Bbibi, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Gaan jullie nu zowel door met pleegzorg, als met adoptie? En dan ook nog met de cryo's? Succes met al je plannen en hopelijk zitten jullie met de kerst lekker in een af huis
@Lets; Spannend, he, al die dozen met medicijnen! Bij de prikinstructie deed C.laudia alleen bij haar voor hoe je moet prikken en verder hoe je inderdaad de potjes openmaakt en alles mengt. Ik heb alles opgeschreven, want het is best veel informatie die je krijgt. Vooral omdat sommigen ook op bepaalde tijdstippen gegeven moeten worden. Wanneer krijg je de prikinstructie? @ego; ik heb vanmorgen, nadat ik nog maar een testje gedaan had, gebeld met DD. Ik heb een afspraak gemaakt voor een eerste echo op 9 januari bij dr. S. Het is best ver weg, eigenlijk, maar ik vind het nog steeds allemaal erg onwerkelijk. Het is nog niet echt helemaal geland denk ik.
Tassie dat duurt nog wel effe hoor dat onwerkelijke gevoel. Hier morgen 15 weken en nog steeds zo ontzettend onwerkelijk allemaal.
@Tassie: ik heb er geloof ik 5 testen doorheen gejaagd: 2x2 kv-testen en 1x cb digitaal. En daarna kwam natuurlijk Moeders voor Moeders nog langs. Maar toen was ik er ook wel klaar mee hoor
HEY MEIDEN, We hebben erg lang moeten wachten (rond half 2 ipv 11.40u) Maar het was het wachten waard!!! We zijn in het rijke bezit van twee blasto's!!! Een 4AA en een 3AA, ofwel 'gut und sehr gut' aldus frau dokter H ! Erg blij!
Jippiejee, wat fantastisch nieuws! Op naar een mooi resultaat (positieve test!). Dat was het wachten wel waard! @Tevka; gelukkig ben je niet meer misselijk. Dat lijkt mij namelijk zo erg! Bleeehhhhh! Hoe zal het gaan met de 2 kleintjes? Spannend, hoor! @all; dank aan alle lieve meiden die mij gefeliciteerd hebben! Zo lief. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en die was ook zo ontzettend blij voor ons (natuurlijk wees hij mij er ook op dat het nog wel erg pril is). Ik ga woensdagochtend meteen bloed laten prikken (schildklier, ijzerwaarden, nierfunctie, ontstekingswaarde en nuchter glucose). Ik heb vanmiddag meteen Dagravit (of zoiets) gekocht om in te nemen. Ach, ik heb het er maar druk mee
@Tassie: zijn toch heerlijke dingen om je dag mee te vullen, toch? En ja, het is pril. Maar die positieve test nemen ze je niet meer af. Zekerheden heb je nooit, dus geniet van iedere dag! @Jippiejee: fantastisch dat je 2 van zulke mooie blasto's teruggeplaatst hebt gekregen. Op naar een zwangere kerst en oud en nieuw! Hier weinig nieuws. Vandaag eerste dagje werken na een week vrij. Viel knap tegen. Met mijn bekken ging het de laatste dagen heel redelijk, maar alles voelt weer erg beurs van onderen na een hele dag zitten. Kleine uk was ook nog eens erg druk in de buik, wat niet meeviel toen ik me vanmiddag moest concentreren bij een instructie van iets.
Tjee, Sneeuwmees, net een dag weer aan het werk en nu alweer zo'n last. Ach, dat is geen leuk begin van de werkweek. En dan je kindje ook nog actief in de buik (tja, die heeft natuurlijk ook vakantie gehad). Nou, laat je lekker verwennen thuis en doe rustig aan! Voor zover dat kan natuurlijk, want je hebt nog je zoontje rondlopen.
@Jippie, wij hadden ook een 4AA en positief resultaat dus heel veel succes met de wachtweken!! Zwaai naar de rest, momenteel erg moe, weinig puf om actief mee te schrijven. @Tevka, wat gaat het rap bij jou!! 15 weken alweer..... ps, ik heb uiteindelijk 7 testen gedaan en dan nog die van MvM dus "schaam" je niet voor het aantal testen!! haha....
Jippiejee gefeliciteerd met je 2 mooie blasto's en nu goed broeden en hopelijk een mooie afsluiting van 2013!! Klaproos hoe is t gegaan met je punctie?
