ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Haai; wat lees ik nu! Gefeliciteerd! Wat een verrassing voor jullie! Super.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; Ik hoop dat jullie snel te horen krijgen wanneer jullie een afspraak hebben bij de uroloog. Sterkte in ieder geval met alles.

@Botala; heel veel succes morgen!! Ik ben benieuwd of je gevoel klopt! Spannend, joh!

@ego; ik heb vanmorgen bloed laten prikken en jawel mijn TSH (schildklierwaarde) is te hoog. Gelukkig niet erg veel, maar toch. Ik moet dus een pilletje extra gaan innemen elke dag (4 ipv 3). En dan over 6-8 weken moet ik dan weer mijn bloed laten controleren. Ik vind het best spannend, eigenlijk.

3. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Haai: WAUW van harte gefeliciteerd zal voor jullie duimen
    @ Sneeuwmees: Voel me wel zwanger hoor last van borsten en 's avonds zit mijn broek echt strak haha moeten er wel 2 zijn als dat nu al begint... Ik heb er natuurlijk al 3 gehad dus dan gaat het ook wel sneller.
    Zal het zo snel mogelijk plaatsen morgen...

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wauw Haai!!! Gefeliciteerd, dat is nog es een verassing zo aant einde van het jaar! Geniet ervan!

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dames ik ben effe vet depressief :( Krijg van Pfeiffer een rekening van maar liefst 625 euro!!! En ik heb er al een gehad van 125. Pfff ik hoop dat het vergoed word,zo niet hebben we echt een probleem :(

Bibi,ik ga er ook nooooit meer heen. Ben er echt klaar mee!!!:x

Haai wauw meis wat een mooie test!!

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Haai: gefeliciteerd wat een geweldig nieuws.

@Botala: succes morgen. Ik denk aan je !

@Bbibi: wauw meid wat bijzonder. Je klinkt echt zo positief. Ben vlij voor jullie :)

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Och, Klaproos, wat ongelooflijk rot voor jullie! Wat een tegenslag weer.
    Ik las dat Bbibi er ook niet meer naar terug wil.
    Ik vind het zo erg voor jullie. Kan je geen regeling treffen met hem?

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Haai!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: veel succes vandaag! Ik ben benieuwd hoeveel witte stipjes het gaan worden...!;)
    @Tassie: goed dat je nu al bloed hebt laten prikken en dat je gelijk je medicatie kunt ophogen. Snap dat het spannend is, maar je wordt zo te horen goed in de gaten gehouden. Dus heb er vertrouwen in. Heb je het nieuws al aan andere verteld?
    @Klaproos: jemig, dat zijn nog eens rekeningen! Bij mij vergoedde PNO zonder problemen dit soort rekeningen, maar weet niet hoe je verzekerd bent. Met je mail van gisteren heeft hij je niet alleen antwoord gegeven op je uitslagen, maar blijkbaar ook nog even zijn achterstallige administratie weggewerkt.

Hier vandaag mijn vrije dag. Nou ja, vrije dag. Het zal een dag worden die van voor tot achter volgepland staat met afspraken. Dus zal m'n rolschaatsen eens aan gaan trekken. Probeer tussen de bedrijven door nog even te komen spieken of Botala al meer weet over de echo.

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; Ik zie je al gaan op je rolschaatsen met je zwangere buik!
    Vervelend is dat soms dat je vrije dagen volgepland staan met "dingen" die je moet doen. Probeer in ieder geval tussen de bedrijven door even je rust te pakken.
    Ik ga zo mijn huisarts bellen om hem op de hoogte te stellen van mijn medicijnverhoging. Dit, omdat ik bij het bestellen van een herhalingsrecept anders niet uitkom. Dan zeggen ze, zoals ik eerder heb gehad, dat mijn pillen nog lang niet op kunnen zijn. Ik kan gelukkig op mijn werk terecht met vragen over mijn schildklier, dat scheelt een hoop.

@Botala; succes vandaag!!

11. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Gefeliciteerd haai!!

