Botala: Wauw wat een super nieuws! Dat is niog eens een mooi sinterklaascadeautje!! Geniet ervan meis! Fireangel: Wat erg zeg! Heel veel sterkte met het verlies van je neefje! X
Sterkte fireangel met dit grote verlies. Ik sluit me voor het advies aan bij sneeuwmees. Dikke knuffel
Jaaah! Botala, yeah! Wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd voor jullie beiden! En ook ik vind het juist super fijn om te horen/lezen! Dat geeft hoop en vooral gun ik het iedereen en juich ik mee met jullie! Dussss...kom op allemaal met heel goed nieuws! @Shaddixxx; jeetje, inderdaad een diepe zucht (een hele diepe). Jullie worden ook ontzettend tegengewerkt. Het zit allemaal zo tegen. Om moedeloos van te worden. Bah, en weer moet je er achteraan, weer moet jij er energie in stoppen. Dat moet toch wel een keer wat opleveren. @Sneeuwmees; ach, meid. Wat een narigheid weer met je bekken! Gelukkig wist Sinterklaas ervan en heb je een warmtekussentje gekregen. Pak zoveel mogelijk rust en laat je lekker verwennen! @Fireangel; wat een dubbele gevoelens moet je hierbij hebben. Wat een vreselijk bericht! Maar natuurlijk moet je bellen met DD. Dat moet je toch van elkaar proberen te scheiden, hoe moeilijk en dubbel het ook voelt. In ieder geval een knuffel en gecondoleerd! @all; ja, het is weer weekend! Gisteren de laatste Pregnyl spuit gezet! Jippie! En natuurlijk ging er van alles mis, inclusief een prikincident! Mijn darmen lijken weer wat genormaliseerd te zijn. Ik voel me eigenlijk best prima! Eindelijk. Volgende week wordt eindelijk weer een normale week zonder ritjes naar DD, spuitjes zetten en op rare dagen werken. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om volgende week zaterdag al te kunnen testen. Ik heb daar zulke slechte ervaringen mee (alleen maar negatieve tests). Ik wacht liever tot ik ongesteld word, dan weet ik genoeg......Nee, ik heb op zich wel hoop, maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat ik positief zou kunnen testen. Vooral natuurlijk omdat ik nu ook nog niets voel en dat als ik iets zou voelen, dit waarschijnlijk nog van de Pregnyl komt. Dusssss.. Hihi, ik wacht gewoon nog even een ruime week af.
Ik ben helemaal vergeten om mijn handtekening aan te passen. Die TP mocht onderhand wel hebben plaatsgevonden, zo lang worden ze niet bewaard!
Jemig FireAngel.. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat vreselijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte! Kan begrijpen dat het heel dubbel voelt om nu naar DD te bellen..
JAAAAAA goed nieuws, had ik even nodig! Ik had hetzelfde gevoel bij het delen van een posi test, maar ik vind dat je helemaal het recht heb om even ego-super-blij te zijn hoor!
Pfff lees ik verder, jeetje wat erg fireangel, je kind moeten verliezen moet zoiets vreselijks zijn. Wat later bellen kan ik me voorstellen, bel gewoon wanneer jezelf voelt dat het weer 'kan'. Geen kinderen krijgen is vreselijk, maar ze moeten kwijtraken is echt niet menselijk, gecondoleerd! Ik hoop dat je zijn ouders tot steun kan zijn...
@Fireangel gecondoleerd heel veel sterkte @ Tassie ik was ook helemaal voorbereid op een negatieve test omdat ik gewoon een late negatieve tester ben... Bij mijn andere kids testte ik pas met bijna 6 wk positief. Maar ik hield het niet meer en je ziet het kan dus toch.... Lieve allemaal heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en felicitaties word er een beetje verlegen van
@Botala; dank je! Besef je het al een beetje? Het lijkt mij zo onwerkelijk tenzij je misschien echt heel veel symptomen hebt. Verder ook spannend bij jou is het aantal! Bij de TP heb ik helemaal niets gehoord hoe het nu verder gaat. Ik heb dr. S. helemaal niet meer gesproken. Dus ik weet niet beter dan dat ik afwachten?! Gelukkig weet ik dankzij jullie wanneer ik ongeveer zou mogen testen. En dan? Als het niet gelukt is of wel, moet ik dan contact opnemen met DD?
