ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bbibi; succes met de punctie morgen!!!

2. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss76; jij ook heel veel succes morgen bij de punctie!!

Ik duim voor jullie beide!

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @miss76: ik moest ook nog de ochtend vd Pregnyl cetrotide spuiten. Maar misschien moet het bij jou minder onderdrukt worden?? Je hebt m trouwens heel laat gezet, ik spoot altijd s ochtends. Dus dat kan ook verschil maken. Tegelijk met Pregnyl op de avond lijkt me ook geen goede combi.

@utro enzo: ik moet het ook tot 12 wk gebruiken (zei zelfs gyn in Ned), ik ga het vanaf dan afbouwen in een weekje ofzo. Suprefact was tot 8 wk, dat heb ik in 1 dag 'afgebouwd'. We gaan op vakantie als ik 14.5 wk ben, dus dan lekker zonder utro. Al vind ik het niet eens heeel erg, vooral niet na mijn ervaringen met Lutinus.

@NinaD: heb inderdaad een extra echo geregeld met 10 wk en dan weer met 12 wk bij de gyn. Voel me wel okee, maar wel erg moe (beetje ziekte van pfeiffer idee :)) en de hele dag moet ik wat eten, anders word ik misselijk of duizelig. Maar ik klaag niet hoor ;).

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Vragen mag altijd hoor. Ik heb zelf het idee dat het nu aan mijn lijf ligt dat ze niet blijven zitten. We hadden de laatste keer zulke mooie embryo's
    Vervelend dat je zo bang bent van onweer. Ik vind het niet zo erg als ik maar niet buiten hoef te zijn.

Weet iemand hoelang de wachtlijst is voor een immuunonderzoek en hoe dat in z'n werk gaat? Of is het alleen bloedprikken ? ?

Heb al een week een irriterend gevoel van onder. Niet elke dag, maar wel vaak. Vanmorgen bij de dokter geweest en die zegt dat ik het nog maar even moet aankijken. Iemand hier ook wel eens last van? Hebben jullie dan iets gehaald bij de drogist?

Verder lekker naar het strand geweest. Even genieten van het mooie weer zolang het kan.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: ik heb vaker last 'van onderen'. Maar dan meer een jeukend, soms wat schraal gevoel. Ik had het meestal een paar dagen voor NOD (volgens mijn arts kon dat te maken hebben met hormoonschommelingen). Maar heb er nu ook nog steeds last van, dus mijn hormonen schommelen blijkbaar nu ook nog. Ik heb van mijn huisarts zalf ervoor gekregen (miconazol of zoiets dergelijks) en dat verlicht wel. Je hebt bij de drogist ook iets van een zalfje wat je zonder recept kan krijgen. Ben de naam even kwijt.
    Ik heb overigens ook wel eens over een Pipelle behandeling gelezen (dat ze een beetje in je bm wegschrapen om de innesteling te bevorderen). Of hebben ze dat al een keer gedaan?
    @Elize: klachtjes klinken goed! Ik had gisteren heel gevoelige borsten, maar vandaag weer niet. Kost me dan weer moeite om er niet te veel achter te zoeken. Wel heb ik wat last van een soort van spierpijnachtige pijn aan de zijkanten van mijn buik. Maar verder dus eigenlijk nog niets.

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ga morgen wel wat halen bij de drogist, het jeukt ook.
    Pipelle hebben ze nog niet gedaan, lijkt me geen fijne ingreep. We wachten gewoon tot dokter S weer terug is.

7. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    @Ddees: immuunonderzoeken kun je gelijk laten doen, is kwestie van flink wat buisjes bloed afnemen en na ongeveer een week krijg je de uitslag per mail.
    @sneeuwmees: ja borsten en buik noem ik nog niet eens hihi. Heb ook af en toe bandenpijn ofzoiets. En duizend keer plassen, ook de hele nacht door. Kortom genoeg kwaaltjes aanwezig hoor ;). Maar ik ervaar dat niet als heel erg.
    Kan bij jou nog allemaal komen natuurlijk. Niet te hopen uiteraard. Hoe was dat bij je zoontje? Al schijnt het erg te kunnen verschillen.

8. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Oh dat spul wat vrij verkrijgbaar is heet Canesten. Wel even kijken of het capsules voor inwendig zijn of creme voor uitwendig. Ik heb er gelukkig nooit last van, vroeger 1 keer, maar in mijn werk zie/hoor ik het veel. Geef dan algemene adviezen zoals niet wassen met zeep, niet te strak ondergoed, liever geen vaginale zeep of douches... maar sommige vrouwen hebben t gewoon vaker. Soms heeft de man ook een schimmeltje en moet hij ook even smeren ;). Wel apart dat de h.a liever afwacht,okee het kan vanzelf overgaan, maar het is erg vervelend. Wordt bij ons nooit moeilijk over gedaan.

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat spul heet idd canesten, of gyno daktarin ofzoiets! Kun je in vaginale tabl krijgen of zalf! moet je f kijken of het echt inwendig is dan helpen de tabletten beter!
    Onze ha doet er ook nooit moeilijk over.. Hoef er maar voor te bellen en dan krijg ik het zo op recept...

@ Sneeuwmees: Ik heb ook zo'n spierpijnachtige buikpijn.. Zit meer aan de zijkant... Beetje rond de heupbotjes zeg maar...

@ Elize: Ik vind de kwaaltjes idd ook niet heel erg! Dat heb ik liever dan dat ik helemaal niks merk, dat zou me onzeker maken denk ik...
    Wanneer heb jij weer een echo?

X

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mona veel meiden stoppen rond die tijd! Dus zal vast wel goed komen hoor meid!

@ anja hihihi ja dat is toch zo!

@nina dankjewel meis! Niet zenuwachtig! Meer opgelucjt als het klaar is... Ik vind het niet eng maar meer de vrees dat het voor die tijd springt ofzo.. Dus blij als het voorbij is! Enne 3 toppers voor jou toch meid? Duim voor je wanneer heb je eweer echo? Morgen ?

@miss niet te druk maken! Ik hoefde ook geen cetrotide maar omdat ik er nog 1 had en ik anders niet precies uit kwam met pregnyk ( zat half uurtje tussen) zei i. Hoes dat ik het wel mocht spuiten als ik wikde! Maar was niet persee nodig! Dus komt goed meid!! ( sorry voor de type fouten zit op iphone!) ben jij ook al gebekd ? Ik wel zojuist! Was een ontzettend lieve vrouw was ze zeg! Super! Heb een goed gevoel over haar kunnen dus blij mee. :)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @anja dankjewel meid! Komt goed!

@dees volgend mij heeft dr p geen wachttijd! Denk dat je meteen terecht kunt! En je krijgt meteen volgende dag uitslag! Super fijn!

@sneeuwmees aklina mona dreamer shaddixxx klaasje elize klaproos tevka *zwaai weltruste meiden* ( sorry als ik iemand vergeet)

Miss tot morgen meid!!! X

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: heel veel succes morgen! Ik ga duimen voor een mooie opbrengst!
    @Miss76: jij ook heel veel succes. Hopelijk hebben de kleinste 2 toch nog een groeispurtje gemaakt.
    @Elize: bij mijn zoontje had ik enorm veel last van mijn tepels (bij kou) en vond ik koffie ineens niet lekker. Bij de tweede zwangerschap voelde ik me niet moe en had ook niet meer honger. Heb nu wel het idee meer moe te zijn. Heb 's middags en begin van de avond regelmatig even een wegtrekker dat ik me moe voel. En dan dus dat trekkerige gevoel in mijn buik en de gevoeliger borsten. Mijn borsten zijn ook zwaarder en voller. Verder is mijn stoelgang prima, dat had ik ook bij mijn zoontje. Dus aan de weinige kwaaltjes die ik voel, houd ik me dan maar vast.
    @Mona: hoe is het met je misselijkheid? Heb je ook met 9,5 wkn weer een echo als je bij de vk bent?
    @Nina: ik woon in de buurt van Arnhem, dus niet op de route naar Purmerend. Ik denk als ik bij een vk-praktijk hier in de buurt bel, dat ik eerder mag langskomen, maar laat het maar zo. Er is in ieder geval meer te zien en je bent (als alles goed gaat) ook al weer verder richting de 12 wkn (zeg ik nu stoer).

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Bbibi en Miss: heel veel succes morgen !