Bbibi, gaat erg goed met de jongens! Ik hoop dat er nog een wondertje in de vriezer ligt voor je en anders wordt je in ieder geval op een andere manier mama.

Botala succes! Ben benieuwd of we er weer een tweeling mama bij krijgen!

12. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Klaproos sterkte meid....

Mijn voorgevoel klopte er waren op de echo 2 vruchtzakken te zien.... Helaas alles nog erg onduidelijk geen kloppende hartjes maar 6 weken is dan ook nog wel erg vroeg... volgende week weer een echo dan hopen we mooie kloppende hartjes te zien... Het blijft nog even spannend...

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: spannend inderdaad! Dus toch 2 vruchtzakjes. Op naar 2 mooie kloppende hartjes volgende week!

14. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    voor de liefhebber(s) echo staat in foto album

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh spannend botala! Ga voor je duimen..

Hier f wat minder.. vanaf gisteravond last van zeurderig gevoel in onderbuik.. vk gebeld en wilde me toch f onderzoeken..
    Urine was schoon. Hartje klopt prima en baarmoedermond zit nog mooi dicht.. moet het vandaag f rustig aan doen en mocht het vanmiddag niet beter gaan terug bellen dan stuurt ze me naar de gyn...
    Hopelijk zakt het zo... pfff

Xx

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Botala: spannend, ga voor je duimen.

@Monatoetje: rustig aan meid. Hopelijk zakt het snel.

@Sneeuwmees: fijn hè die drukke dagen. Denk wel aan jezelf hoor.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Botala; het blijft dus nog even spannend! Maar dus toch 2 vruchtzakjes!
    Laat die hartjes maar gaan kloppen!!

@Monatoetje; Ach, dat is niet zo fijn als je je niet lekker voelt. Gelukkit is verder alles goed. Probeer inderdaad rustig aan te doen. En zodra je het niet vertrouwt gewoon weer aan de bel trekken!

18. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Tassie,ja hij heeft van alles geprikt maar het is ook onze eigen fout,wij hebben niet naar de kosten gevraagd. Dom dom anders had ik niet laten prikken! Gaat alles nog goed verder? Ik hoop het zo voor je! Vooral dat je schildklier weer in het gareel komt.

Mees,ik heb VGZ en dan aanvullend dus mag hopen dat het vergoed word anders ga ik naar PNO. Zit daar toch al over te denken. Wel rustig aan doen he? Al kan ik me voorstellen dat je toch een hoop dingen geregeld wilt hebben.

Bibi,sorry las over je berichtje heen,geweldig dat jullie voor pleegzorg gaan! Ik gun jullie ook een eigen wondertje nog natuurlijk.

botala wauw spannend meid!! 6 wk is wel echt megavroeg. Ik had de eerste echo met 7.5 en een kloppend hartje. Eigenlijk was ik 5,5 dus zonder die 2 weken die ze erbij tellen ;)

monatoetje,rustig aan doen meis! Lekker met iets op de bank liggen indien mogelijk. Sterkte.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mona: dat is minder. Heb zelf af en toe ook wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik en was ook al van plan, uit voorzorg, eens mijn urine te laten checken. Ik heb bij mijn zoontje ook een ks gehad en dus een litteken. Ik weet soms echt niet wat ik voel. Komt het daardoor of is het een soort van groeipijn. Gek word ik van die onzekerheid. Jij nu even verplicht op de bank en even rustig aan doen. Laat je maar lekker verwennen en hopelijk is het snel weer over.

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Hai Dames

breek even in:

ik vroeg me af of iedereen (ook de partners)die in Dd begint met icsi vitamines krijgt voor geschreven en of de resultaten daardoor ook beter zijn qua kwantiteit en kwaliteit van bijvoorbeeld het sperma?
    ik weet bijvoorbeeld van mij lieve forum vriendin mona dat het bij hun wel zo was en dat het eindelijk voor hun positief heeft uitgepakt!

Hopelijk willen jullie mij hier ook antwoord op geven. Hier ook aan de icsi en een partner met slecht en weinig zaad.

groetjes

Deel Deze Pagina