Fireangel,heel veel sterkte meis... Botala,gefeliciteerd! En nu genieten! Ik heb zooooveeel buikpijn en mijn progesteron is niet goed. Ik vraag me af hoeveel buikpijn ik moet hebben voordat het wel goed is? Als de ongi begint heb ik al 4 paracetamol nodig en nu dus eigenlijk ook nog. (dag 3) shaddixx,wat een gezeik weer. Het zit je niet mee meis. xxx
Jeetje Fireangel, wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd. Was hij al zo ziek dat jullie dit 'aan zagen komen' (als je begrijpt wat ik bedoel)? Of is hij plotseling overleden, ondanks zijn hartje? Sneeuwmees: hoe gaat het met je bekken? Het sinterklaaskadootje een beetje geholpen? Tassie: spannend, nog een weekje. Ik moest bellen zodra ik een positieve of negatieve test had. Dus ik denk dat je dat het beste kunt doen (of als je ongesteld wordt - maar daar gaan we niet van uit ). Shadixxx: het zit je niet mee. Wat onwijs vervelend dat je zo tegengewerkt wordt (zo voelt het, lijkt me). Hopelijk snapt dr.S. je maandag en krijg je nog een afspraak voor de kerstvakantie. Botala: hoe gaat het? Nieuws al een beetje gezakt? Ben zo blij voor je. En nu maar afwachten of het er één of twee zijn. Hier zojuist gebeld met I.rma want bent ongesteld geworden vandaag. Heb nu een uitgangsecho gepland staan voor 2 januari bij dr.Hubert. Want dr.S. begint 6 of 9 jan pas weer. Eigenlijk wilde ze die 2e ook een gesprek inplannen om te overleggen welke medicatie en zo, maar het lijkt me makkelijker dat ik het nu al bestel en dat ze het met dr.S. overlegt. Dat gaat ze nu donderdag ook doen (is ze er zelf weer). Maar meestal wil dr.S. eerst zelf een echo maken en dan zelf bepalen welke medicatie. Maar waarom nu een echo? Hopelijk wil hij zonder mij te zien de medicatie bepalen, zodat ik op tijd kan beginnen het nieuwe jaar. Hoe deden jullie dit altijd bij een 2e poging?
Botala gefeliciteerd!!!! Kan je t al een beetje geloven? Shaddixxx pfff daar wordt je toch zooo moe van, elke keer weer zelf achteraan. Ik vind t echt knap hoe je elke keer weer hier mee omgaat en doorzet. Hopelijk kan je nog voor de sluiting komen. Knuffel Sneeuwmees lief van sinterklaas zo'n passend kadootje . Hopelijk gaat t na je behandeling van maandag weer beter. Tot dan maar rustig aan doen. Fireangel gecondoleerd met je neefje. Sterkte! Tassie fijn hè even geen prikken meer. De laatste week vind ik ook het meest slopend. Je begint toch steeds meer te zoeken naar kwaaltjes die je zou moeten voelen, maar je hoeft niks te voelen en kan toch zwanger zijn. Sterkte met wachten! Normaal gesproken moet je het resultaat altijd doorgeven aan DD, zowel positief als negatief (zo was het in ieder geval in NL, neem aan dat het in DD niet anders is) Iedereen een fijn weekend!
Ploon, lijkt me toch weer pijnlijk, ongesteld worden na een poging... Wij gaan 3 jan. Naar dokter h, maar mijn vriend wil het ivm zijn werk ook verzetten naar 2 jan, dus wellicht zien we elkaar nog als dat lukt. Ik krijg dan ook een uitgangsecho. En prikinstructie. De medicijnen haal ik dit jaar nog, via mijn oude verzekering. De nieuwe verzekering zal wel 'blij' met me zijn als ik ze 2 jan meteen opbel met de medeling dat we icsi in het buitenland gaan doen hahaha.. Vandaag toch echt ff aanvragen dus, wellicht kan ik ze dan eerder op de hoogte stellen, heb poging een dus eigenlijk netjes verdeeld over twee verzekeringen, de ene de medicijnen, de andere de medische handelingen. Niet erg handig maarja. Heb van de week zo ongeveer drie keer de opmerking gehad of ik zwanger was :-s. Echt vaag... Kon wel met overtuiging zeggen dat ik dat toch echt niet was!
Hebben/hadden jullie de Uitgangsecho altijd in dd of ook wel in NL? Ik denk dat ik maandag terugbel en vraag of ik een bel afspraak met dr S Kan krijgen om medicatie te bespreken. Is toch veel makkelijker en duidelijker. Een eigenlijk wil ik de medicatie al eerder dan echo thuis hebben vier het geval ik eerder ongesteld wordt. Graag hoor ik hoe dit bij jullie ging. Oh Lets dat zou grappig zijn als weer elkaar daar zien. Wij hebben om half 11.