14. NinaD

NinaD Niet meer actief

Miss,
    Zoals de dames zeggen....geen zorgen! In DD rekenen ze alles uit met uren enz. Ik hoop dat je lekker slaapt en morgen lekker uitgerust naar de punctie voor de 3 toppers! Succes xxx

Bbibi,
    Goed om te horen dat je niet zenuwachtig bent. Ik heb nu ook al zo iets van kom maar op met die punctie :p
    Maar nu eerst gaan jullie voor mooie bevruchtingen. Met jouw 10-13 follikels moet het goed komen!
    Slaap lekker! Succes xxx

Anjav,
    Ja ben blij met onze 3 top follikels :D Ik hoop zo graag dat wij dit keer onze tweeling krijgen!
    Donderdag heb ik weer echo, ben benieuwd.....hoop dat er 1-2 bij komen.
    Ennnn natuurlijk vergeet je af en toe hoe en wat.....je bent moeder van een tweeling! ;):) Ik vergeet nu al van alles en ben nog niet eens zwanger of moeder.....:):)

Elize,
    Je hebt best veel kwaaltjes. Gek dat kwaaltjes in dit geval eigenlijk heel positief zijn. Het lijkt me niet makkelijk met dit soort kwaaltjes te moeten werken enz. Gelukkig dat je zelf er heel positief in zit!
    Wat fijn dat je al een extra echo hebt afgesproken. Dit zijn gewoon zulke bijzondere weken.....niets missen! Ik zou dezelfde doen.

Sneeuwmees,
    Wat leuk dat jij al klachten hebt....fijne bevestiging!
    Ik snap jouw dubbele gevoel over echo's wel hoor......:p Het belangrijkste is dat je jouw gevoel volgt! Ik zou te ongeduldig zijn......:D
    Het is natuurlijk ook wel weer fijn om meteen een duidelijke echo te krijgen en geen twijfel.

15. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes voor morgen en voor de geruststelling over de Cetrotide! Ik moest 'm 's avonds spuiten van Dr. H, vandaar dat 'ie waarschijnlijk niet meer nodig was gister. Heb enorm veel zin in morgen, kom maar op :D

Heel veel succes Bbibi, als wij aankomen zit het er voor jou al op als het goed is. Ik denk aan je!!! X

16. Even snel; Het Lange Land in Zoetermeer doet het ;)

*Edit* Oh, daar waren al tig berichten over :D

17. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Meiden,jullie zijn lief,dank je wel!!! Ik lees morgen even bij.
    xxx

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Sneeuwmees dankjewel meid!! Enne jou kwaaltjes klinken goed! En ik ben het compleet met je eens dat je het zo laat! Dan heb je zeker al een mooi sterk hartje en zit je niet meer in de zenuwen! Gaat helemaal goedkomen met jou! :) ik heb allemaal sterk het vermoeden dat jij nog een zoontje krijgt! ;) weet niet waarom is gevoel! Met oendelen en voorspellingen zit ik op 80% goed ! Vandaag weer een formuvriendinnetje.. Maand van zwangerschal was gked en bevallen van een jongen wat ik voorspelde ;) ben benieuwd if het bij jou ook gaat kloppen! :) wil je het weten?

Loontje dankjewel meid! Enne morgen is er niemand dusse niet teveel bellen he? Hihi zon ze morgen ;)

Nina dankjewel lieverd!! Ben ook onwijs benieuwd naar de opbrengst van mij en miss! Hopelijk voor ons beide goede kwaliteit eitjes! Dat vind ik het aller belangrijkste! En dan einde van de week voor klaasje en jou! Dat jullie ook een super score krijgen!! Xx

Miss dankjewel meid! Morgen niet schrijken van mij! Ik heb een hele slechte huid, dus zie er jiet uit zonder make-up ( schaam schaam!)
    Maar hopelijk is het voor een goed doel en ook voor jou! Zou het leuk vinden je te zien!! :) had jij ook die lieve narcose mevrouw aan de telefoon? Jij ook succes morgen meid! X

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ps sorry voor de spelfouten zit op iphone! Weltruste x

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb nooit eerder een schimmel infectie gehad, maar heb nu wel een cyclus in de war en afgelopen weken af en toe een inlegkruisje gedragen met het warme weer, omdat ik af en toe een beetje bloed verlies had. Zit nu op dag 24 en nog geen ei te bekennen.

Succes voor iedereen met de punctie.
    Weltrusten

Deel Deze Pagina