e eind mei - 3e november. Ik vond ook de ritjes naar DD erg vermoeiend en heb dan ook de fm in NL gedaan de 2e en 3e keer. Fijn dat je zo dicht bij DD woont dan scheelt dat weer.
    Botala Ik denk niet dat dat kan ons zaad ligt ingevroren. Gefeliciteerd ! ! ! Heb je foto van de test?
    Ploon fijn dat je al weer wat vooruit kan kijken. En waarom geen 4e poging als ik vragen mag?

10. En ik jou ook! :( Dikke knuffel meissie, het is zo oneerlijk..

I. belde gisteren, dat S. eerst zelf een echo wil doen voor we verdergaan en niet meer zomaar met Duphaston wil starten. Geen idee hoe hij dat voor zich ziet, want ik heb zelf geen cyclus. Daarnaast ligt het probleem niet bij hoe de echo's gemaakt zijn, maar gewoon aan het feit dat zij de behandeling niet eerder in wilden plannen. Ik kon 9 januari terecht voor een echo. Dat betekent dat de eerste behandeling dus op z'n vroegst in februari is. Daar zit ik zo níét op te wachten. Ik heb dus gemaild of de echo niet vóór de kerstsluiting gedaan kan worden, dan kan ik tíjdens de sluiting aan de Duphaston en dan is de eerste behandeling half januari. Maar goed.. Daar krijg ik geen reactie op *zucht*

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: gefeliciteerd! Fijn om eindelijk weer eens roze nieuws te horen hier, na zoveel verdriet van de laatste tijd. Hoop dat iedereen daar ook weer wat moed uit kan putten. Bij mij viel het kwartje pas toen ik een digitale test had gedaan. De streepjes konden ook mij niet overtuigen. Geniet ervan, meid!!
    @Ploon: kan me voorstellen dat de rust van aankomende maand ook wel even lekker is. December is toch al een drukke maand en zo kun je er in januari weer met 'frisse' moed tegenaan. Ook ik vroeg me af waarom jullie geen 4e poging zouden willen? Snap wel dat iedereen een keer de grens moet trekken, maar gezien de gunstige voorwaardes van PNO, zou het voor mij heel aanlokkelijk zijn (als je die kans hebt) toch voor een 4e keer te gaan proberen (al hoop ik dat dat niet aan de orde hoeft te zijn).
    @Shadixx: zoveel respect voor de strijd die je steeds met alles lijkt te moeten aangaan. Ik hoop dat ze nu echt eens met jou mee willen denken en inderdaad je voor de kerstsluiting laten komen. Mij wilden ze toen ook van de zomer even 'makkelijk' over de vakantieperiode heen tillen. Maar na wat aandringen, kon ik toch gewoon van start.

12. Het is inderdaad steeds weer een strijd. Af en toe word ik er zo moe van! Heb net nog maar een mail gestuurd en nog een argument gegeven; we hebben betaald voor een opslagtermijn van 9 maanden voor het donorzaad, straks zijn er verdorie al 3,5 maand verstreken, voor we überhaupt beginnen. Hopelijk geeft dát dan net dat extra zetje.

Hoe is het met jou? Nog steeds veel last van je bekken? Weet je al wanneer je met verlof gaat?

13. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeeh zeg wanneer is het nou eens genoeg voor jullie.... blijven mailen en bellen hoor zodat je nog voor de kerst terecht kan... sterkte meis...

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Shadixx: goed van je, hoor! Ze moeten zich wel bewust zijn, dat afgezien van het onnodige tijdsverlies voor een vrouw er voor jullie nog een andere extra reden is om de vaart er in te houden. Zo balen voor je dat je zelf steeds degene moet zijn die hun alles moet voorkauwen!
    Met mijn bekken ging het redelijk goed tot gisterenavond. Met pakjesavond iets te lang op de harde vloer gezeten :(, met als gevolg dat ik gisteren niet meer overeind kwam (en mijn man me overeind moest hijsen) en alles nu enorm pijn doet. Maandag word ik als het goed is, weer onder handen genomen. Maar mijn man (of liever gezegd sinterklaas ;)) was wel zo lief om me een warmtekussentje te geven voor mijn (vaak pijnlijke) onderrug.

15. Balen Sneeuwmees.. Wel érg lief van Sinterklaas! ;) Hopelijk helpt het een beetje!

Kreeg net mail terug, dat S. pas vanaf maandag weer aanwezig is en dat ik dan antwoord krijg. Zuuuucht.

16. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Sneeuwmees wat een lieve Sinterklaas....
    @Shaddixxx ja zeker zucht sterkte meis...

17. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Botala: super gefeliciteerd!

Verder is er zoveel geschreven sinds de vorige keer, heb weer bijgelezen en wil even laten weten dat ik met iedereen mee leef en het beste gun.

@ hier voorgenomen vandaag naar DD te bellen voor een afspraak voor intake voor cryo-tp. Zit nu nog op 1x BV per dag en ons meisje drinkt nu goed koemelk icm BV.

Krijgen we vanmorgen te horen dat ons neefje van 3,5 maand vannacht is overleden (had een hartafwijking en is gisteren geopereerd).

Beetje dubbel of het nu ongepast is om naar DD te bellen. Op zo'n moment besef je maar weer dat het een wonder is als je zwanger raakt en je kindje gezond opgroeit.

Iemand enig idee wat nu de "wachttijd" is voor een cryo tp? Dr. S. gaf aan dat wij niet met een normale intake meegaan (wachttijd ongeveer 3 maanden denk ik?) maar dat ik als ik gestopt was met de BV ik mocht bellen en dan snel terecht kon.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Shadixx, men wat een pech heb jij. Met al die pech zou je wat mij betreft morgen nog terecht kunnen in dd...maar ja wie ben ik he.. geen dokter iig.

@ Sneeuwmees, hopelijk helpt het warmtekussen van je lieve sint!

@ Botala, JAAAH wat een goed nieuws. Voel je niet rot het hier neer te zetten, dit is een van de weinige plaatsen waar ik juist superleuk vind dit nieuws te horen! Krijgen we hoop van! Gefeliciteerd!

@ Fireangel, jee wat een megaverdrietig bericht van je neefje. Veel sterkte!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Fireangel: gecondoleerd met dit vreselijke nieuws. Ik denk dat het altijd lastig te bepalen is of en wanneer je zelf kunt bellen voor een vervolgafspraak. Laat het anders even het weekend rusten en doe dan wat goed voor je voelt. Hoe enorm verschrikkelijk ook, je neefje komt er niet mee terug als jullie je leven stopzetten. Maar snap dat het nu even niet goed voelt. Sterkte voor jou en je familie!

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Fireangel: Wat een vreselijk bericht, veel sterkte.
    Toen ik een afspraak wilde maakte konden we eigenlijk direct terecht. Ik denk dat je helemaal geen wachttijd hebt als je al onder behandeling bent geweest in DD.

@Botala: Gefeliciteerd meid, wat een geweldig nieuws.

Deel Deze Pagina