ICSI in Dusseldorf deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NinaD, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik breek eventjes in....
    Wil Bbibi even heel erg veel sterkte wensen voor morgen. Ik duim voor je mop. Hopelijk snel goed nieuws!
    Enne geld natuurlijk ook voor de rest. ;)
    Sterkte meiden! Xx

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    He lieverd!!! Haha dankjewel moppie! Gaat helemaal goed komen vandaag met mij ( en miss) hoop ik :D
    Duim je voor me! Bedankt voor je succeswensing!! Xxx

@all goedemorgen!
    Wij zitten onderweg in de auto! Ben nog steeds totaal niet zenuwachtig! Zo bizar! En voel nog steeds maar weinig van mijn buik! Echt bizar want normaal ga ik kapot van de pijn met eisprong... Dus blijf het vreemd vinden. Hopelijk toch nog wat mooie eitjes zichtbaar! :)

Miss succes meid!

De rest geniet van de koelte vandaag! Even bijkomen van al die warme benauwde dagen!

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Veel succes Bbibi en Miss76!!!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Zo ik moest ff zoeken waar ik gebleven was, er wordt zoveel geschreven hier :D.

@zw. echo's: Ik weet niet meer precies met hoeveel weken ik echo's heb gehad, maar volgens mij was het iets van 6w(DD),8w,11w(pret),12w,14w(pret),15w(pret),17w(pret),20w(GUO),24w(pret),25w,26w(pret),28w(zk. opname),29w,31w,33w(pret),35w en ik dacht toen nog ergens rond de 36wk. Het zijn dus vooral veel pretecho's :) en later meer medische echo's.
    Ik had trouwens altijd behoefte aan een echo, terwijl ik hem ook wel goed voelde.

@Bbibi: Nogmaals veel succes bij de punctie ! Over de weinig bezetting op je werk, kan voor een keer geen kwaad toch. Het is vakantie-periode of merken jullie daar niet veel aan ? Ik zal niet teveel bellen vandaag, is niet moeilijk te beloven voor mij, want heb een hekel aan bellen :).
    En dus toch ICSI, op naar veel mooie bevruchtingen. *duim* *duim*

@Elize: Dat zeurende gevoel hoort er inderdaad bij. Leuk dat je 2-8 een pretecho hebt, zoals je hierboven kan lezen was ik daar verslaafd aan.

@Tevka: Leuk dat jullie een weekje vakantie plannen in de DD periode, ook wel fijn dat je dan niet veel hoeft te reizen en je hebt veel afleiding.

@Ddees: Alweer terug en alweer gewerkt, wat gaat het toch snel zeg. Goed om te lezen dat jullie het lekker hebben gehad. Wel balen van de onweersbuien of waren die vooral 's nachts ? Als onze laatste cryo was mislukt had ik ook op imuunproblemen willen laten prikken, ik zou het dus zeker laten onderzoeken.

@Miss: Nogmaals veel succes vandaag bij de punctie !
    Je leeft de eerste week of 2 weken echt in een roes, je moet zo ontzettend veel regelen enzo.
    Grappig dat jij en Bbibi elkaar misschien gaan zien.
    Ik duim voor een mooie opbrengst !!

@Sneeuwmees: Hoe is het met jou meid ? Geloof je het al een beetje ?
    Ga je meedoen aan MvM ? Ik had trouwens ook niet zo heel veel klachtjes in het begin. Ik weet ook nog dat ik elke dag aan m'n borsten voelde en de ene dag deden ze zeer en de andere dag weer niet of waren ze de ene dag steviger dan de andere dag.
    Slording trouwens dat ze vergeten zijn je afspraak voor de echo eruit te halen.

@NinaD: Super meid, 3 mooie follikels ! En inderdaad hopelijk komt er nog wat bij, dat zou helemaal super zijn. Nog de uitslag van je bloed gehad ?

@Shaddixxx: Wat fijn dat jullie serieus genomen worden en er nu dus een officieel onderzoek wordt ingesteld naar de kliniek. Nog 2 weekjes en dan voor jullie een spannende dag !

@zwangere: Trekken jullie het een beetje met de warmte ? Ik geloof dat het vandaag minder warm wordt. Van mij mag het wel hoor.

@Klaasje: Succes met de laatste spuitjes vandaag en alvast succes voor vrijdag met de punctie !

@Lamaris: Helaas welkom hier ! Ik kan je niet helpen met je vraag over CZ, maar er zijn hier vast meiden die het wel kunnen.

@zetpillen enzo: Sommige dingen kan je maar beter gewoon niet van te voren weten ;)

@Monatoetje: Kan je niet nog een recept aan DD vragen voor de utro ?

@Purmerend: Zitten trouwens best wel wat meiden in het Waterland ziekenhuis.

Sorry als ik iemand vergeten ben !