Hoi allemaal, hier een berichtje van mij na een korte afwezigheid. Moet eerlijk toegeven dat ik helemaal niet meer mee gelezen heb. Zat even niet zo lekker in mijn vel. Veel spanning van alles wat geweest is. Zelfs bij de fysio geweest vanwege continue hoofdpijn. Nu gaat het wat beter. Maar merk dat afstand nemen op zich best even fijn is. Dus ik zal er niet zo veel zijn de komende tijd, denk ik. Maar toch was ik even benieuwd hoe het met jullie gaat. Toch blijf je meeleven met iedereen. En lees nu toch zulk geweldig nieuws! Tassie! Wat is dat nou? Wat geweldig, super, tof en alle andere woorden die ik ervoor kan verzinnen. Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is echt! Je hebt een heel klein mensje in je buik. Geniet ervan. Oh Bbibi, wat geweldig, adoptie. Hebben wij ook over nagedacht voordat ik zwanger was van onze dochter. Ik wens je heel veel succes. Botala, bijna de echo... Spannend en leuk! Zullen het er 1 of 2 zijn? Wat 'voel' je zelf? Ddees, ik heb even gemist hoe het nu met jullie gaat? Wat is er nu afgesproken? Jippiejee, wat spannend zeg. Twee toppers aan boord. Dat moet goed gaan gezien de laatste ervaringen hier op het forum. Nu wachten, wachten, wachten :S Mikka, wat een spanning zeg, maar gelukkig dat alles goed was. Het gaat goed hier met het zwanger worden de laatste tijd. Hopelijk zet deze trend voort. Allemaal heel veel good luck!
@Jippiejee nu lekker broeden en op naar de positieve test... @Sneeuwmees waardeloos zeg dat je zo'n last blijft houden van je bekken... heb je al zo'n speciale Bekkenband? Een vriendin van me had daar erg veel aan... @klaproos ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is vandaag... Even ego Hier een mega dilemma... Ik wil heel graag mee doen met MvM maar de informatrice hier was tot een jaar geleden een hele goede vriendin van mij (ik noem haar even D). Na wat onenigheid heeft D ervoor gekozen om me uit haar leven te bannen. Ik wil dus niet dat D nu al te weten komt dat ik zwanger ben. Ik heb dus gebeld met de informatrices in de omliggende gemeenten maar die willen niet mee werken ivm hun loyaliteit naar D. Maar ik wil echt graag mee doen..... Aan de ene kant denk ik ze heeft haar beroeps geheim, hoewel ik weet dat ze redelijk loslippig is en het zeker aan haar familie verteld (die mij ook uit hun leven geweerd hebben) dus ik doe het gewoon... Dan denk ik weer ik doe het niet ze is niet te vertrouwen daarin. dan denk ik weer ach wat maakt het uit dat haar familie het ook weet lekker belangrijk... Pff normaal heb ik totaal geen moeite me beslissingen nemen... zal ook wel bij de zwangerschap horen...
@Ploon begrijpelijk hoor dat je even wat andere dingen aan je hoofd hebt... Neem lekker de tijd en als je er klaar voor bent zien we je wel weer verschijnen... Wel super lief dat je nu toch nog even komt buurten... P.S. ik denk zelf dat het er 2 zijn....
Wauw Tassie gefeliciteerd!!! Mooie test. Bibi,gaaf,trouwen! en hopelijk is het huis snel klaar. En ik gun je heeel snel een kindje natuurlijk. Liefst van jullie zelf maar een pleegkindje is ook super natuurlijk. Mikka,wow dat lijkt me vreselijk eng!! Fijn dat alles goed was. Botala,spannend morgen. Hoop dat het er 2 zijn En ik zou me gewoon aanmelden en die D laten zitten. En ze heeft idd beroepsgeheim ploon kan me voorstellen dat je even wat andere dingen aan je hoofd hebt. Sterkte ermee. Jipiejee,duim voor je meis! Sorry ik ben effe heel aso maar heb behoorlijk wat pijn in m'n rug maar gelukkig helemaal geen hoofdpijn! Wie tegen enge dingen kan,foto van naald in album 6 januari uitslag. Ik kreeg vandaag een rekening binnen van dr P en heb niet eens zijn uitslagen gehad:x Ik was zó boos dat ik hem een mail heb gestuurd waar de honden geen brood van lusten. Weer spijt natuurlijk...
Botala, ik denk dat ik me niet zou aanmelden bij MvM. Ik zou niet willen dat zij het weet (en verder vertelt). Maar dat is mijn gevoel hierbij. Hoe jammer ook. Of pas later beginnen (als iedereen het weet) - al is het maar een paar weekjes. Wel raar dat anderen dan niet bij je langs willen komen. Zij moeten toch begrijpen dat jij het een bekende (wat je verleden ook is met haar) nog niet wilt vertellen. Zij willen toch gewoon graag een 'klant' erbij. En het is maar één keer langskomen voor hen. Verder hoeven ze niets voor je te doen. Raar, hoor. Misschien eens bellen met het algemene nummer van MvM en je verhaal voorleggen (en dan hoef je die ruzie niet eens te noemen) als je het zo graag wilt - wat ik me kan voorstellen.
Ploon, dikke knuffel! Botala, ik zou ze lekker links laten liggen. Volgens mij heb je gedaan wat je kon en ik vind het echt heel erg raar dat ze niet mee willen werken. Nu vind ik dat Moeders voor Moeders wel vaker rare reacties geeft. Vind altijd dat ze op de website en in foldertjes doen alsof ze ontzettend met vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen meeleven, maar tijdens het contact met hen merk je daar érg weinig van. Ze zouden toch verdorie blij moeten zijn dat jij, na alle ellende die je hebt meegemaakt, nog moeite wilt doen en voor hen wilt plassen. Heel jammer dat je dan niets bij kunt dragen aan het maken van Pregnyl, maar wat ik al zei; je hebt echt gedaan wat je kon!