@Ploon: denk op zich niet dat dr. S. je echt hoeft te zien om de medicatie te bepalen. Tenzij je zelf echt met hem van gedachten wil wisselen, of suggesties hebt voor andere medicatie. Heb je zelf het idee dat er iets moet veranderen? Misschien dat je dan een telefonische afspraak met hem nog kan inplannen dit jaar. In NL had ik meestal een soort van 'evaluatiegesprek' na een poging en werd dan in overleg evt. de medicatie aangepast. @Klaproos: heftig als je zoveel pijn hebt als je ongesteld bent. Of de progesteron daarmee te maken heeft, weet ik niet. Is er wel eens gekeken of je geen vleesboom of iets hebt. Dat kan ook vaak enorme klachten veroorzaken rondom je ongesteldheid (maar hoef je verder niets van te merken). Heb je ook heftige menstruaties? Nou, hopelijk snel voor 9 maanden verlost van pijnlijke menstruaties. @Tassie: ze willen in DD inderdaad wel weten of een poging geslaagd is of niet. Ik heb toen niet dezelfde dag gebeld, toen mijn poging mislukt was, omdat ik er enorm verdrietig van was (had echt het idee dat ik zwanger was en bleek dat toch niet te zijn). Dus heb een dag later gebeld, wat ook prima was. Heb overigens ook laten weten toen ik spontaan zwanger geraakt was en moet zeggen dat ze ook toen aangaven wel graag op de hoogte gehouden te willen worden. Dus heb ze na de goede combinatietest ook een mailtje gestuurd dat alles goed was gegaan. Kreeg toen ook een hele aardige reactie terug. Dan weten ze in ieder geval dat ze van mij niet meer een behandeling hoeven te verwachten en scheelt hun ook weer in hun administratie. Heb je na de tp geen formulier meegekregen waarop alles beschreven staat. Daar stond bij mij op vanaf wanneer je utro moest gebruiken, wanneer ik de 3 x pregnyl moest spuiten en wanneer ik mocht testen. @Lets: zou het echt helemaal ondenkbaar kunnen zijn dat je spontaan zwanger bent. Wel opvallend dat 3 mensen zo'n opmerking maakten. Ik had op het werk niet gelijk wat verteld, maar hoorde later van een collega dat ze al tegen andere collega's had gezegd dat ze vermoedde dat ik zwanger was, omdat ik zo stralend eruit zag.
Botala, gefeliciteerd met jullie positieve test!!! TOP @Fireangel, wat een verschrikkelijk nieuws, gecondoleerd. Wat verdrietig zeg.... pppfff......
@Tassie wat vreemd dat ze niet gezegd hebben wanneer je mag testen. Ik moest ook bellen als ik wist of zwanger was of niet... @Klaproos wat lijkt me dat vreselijk zeg die buikpijn sterkte ermee... @Ploon ik zou inderdaad ook bellen om te vragen of de medicatie telefonisch afgestemd kan worden.. Hoe eerder in huis hoe beter... Bedankt voor de felicitaties... Het dringt nog niet echt door hier... Allemaal zo onwerkelijk na al die tijd steeds niet en nu wel... Ik heb wel erg veel last van mijn borsten en moest gisteren ineens huilen haha en dat heb ik echt nooit. Ik sta echt bekend als koele kikker ik huil ook nooit bij een jank film ofzo... Dus ja daaraan merk ik dan wel dat ik zwanger ben... Heb net nog 4 uur gewerkt had een heleboel bestellingen. Dus ik ga nu even lekker liggen... Vanavond nog Sinterklaas feest met de familie... Allemaal heel fijn weekend x
botala, fijn dat je het nog ergens aan merkt! en geniet er lekker van!! sneeuwmees; lijkt me zeeeeer sterk dat ik zwanger zou zijn, moest vorige week zondag met de pil beginnen dus had zaterdag nog voor de zekerheid getest, en spierwit... wel dat ik maandagnacht misselijk wakker werd en dat heeft nog 1,5 aangehouden, maar dat heb ik eigenlijk geweten aan het weer gebruiken van hormonen door de pil... nu voel ik me weer normaal... ochja nog even wachten en dan beginnen...stralend zal ik er ook nie uit zien want ben waarsch binnenkort werkloos...moet weg op het werk..helaas... dus iets anders gaan zoeken om afleiding te hebben! (en jullie zijn de klos haha)