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: heel veel succes vandaag! Dank je voor je lieve en bemoedigende woorden. Ik vind voorspellingen altijd leuk (en laat me door iedereen die wil pendelen). Maar door het geslacht wil ik me laten verrassen. Bij mijn zoontje wisten we het ook niet, al had ik van het begin van af aan wel het idee dat het een jongetje zou worden. Ik heb dat nu eigenlijk ook weer. Zet hem op, meid!!
    @Miss76: jij ook nog een keer succes voor vandaag! Ik denk aan je!
    @Ddees: bij mij zijn die vaginale klachten ontstaan na mijn tweede mislukte ivf-poging. Daarna heb ik er iedere maand last van. Ik heb ook altijd snel last van schraalheid door de utro. Blijkbaar ben ik erg gevoelig van 'onderen'. Nu verlies ik meer vocht en daardoor 'broeit' het ook wat meer en is het een ideale conditie voor irritatie en evt. schimmelinfectie. Heb je ook witte, korrelige afscheiding? Inderdaad even die canesten proberen.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: goede opmerking van jou van MvM. Ik heb het me altijd voorgenomen, maar was nu zo 'bezig' met mezelf en alles wat ik wel en niet voel, dat ik er niet meer aan gedacht had. Ik zal me er eens in gaan verdiepen. Fijn dat bij jou de kwaaltjes ook per dag verschilden. Ja, het is killing die eerste 12 wkn. Nog 7 wkn vanaf vandaag.....Pfff....:);)

7. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibbi en miss76: heeeeeel veeeeel succes!!!!

X

8. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik hou het forum in de gaten vandaag want ben erg benieuwd naar de punctie opbrengst van bibi en Miss! Zet hem op meiden!

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Loontje,
    Wat leuk dat jij zoveel echo's gehad hebt. Ik zou dat ook hebben....het liefst elke week :D
    Ik ben inderdaad al erg blij om onze 3 follikels en het zou geweldig zijn wanneer er 1-2 bij komen! Wij willen voor onze tweeling gaan!!!:)

Sneeuwmees,
    Wat vervelend dat je zoveel last hebt van v.aginale klachten. Al die hormonen doen zoveel met ons. Ik hoop dat de adviezen van de dames gaan helpen. Zwangerschap zelf helpt ook niet met dit soort klachten....gelukkig is het allemaal voor een geweldig doel! :)Sterkte!

Ja ben ook benieuwd naar de punctie van de dames, hoop dat ze snel update geven!!!!

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#430 Klaproos, 24 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2013
    Miss,ontzettend veel succes met de punctie vandaag!! Ik ga voor je duimen dat deze 3 follikels goed zijn. Heel erg jammer van de kleintjes. Maar ach inderdaad wat maakt het uit als je 3 mooie zou hebben??

sneeuwmees,ik geef je ook groot gelijk dat je de echo niet wil in de zwangerschapsweek die je zo eng vind. Je kwaaltjes klinken allemaal heel positief! Vind gewoon dat dit wonder bij jullie moet blijven! Dat heb je echt verdiend.

Dames met weinig echo's: mogen jullie zelf eigenlijk niet vragen om meer? Bij mij waren ze heeel lief in het zkh en heb 3 echo's gehad in een paar weekjes voor de MA. Ik had er van haar desnoods elke dag wel een mogen hebben. (zei ze serieus!)

Bbibi,heel veel succes met de punctie alvast en dat er maar veel bevrucht mogen worden!! Erg trouwens dat picsi duurder is. Je zit al in die MMM en dan word je weer met je neus op de feiten gedrukt. (zo zou ik het voelen..)

shadixxx,fijn dat ze jullie nu eindelijk serieus nemen!! Heb je lang op mogen wachten.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: natuurlijk gaan we voor de tweeling bij jou!! Morgen weer een fm zie ik! Dus met een weekje mag jij er ook aan geloven! Spannend!!

Gek idee dat twee van ons clubje nu zo ongeveer op de uitslaapkamer liggen en een punctie achter de rug hebben. Ik spiek natuurlijk ook regelmatig op nieuws, maar als ze er net zo duf aan toe zijn als ik, kan het nog wel even duren dat we nieuws hebben.

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik denk uiteraard ook aan Bibi & Miss. Dat het lab lekker aan de bak kan vanmiddag met al die eieren :D

Sneeuwmees; klinkt heel vervelend die klachten. Zou het ook iets met zwangerschap te maken kunnen hebben, dat het verergerd zeg maar?

Nina: alsnog proficiat met de niet bestaande dominante follikel :D. Je hebt je zo rot gevoeld van dat deca depot, fijn dat het toch ergens goed voor is geweest.

Meiden, ik droom ook echt van echo's maken, beroers zijn, dik worden. Ook al is het niet altijd feest, wel heeeeeel bijzonder!

Ik merk dat ik wel op klappen sta. Vannacht wakker gelegen met buikpijn, is nu wel over. En verder is mijn buik niet normaal opgezwollen. Moet net als mees de knoop los en een losse top aan ofzo. Verder schreef ik al over de pukkels op m'n rug, die dingen branden gewoon. Echt heel gek, nooit gehad dus zal wel hormonaal zijn. Vanavond de pregnyl!

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#433 Klaproos, 24 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2013
    Hey Klaasje,ik had ook zoveel pukkels maar dan van de puregon. Heb ze in mijn gezicht gehad en dan ook onderhuids,afschuwelijk is dat!! Heel veel succes nog met je 2 dagen tot de punctie.

Trouwens over MvM ik doe wel mee mocht ik nog eens zwanger raken,ik MOET wel want ik wil andere vrouwen ook helpen. Maar ik zal altijd aan mijn eerdere zw schap moeten denken en hoe het mis ging. Ik ga ook pas echt met 10 wk naar het zkh voor een echo,kan het niet aan om eerst 2x een levend kindje te zien en dan ineens een dood. Sorry voor het gezeik,er zijn hier dames die hetzelfde hebben meegemaakt en heel wat dapperder zijn dan mij :D

Zo,ik tel af tot de zondag,eindelijk van de hittegolf af. (hoop ik)

Sorry als ik iedereen vergeet/niet noem maar ik kan het bijna niet bijhouden:)

14. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    :D Ja wij gaan het gewoon afdwingen!!! Mijn zenuwen zijn nu gelukkig veel minder geworden. Ik heb nu goede hoop voor 4 eitjes! Dan moet er zeker 2 mooie toppers uitkomen. Het kan gewoon niet anders :p
    Jouw klachten geven gelukkig de nodige bevestiging en voordat je het weet is het tijd voor jullie prachtige echo!

Klaasje,
    :D Dank je wel!!! Ja ik ben erg blij dat het allemaal ergens goed voor was/is. Ik heb zoveel pukkels van de DHEA dat ik niet meer weet of het ook nog door al die andere homonen komt of niet. Gezicht valt mee, maar mijn rug is het heel erg.
    Wat fijn dat het voor jou nu ook snel gaat...nog 1 dag en dan is het punctie! Het zou geweldig zijn om over 2,5-3 wkn al 3 zwangere dames erbij te hebben en ik volg een week later :D

Klaproos,
    Wat zwaar meid! Bij mij was het echt heel pril en toch blijf ik eraan denken. Bij jou is het heel zwaar, aangezien je eerst 2 mooie echo's hebt gehad. Ik denk dat het voor iedereen zwaar is hoor. De een praat er meer over dan de ander. Je gaat straks zwanger worden en blijven, zodat deze verdrietige herinneringen plaats moeten maken voor de nieuwe mooie herinneringen! :)

Ik moet eigenlijk werken, maar mijn aandacht is alleen bij de eitjes en dat de dagen sneller moeten gaan.....:D

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Nina: ik kijk vaak even naar dat mooie zinnetje in je onderschrift en dat geeft me weer moed. We blijven doorgaan! Jij voor je tweeling en ik voor een goede echo!
    @Klaasje: voor jou de pregnyl vanavond? Het schiet op en ja, die laatste dagen zijn niet prettig voor je buik. Sterkte nog even!
    @Klaproos: dat is ook de reden dat ik het niet te snel wil. Maar we gaan uit dat we allebei nog vele en hele mooie echo's te zien mogen krijgen.

16. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Jammer..nog geen nieuws

17. NinaD

NinaD Niet meer actief

Sneeuwmees,
    Erg leuk om te horen dat je mijn onderschrift leest en dat het jou ook nog moed geeft! :) Ik lees het zelf ook regelmatig, het herinnert me weer aan "hoop"en "mogelijkheden".
    Ik vind jouw situatie zo'n mooie voorbeeld van "niet opgeven, omdat je niet weet hoe dichtbij je bent". Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar zolang er mogelijkheden zijn.....
    Ik zal kijken of ik een leuke plaatje hiervan hieronder kan zetten.

Bijgevoegde bestanden:

• Hoop.jpg
      Hoop.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      83
  18. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Heel mooi Nina! Vooral met dat plaatje erbij.

Ik heb zelf ook veel gehad aan deze ' iedere poging die mislukt, brengt je een stap dichter bij het geluk' maar goed dan moet je wel vertrouwen houden in de goede afloop :).

19. NinaD

NinaD Niet meer actief

Elize,
    Precies! Zo zie ik het ook...geeft me heel veel energie!
    Ennnn kijk bij jou....gelukt en niet zomaar.... EEN TWEELING!!! :D

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Mooi NinaD !

Deel Deze Pagina